Alle verzamelwinkels kan je van leven volgens mijquote:Op zondag 10 januari 2010 21:51 schreef -Willempie- het volgende:
postzegelwinkel? WTF kun je daar van leven?
"Toen ie dood was werd ik fan" hoorde ik gisterenquote:Op zondag 10 januari 2010 21:52 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Godsamme dat kan ik ook niet aanzien.
99% van de mensen daar heeft MJ nooit gezien volgens mij.
quote:Op zondag 10 januari 2010 21:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zie ook de meeting in de OP
Yee.. had ik jullie even in de maling genomen hequote:Op zondag 10 januari 2010 21:50 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Je was er toch vorige week ook de hele tijd bij?
Een paar keer zelfs.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:53 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
"Toen ie dood was werd ik fan" hoorde ik gisteren
Moet diegene maar eens de overlijdensberichten in de krant gaan lezenquote:Op zondag 10 januari 2010 21:53 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
"Toen ie dood was werd ik fan" hoorde ik gisteren
Je naam komt me al bekend voor maar ik weet niet meer waarvanquote:Op zondag 10 januari 2010 21:53 schreef Lonker het volgende:
[..]
[..]
Yee.. had ik jullie even in de maling genomen he![]()
![]()
![]()
Vandaar dat ie toch nog wat verdientquote:Op zondag 10 januari 2010 21:54 schreef Jor_Dii het volgende:
Sportlife en Kitkat in een postzegelwinkel
quote:Op zondag 10 januari 2010 21:53 schreef Lonker het volgende:
[..]
[..]
Yee.. had ik jullie even in de maling genomen he![]()
![]()
![]()
Je moet het voortaan in de envelop doen en dan opsturenquote:
Wat saai is je UI.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:54 schreef Pieter-utd het volgende:
PiRANiA reageert niet eens, ik deed het speciaal voor jou
quote:
Nicenice.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:54 schreef Pieter-utd het volgende:
PiRANiA reageert niet eens, ik deed het speciaal voor jou
Mijn vriend wilde het zienquote:Op zondag 10 januari 2010 21:54 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Je hebt ook gekeken?
Ik had gedownload en er doorheen geskipt. Wat een trieste bende.
Je hebt het wel volgehouden?quote:Op zondag 10 januari 2010 21:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Mijn vriend wilde het zienvoor de liedjes. Maar het was heel erg slecht vooral die bijdehandte kinderen.
Excuusallochtoon:Pquote:Op zondag 10 januari 2010 21:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ook ff een multiculti acteur erin gedaan
Maak anders een poll.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:56 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Wil je dat ze een kerstmuts ophebben?
quote:
postzegelman <--> beetje raarquote:Op zondag 10 januari 2010 21:58 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik vind die postzegel man een beetje .. raar
Tja... postzegels verzamelen en zo...quote:Op zondag 10 januari 2010 21:58 schreef Jor_Dii het volgende:
De meest interessante persoon uit dit progamma tot nu toequote:Op zondag 10 januari 2010 21:58 schreef Jor_Dii het volgende:
Sneu. Daar was ik naar op zoek, het is een sneue man.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:58 schreef Karina het volgende:
Drie jaar is wel lang ja, wel sneu voor die man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |