quote:Op zondag 10 januari 2010 19:29 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]Knuffelturkje tijdens onze sneeuwwandeling
NEEEEE!!quote:Op zondag 10 januari 2010 19:32 schreef Ang3l het volgende:
Nou ja... 10 min later lag ik op de grond met sneeuw in m'n nek
Dat was dan weer wat minder!
Asterix heeft echt bestaan?quote:Op zondag 10 januari 2010 19:29 schreef Xiance het volgende:
Naar alle waarschijnlijkheid was het gebied waar het huidige Parijs ligt al gedurende het hele Neolithicum bewoond. Er zijn sporen gevonden uit de Chasseen-periode (4000 - 3800 v. Chr.) van een bewoner op het gebied aan de linkeroever van de Seine (waar nu het XIIe arrondissement ligt)[16]. Ook zijn er resten teruggevonden van het zogeheten dorp van Bercy dat zich ca. 400 jaar voor het begin van de Christelijke jaartelling op de plek van Parijs moet hebben bevonden. Deze resten zijn tegenwoordig te bezichtigen in het Musée Carnavalet.
In 52 v.Chr. veroverde Julius Caesar ondanks het verzet van Vercingetorix het dorp van de Parisii waaraan hij vervolgens de naam Lutetia Parisiorum gaf. Dit was strategisch gezien een slimme zet, aangezien er handelsroutes langs deze plek voerden. Hierdoor was het mogelijk om te groeien in welvaart. Waar de Gallische nederzetting zich voorheen precies bevond is niet bekend; het is mogelijk dat dit niet op de plaats van het eigenlijke Parijs was, maar rondom het huidige Nanterre
(bron wikipedia)
2 jonkies? 31 en 19quote:Op zondag 10 januari 2010 19:33 schreef Xiance het volgende:
[..]
NEEEEE!!![]()
stoeiende jonkies!! er is werkelijk niets aandoenelijker dan twee verliefde jonkies!!
O jezus... hij is echt leuk!quote:Op zondag 10 januari 2010 19:29 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]Knuffelturkje tijdens onze sneeuwwandeling
Ja het is 1.50m aan schattigheid. Tenzij ie boos isquote:
Waar werkt ie dan?quote:Op zondag 10 januari 2010 19:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja het is 1.50m aan schattigheid. Tenzij ie boos is
Hij was vrijdag dus barman en 4 dames van dansles zijn hem komen keuren. Hij was nerveusmaaaar.... hij was dik goedgekeurd! Ook door de andere klanten, want hij had me toch een aandacht, whehehe :")
dus?quote:Op zondag 10 januari 2010 19:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
2 jonkies? 31 en 19Zit maar 1 jonkie bij!
Hij zat zo bovenop me en ik maar schreeuwen "KOOOOOOOOUD Natte koooooooont!!!!!!"![]()
Kwam er een man langs gewandeld en die keek echt van WTF?!
quote:
De Buurvrouwquote:Op zondag 10 januari 2010 19:42 schreef Steve het volgende:
[..]
Extra reden om snel naar Eindhoven te komen?
De enige echte reden ben jijquote:Op zondag 10 januari 2010 19:42 schreef Steve het volgende:
[..]
Extra reden om snel naar Eindhoven te komen?
ah wat liefquote:
Ik dacht dat jij die Turk wasquote:
Ik mag hopen dat er geen tent is die "Argentijns uiteten" heetquote:Op zondag 10 januari 2010 19:54 schreef samjustme het volgende:
[..]
ah wat lief![]()
Net lekker bij Argentijns uiteten geweest
quote:Op zondag 10 januari 2010 19:55 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat er geen tent is die "Argentijns uiteten" heet
die zin klopt niet helemaalquote:Op zondag 10 januari 2010 20:10 schreef MisterO het volgende:
Gewoon een hele fijne, gezellige, lachwekkende wknd gehad
Wat een tieten ... :squote:
those are the tits you WANT to have.quote:
Het is goed met je!quote:Op zondag 10 januari 2010 20:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
[Spellingnazi]
Het moet fijn, gezellig en lachwekkend weekend. zijn.
[/spellingnazi]
Fijn om te horenquote:Op zondag 10 januari 2010 20:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]het is inderdaad goed met mij
als jij pas blij bent als iedereen hier blij is dan krijg je het nog behoorlijk te verduren.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:32 schreef MisterO het volgende:
[..]
Fijn om te horenIedereen moet het goed hebben, iedereen blij, ik blij
Gelukkig ligt het niet zo, maar dat zou alles wel veel makkelijker makenquote:Op zondag 10 januari 2010 20:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
als jij pas blij bent als iedereen hier blij is dan krijg je het nog behoorlijk te verduren.
de wereld zou oorlog vrij zijn, shooter games zouden niet bestaan, en My little Pony's zouden wereldberoemd zijnquote:Op zondag 10 januari 2010 20:35 schreef MisterO het volgende:
[..]
Gelukkig ligt het niet zo, maar dat zou alles wel veel makkelijker maken
Nou ja, als ik zou moeten kiezen... Maar neequote:Op zondag 10 januari 2010 20:22 schreef PhalanX het volgende:
[..]
those are the tits you WANT to have.
En als jongens nou eens niet zo moeilijk zouden doenquote:Op zondag 10 januari 2010 20:36 schreef Xiance het volgende:
[..]
de wereld zou oorlog vrij zijn, shooter games zouden niet bestaan, en My little Pony's zouden wereldberoemd zijn
jaaaaa als we allemaal eens blij waren
dan was ik getrouwdquote:Op zondag 10 januari 2010 20:40 schreef MisterO het volgende:
[..]
En als jongens nou eens niet zo moeilijk zouden doen
En zou je 3 kinderen adopteren uit 3 verschillende werelddelen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |