Ik heb net Aronofsky's The Wrestler gekeken, toch maarquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou toch wel willen dat soms gevoel eens wat langer bleef en soms ander gevoel wat langer wegbleef.
Ja is het echt iets? Ik heb alleen maar een beeld van een vieze zwetende Mickey Rourke met vlassig haar en een lycra sportbroekje voor mequote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb net Aronofsky's The Wrestler gekeken, toch maar
Kloptquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja is het echt iets? Ik heb alleen maar een beeld van een vieze zwetende Mickey Rourke met vlassig haar en een lycra sportbroekje voor me![]()
.
Mwa, het is nog steeds niet zo dat ik nu vol verlangen zit om die film aan te zetten.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
KloptMaar ik vind hem heel mooi breekbaar spelen. Mooi karakter zet hij neer. En uiteindelijk zat ik met m'n handen voor m'n neus/mond en vochtige ogen te kijken hoe ie iemand in mekaar sloeg ind e ring
dat was een vreemde combi!
ik ben altijd deel van de nachtploegquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat ik vandaag een deel van de nachtploeg ben.
Ik doe ook een stukje mee...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat ik vandaag een deel van de nachtploeg ben.
Morgen is nog een twijfel dag voor klussen omdat het nogal bagger weer schijnt te wordenquote:
Dit is vast een domme vraag, maar je klust toch binnen?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Morgen is nog een twijfel dag voor klussen omdat het nogal bagger weer schijnt te worden
Ik moet er ook nog naar toe enzo?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dit is vast een domme vraag, maar je klust toch binnen?
Oh ja natuurlijkquote:
M'n vader was er bijquote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:07 schreef oinaru_isan het volgende:
Ja, dan schiet het klussen nooit op hè, als je de hele tijd gaat zitten viezelevozen.
Dingen als "boren" en "(pvc) pijpen" komen nu in me op...quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:07 schreef oinaru_isan het volgende:
Ja, dan schiet het klussen nooit op hè, als je de hele tijd gaat zitten viezelevozen.
Ik had al een Déjà Vu gevoel jaquote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:13 schreef Steve het volgende:
Om die grap maar even te recyclen uit een ander slowchattopic.
Doe-het-zelven.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dingen als "boren" en "(pvc) pijpen" komen nu in me op...
Jij gelooft ook in zwoele seks met de knappe klusser die jouw gootsteen komt maken?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:16 schreef oinaru_isan het volgende:
Misschien komt het door dat Englishlads.com vol zit met allemaal stoere bouwvakkers en klussers
Dat ook jaquote:
Als het maar niet gaat schuren.quote:
nee maar wel in liefde op het eerste gezichtquote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jij gelooft ook in zwoele seks met de knappe klusser die jouw gootsteen komt maken?
Geloven is niet het goede woordquote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jij gelooft ook in zwoele seks met de knappe klusser die jouw gootsteen komt maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |