Die laatstequote:Op zondag 10 januari 2010 22:12 schreef Xiance het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou ja. Smaken verschillen.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:55 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij hebt volgens mij meer Mr.O's smaak, westers en haarloosquote:
Dat is ie zelf ook, dus dan mag 'tquote:Op zondag 10 januari 2010 23:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Ang3l, wat ben je een spamhoer met je knuffelturk.
Ik vind dat allemaal te preppy-schoolboy achtig. Net in de 013 tenminste lekkere stoere alto'squote:Op maandag 11 januari 2010 00:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jij hebt volgens mij meer Mr.O's smaak, westers en haarloos.
Had je sjansquote:Op maandag 11 januari 2010 00:11 schreef Waxxer het volgende:
Hai.
Vandaag zei iemand tegen mij dat als ik zei dat ik 22 was dat hij dat dan ook geloofd had. Of ja, het is na twaalven, dus dat was gisteren.
Maar toch.
Westers: ja;quote:Op maandag 11 januari 2010 00:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jij hebt volgens mij meer Mr.O's smaak, westers en haarloos.
Wat voor iemand was dat dan?quote:Op maandag 11 januari 2010 00:11 schreef Waxxer het volgende:
Hai.
Vandaag zei iemand tegen mij dat als ik zei dat ik 22 was dat hij dat dan ook geloofd had. Of ja, het is na twaalven, dus dat was gisteren.
Maar toch.
quote:Op maandag 11 januari 2010 00:11 schreef Waxxer het volgende:
Hai.
Maar toch.
Nou, ik werk in eehhh... op ehhh... Nou ja, ik verkoop onderrrr andere sigaretten dan, en het IS een bijbaan, maar enfin, als ik klaar ben is er altijd een beveiliger en we maken zo een praatje en ik zeg "Nou, toen ik mijn rijbewijs haalde, ja, al meer dan tien jaar geleden..."quote:
Studeren houdt je jong?quote:Op maandag 11 januari 2010 00:22 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, ik werk in eehhh... op ehhh... Nou ja, ik verkoop onderrrr andere sigaretten dan, en het IS een bijbaan, maar enfin, als ik klaar ben is er altijd een beveiliger en we maken zo een praatje en ik zeg "Nou, toen ik mijn rijbewijs haalde, ja, al meer dan tien jaar geleden..."
Zegt hij: "Ben jij al 28????!!! Nou, als je zou zeggen dat je 22 was had ik het ook geloofd"
Maar ik bén helemaal geen 28!![]()
![]()
Ja nou maar ik moet nog luken en het is eejn bijbaan en ik moet wat anders maar ja crisis he dus jeweetog....quote:
Met welk lichaamsdeel?quote:Op maandag 11 januari 2010 00:25 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja naja, om te beginnen schelen we 30 centimeter.
Need! I! Say! More?! U-u-uhuh!!
Ik oordeel nietquote:Op maandag 11 januari 2010 00:27 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja nou maar ik moet nog luken en het is eejn bijbaan en ik moet wat anders maar ja crisis he dus jeweetog....
Dat zei ik ook al idd, dat ik misschien e-nig-zins (quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |