Hetzelfde als Robert van den Broeke. Maar dan anders.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:45 schreef Karina het volgende:
OMG wat is dat nou weer: paranormale kinderen
Die vakantie-oplichters zijn allemaal veel te wazigquote:
Ik heb nog wel een pak over, kom maar halenquote:
Dat mensen in die onzin geloven, daar snap ik echt geen reet van.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:46 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Hetzelfde als Robert van den Broeke. Maar dan anders.
Pisang heet dat toch? Ik lust dat alleen met 7-up. Geen 7-up in huis nu, wel Pisang. Concusie:quote:Op zondag 10 januari 2010 21:46 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Mijn bier was op, dus ik drink pasang-jus
Ik word er zo triest van als ik dat soort programma's kijk. Mensen worden gewoon opgelicht daarquote:Op zondag 10 januari 2010 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat mensen in die onzin geloven, daar snap ik echt geen reet van.
Ok, mits je op max. 10 minuten loopafstand woontquote:Op zondag 10 januari 2010 21:47 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een pak over, kom maar halen
Over die oplichting? Ik ben bang dat ik dat geen 5 minuten volhoud.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:47 schreef Lonker het volgende:
Is er een speciaal topic over deze programma's ;o ??
En nu dan met kinderen, die worden door de ouders lekker opgejut om mee te doen, bah.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:48 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik word er zo triest van als ik dat soort programma's kijk. Mensen worden gewoon opgelicht daar
quote:Op zondag 10 januari 2010 21:47 schreef Lonker het volgende:
Is er een speciaal topic over deze programma's ;o ??
Bij das je goed recht niet dan?quote:Op zondag 10 januari 2010 21:48 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik word er zo triest van als ik dat soort programma's kijk. Mensen worden gewoon opgelicht daar
Nee.. ik bedoel dat ik niet wist dat er een speciaal SBS topic is !quote:Op zondag 10 januari 2010 21:48 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Over die oplichting? Ik ben bang dat ik dat geen 5 minuten volhoud.
Zelfde als bij popstars enzo, maar dat is een ander verhaal.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:49 schreef Karina het volgende:
[..]
En nu dan met kinderen, die worden door de ouders lekker opgejut om mee te doen, bah.
O cool, niet te veel trollen he, ik houd je in de gaten!quote:Op zondag 10 januari 2010 21:49 schreef Lonker het volgende:
[..]
Nee.. ik bedoel dat ik niet wist dat er een speciaal SBS topic is !
Hier ga ik voortaan vaker posten
Je was er toch vorige week ook de hele tijd bij?quote:Op zondag 10 januari 2010 21:49 schreef Lonker het volgende:
[..]
Zie ook de meeting in de OPquote:Op zondag 10 januari 2010 21:49 schreef Lonker het volgende:
[..]
FFFFUUUUquote:Winters weer
We gaan morgen gewoon van start met de lessen. Het weeralarm voor het Noorden is ingetrokken en de bussen rijden.
Zegt er een watquote:Op zondag 10 januari 2010 21:50 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
O cool, niet te veel trollen he, ik houd je in de gaten!
quote:Op zondag 10 januari 2010 21:49 schreef Lonker het volgende:
[..]
Popstars valt wel mee, maar dat Michael gedoe wel ja.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:50 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Zelfde als bij popstars enzo, maar dat is een ander verhaal.
En deze week in deel 1quote:Op zondag 10 januari 2010 21:50 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Je was er toch vorige week ook de hele tijd bij?
Godsamme dat kan ik ook niet aanzien.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Popstars valt wel mee, maar dat Michael gedoe wel ja.
GMTAquote:Op zondag 10 januari 2010 21:51 schreef -Willempie- het volgende:
postzegelwinkel? WTF kun je daar van leven?
Sommig postzegels zijn hardstikke duur hoor.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:51 schreef -Willempie- het volgende:
postzegelwinkel? WTF kun je daar van leven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |