Daar zou ik wel mee willen ruilen jaquote:
Die laatste 2.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:45 schreef PhalanX het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
beter?
wat is dan wel jouw type?quote:Op zondag 10 januari 2010 21:08 schreef MisterO het volgende:
Nee, ik heb echt helemaal niks met die kerels...
Niet mijn types.
geef mij deze maar.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:16 schreef PhalanX het volgende:
[ afbeelding ]
volgens mij doen ze het niet...
quote:Op zondag 10 januari 2010 21:16 schreef PhalanX het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is vast ook het doel van dat soort docu's?quote:Op zondag 10 januari 2010 21:30 schreef Xiance het volgende:
als je "9/11 Mysteries" hebt gezien lijkt een complottheorie toch een stuk aannemelijker
quote:Op zondag 10 januari 2010 21:16 schreef PhalanX het volgende:
[ afbeelding ]
dit is geloof ik geen complot documentairequote:Op zondag 10 januari 2010 21:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat is vast ook het doel van dat soort docu's?
Srry, maar dat vind ik dus heeelemaal niks!quote:Op zondag 10 januari 2010 21:45 schreef Vlarp het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
van jouw post en die van Vlarp is dit de enige die ik aantrekkelijk vindquote:
quote:Op zondag 10 januari 2010 21:47 schreef MisterO het volgende:
Srry, maar dat vind ik dus heeelemaal niks!
De Poolse sletten look lijkt het wel
ik wilde het niet zeggen maar idd... ddarbij vind ik ze echt drie keer niks.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:47 schreef MisterO het volgende:
Srry, maar dat vind ik dus heeelemaal niks!
De Poolse sletten look lijkt het wel
Jawel jawel, ik sta open voor allesquote:
Ouch, dat klinkt fout zegquote:Op zondag 10 januari 2010 21:55 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jawel jawel, ik sta open voor alles![]()
O ja... inpakken en meenemen graagquote:Op zondag 10 januari 2010 21:55 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jawel jawel, ik sta open voor alles![]()
Deze is zo cute![]()
[ afbeelding ]
Hallo. jij houdt van dunne poolse jochies, daar moet je deze vent niet mee vergelijken jaquote:
Zoek je ze jonger dan 18?quote:Op zondag 10 januari 2010 21:45 schreef Vlarp het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat ziet er toch allemaal wat oud uit...quote:Op zondag 10 januari 2010 22:12 schreef Xiance het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lenen.nlquote:Op zondag 10 januari 2010 22:14 schreef Xiance het volgende:
zoveel mensen zoveel wensen..
da's een reclame slogan, ik weet alleen niet meer van wie
Wel schoonmaken voor je 'm terugbrengtquote:Op zondag 10 januari 2010 22:15 schreef MisterO het volgende:
[..]
Lenen.nl
Ik wil best zo'n kerel lenen hoor
Mijn kerel wordt niet vies.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wel schoonmaken voor je 'm terugbrengt
Nee da's meer MIJN ding. Daar houdt MisterO niet vanquote:Op zondag 10 januari 2010 21:14 schreef PhalanX het volgende:
is dit meer jouw ding MisterO
[ afbeelding ]
O kut, ik ben de nieuwe aflevering vergetenquote:
Ja ik vind het ook echt allemaal kindjesquote:
Die laatstequote:Op zondag 10 januari 2010 22:12 schreef Xiance het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou ja. Smaken verschillen.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:55 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij hebt volgens mij meer Mr.O's smaak, westers en haarloosquote:
Dat is ie zelf ook, dus dan mag 'tquote:Op zondag 10 januari 2010 23:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Ang3l, wat ben je een spamhoer met je knuffelturk.
Ik vind dat allemaal te preppy-schoolboy achtig. Net in de 013 tenminste lekkere stoere alto'squote:Op maandag 11 januari 2010 00:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jij hebt volgens mij meer Mr.O's smaak, westers en haarloos.
Had je sjansquote:Op maandag 11 januari 2010 00:11 schreef Waxxer het volgende:
Hai.
Vandaag zei iemand tegen mij dat als ik zei dat ik 22 was dat hij dat dan ook geloofd had. Of ja, het is na twaalven, dus dat was gisteren.
Maar toch.
Westers: ja;quote:Op maandag 11 januari 2010 00:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jij hebt volgens mij meer Mr.O's smaak, westers en haarloos.
Wat voor iemand was dat dan?quote:Op maandag 11 januari 2010 00:11 schreef Waxxer het volgende:
Hai.
Vandaag zei iemand tegen mij dat als ik zei dat ik 22 was dat hij dat dan ook geloofd had. Of ja, het is na twaalven, dus dat was gisteren.
Maar toch.
quote:Op maandag 11 januari 2010 00:11 schreef Waxxer het volgende:
Hai.
Maar toch.
Nou, ik werk in eehhh... op ehhh... Nou ja, ik verkoop onderrrr andere sigaretten dan, en het IS een bijbaan, maar enfin, als ik klaar ben is er altijd een beveiliger en we maken zo een praatje en ik zeg "Nou, toen ik mijn rijbewijs haalde, ja, al meer dan tien jaar geleden..."quote:
Studeren houdt je jong?quote:Op maandag 11 januari 2010 00:22 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, ik werk in eehhh... op ehhh... Nou ja, ik verkoop onderrrr andere sigaretten dan, en het IS een bijbaan, maar enfin, als ik klaar ben is er altijd een beveiliger en we maken zo een praatje en ik zeg "Nou, toen ik mijn rijbewijs haalde, ja, al meer dan tien jaar geleden..."
Zegt hij: "Ben jij al 28????!!! Nou, als je zou zeggen dat je 22 was had ik het ook geloofd"
Maar ik bén helemaal geen 28!![]()
![]()
Ja nou maar ik moet nog luken en het is eejn bijbaan en ik moet wat anders maar ja crisis he dus jeweetog....quote:
Met welk lichaamsdeel?quote:Op maandag 11 januari 2010 00:25 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja naja, om te beginnen schelen we 30 centimeter.
Need! I! Say! More?! U-u-uhuh!!
Ik oordeel nietquote:Op maandag 11 januari 2010 00:27 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja nou maar ik moet nog luken en het is eejn bijbaan en ik moet wat anders maar ja crisis he dus jeweetog....
Dat zei ik ook al idd, dat ik misschien e-nig-zins (quote:
Och èrme!quote:Op maandag 11 januari 2010 00:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel tranen er schuilgaan achter die toonbankglimlach van mij...
........en ik moet op mijn handen zitten om niet uit de doeken te doen wat van ons op commercieel gebied wordt verwacht en hoe dat gecommuniceerd wordt.quote:
Typisch iets voor een 22-jarige!quote:
Vorige week was ik een kankerflikker die de kanker kon krijgen die kanker in elkaar werd geslagen ook al belde ik de kankerpolitie omdat ik geen beltegoedopwaardeercode terugnam.quote:
Ja, maar dan raak ik mijn baan kwijt. En een blog hád ik al, maar ik had zoiets van: voor wie schrijf ik eigenlijk?quote:
Wat dacht je?quote:Op maandag 11 januari 2010 00:38 schreef TheaterMaMa het volgende:2 euro gewonnen bij de staatsloterij
Oh dat vind ik eigenlijk best heftig allemaal.quote:Op maandag 11 januari 2010 00:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Vorige week was ik een kankerflikker die de kanker kon krijgen die kanker in elkaar werd geslagen ook al belde ik de kankerpolitie omdat ik geen beltegoedopwaardeercode terugnam.
Dus ja, het zou nog kunnen ook. Dan neem ik er ook de middelvinger in op die ik vandaag mocht, laat ik het Stroekisch zeggen, die ik vandaag mocht inkasseren omdat ik alleen maar vroeg of de scooterrijder in kwestei zijn helm af wilde zetten als hij binnen liep.
Nou dat had niks gescheeld, tenminste, niet op de plek waar ik woon. We hadden maarliefst 10 euri's! Met het hele gezin, da's ook 2 euri's de manquote:Op maandag 11 januari 2010 00:42 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wat dacht je?![]()
"Kut, was ik nou tóch maar naar Woensel verhuisd!"?![]()
Vandaag nog een zwerver het terrein afgestuurd omdat hij bij tankende klanten liep te bedelen om geld... Jaaaaa, het gaat om meer zaken dan alleen afrekenen... Dus ik zoek al een tijje iets dat meer bij mij als mens past, maar a) ik moet eerst een diploma hebben en b) journalistieke vacatures zijn, zwak uitgedrukt, schaars.quote:Op maandag 11 januari 2010 00:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh dat vind ik eigenlijk best heftig allemaal.
Dan baal je toch enorm?quote:Op maandag 11 januari 2010 00:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou dat had niks gescheeld, tenminste, niet op de plek waar ik woon. We hadden maarliefst 10 euri's! Met het hele gezin, da's ook 2 euri's de man.
het deel waar die kanjer is gevallen is niet het slechte deel van woensel hoorquote:Op maandag 11 januari 2010 00:42 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wat dacht je?![]()
"Kut, was ik nou tóch maar naar Woensel verhuisd!"?![]()
Ik denk dat hoe je zoiets opschrijft interessanter is dan de feiten op zich. Maar dat is misschien het verschil tussen een schrijver en een journalist.quote:Op maandag 11 januari 2010 00:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Vorige week was ik een kankerflikker die de kanker kon krijgen die kanker in elkaar werd geslagen ook al belde ik de kankerpolitie omdat ik geen beltegoedopwaardeercode terugnam.
Dus ja, het zou nog kunnen ook. Dan neem ik er ook de middelvinger in op die ik vandaag mocht, laat ik het Stroekisch zeggen, die ik vandaag mocht inkasseren omdat ik alleen maar vroeg of de scooterrijder in kwestei zijn helm af wilde zetten als hij binnen liep.
Mja zeg dat, terwijl de krant juist de reden is geweest dat ik dit ben gaan studeren. Lekker divers, veel op pad, midden in de maatschappij staan en bij elk interview wat leren of opstekn, hoe saai, vervelend of droog het onderwerp ook lijkt of is. Maar dat is verleden tijd, tegenwoordig moet alles snel, kort en online.quote:Op maandag 11 januari 2010 00:46 schreef Tha_Erik het volgende:
De kranten gaan ook langzaam ten onder.
quote:Op maandag 11 januari 2010 00:48 schreef Waxxer het volgende:
Jaaa hai Stieve!Maar Waxxer gaat zo wel slapen!
Oh, die ga ik onthouden, lijkt me heel interessant!quote:Op maandag 11 januari 2010 00:49 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ik denk dat hoe je zoiets opschrijft interessanter is dan de feiten op zich. Maar dat is misschien het verschil tussen een schrijver en een journalist.
Aanrader:
[ afbeelding ]
"Raymond Queneau's beroemde uiterst vermakelijke, verbaal virtuoze Stijloefeningen bestaat uit 99 variaties op één gebeurtenis: een ontmoeting tussen twee mensen in de tram, die ruzie krijgen."
Dan slaap je morgen toch gewoon wat langer?quote:
quote:Op maandag 11 januari 2010 00:52 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh, die ga ik onthouden, lijkt me heel interessant!
Daar geef ik een ontwijkend antwoord op.quote:Wat is jouw "achtergrond" dan?
Schrijver, dichter, levenskunstenaar.quote:Op maandag 11 januari 2010 00:55 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]![]()
[..]
Daar geef ik een ontwijkend antwoord op.
Nou, ik ben ook niet fulltime happy de peppy hoor! Zo lang je maar niet schrijft over in je armen snijden en dat het bloed de plaats van je tranen heeft ingenomen omdat je niet meer kunt huilen en ga zo maar door, want dat vind ik een beetje eng.quote:Op maandag 11 januari 2010 00:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het grappig als mensen die ik niet ken op mijn blog reageren. EN nee, het is niet voor mensen van hier aan te raden, en al helemaal niet voor Waxxer want het is nogal een emotionele negatieve bende
.
Nee, ik hou het heel metaforisch en obscuur.quote:Op maandag 11 januari 2010 01:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, ik ben ook niet fulltime happy de peppy hoor! Zo lang je maar niet schrijft over in je armen snijden en dat het bloed de plaats van je tranen heeft ingenomen omdat je niet meer kunt huilen en ga zo maar door, want dat vind ik een beetje eng.
Ja maar ik moet wat bákken van mijn leven!quote:Op maandag 11 januari 2010 00:55 schreef Steve het volgende:
[..]
Dan slaap je morgen toch gewoon wat langer?
Daar ben je student voor!
Spam?quote:Op maandag 11 januari 2010 00:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het grappig als mensen die ik niet ken op mijn blog reageren.
Oke, dan is het goed.quote:Op maandag 11 januari 2010 01:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, ik hou het heel metaforisch en obscuur.
Neen. Complimentjesquote:
Mja, het gevoel is meestal wel echt, alleen misschien iets gedramatiseerder neergezetquote:Op maandag 11 januari 2010 01:03 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oke, dan is het goed.Als het maar min of meer "gespeeld" is!
Dan is het goed, ik ben in het echt ook niet zo verschrikkelijk Waxxer als hier hoor!quote:Op maandag 11 januari 2010 01:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Neen. Complimentjes. Ja gek he?
[..]
Mja, het gevoel is meestal wel echt, alleen misschien iets gedramatiseerder neergezet.
Een collega van de klantenservice heeft eens een koekepannetje naar haar hoofd geslingerd gekregen omdat wij de pan (die helemaal niet van IKEA kwam) niet omruildenquote:Op maandag 11 januari 2010 00:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
O daar hou ik niet van, emotionele bendesquote:Op maandag 11 januari 2010 00:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het grappig als mensen die ik niet ken op mijn blog reageren. EN nee, het is niet voor mensen van hier aan te raden, en al helemaal niet voor Waxxer want het is nogal een emotionele negatieve bende
.
en in je huis klussen is slechts hobby ipv werken ?quote:Op maandag 11 januari 2010 08:25 schreef Vlarp het volgende:
Goede morgen!
Vandaag gaan we weer werken![]()
nee hoorquote:Op maandag 11 januari 2010 11:23 schreef Bartjebart het volgende:
Goh zijn jullie voor het eerst een keer allemaal echt aan het werk*?
*of met school bezig etc
Ga jij zaterdag maar werkenquote:Op maandag 11 januari 2010 11:23 schreef Bartjebart het volgende:
Goh zijn jullie voor het eerst een keer allemaal echt aan het werk*?
*of met school bezig etc
Dan moet je nog niet opstaanquote:Op maandag 11 januari 2010 14:32 schreef mike_hunt het volgende:
Goedemorgen popjes.![]()
veuls te vroeg weer.
quote:Op zondag 10 januari 2010 18:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Volgens mij wel echt maar niet echt van Mike. Want die is niet snugger genoeg om zijn foto's online te kunnen zetten, daar had ie Xiance voor nodig
euh...luister eens, you dumb cocksuckers...quote:
ja ik moet wel. Heb afgesproken om te gaan trainen met een vriend van Tyler. He's sooooooooo fucking hot... dat wordt slakkespoor op de benches.quote:
Dan mcguiyver je toch een kabeltje in elkaar van 3 snoeppapiertjes? ...quote:Op maandag 11 januari 2010 14:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
[..]
euh...luister eens, you dumb cocksuckers...(God, jullie zijn nog erger dan Val)
![]()
vertel het verhaal dan wel helemaal. Ik zat op dat moment in Nederland in het gastenverblijf en had geen datakabel.
Ik las: "he's so tight"quote:Op maandag 11 januari 2010 15:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja ik moet wel. Heb afgesproken om te gaan trainen met een vriend van Tyler. He's sooooooooo fucking hot... dat wordt slakkespoor op de benches.
En toch gaat dit topic al weer sneller dan het vorige ofzo...quote:Op maandag 11 januari 2010 16:52 schreef Ang3l het volgende:
Jezus crisis, de singles zijn 4 topics verder en hier is het nog dezelfde pagina als vanochtend?!
PEPER IN DIE REET!!!!!!!!!!!!!!!!!
maar die hebben ook niks beters te doenquote:Op maandag 11 januari 2010 16:52 schreef Ang3l het volgende:
Jezus crisis, de singles zijn 4 topics verder en hier is het nog dezelfde pagina als vanochtend?!
PEPER IN DIE REET!!!!!!!!!!!!!!!!!
sizzzzzzzling hot!quote:
But a bit of a dumb look.quote:
You'd tap that... don't lie...quote:
Ik gok dat ie dan een jaloerse turk op z'nm nek heeft, maar idd... voor tappen heb je geen iq nodigquote:
Uit zoiets lelijks kan nooit zoiets knaps komen!quote:Op maandag 11 januari 2010 17:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Is dat de zoon van Peter R. de Vries?
quote:
Hij heeft iig ook een sjalentikquote:Op zondag 10 januari 2010 23:55 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De kwaliteit van het filmpje en het geluid zijn dan helaas zo dramatisch dat ik er niet naar wil luisterenquote:Op maandag 11 januari 2010 20:05 schreef MisterO het volgende:
![]()
De uitgelekte nr van Michael Jackson ft Lenny Kravits klinkt verbazend goed!!
Valt toch wel mee? Zeikerdquote:Op maandag 11 januari 2010 20:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
De kwaliteit van het filmpje en het geluid zijn dan helaas zo dramatisch dat ik er niet naar wil luisteren
Doe ze de groetenquote:Op maandag 11 januari 2010 20:11 schreef MisterO het volgende:
[..]
Valt toch wel mee? Zeikerd![]()
Ik ben de stad in
Deze is pas vet da verbleekdt Micheal Jacksen bij!quote:Op maandag 11 januari 2010 20:05 schreef MisterO het volgende:![]()
Ik ben zondag vrijquote:
Het...quote:Op maandag 11 januari 2010 20:05 schreef MisterO het volgende:![]()
Bedankt voor de tipquote:Op maandag 11 januari 2010 22:28 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Je kunt zelf wel bedenken wat een manier is om in slaap te komen.
Denk ik.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
ziet erquote:
quote:
neequote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:30 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
hoe gaat het jongen? moet je niet naar je nest?
staan we dan nu ook niet meer centraal ?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 06:33 schreef keizerpinguin het volgende:
Ik mis de [ ] om HOMO........![]()
Goede morgen allemaal
Nou lekkerquote:Op dinsdag 12 januari 2010 08:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
lekker koppie thee om verder te ontwaken ?
Maar ik sliep pas tegen 4 uurquote:Op dinsdag 12 januari 2010 08:20 schreef Vlarp het volgende:
Geen zin om op te staan, maar toch ben ik al 2 uur op...
Dus hij is nu officieel je vriendje?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 08:36 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga werken en knuffelturk gaat shoppen
Dat rollenpatroon is al weer helemaal verkeerd begonnen
Nee!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 08:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dus hij is nu officieel je vriendje?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Lekker, dank u!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Coby voorziet Baltar van nieuwe koffie
Mij is altijd geleerd om ouderen met u aan te sprekenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
stop eens om u tegen mij te zeggen
Daar voel ik me gelijk zo oud bij
dan heb je vanaf nu voor mij daar dispensatie voor gekregenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:44 schreef Baltar het volgende:
[..]
Mij is altijd geleerd om ouderen met u aan te spreken
waar was het verloren schaap al die tijd?quote:
oude gewoontes slijten nietquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan heb je vanaf nu voor mij daar dispensatie voor gekregen
Heb je nog geen last van bot-ontkalkingquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
okay jij je zin, dan kom ik ze er wel uit slaan
met een koeb(r)oer ben ik wel verplicht om heel veel zuivel te eten en te drinken dus ligt Osteoporose niet direct in de lijn der verwachtingenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:02 schreef Baltar het volgende:
[..]
Heb je nog geen last van bot-ontkalking
we moeten wel voorkomen dat je dadelijk gebroken polsjes hebtquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
met een koeb(r)oer ben ik wel verplicht om heel veel zuivel te eten en te drinken dus ligt Osteoporose niet direct in de lijn der verwachtingen
ik zal nooit de flexibiliteit van Mieke op die plek krijgenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:06 schreef Baltar het volgende:
[..]
we moeten wel voorkomen dat je dadelijk gebroken polsjes hebt
And there's my cue.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
waar was het verloren schaap al die tijd?
was je bij R in Brasil ?
volgens mij heb jij dit hard nodig
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik zal nooit de flexibiliteit van Mieke op die plek krijgen
In Bolivia en Brasilquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
waar was het verloren schaap al die tijd?
was je bij R in Brasil ?
volgens mij heb jij dit hard nodig
je gaat weg na mijn arrivalquote:
Omdat je tof bent.quote:
die moet je dan ook gewoon negerenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja...
maar sommige mensen in dit topic niet
Moet ik die schoen passenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja...
maar sommige mensen in dit topic niet
mij wel danquote:
Ik ben slecht in negeren, en ik ga geen geld uitgeven aan fok om te kunnen blockenquote:
Ik ga je die eer niet geven en de tips van anderen opvolgenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:38 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
je gaat weg na mijn arrivalwat ben je toch zielig soms
Kun je reacties van bepaald users blocken als je betaalt?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben slecht in negeren, en ik ga geen geld uitgeven aan fok om te kunnen blocken
Jaquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:05 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Kun je reacties van bepaald users blocken als je betaalt?
Dat is wel logisch natuurlijkquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
JaDan zie je hun posts niet meer.
Maar werkt vrij vaag, bv als iemand ze quote zie jee dat weer wel.
uuuuhm...... 17 Jan?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Ang3l, die filmavond part deux moet ook maar eens vorm beginnen te krijgen he.
Klopt, maar ik ga toch niet indirect voor Nuno betalen?quote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Klopt, maar ik ga toch niet indirect voor Nuno betalen?
Dan hoor ik bij de rest van de latino's!
Hm vogges mij kan ik dan wel.quote:
Miauwquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
g je gang maar, al snap ik niet waar de walging vandaan komt, maar goed dat zal wel1 van je frustraties zijnquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga je die eer niet geven en de tips van anderen opvolgen
Stom eigenlijk, doe ik al maaaanden bij SJM en dat werkt best
Waarom dan bij nou niet eigenlijk? Zou de walging dan nog een fase hoger liggen?
dit snap ik niet, waarom bij de rest van de latino'squote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:20 schreef Nuno_G het volgende:
dit snap ik niet, waarom bij de rest van de latino's
Dat lukt me niet zonder te lachenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:21 schreef PhalanX het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
nee echt...![]()
Wie wil 'em aan Nuno uitleggen?
Jij mag het ook doenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:21 schreef PhalanX het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
nee echt...![]()
Wie wil 'em aan Nuno uitleggen?
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:10 schreef Ang3l het volgende:
Nee, er staat een monumenteel blok in de weg... hetzelfde blok als waar Vlarp over denkt te struikelen.quote:
Hebben we zondag een date dan?quote:
Nederlander!quote:
betalen waarvoorquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:37 schreef PhalanX het volgende:
nee wacht.. ik zal je een goede hint geven...
Geld betalen... net als anderen...
Das waar... maar anders gaat er een perfect goede diss gewoon verloren, en wie zit daar op te wachten?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:44 schreef Ang3l het volgende:
Grapjes zijn zo niet leuk meer als je ze op new kids niveau moet uitpluizen als een braakballetje
volgens mij heb ik ook niet voldoende evenwicht om op een stapel autobanden te blijven liggenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:14 schreef Baltar het volgende:
[..]
![]()
dat zou ook wel uniek zijn, als je dat lukt
El Nino Neuvo!quote:
quote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:50 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
moi
![]()
![]()
en wie betaalt er dan voor mij ?
Ja echtquote:
Ik lachte. En toen keken mensen me raar aan.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:52 schreef Steve het volgende:
Hoerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. Enzo.
Jij noemt 'm knuffelturk!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nederlander!
Hij heeft liever niet dat je hem Turk noemt
lolde jij?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik lachte. En toen keken mensen me raar aan.
O ja, ik moest nog geld overmaken naar jequote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:52 schreef Steve het volgende:
Hoerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. Enzo.
Nou ja ik zag voor me hoe Steve dat zou zeggen. Dat was best leuk hoor.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:57 schreef PhalanX het volgende:
[..]
lolde jij?
ik moest namelijk een beetje huilen aan de binnenkant.
kan iemand mij uitleggen waarom ik een hoer genoemd wordt. En Angel ik snap het echt nietquote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
O ja, ik moest nog geld overmaken naar je
Gristus, doe je dit nu expresquote:
Geeft niets hoor schatje, ik had er al niet zo'n hoge verwachtingen vanquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:59 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
kan iemand mij uitleggen waarom ik een hoer genoemd wordt. En Angel ik snap het echt niet
jij hebt mij betaald voor sex, wanneer danquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geeft niets hoor schatje, ik had er al niet zo'n hoge verwachtingen van
Ik vind het wel gezelligquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:02 schreef Ang3l het volgende:
Nou ik hou op hoor, de sfeer is meteen vals als ik er ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |