jammer..quote:Op zondag 10 januari 2010 14:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mwa, ik ben een beetje in een hatelijke bui. Maar nee, ik doe het maar niet omdat ik geen zin heb om nog dan weer te moeten reageren op reacties.
Dus ik vraag erom?quote:Op zondag 10 januari 2010 14:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, en het is niet eens dat je enorm onaardig bent ofzo. Misschien is het zoals een klasgenoot 7 jaar geleden tegen me zei "Ja, maar je ziet er ook gewoon sla-baar uit." toen ik vroeg waarom ie het nodig vond om me elke keer veelvuldig te moeten slaan met zijn vuist op mijn schouders of rug
.
Nee, je vraagt er niet echt om. Het is alleen zo makkelijk ofzoquote:Op zondag 10 januari 2010 15:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Dus ik vraag erom?![]()
Tuurlijk weet ik dat, ik gooi het balletje omhoog en een ander trapt 'em erin. Dat is de wisselwerking..
exactly! jij begrijpt het.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, je vraagt er niet echt om. Het is alleen zo makkelijk ofzo. Het zijn allemaal van die open deuren die ingetrapt kunnen worden.
Niet eens een kreet van Celine?quote:Op zondag 10 januari 2010 15:12 schreef Xiance het volgende:
[..]
och ik vond het weer eens wat anders danof
Nee nee, Mike gooit Vim in zijn neus!quote:Op zondag 10 januari 2010 14:26 schreef Baltar het volgende:
En anders gooi je dit er gewoon over
[ afbeelding ]
Dit is niet echt hè. Vertel me dat dit niet echt is.quote:Op zondag 10 januari 2010 13:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
10 uur afgesproken om te gaan trainen.
enne, ik wil mijn bed verschonen. of kan het nog een weekje?
![]()
![]()
[ afbeelding ]
tis een CGI voor een slechte horrorfilm liefjequote:Op zondag 10 januari 2010 18:40 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Dit is niet echt hè. Vertel me dat dit niet echt is.
Volgens mij wel echt maar niet echt van Mike. Want die is niet snugger genoeg om zijn foto's online te kunnen zetten, daar had ie Xiance voor nodigquote:Op zondag 10 januari 2010 18:40 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Dit is niet echt hè. Vertel me dat dit niet echt is.
Misschien is het wel representatief voor zijn eigen bed. Of heeft iemand anders een foto gemaakt van zijn bed, en deze online gehad, uit afschuw.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Volgens mij wel echt maar niet echt van Mike. Want die is niet snugger genoeg om zijn foto's online te kunnen zetten, daar had ie Xiance voor nodig
volgens mij kan je daar best nog een redelijk soepje van trekken, of denk je eerder aan saté sausquote:Op zondag 10 januari 2010 13:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
10 uur afgesproken om te gaan trainen.
enne, ik wil mijn bed verschonen. of kan het nog een weekje?
![]()
![]()
[ afbeelding ]
ja.. een treurig verhaal.. dat welquote:Op zondag 10 januari 2010 18:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Volgens mij wel echt maar niet echt van Mike. Want die is niet snugger genoeg om zijn foto's online te kunnen zetten, daar had ie Xiance voor nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |