quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Ok...quote:Op zondag 10 januari 2010 22:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
WTf. Ik weet niet eens meer waar het over gaat. Daarom zeg i kde hele tijd ok.
Nee hoorquote:
Je kan ook gewoon Ayça zeggen.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat is baas.
Maar wat is er mis met die saaie oud-Hollandse woorden als 'mooi', 'goed', 'spanglauw' of çhillax'?
Klopt.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:34 schreef Rookert het volgende:
Ik ben ook niet dik, jij misschien -->Emel<--
Maar eigenlijk slaat 'kei' toch helemaal nergens opquote:Op zondag 10 januari 2010 22:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, geen 'keigaaf'. Maar het woordje kei gebruik ik wel idd vaak.
Nee, maar je wordt wel automatisch dik zodra je hier post..quote:Op zondag 10 januari 2010 22:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Is dat een voorwaarde om hier te mogen posten?
Wat niet?quote:Op zondag 10 januari 2010 22:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Niet te lang doorgaan over 1 ding. Ik kan het serieus niet emer volgen.
Kijk die droom..quote:Op zondag 10 januari 2010 22:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, wikwakka2 lijkt mij toch nog nét iets geschikter.
Ow dearquote:Op zondag 10 januari 2010 22:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, maar je wordt wel automatisch dik zodra je hier post..
weet ik veel?quote:Op zondag 10 januari 2010 22:36 schreef Rookert het volgende:
[..]
Bedoel je dat ene of dat andere? Zeg maar met die woorden enzo
Ja, dat klinkt toch goed.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:34 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wajoow, dat is egt kk ayça mang![]()
Nee, rest van de woorden btw ook niet
Zoek daar eens een toepasselijk nummer bij van je Nederhopquote:Op zondag 10 januari 2010 22:36 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Het leven op fok van de straat is hard..
quote:Op zondag 10 januari 2010 22:37 schreef Rookert het volgende:
[..]
Zoek daar eens een toepasselijk nummer bij van je Nederhop
Dat is toch veulste lang.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, wikwakka2 lijkt mij toch nog nét iets geschikter.
Heb nog nooit zoveel potentieel tuig bij elkaar gezien binnen 10 seconden van een filmpjequote:Op zondag 10 januari 2010 22:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Luister het zelf maar, mijn gezin gaat raar denken als ze dit horen.
quote:Op zondag 10 januari 2010 22:39 schreef Rookert het volgende:
[..]
Heb nog nooit zoveel potentieel tuig bij elkaar gezien binnen 10 seconden van een filmpje
Kan ik ook m'n eigen straat vinden?quote:Op zondag 10 januari 2010 22:41 schreef zarGon het volgende:
http://www.360cities.net/map.
Leuke website.
Nee, ik heb wel een adnere vraag voor je.quote:
Alsof dat erg is.quote:
Je kan altijd nog op je vetreservers terenquote:Op zondag 10 januari 2010 22:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, ik heb wel een adnere vraag voor je.
M'n moeder moet morgenochtend werken. Ik moet morgen om half 9 beginnen. Ze zegt maak me wakker, zodat ik brood voor je kan maken. Ik zeg nee, dat heoft niet, slaap maar langer, dan maak ik het zelf wel. Ze zegt nee, want straks red je het niet en zit je zonder brood op school. Ik zeg nee. Zij zegt jawel. Is dit normaal? ze is zo bang dat ik honger ga lijden..
Jij vertelt soms echt dingen waarvan ik denk: wtf...who fucking cares.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, ik heb wel een adnere vraag voor je.
M'n moeder moet morgenochtend werken. Ik moet morgen om half 9 beginnen. Ze zegt maak me wakker, zodat ik brood voor je kan maken. Ik zeg nee, dat heoft niet, slaap maar langer, dan maak ik het zelf wel. Ze zegt nee, want straks red je het niet en zit je zonder brood op school. Ik zeg nee. Zij zegt jawel. Is dit normaal? ze is zo bang dat ik honger ga lijden..
Nee, mijn moeder wil dat ik minder eet. Ze vindt dat ik een beetje doordraai in mijn wens om aan te komen. Ze wil ook niet dat ik naar de dokter ga hiervoor. Dan is de enige oplossing gewoon veel eten.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:48 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je kan altijd nog op je vetreservers teren![]()
Nee, maar zo zijn moeders gewoon en die van jou wil gewoon dat je wat aankomt omdat dat gezond is voor je![]()
Smeer je wel brood als je vroeg weg moet of niet? Niet ontbijten is zoo slecht
quote:Op zondag 10 januari 2010 22:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jij vertelt soms echt dingen waarvan ik denk: wtf...who fucking cares.
En ik dacht dat ik veel kon lullen over onzinnige dingen, maar jij spant de kroon.
Als elke vrouw haar hart zou luchtenquote:Op zondag 10 januari 2010 22:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jij vertelt soms echt dingen waarvan ik denk: wtf...who fucking cares.
En ik dacht dat ik veel kon lullen over onzinnige dingen, maar jij spant de kroon.
Wat wat is die van mij?quote:Op zondag 10 januari 2010 22:49 schreef Rookert het volgende:
[..]
Het is een guilty pleasureErg fout, maar stiekem toch wel leuk
![]()
Wat is die van jou?
Dit zit niet in mijn hart, maar in mijn hoofd.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:50 schreef Rookert het volgende:
[..]
Als elke vrouw haar hart zou luchtenBlij dat niet iedereen dat doet
![]()
Hoe is het met jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |