quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Ok...quote:Op zondag 10 januari 2010 22:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
WTf. Ik weet niet eens meer waar het over gaat. Daarom zeg i kde hele tijd ok.
Nee hoorquote:
Je kan ook gewoon Ayça zeggen.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat is baas.
Maar wat is er mis met die saaie oud-Hollandse woorden als 'mooi', 'goed', 'spanglauw' of çhillax'?
Klopt.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:34 schreef Rookert het volgende:
Ik ben ook niet dik, jij misschien -->Emel<--
Maar eigenlijk slaat 'kei' toch helemaal nergens opquote:Op zondag 10 januari 2010 22:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, geen 'keigaaf'. Maar het woordje kei gebruik ik wel idd vaak.
Nee, maar je wordt wel automatisch dik zodra je hier post..quote:Op zondag 10 januari 2010 22:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Is dat een voorwaarde om hier te mogen posten?
Wat niet?quote:Op zondag 10 januari 2010 22:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Niet te lang doorgaan over 1 ding. Ik kan het serieus niet emer volgen.
Kijk die droom..quote:Op zondag 10 januari 2010 22:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, wikwakka2 lijkt mij toch nog nét iets geschikter.
Ow dearquote:Op zondag 10 januari 2010 22:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, maar je wordt wel automatisch dik zodra je hier post..
weet ik veel?quote:Op zondag 10 januari 2010 22:36 schreef Rookert het volgende:
[..]
Bedoel je dat ene of dat andere? Zeg maar met die woorden enzo
Ja, dat klinkt toch goed.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:34 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wajoow, dat is egt kk ayça mang![]()
Nee, rest van de woorden btw ook niet
Zoek daar eens een toepasselijk nummer bij van je Nederhopquote:Op zondag 10 januari 2010 22:36 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Het leven op fok van de straat is hard..
quote:Op zondag 10 januari 2010 22:37 schreef Rookert het volgende:
[..]
Zoek daar eens een toepasselijk nummer bij van je Nederhop
Dat is toch veulste lang.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, wikwakka2 lijkt mij toch nog nét iets geschikter.
Heb nog nooit zoveel potentieel tuig bij elkaar gezien binnen 10 seconden van een filmpjequote:Op zondag 10 januari 2010 22:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Luister het zelf maar, mijn gezin gaat raar denken als ze dit horen.
quote:Op zondag 10 januari 2010 22:39 schreef Rookert het volgende:
[..]
Heb nog nooit zoveel potentieel tuig bij elkaar gezien binnen 10 seconden van een filmpje
Kan ik ook m'n eigen straat vinden?quote:Op zondag 10 januari 2010 22:41 schreef zarGon het volgende:
http://www.360cities.net/map.
Leuke website.
Nee, ik heb wel een adnere vraag voor je.quote:
Alsof dat erg is.quote:
Je kan altijd nog op je vetreservers terenquote:Op zondag 10 januari 2010 22:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, ik heb wel een adnere vraag voor je.
M'n moeder moet morgenochtend werken. Ik moet morgen om half 9 beginnen. Ze zegt maak me wakker, zodat ik brood voor je kan maken. Ik zeg nee, dat heoft niet, slaap maar langer, dan maak ik het zelf wel. Ze zegt nee, want straks red je het niet en zit je zonder brood op school. Ik zeg nee. Zij zegt jawel. Is dit normaal? ze is zo bang dat ik honger ga lijden..
Jij vertelt soms echt dingen waarvan ik denk: wtf...who fucking cares.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, ik heb wel een adnere vraag voor je.
M'n moeder moet morgenochtend werken. Ik moet morgen om half 9 beginnen. Ze zegt maak me wakker, zodat ik brood voor je kan maken. Ik zeg nee, dat heoft niet, slaap maar langer, dan maak ik het zelf wel. Ze zegt nee, want straks red je het niet en zit je zonder brood op school. Ik zeg nee. Zij zegt jawel. Is dit normaal? ze is zo bang dat ik honger ga lijden..
Nee, mijn moeder wil dat ik minder eet. Ze vindt dat ik een beetje doordraai in mijn wens om aan te komen. Ze wil ook niet dat ik naar de dokter ga hiervoor. Dan is de enige oplossing gewoon veel eten.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:48 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je kan altijd nog op je vetreservers teren![]()
Nee, maar zo zijn moeders gewoon en die van jou wil gewoon dat je wat aankomt omdat dat gezond is voor je![]()
Smeer je wel brood als je vroeg weg moet of niet? Niet ontbijten is zoo slecht
quote:Op zondag 10 januari 2010 22:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jij vertelt soms echt dingen waarvan ik denk: wtf...who fucking cares.
En ik dacht dat ik veel kon lullen over onzinnige dingen, maar jij spant de kroon.
Als elke vrouw haar hart zou luchtenquote:Op zondag 10 januari 2010 22:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jij vertelt soms echt dingen waarvan ik denk: wtf...who fucking cares.
En ik dacht dat ik veel kon lullen over onzinnige dingen, maar jij spant de kroon.
Wat wat is die van mij?quote:Op zondag 10 januari 2010 22:49 schreef Rookert het volgende:
[..]
Het is een guilty pleasureErg fout, maar stiekem toch wel leuk
![]()
Wat is die van jou?
Dit zit niet in mijn hart, maar in mijn hoofd.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:50 schreef Rookert het volgende:
[..]
Als elke vrouw haar hart zou luchtenBlij dat niet iedereen dat doet
![]()
Hoe is het met jou?
Ik ben een flapuit idd, maar bij Bilmiyorem maakt dat niet uit. Haar vertel ik maar al te graag hoe ik over haar denk.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:50 schreef Rookert het volgende:
[..]
Als elke vrouw haar hart zou luchtenBlij dat niet iedereen dat doet
![]()
Hoe is het met jou?
quote:Op zondag 10 januari 2010 22:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, mijn moeder wil dat ik minder eet. Ze vindt dat ik een beetje doordraai in mijn wens om aan te komen. Ze wil ook niet dat ik naar de dokter ga hiervoor. Dan is de enige oplossing gewoon veel eten.![]()
Ik ontbijt wel. 2 broodjes en wat fruit en chocomel enzo.
Speciaal bij mij maakt het niet uit.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ben een flapuit idd, maar bij Bilmiyorem maakt dat niet uit. Haar vertel ik maar al te graag hoe ik over haar denk.
Goed, en met jou?
Wat doet die de hele dag dan?quote:Op zondag 10 januari 2010 22:51 schreef Rookert het volgende:
[..]
![]()
Vriend van mij is 2.03 meter en kan 's ochtends leven op een bakje yoghurt
Ben jij een positief of een negatief ingesteld persoon? Een optimist of een pessimest?quote:Op zondag 10 januari 2010 22:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ben een flapuit idd, maar bij Bilmiyorem maakt dat niet uit. Haar vertel ik maar al te graag hoe ik over haar denk.
Goed, en met jou?
Ze heeft jaren terug ongeveer een maand de twijfel gehad dat ik mezelf uithongerde ofzo.quote:
quote:Op zondag 10 januari 2010 22:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Goed, en met jou?
Pessimist.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:52 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ben jij een positief of een negatief ingesteld persoon? Een optimist of een pessimest?
Alsof ik dat hier ga vertellen.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:53 schreef Rookert het volgende:
[..]
Iets wat erg fout is, maar wat je wel leuk vindt
Oh oke dan begrijp ik het wel.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ze heeft jaren terug ongeveer een maand de twijfel gehad dat ik mezelf uithongerde ofzo.![]()
Nu doet ze het omdat ze bang is dat ik het zelf vergeet ofzo?
Who fucking cares?quote:Op zondag 10 januari 2010 22:54 schreef Rookert het volgende:
[..]
![]()
Ook goed, morgen band van fiets maar eens plakken, staat er al 3 weken platHad andere fiets, maar nu wordt het wel erg gortig
Is toch juist beter! Ze geeft me vaak een schuldgevoel.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:55 schreef Ayca het volgende:
[..]
Oh oke dan begrijp ik het wel.![]()
Mwa van mijn moeder moet ik het maar lekker zelf doen.
Mijn moeder had het met plezier jaren willen blijven doen, ware het niet dat ik haar vertelde dat ik het wel gewoon zou doen.quote:
Dat was ik ook, maar ik heb mijn leven gebeterd. Vroeger was ik ook een sarcast en een cynist.quote:
Nu nog je PI verbeteren,.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat was ik ook, maar ik heb mijn leven gebeterd. Vroeger was ik ook een sarcast en een cynist.
Geen idee. Is dat niet aangeboren ofzo? Zolang ik het mij kan herinneren ben ik altijd al een pessimist geweest.quote:
Heeft jouw moeder geen moedersinstict of zo, dat haar kinderen gezond en veel moeten etenquote:Op zondag 10 januari 2010 22:55 schreef Ayca het volgende:
[..]
Oh oke dan begrijp ik het wel.![]()
Mwa van mijn moeder moet ik het maar lekker zelf doen.
Voelt dat niet nep?quote:Op zondag 10 januari 2010 22:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat was ik ook, maar ik heb mijn leven gebeterd. Vroeger was ik ook een sarcast en een cynist.
De PI die ik gebruikte verbeeldde perfect mijn gemoedstoestand toen ik dat bericht plaatste,quote:
Zelfde als altijd.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:59 schreef TheMagnificent het volgende:
Hoi. Nog iets boeiends gebeurd hier?
Nee, alhoewel ik af en toe nog wel pessimistische neigingen heb. Positief in het leven staan voelt beter.quote:
Nee.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:59 schreef TheMagnificent het volgende:
Hoi. Nog iets boeiends gebeurd hier?
Hoe verander je zoiets?quote:Op zondag 10 januari 2010 22:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Niets over mijn moeder hequote:Op zondag 10 januari 2010 22:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Heeft jouw moeder geen moedersinstict of zo, dat haar kinderen gezond en veel moeten eten.
Kan zijn.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Geen idee. Is dat niet aangeboren ofzo? Zolang ik het mij kan herinneren ben ik altijd al een pessimist geweest.
Dat sowieso, maar is lastig om te veranderen.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, alhoewel ik af en toe nog wel pessimistische neigingen heb. Positief in het leven staan voelt beter.
Sarcasme en cynisme kun je onderdrukken, belangrijker is nog dat je niet per ongeluk sarcastische of cynische opmerkingen eruit flapt. Optimist (of in ieder geval geen pessimist) worden doe je door uit die pessimistische roes te komen.quote:
Vertel haar dan maar meteen dat je aanstaande zaterdag verhuist en op jezelf gaat wonen, moet je kijken hoe ze dan reageertquote:Op zondag 10 januari 2010 23:02 schreef Ayca het volgende:
[..]
Niets over mijn moeder he![]()
Ze vindt dat we zelfstandig moeten zijn.
Ik hoop het ook niet voor je. Ik ben een halve eeuw te vroeg verbitterd.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:02 schreef IHVK het volgende:
[..]
Kan zijn.
Ik ben veel te opmitisch geboren en langzaam wordt omgezet, ik hoop niet dat ik een zeikende bejaarde wordt later.
Maar voorlopig sta ik nog positief in het leven.
Goed advies..quote:Op zondag 10 januari 2010 23:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Vertel haar dan maar meteen dat je aanstaande zaterdag verhuist en op jezelf gaat wonen, moet je kijken hoe ze dan reageert.
Dat zijn veel mensen niet met je eens. Met name mensen die moeite hebben om sarcasme te herkennen.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:03 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar is lastig om te veranderen.
Edit: sarcastisch zijn is leuk.
Is het leven in Limburg zo zwaar?quote:Op zondag 10 januari 2010 23:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik hoop het ook niet voor je. Ik ben een halve eeuw te vroeg verbitterd.
Dat is wel zo, maar als opmerkingmaker (wat een woord) is het wel leuk. Ik kan best voor lange tijd optimistisch zijn, maar omdat ik in een pessimistische omgeving leef, beinvloedt dat me vaak. Dan denk ik ook "oke laat maar, wat heeft het eigenlijk voor zin".quote:Op zondag 10 januari 2010 23:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat zijn veel mensen niet met je eens. Met name mensen die moeite hebben om sarcasme te herkennen.
Zeg dat maar tegen een optimistische blinde.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:05 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nogal ja.![]()
OPEN JE OGEN!1 IHVK vindt dat ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |