quote:
Nicenice.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:54 schreef Pieter-utd het volgende:
PiRANiA reageert niet eens, ik deed het speciaal voor jou
Mijn vriend wilde het zienquote:Op zondag 10 januari 2010 21:54 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Je hebt ook gekeken?
Ik had gedownload en er doorheen geskipt. Wat een trieste bende.
Je hebt het wel volgehouden?quote:Op zondag 10 januari 2010 21:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Mijn vriend wilde het zienvoor de liedjes. Maar het was heel erg slecht vooral die bijdehandte kinderen.
Excuusallochtoon:Pquote:Op zondag 10 januari 2010 21:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ook ff een multiculti acteur erin gedaan
Maak anders een poll.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:56 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Wil je dat ze een kerstmuts ophebben?
quote:
postzegelman <--> beetje raarquote:Op zondag 10 januari 2010 21:58 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik vind die postzegel man een beetje .. raar
Tja... postzegels verzamelen en zo...quote:Op zondag 10 januari 2010 21:58 schreef Jor_Dii het volgende:
De meest interessante persoon uit dit progamma tot nu toequote:Op zondag 10 januari 2010 21:58 schreef Jor_Dii het volgende:
Sneu. Daar was ik naar op zoek, het is een sneue man.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:58 schreef Karina het volgende:
Drie jaar is wel lang ja, wel sneu voor die man.
Dat gaf wat meer kleur jaquote:Op zondag 10 januari 2010 21:56 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Wil je dat ze een kerstmuts ophebben?
Hij is echt slecht. Vooral weer dit dialoog met die jurist lijkt op een stel bots wat aan het praten isquote:Op zondag 10 januari 2010 21:59 schreef timmmmm het volgende:
Die van der Heuvel
Hij laat zich gewoon keihard afschepen
Topquote:Op zondag 10 januari 2010 21:59 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Poll: Wat doen met de UI?Normaal Kerst
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ja mocht net van PiRANiAquote:
Dan doe ik hem terug!quote:
Ik vond het mooier dat hij de gemeente wel eens aan de tand zou gaan voelen, en hij zich gewoon af laat schepen door een secretaresse.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hij is echt slecht. Vooral weer dit dialoog met die jurist lijkt op een stel bots wat aan het praten is
Backfirequote:Op zondag 10 januari 2010 22:00 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Top![]()
[..]
Ja mocht net van PiRANiA![]()
[..]
Dan doe ik hem terug!
Een ultralichte spijkerbroek is wel zo lelijk, helemaal icm witte schoenenquote:Op zondag 10 januari 2010 22:01 schreef tho_Omas het volgende:
John heeft zich sportief aangekleed voor deze zaak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |