Daar ging de hele discussie niet over, waarom spring je van hak op de tak.quote:Op maandag 11 januari 2010 18:17 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Neehoor, geen behoefte aan een Jermaine-topic. En het maakt mij niet uit of Jermaine wordt uitgelachen om zijn uiterlijk, maar als ik het uiterlijk van Jermaine naast dat van Michael zie, dan zie ik toch echt wel in 1 oogopslag wie er zwaarder toegetakeld is
.
[..]
![]()
![]()
Maar daar had ik het wel over. Lees de topics maar terug hoe Jermaine uitgelachen wordt om zijn uiterlijk, tot Edding-stiften aan toequote:Op maandag 11 januari 2010 19:13 schreef Noax het volgende:
Daar ging de hele discussie niet over, waarom spring je van hak op de tak.
We hadden het, totdat jij hier verscheen over het kinderachtige optreden van Jermaine Jackson in de reallife soap.
quote:Trouwens, kleuterschool gemist of zijn smilies nieuw voor je?
Waar héb jij het toch over? Dat is hier niet in MUZ geweest, maar in SHO.quote:Op maandag 11 januari 2010 19:18 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Maar daar had ik het wel over. Lees de topics maar terug hoe Jermaine uitgelachen wordt om zijn uiterlijk, tot Edding-stiften aan toe.
[..]
![]()
![]()
Dacht ik ook al.quote:Op maandag 11 januari 2010 19:33 schreef Noax het volgende:
Tsja, lastig he, wanneer je met meerdere fok-accounts aan de slag bent....
Dat schreef ik toch ook al:quote:Op maandag 11 januari 2010 19:27 schreef Robijn48 het volgende:
Waar heb jij het toch over? Dat is hier niet in MUZ geweest, maar in SHO.
Ik heb hier en in het vorig topic nu een aantal posts geplaatst. Maar zo'n beetje elke post is weer een herhaling van de posts die ik al geplaatst hadquote:Op maandag 11 januari 2010 16:13 schreef JoepiePoepie het volgende:
Dat Jermaine Jackson (die hier en in SHO door meerdere Michael Jackson-fans verguisd en uitgelachen en bespot wordt om zijn uiterlijk), qua uiterlijk nogal meevalt als je hem naast Michael zet.
Doe jij dat maar eens.quote:Op maandag 11 januari 2010 19:38 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Dat schreef ik toch ook al:
[..]
Ik heb hier en in het vorig topic nu een aantal posts geplaatst. Maar zo'n beetje elke post is weer een herhaling van de posts die ik al geplaatst had. Ik hoef toch niet alles tot in detail in elke post te herhalen? Je kan toch teruglezen en/of onthouden
?
Laatste herhaling voor jou dan, omdat ik medelijden met je heb dat je korte termijngeheugen blijkbaar niet meer zo goed functioneertquote:Op maandag 11 januari 2010 19:39 schreef Robijn48 het volgende:
Doe jij dat maar eens.
Je staat hier in MUZ mensen van allerlei dingen te beschuldigen, en waar je werkelijk moet zijn, ben je niet, nl. in SHO.
Je bent een troll. En daar ga ik mijn energie niet meer insteken.quote:Op maandag 11 januari 2010 19:43 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Laatste herhaling voor jou dan, omdat ik medelijden met je heb dat je korte termijngeheugen blijkbaar niet meer zo goed functioneert: In MUZ en in SHO zijn er mensen die zeuren over het uiterlijk van Jermaine Jackson.
Goed plan...quote:Op maandag 11 januari 2010 19:48 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Tjoh, wat een oorlogsvoering hier![]()
Ik pleit voor een opschoning in dit topic...
Gefeliciteerd, Piep. Fijne avond toegewenstquote:Op maandag 11 januari 2010 20:35 schreef piepie het volgende:
Rustig mensen, de muis kijkt hier ook even, terwijl ze jarig is ....![]()
Ik ben dus snel weer weg ...![]()
Robijn, ik vind jouw avator prachtig, wat een snoepie ....![]()
Hoe werkt dat?quote:
Nope, ik verdedig niks meer, trollen negeer ik gewoontjes.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:05 schreef DrDentz het volgende:
Je moet dit topic wel blijven verdedigen tegen de trollen, Robijn. Anders nemen ze alles over.
Dat is hier altijd al geweest in het MJ-topic, dat moet je weten.quote:Op maandag 11 januari 2010 23:59 schreef Robijn48 het volgende:
Wil er nog 1 ding over zeggen.
Het is erg gemakkelijk om achteraf te praten. Te makkelijk. (reacties Bevin en Rnnz)
Ik verwacht niet zo'n trol in dit topic, maar ben voortaan wel meer op mijn hoede.
Hoewel hartstikke goed bedoeld, moest ik ook wel lachen hoor, heb niet eens meer een cassetterecorderquote:
Zo ist.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:38 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Dat is hier altijd al geweest in het MJ-topic, dat moet je weten.Laat diegene lekker joh, ook al verheerlijken wij MJ, en Jermaine niet.. hier mag het. Dit is het MJ-topic.
![]()
[ afbeelding ]
Succes!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:44 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Ik nog wel. Ben nu een John Mayer en India.Arie mixtape aan het maken.
Zo'n tape moet je ook meer zien als een collecter's item, vind ik.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:21 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Hoewel hartstikke goed bedoeld, moest ik ook wel lachen hoor, heb niet eens meer een cassetterecorder
Gezellig een kopje koffie drinken enzo?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:52 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Zo ist.![]()
[ afbeelding ]
Ik denk erover in oktober naar LA toe te gaan. Beetje rondtoeren daar, en hem opzoeken.
Toevoeging: als iemand dus iets wil meegeven, dan kan datHeb begrepen dat de beveiling coulant is, en meegebrachte spullen bij zijn graf wil zetten.
Nee, een borreltje drinken op Michaelquote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:00 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Gezellig een kopje koffie drinken enzo?
Niet alles gelijk zo letterlijk en in het negatieve bekijkenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:05 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nee, een borreltje drinken op Michael
Wat dan? Is toch niet zo raar?
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:12 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Niet alles gelijk zo letterlijk en in het negatieve bekijken
Laat maar hangenquote:
Ja ik weet het, ben al een keer in de States geweest.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:27 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Laat maar hangen![]()
Wil over een paar jaar sowieso weer naar de VS. Was in 2008 in LA met een paar vrienden en waren toen van plan om ook langs Neverland te gaan. Helaas hadden we niet genoeg tijd meer (je verkijkt je nogal op de afstanden daar :') ) dus altijd gedacht om dan maar over zoveel jaar weer eens te gaan kijken. Daar komt nu ook weinig van als je ziet hoe Neverland er nu bij staat...
Maar een keer naar Forest Lawn zou ook wel 'leuk' zijn
Vertel eens erover, als je wil?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:30 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Was in 2005 in LA, in Cali, tijdens 'the trial'. Legendarisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |