Nou lekkerquote:Op dinsdag 12 januari 2010 08:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
lekker koppie thee om verder te ontwaken ?
Maar ik sliep pas tegen 4 uurquote:Op dinsdag 12 januari 2010 08:20 schreef Vlarp het volgende:
Geen zin om op te staan, maar toch ben ik al 2 uur op...
Dus hij is nu officieel je vriendje?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 08:36 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga werken en knuffelturk gaat shoppen
Dat rollenpatroon is al weer helemaal verkeerd begonnen
Nee!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 08:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dus hij is nu officieel je vriendje?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Lekker, dank u!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Coby voorziet Baltar van nieuwe koffie
Mij is altijd geleerd om ouderen met u aan te sprekenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
stop eens om u tegen mij te zeggen
Daar voel ik me gelijk zo oud bij
dan heb je vanaf nu voor mij daar dispensatie voor gekregenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:44 schreef Baltar het volgende:
[..]
Mij is altijd geleerd om ouderen met u aan te spreken
waar was het verloren schaap al die tijd?quote:
oude gewoontes slijten nietquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan heb je vanaf nu voor mij daar dispensatie voor gekregen
Heb je nog geen last van bot-ontkalkingquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
okay jij je zin, dan kom ik ze er wel uit slaan
met een koeb(r)oer ben ik wel verplicht om heel veel zuivel te eten en te drinken dus ligt Osteoporose niet direct in de lijn der verwachtingenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:02 schreef Baltar het volgende:
[..]
Heb je nog geen last van bot-ontkalking
we moeten wel voorkomen dat je dadelijk gebroken polsjes hebtquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
met een koeb(r)oer ben ik wel verplicht om heel veel zuivel te eten en te drinken dus ligt Osteoporose niet direct in de lijn der verwachtingen
ik zal nooit de flexibiliteit van Mieke op die plek krijgenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:06 schreef Baltar het volgende:
[..]
we moeten wel voorkomen dat je dadelijk gebroken polsjes hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |