quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Ok...quote:Op zondag 10 januari 2010 22:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
WTf. Ik weet niet eens meer waar het over gaat. Daarom zeg i kde hele tijd ok.
Nee hoorquote:
Je kan ook gewoon Ayça zeggen.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat is baas.
Maar wat is er mis met die saaie oud-Hollandse woorden als 'mooi', 'goed', 'spanglauw' of çhillax'?
Klopt.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:34 schreef Rookert het volgende:
Ik ben ook niet dik, jij misschien -->Emel<--
Maar eigenlijk slaat 'kei' toch helemaal nergens opquote:Op zondag 10 januari 2010 22:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, geen 'keigaaf'. Maar het woordje kei gebruik ik wel idd vaak.
Nee, maar je wordt wel automatisch dik zodra je hier post..quote:Op zondag 10 januari 2010 22:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Is dat een voorwaarde om hier te mogen posten?
Wat niet?quote:Op zondag 10 januari 2010 22:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Niet te lang doorgaan over 1 ding. Ik kan het serieus niet emer volgen.
Kijk die droom..quote:Op zondag 10 januari 2010 22:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, wikwakka2 lijkt mij toch nog nét iets geschikter.
Ow dearquote:Op zondag 10 januari 2010 22:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, maar je wordt wel automatisch dik zodra je hier post..
weet ik veel?quote:Op zondag 10 januari 2010 22:36 schreef Rookert het volgende:
[..]
Bedoel je dat ene of dat andere? Zeg maar met die woorden enzo
Ja, dat klinkt toch goed.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:34 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wajoow, dat is egt kk ayça mang![]()
Nee, rest van de woorden btw ook niet
Zoek daar eens een toepasselijk nummer bij van je Nederhopquote:Op zondag 10 januari 2010 22:36 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Het leven op fok van de straat is hard..
quote:Op zondag 10 januari 2010 22:37 schreef Rookert het volgende:
[..]
Zoek daar eens een toepasselijk nummer bij van je Nederhop
Dat is toch veulste lang.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, wikwakka2 lijkt mij toch nog nét iets geschikter.
Heb nog nooit zoveel potentieel tuig bij elkaar gezien binnen 10 seconden van een filmpjequote:Op zondag 10 januari 2010 22:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Luister het zelf maar, mijn gezin gaat raar denken als ze dit horen.
quote:Op zondag 10 januari 2010 22:39 schreef Rookert het volgende:
[..]
Heb nog nooit zoveel potentieel tuig bij elkaar gezien binnen 10 seconden van een filmpje
Kan ik ook m'n eigen straat vinden?quote:Op zondag 10 januari 2010 22:41 schreef zarGon het volgende:
http://www.360cities.net/map.
Leuke website.
Nee, ik heb wel een adnere vraag voor je.quote:
Alsof dat erg is.quote:
Je kan altijd nog op je vetreservers terenquote:Op zondag 10 januari 2010 22:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, ik heb wel een adnere vraag voor je.
M'n moeder moet morgenochtend werken. Ik moet morgen om half 9 beginnen. Ze zegt maak me wakker, zodat ik brood voor je kan maken. Ik zeg nee, dat heoft niet, slaap maar langer, dan maak ik het zelf wel. Ze zegt nee, want straks red je het niet en zit je zonder brood op school. Ik zeg nee. Zij zegt jawel. Is dit normaal? ze is zo bang dat ik honger ga lijden..
Jij vertelt soms echt dingen waarvan ik denk: wtf...who fucking cares.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, ik heb wel een adnere vraag voor je.
M'n moeder moet morgenochtend werken. Ik moet morgen om half 9 beginnen. Ze zegt maak me wakker, zodat ik brood voor je kan maken. Ik zeg nee, dat heoft niet, slaap maar langer, dan maak ik het zelf wel. Ze zegt nee, want straks red je het niet en zit je zonder brood op school. Ik zeg nee. Zij zegt jawel. Is dit normaal? ze is zo bang dat ik honger ga lijden..
Nee, mijn moeder wil dat ik minder eet. Ze vindt dat ik een beetje doordraai in mijn wens om aan te komen. Ze wil ook niet dat ik naar de dokter ga hiervoor. Dan is de enige oplossing gewoon veel eten.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:48 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je kan altijd nog op je vetreservers teren![]()
Nee, maar zo zijn moeders gewoon en die van jou wil gewoon dat je wat aankomt omdat dat gezond is voor je![]()
Smeer je wel brood als je vroeg weg moet of niet? Niet ontbijten is zoo slecht
quote:Op zondag 10 januari 2010 22:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jij vertelt soms echt dingen waarvan ik denk: wtf...who fucking cares.
En ik dacht dat ik veel kon lullen over onzinnige dingen, maar jij spant de kroon.
Als elke vrouw haar hart zou luchtenquote:Op zondag 10 januari 2010 22:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jij vertelt soms echt dingen waarvan ik denk: wtf...who fucking cares.
En ik dacht dat ik veel kon lullen over onzinnige dingen, maar jij spant de kroon.
Wat wat is die van mij?quote:Op zondag 10 januari 2010 22:49 schreef Rookert het volgende:
[..]
Het is een guilty pleasureErg fout, maar stiekem toch wel leuk
![]()
Wat is die van jou?
Dit zit niet in mijn hart, maar in mijn hoofd.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:50 schreef Rookert het volgende:
[..]
Als elke vrouw haar hart zou luchtenBlij dat niet iedereen dat doet
![]()
Hoe is het met jou?
Ik ben een flapuit idd, maar bij Bilmiyorem maakt dat niet uit. Haar vertel ik maar al te graag hoe ik over haar denk.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:50 schreef Rookert het volgende:
[..]
Als elke vrouw haar hart zou luchtenBlij dat niet iedereen dat doet
![]()
Hoe is het met jou?
quote:Op zondag 10 januari 2010 22:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, mijn moeder wil dat ik minder eet. Ze vindt dat ik een beetje doordraai in mijn wens om aan te komen. Ze wil ook niet dat ik naar de dokter ga hiervoor. Dan is de enige oplossing gewoon veel eten.![]()
Ik ontbijt wel. 2 broodjes en wat fruit en chocomel enzo.
Speciaal bij mij maakt het niet uit.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ben een flapuit idd, maar bij Bilmiyorem maakt dat niet uit. Haar vertel ik maar al te graag hoe ik over haar denk.
Goed, en met jou?
Wat doet die de hele dag dan?quote:Op zondag 10 januari 2010 22:51 schreef Rookert het volgende:
[..]
![]()
Vriend van mij is 2.03 meter en kan 's ochtends leven op een bakje yoghurt
Ben jij een positief of een negatief ingesteld persoon? Een optimist of een pessimest?quote:Op zondag 10 januari 2010 22:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ben een flapuit idd, maar bij Bilmiyorem maakt dat niet uit. Haar vertel ik maar al te graag hoe ik over haar denk.
Goed, en met jou?
Ze heeft jaren terug ongeveer een maand de twijfel gehad dat ik mezelf uithongerde ofzo.quote:
quote:Op zondag 10 januari 2010 22:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Goed, en met jou?
Pessimist.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:52 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ben jij een positief of een negatief ingesteld persoon? Een optimist of een pessimest?
Alsof ik dat hier ga vertellen.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:53 schreef Rookert het volgende:
[..]
Iets wat erg fout is, maar wat je wel leuk vindt
Oh oke dan begrijp ik het wel.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ze heeft jaren terug ongeveer een maand de twijfel gehad dat ik mezelf uithongerde ofzo.![]()
Nu doet ze het omdat ze bang is dat ik het zelf vergeet ofzo?
Who fucking cares?quote:Op zondag 10 januari 2010 22:54 schreef Rookert het volgende:
[..]
![]()
Ook goed, morgen band van fiets maar eens plakken, staat er al 3 weken platHad andere fiets, maar nu wordt het wel erg gortig
Is toch juist beter! Ze geeft me vaak een schuldgevoel.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:55 schreef Ayca het volgende:
[..]
Oh oke dan begrijp ik het wel.![]()
Mwa van mijn moeder moet ik het maar lekker zelf doen.
Mijn moeder had het met plezier jaren willen blijven doen, ware het niet dat ik haar vertelde dat ik het wel gewoon zou doen.quote:
Dat was ik ook, maar ik heb mijn leven gebeterd. Vroeger was ik ook een sarcast en een cynist.quote:
Nu nog je PI verbeteren,.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat was ik ook, maar ik heb mijn leven gebeterd. Vroeger was ik ook een sarcast en een cynist.
Geen idee. Is dat niet aangeboren ofzo? Zolang ik het mij kan herinneren ben ik altijd al een pessimist geweest.quote:
Heeft jouw moeder geen moedersinstict of zo, dat haar kinderen gezond en veel moeten etenquote:Op zondag 10 januari 2010 22:55 schreef Ayca het volgende:
[..]
Oh oke dan begrijp ik het wel.![]()
Mwa van mijn moeder moet ik het maar lekker zelf doen.
Voelt dat niet nep?quote:Op zondag 10 januari 2010 22:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat was ik ook, maar ik heb mijn leven gebeterd. Vroeger was ik ook een sarcast en een cynist.
De PI die ik gebruikte verbeeldde perfect mijn gemoedstoestand toen ik dat bericht plaatste,quote:
Zelfde als altijd.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:59 schreef TheMagnificent het volgende:
Hoi. Nog iets boeiends gebeurd hier?
Nee, alhoewel ik af en toe nog wel pessimistische neigingen heb. Positief in het leven staan voelt beter.quote:
Nee.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:59 schreef TheMagnificent het volgende:
Hoi. Nog iets boeiends gebeurd hier?
Hoe verander je zoiets?quote:Op zondag 10 januari 2010 22:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Niets over mijn moeder hequote:Op zondag 10 januari 2010 22:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Heeft jouw moeder geen moedersinstict of zo, dat haar kinderen gezond en veel moeten eten.
Kan zijn.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Geen idee. Is dat niet aangeboren ofzo? Zolang ik het mij kan herinneren ben ik altijd al een pessimist geweest.
Dat sowieso, maar is lastig om te veranderen.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, alhoewel ik af en toe nog wel pessimistische neigingen heb. Positief in het leven staan voelt beter.
Sarcasme en cynisme kun je onderdrukken, belangrijker is nog dat je niet per ongeluk sarcastische of cynische opmerkingen eruit flapt. Optimist (of in ieder geval geen pessimist) worden doe je door uit die pessimistische roes te komen.quote:
Vertel haar dan maar meteen dat je aanstaande zaterdag verhuist en op jezelf gaat wonen, moet je kijken hoe ze dan reageertquote:Op zondag 10 januari 2010 23:02 schreef Ayca het volgende:
[..]
Niets over mijn moeder he![]()
Ze vindt dat we zelfstandig moeten zijn.
Ik hoop het ook niet voor je. Ik ben een halve eeuw te vroeg verbitterd.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:02 schreef IHVK het volgende:
[..]
Kan zijn.
Ik ben veel te opmitisch geboren en langzaam wordt omgezet, ik hoop niet dat ik een zeikende bejaarde wordt later.
Maar voorlopig sta ik nog positief in het leven.
Goed advies..quote:Op zondag 10 januari 2010 23:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Vertel haar dan maar meteen dat je aanstaande zaterdag verhuist en op jezelf gaat wonen, moet je kijken hoe ze dan reageert.
Dat zijn veel mensen niet met je eens. Met name mensen die moeite hebben om sarcasme te herkennen.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:03 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar is lastig om te veranderen.
Edit: sarcastisch zijn is leuk.
Is het leven in Limburg zo zwaar?quote:Op zondag 10 januari 2010 23:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik hoop het ook niet voor je. Ik ben een halve eeuw te vroeg verbitterd.
Dat is wel zo, maar als opmerkingmaker (wat een woord) is het wel leuk. Ik kan best voor lange tijd optimistisch zijn, maar omdat ik in een pessimistische omgeving leef, beinvloedt dat me vaak. Dan denk ik ook "oke laat maar, wat heeft het eigenlijk voor zin".quote:Op zondag 10 januari 2010 23:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat zijn veel mensen niet met je eens. Met name mensen die moeite hebben om sarcasme te herkennen.
Zeg dat maar tegen een optimistische blinde.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:05 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nogal ja.![]()
OPEN JE OGEN!1 IHVK vindt dat ook.
Als ik dat zou zeggen, dan zet ze mij er zo uit.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Vertel haar dan maar meteen dat je aanstaande zaterdag verhuist en op jezelf gaat wonen, moet je kijken hoe ze dan reageert.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb niets met 50 Cent of rapmuziek, maar in combinatie met het Turkse nummer vind ik het wel mooi. Maar goed, ik heb dit hier al zo'n 1000 keer gepost.quote:
Gedachten onderdrukken lukt mij nooit. Ik probeer het soms weleens, maar het kost mij teveel energie. En dingen eruit flappen? Tja, laat het net zo zijn dat ik dat maar al te vaak doe.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Sarcasme en cynisme kun je onderdrukken, belangrijker is nog dat je niet per ongeluk sarcastische of cynische opmerkingen eruit flapt. Optimist (of in ieder geval geen pessimist) worden doe je door uit die pessimistische roes te komen.
quote:Op zondag 10 januari 2010 23:07 schreef Ayca het volgende:
[..]
Als ik dat zou zeggen, dan zet ze mij er zo uit.
Dat wordt alleen maar erger als ze aan het 'lege nest'-syndroom gaat lijden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een pure Turk.
Ja, maar zo maak je in ieder geval geen vriend(inn)en. Je was toch niet zoals die mocrosma's danwel negerinnen met attitude in de tram?quote:Op zondag 10 januari 2010 23:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Gedachten onderdrukken lukt mij nooit. Ik probeer het soms weleens, maar het kost mij teveel energie. En dingen eruit flappen? Tja, laat het net zo zijn dat ik dat maar al te vaak doe.Maar minder dan eerst iig, vroeger was het echt erg. Toen zei ik echt gewoon alles wat in mij opkwam. Echt, het boeide mij geen fuck wat mensen van mij dachten.
Haha, ik overdrijf een beetje. Maar ik kijk heel negatief naar dingen om teleurstellingen te voorkomen. Het werkt wel igg. Maar echt gelukkig wordt je er ook niet van.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Is het leven in Limburg zo zwaar?
Mijn vrienden en vriendinnen zijn het wel gewend van mij. En zo erg als vroeger ben ik niet meer.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, maar zo maak je in ieder geval geen vriend(inn)en.
Idd. Ik geloof niet in 'gelukkig zijn'. Geluk haal je uit bepaalde dingen maar het is niet iets wat je constant voelt zeg maar. Want aan alles raak je gewend. Daarom snap ik mensen die altijd roepen dat ze gelukkig zijn niet. Volgens mij bedoelen ze gewoon dat ze tevreden zijn.quote:
Ik was het tegenovergestelde van jou, maar ik ben de andere kant op gaan groeien. Volgens mij wordt iedereen een beetje bijgeschaafd in het leven.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Gedachten onderdrukken lukt mij nooit. Ik probeer het soms weleens, maar het kost mij teveel energie. En dingen eruit flappen? Tja, laat het net zo zijn dat ik dat maar al te vaak doe.Maar minder dan eerst iig, vroeger was het echt erg. Toen zei ik echt gewoon alles wat in mij opkwam. Echt, het boeide mij geen fuck wat mensen van mij dachten.
Is dat positief of negatief..quote:Op zondag 10 januari 2010 23:14 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik was het tegenovergestelde van jou, maar ik ben de andere kant op gaan groeien. Volgens mij wordt iedereen een beetje bijgeschaafd in het leven.![]()
Neeee, we verliezen jou ook.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:14 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik was het tegenovergestelde van jou, maar ik ben de andere kant op gaan groeien. Volgens mij wordt iedereen een beetje bijgeschaafd in het leven.
Ik denk het ook niet. We zien elkaar daar wel.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:15 schreef Ayca het volgende:
[..]
GezelligZouden ze Fok! hebben in de hemel? ik denk het niet...
Zijn ook beide bijna synoniemen, gelukkig is wat sterkerquote:Op zondag 10 januari 2010 23:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Idd. Ik geloof niet in 'gelukkig zijn'. Geluk haal je uit bepaalde dingen maar het is niet iets wat je constant voelt zeg maar. Want aan alles raak je gewend. Daarom snap ik mensen die altijd roepen dat ze gelukkig zijn niet. Volgens mij bedoelen ze gewoon dat ze tevreden zijn.
Nee, wel jammer.. Dan zou ik berichten uit de hemel plaatsen op Fok!, maar niemand zou mij geloven natuurlijk..quote:Op zondag 10 januari 2010 23:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet. We zien elkaar daar wel.
En jou aanwezigheid dan?quote:Op zondag 10 januari 2010 23:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
Er ontbreekt iets om dom over te doen..
Hoe gaan we elkaar herkennen? "ik ben bilmiyorem van fok"quote:Op zondag 10 januari 2010 23:18 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nee, wel jammer.. Dan zou ik berichten uit de hemel plaatsen op Fok!, maar niemand zou mij geloven natuurlijk..![]()
Wie weet..
geluk zit grotendeels in jezelfquote:
quote:Op zondag 10 januari 2010 23:19 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik ben ook pessimistisch (geworden). Het gaat nooit meer wat worden met de mensheid.![]()
Hmm volgens mij is het sowieso niet al te druk daar, dus ik denk dat als je dat een beetje schreeuwt het wel gaat werkenquote:Op zondag 10 januari 2010 23:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hoe gaan we elkaar herkennen? "ik ben bilmiyorem van fok"
Ik wel. Want ik vind jou een debiel.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik kan niet dom doen over m'n eigen aanwezigheid.
Er komen weinig mensen in de hemel, ik weet het.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:20 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hmm volgens mij is het sowieso niet al te druk daar, dus ik denk dat als je dat een beetje schreeuwt het wel gaat werken
aaahquote:Op zondag 10 januari 2010 23:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik wel. Want ik vind jou een debiel.
Geluk is inderdaad grotendeels afhankelijk van wat je er zelf van maakt, maar externe factoren (bijv. armoede) spelen uiteraard ook een belangrijke rol. Wat betreft armoede, je kunt bijvoorbeeld tóch gelukkig zijn wanneer je weinig/geen geld hebt, maar als je na een tijdje je kind geen eten te geven hebt, raakt dat kleine beetje geluk ook snel op.quote:
En als ik dat niet wil?quote:Op zondag 10 januari 2010 23:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
nu moet je het geluk in jezelf zoeken.
Kijk, daarom moet je juist pessimistisch zijn en helemaal niks verwachten van dingen/mensen. Als iets dan wel lukt of goed gaat ben je er extra gelukkig over.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:22 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Geluk is inderdaad grotendeels afhankelijk van wat je er zelf van maakt, maar externe factoren (bijv. armoede) spelen uiteraard ook een belangrijke rol.
Hahahahaha.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:27 schreef Rookert het volgende:
Morgenochtend ligt hier een hoopje mensen, mass suicide
dat zou wel jammer zijn.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:27 schreef Rookert het volgende:
Morgenochtend ligt hier een hoopje mensen, mass suicide
Fokken? Dan kunnen we elkaar zien, dat is leuker.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:29 schreef Ayca het volgende:
Als ik zelfmoord pleeg, kan ik niet fokken in de hemel met bilmi, dus helaas..
Ja. Niet omdat ik ongelukkig ben ofzo, maar omdat het in mijn eigen omgeving is gebeurd. Puur nieuwsgierigheid dus. Jij?quote:Op zondag 10 januari 2010 23:30 schreef Ayca het volgende:
Even serieus..hebben jullie ooit over zelfmoord gedacht?
Ohja dat is waar..quote:Op zondag 10 januari 2010 23:29 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Fokken? Dan kunnen we elkaar zien, dat is leuker.
Weleens aan gedacht maar niet omdat ik depressief was of suïcidale neigingen had. Maar als ik bijvoorbeeld een hoog gebouw zie dan denk ik van 'Damn, vanaf zo'n gebouw kun je echt goed zelfmoord plegen'.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:30 schreef Ayca het volgende:
Dat ook. Lijkt me eerlijk gezegd ook een mooie ervaring om te vliegen met de gedachte dat je bijna dood bent.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Weleens aan gedacht maar niet omdat ik depressief was en suïcidale neigingen had. Maar als ik bijvoorbeeld een hoog gebouw zie dan denk ik van 'Damn, vanaf zo'n gebouw kun je echt goed zelfmoord plegen'.
Ja, ik heb er wel eens over nagedacht, maar meer van wat zou er gebeuren als ik dat deed enz. enz. Niet dat ik echt dood wilde.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:31 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja. Niet omdat ik ongelukkig ben ofzo, maar omdat het in mijn eigen omgeving is gebeurd. Puur nieuwsgierigheid dus. Jij?
Ja, zelfde hier. Al heb ik er wel aan gedacht iemand te achtervolgen, omdat ik anders iets mis in m'n leven.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:33 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja, ik heb er wel eens over nagedacht, maar meer van wat zou er gebeuren als ik dat deed enz. enz. Niet dat ik echt dood wilde.
Je hebt wel gelijk.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:33 schreef Rookert het volgende:
Er is zoveel moois toch!
Een rustig ontbijtje, een mooi liedje, sneeuw, reizen, leuke mensen, doodlachen om niets met vrienden, zee, bergen, de natuur, vakantie... Gewoon ook de kleine dingen...
Klinkt gay, maar kan er van genieten
Alleen van: ik hoef maar even naar rechts te springen voor die auto en ik ben doodquote:Op zondag 10 januari 2010 23:30 schreef Ayca het volgende:
Dat zou pas echt stom zijn.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, zelfde hier. Al heb ik er wel aan gedacht iemand te achtervolgen, omdat ik anders iets mis in m'n leven.
je zegt het zelfquote:Op zondag 10 januari 2010 23:33 schreef Rookert het volgende:
Er is zoveel moois toch!
Een rustig ontbijtje, een mooi liedje, sneeuw, reizen, leuke mensen, doodlachen om niets met vrienden, zee, bergen, de natuur, vakantie... Gewoon ook de kleine dingen...
lolquote:Op zondag 10 januari 2010 23:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
arozinsk (2 dagen geleden) Toon Verbergen -1 Gemarkeerd als spam Antwoorden Praise Allah!
Dat is wel zo, maar stel het is een belangrijk persoon voor de familie. Dan achtervolg je hem/haar en de rest jou.. en zo sterft je familie uit. Misschien zou ik het gekund hebben in een zwakke periode van m'n leven.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:36 schreef Ayca het volgende:
[..]
Dat zou pas echt stom zijn.Omdat je dan je familie met hetzelfde gevoel achterlaat..
Ja dat heb ik ook eens gedacht, en ook van 'ik hoop dat ik nu word overreden en dat ik in het ziekenhuis kom waardoor ik het proefwerk niet hoef te makenquote:Op zondag 10 januari 2010 23:35 schreef Rookert het volgende:
[..]
Alleen van: ik hoef maar even naar rechts te springen voor die auto en ik ben dood
Toen blij verder gelopen
Dat is wel raar..quote:Op zondag 10 januari 2010 23:38 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook eens gedacht, en ook van 'ik hoop dat ik nu word overreden en dat ik in het ziekenhuis kom waardoor ik het proefwerk niet hoef te maken' dat had ik vaak in de ochtenden voor een proefwerk.
Gaat ook te ver voor een proefwerk.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:39 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nja ik hoef niet dood, gewoon een gebroken been ofzo..
Dat is ziek.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:39 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nja ik hoef niet dood, gewoon een gebroken been ofzo..
Kan het nu niet luisteren op mobielquote:Op zondag 10 januari 2010 23:35 schreef Bortecinem het volgende:
Ik hou zoveel van dit lied. Het maakt mij gelukkig en verdrietig tegelijk.
wat heb je op?quote:Op zondag 10 januari 2010 23:40 schreef Rookert het volgende:
[..]
Kan het nu niet luisteren op mobiel
Hoewel het echt een simpel liedje is vind ik Love you more van Racoon ook mooi, zou willen dat ik nog eens voor iemand kunnen zingen
Dat ik dit zeg
Het is Warning Sign van Coldplay.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:40 schreef Rookert het volgende:
[..]
Kan het nu niet luisteren op mobiel
Hoewel het echt een simpel liedje is vind ik Love you more van Racoon ook mooi, zou willen dat ik nog eens voor iemand kunnen zingen
Dat ik dit zeg
Ik verkracht het nummer dan, toch maar bij een haardvuur zitten of op het strand en dan luisterenquote:Op zondag 10 januari 2010 23:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het is Warning Sign van Coldplay.
Dat is idd ook een mooi lied. En ah, wat zoet zeg. Ik hoop voor je dat je snel een vriendin vindt waar je het voor kan zingen.
Emrah ook.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:45 schreef Ayca het volgende:
[..]
Niet waar![]()
Ik hou van het leven, heus waar!
Ik heb net even gekeken, en het is best simpel om te spelen! Ga gitaar spelen en vind een vriendin (of andersom wat jij wilquote:Op zondag 10 januari 2010 23:45 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik verkracht het nummer dan, toch maar bij een haardvuur zitten of op het strand en dan luisteren
moet niet te lang doorgaan over 1 dingquote:Op zondag 10 januari 2010 23:49 schreef TheMagnificent het volgende:
Jezus, wat kan jij van de hak op de tak springen zeg.![]()
Een vriendin spelen en een gitaar vinden?quote:Op zondag 10 januari 2010 23:49 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik heb net even gekeken, en het is best simpel om te spelen! Ga gitaar spelen en vindt een vriendin (of andersom wat jij wil)
Waarom is dat gay?quote:Op zondag 10 januari 2010 23:33 schreef Rookert het volgende:
Er is zoveel moois toch!
player.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:51 schreef Rookert het volgende:
[..]
Een vriendin spelen en een gitaar vinden?
Zoek jij maar iemand met een gitaar en een brede rug
quote:Op zondag 10 januari 2010 23:51 schreef Rookert het volgende:
[..]
Een vriendin spelen en een gitaar vinden?
Zoek jij maar iemand met een gitaar en een brede rug
Man <> gevoelensquote:Op zondag 10 januari 2010 23:51 schreef IHVK het volgende:
[..]
Waarom is dat gay?
Dat zijn precies de dingen waar ik het meest van geniet in het leven.
Ama sikildim ya, dit is het turkentopic niet zonder ruzie om de minimaal 2 pagina's.quote:
Wishful thinking, sorryquote:Op zondag 10 januari 2010 23:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik weet dat je een player bent.....
Sommige dingen uit die lijst zou ik weer typisch mannendingen noemen. maar ik snap wat je bedoelt.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:53 schreef Rookert het volgende:
[..]
Man <> gevoelens
Nee, ik relativeer mezelf zo
quote:Op zondag 10 januari 2010 23:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ama sikildim ya, dit is het turkentopic niet zonder ruzie om de minimaal 2 pagina's.
nee no lifequote:Op zondag 10 januari 2010 23:58 schreef AryaMehr het volgende:
Bilmiyoren, heb jij wel een leven? Er is geen dag of meer dan een paar uur voorbijgegaan dat ik je niet actief hier heb gezien?
Daaromquote:Op zondag 10 januari 2010 23:57 schreef IHVK het volgende:
[..]
Sommige dingen uit die lijst zou ik weer typisch mannendingen noemen. maar ik snap wat je bedoelt.
Waarom eigenlijk alleen over mij?quote:
Waar bemoei jij je mee? Moet jij niet Bilmiyorem's kont schoonlikken? Als er hier één slijmbal en wigger is dan ben jij dat wel.quote:
Zal ik doen.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:59 schreef Rookert het volgende:
[..]
Speel nog wat gitaar en mijmer in de verte...
Even tussendoor: ik heb Iran, een cultuurgeschiedenis besteld. Als het goed is krijg ik 'm aanstaande maandag of dinsdag binnen.quote:
Gaan we weer. Je moet weten dat ik je dankbaar ben voor je komst.quote:Op maandag 11 januari 2010 00:02 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Waar bemoei jij je mee? Moet jij niet Bilmiyorem's kont schoonlikken? Als er hier één slijmbal en wigger is dan ben jij dat wel.
Nee dat ben jij.quote:Op maandag 11 januari 2010 00:02 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Waar bemoei jij je mee? Moet jij niet Bilmiyorem's kont schoonlikken? Als er hier één slijmbal en wigger is dan ben jij dat wel.
quote:Op maandag 11 januari 2010 00:02 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat zegt een theedoek-draagster. Ga vooral een pedofiele analfabeet aanbidden.
Meen je dat? Erg tof dat je het echt heb besteld. Ik ben benieuwd wat je ervan vindt.quote:Op maandag 11 januari 2010 00:02 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Even tussendoor: ik heb Iran, een cultuurgeschiedenis besteld. Als het goed is krijg ik 'm aanstaande maandag of dinsdag binnen.![]()
Kijk gast, je begint hier meteen te schelden en dergelijke, voegt toch niks toe? Echte internetheld ben jijquote:Op maandag 11 januari 2010 00:02 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik post hier enkel omdat het topic soms weleens in mijn MAT of AT verschijnt. Voel je vooral niet vereerd.quote:Op maandag 11 januari 2010 00:03 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee dat ben jij.![]()
Je bent een Iraniër maar je post alleen maar in een Turkentopic. Wannabe Turk.
![]()
Toch neem je die moeite..quote:Op maandag 11 januari 2010 00:05 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik post hier enkel omdat het topic soms weleens in mijn MAT of AT verschijnt. Voel je vooral niet vereerd.
Nee je post hier omdat je een billlenlikker bent van Turken. Want dat is iedereen die hier post volgens jou.quote:Op maandag 11 januari 2010 00:05 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik post hier enkel omdat het topic soms weleens in mijn MAT of AT verschijnt. Voel je vooral niet vereerd.
quote:Op zondag 10 januari 2010 23:42 schreef Rookert het volgende:
Morgen maar even wat Chuck Norris kijken voor testosteron, heb t nodig
Waar heb ik dat gezegd? Je hebt zo te zien moeite met lezen. Was jij overigens niet diegene die gister nog liep te huilen dat een paar achterlijke Turken als Bilmischorem en Burakius het topic telkens verpesten? Nu is alles weer goed?quote:Op maandag 11 januari 2010 00:06 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee je post hier omdat je een billlenlikker bent van Turken. Want dat is iedereen die hier post volgens jou.
![]()
Neem het hem niet kwalijk. Niet iedereen kan een Turk zijn en hij is ook maar een lichtje van de ariers.quote:Op maandag 11 januari 2010 00:06 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee je post hier omdat je een billlenlikker bent van Turken. Want dat is iedereen die hier post volgens jou.
![]()
Nee, maar wat heeft dit hiermee te maken verder?quote:Op maandag 11 januari 2010 00:07 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Waar heb ik dat gezegd? Je hebt zo te zien moeite met lezen. Was jij overigens niet diegene die gister nog liep te huilen dat een paar achterlijke Turken als Bilmischorem en Burakius het topic verpesten? Nu is alles weer goed?
Turken zijn achterlijk. Ik niet.quote:Op maandag 11 januari 2010 00:07 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Waar heb ik dat gezegd? Je hebt zo te zien moeite met lezen. Was jij overigens niet diegene die gister nog liep te huilen dat een paar achterlijke Turken als Bilmischorem en Burakius het topic telkens verpesten? Nu is alles weer goed?
quote:Op maandag 11 januari 2010 00:08 schreef IHVK het volgende:
Ja echt meid het is weer gelukt ga een dansje doen.
quote:Op maandag 11 januari 2010 00:09 schreef remlof het volgende:
AryaMehr, blijft schelden en beledigen, 48 uur weg.
toch niet aan jou he..quote:Op maandag 11 januari 2010 00:10 schreef IHVK het volgende:
[..]
Steeds weer dezelfde personen, waar zou het toch aan liggen.
Bedtijd.quote:Op maandag 11 januari 2010 00:10 schreef TheMagnificent het volgende:
Pfff... Ik weet weer hoe laat het is.
quote:Op maandag 11 januari 2010 00:05 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
jij komt ook op het juiste moment binnenquote:
nu doe je alsof het andere keren heel goed gaatquote:Op maandag 11 januari 2010 00:14 schreef Slayage het volgende:
[..]
jij komt ook op het juiste moment binnen
door mij, ik heb pagina's lang niets doms gezegd, terwijl anderen dat wel tegen mij deden.quote:Op maandag 11 januari 2010 00:13 schreef Ayca het volgende:
[..]
Het ging anders een behoorlijk lange tijd goed!
wat ayca zojuist zeiquote:Op maandag 11 januari 2010 00:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
nu doe je alsof het andere keren heel goed gaat
quote:Op maandag 11 januari 2010 00:15 schreef Rookert het volgende:
Het ging best goed, bijna collectieve zelfmoord en paar hartekreten
ja. Mij ook niet. Het is internet he..quote:Op maandag 11 januari 2010 00:15 schreef Ayca het volgende:
Oh en jullie moeten niet alles wat ik zeg geloven trouwensMaar dat had je al door denk ik...
Hyper zijn door een boterham met hageslag.quote:Op maandag 11 januari 2010 00:20 schreef Rookert het volgende:
Wat is een reden om nu niet te gaan slapen?
als ik nu in bed ga liggen moet ik er toch zo weer uit en omdat ik dan maar kort heb geslapen, ben ik extra moequote:Op maandag 11 januari 2010 00:20 schreef Rookert het volgende:
Wat is een reden om nu niet te gaan slapen?
Hij is het al door hagelslagquote:
quote:Op maandag 11 januari 2010 00:26 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hij is het al door hagelslag
Maar ik ga slapen iig, zou het ook doen, lekker je bedje in
trusten mensen
Man, noem je dat vroeg? Ik hoor al op m'n werk te zitten, maar de godvergeten teringtyfustram werkt niet mee.quote:
Dit ondervind ik nou ook dagelijks. Ik vind dit echt niet kunnen.quote:Op maandag 11 januari 2010 07:57 schreef G.Fawkes het volgende:
Goede morgen!
bed is warm, buiten is koud
Ja.quote:Op maandag 11 januari 2010 08:48 schreef wikwakka2 het volgende:
Je bedoelt: ik ben lui en maak gebruik van de weersomstandigheden om wat langer uit te slapen?
Is goed hoor, ik sla ook mijn eerste college over.
Daarom moet je maar aan de EUR gaan studeren.quote:Op maandag 11 januari 2010 08:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja.
Het probleem is dat aanwezigheid verplicht is en ik dus niets kan skippen.
Dacht het niet. Ik ben studeren (of in ieder geval deze studie) zat. Geen enkele motivatie meer. Het is dat ik eind dit schooljaar mijn papieren kan halen haal en daardoor nog even kan doorbijten.quote:Op maandag 11 januari 2010 09:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Daarom moet je maar aan de EUR gaan studeren.
Ah, zit je al in je 4e jaar?quote:Op maandag 11 januari 2010 09:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dacht het niet. Ik ben studeren (of in ieder geval deze studie) zat. Geen enkele motivatie meer. Het is dat ik eind dit schooljaar mijn papieren kan halen haal en daardoor nog even kan doorbijten.
Daihatsuquote:Op maandag 11 januari 2010 09:15 schreef G.Fawkes het volgende:
Zo! Eindelijk op werk. Met een leen auto omdat de mijne moet worden gekeurd. Daihatsuecht wtf!
Derde (doorstroom mbo).quote:Op maandag 11 januari 2010 09:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ah, zit je al in je 4e jaar?
Maar wacht maar tot je straks moet werken, dan smacht je waarschijnlijk weer naar die goede oude studie.
I know. Naja om 4 uur heb ik mijn Skoda Fabia terugquote:
Koreaans voertuig, toch?quote:Op maandag 11 januari 2010 09:15 schreef G.Fawkes het volgende:
Zo! Eindelijk op werk. Met een leen auto omdat de mijne moet worden gekeurd. Daihatsuecht wtf!
Geen idee. Wel terecht dat je het een voertuig noemt en geen auto...quote:
Is het zo'n platgeslagen mormel?quote:Op maandag 11 januari 2010 09:18 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Geen idee. Wel terecht dat je het een voertuig noemt en geen auto...
Zijn de verhalen over het hbo dan toch waar?quote:Op maandag 11 januari 2010 09:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
Derde (doorstroom mbo).
Ik leer echt niets op school. Niets wat nuttig is voor later. Als ik werk is er tenminste geen stress. En doe je ook nog eens werkervaring op.
quote:Op maandag 11 januari 2010 09:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Is het zo'n platgeslagen mormel?
[ afbeelding ]
Erger nog. Dat is is echt lelijk. En de versnellingsbakquote:
Wat is er met de versnellingsbak?quote:Op maandag 11 januari 2010 09:33 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Erger nog. Dat is is echt lelijk. En de versnellingsbak
Je hebt geluk als je per ongeluk goed schakelt...quote:Op maandag 11 januari 2010 09:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat is er met de versnellingsbak?
Het is al bijna middag joh!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |