abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76678812
Wat een slecht programma zeg, volgende keer kijk ik niet. Albert is de ergste kwal van de tv, heb hem 1x in het echt ontmoet, toen werd ik ter plaatste misselijk. Niemand kan Michael evenaren, wat hij als jong kind aan shows gaf, daar kunnen deze kinderen toch niet aan tippen.
Michael love you more
  maandag 11 januari 2010 @ 15:01:55 #27
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_76679535
quote:
Op zondag 10 januari 2010 14:33 schreef Cavalier het volgende:
Dus als Michael een freak was kan Jermaine dat per definitie net zijn?
Jawel hoor, en ze hebben natuurlijk allemaal een aparte jeugd gehad, maar van alle Jacksons is Michael toch echt de allergrootste freak geworden.
quote:
Op zondag 10 januari 2010 15:06 schreef Noax het volgende:
Jij noemt jezelf een fan? Je mag best kritisch zijn, geen problemen mee, maar dit is op bijna alle fronten onzin wat je praat.
Ik had 'fan' tussen aanhalingstekens gezet, omdat ik het woord 'fan' zo'n nare bijsmaak vind hebben. Dan zie ik iemand voor me die de ander verafgoodt, alles voor die persoon overheeft tot en met bijvoorbeeld voeten kussen aan toe.

Jij vindt het onzin, maar het is wel hoe ik er tegenaan kijk. En ja, de laatste jaren vond ik vooral Michael echt een creep om te zien.

Die foto die Robijn48 als avatar gebruikt vind ik bijzonder misselijkmakend:

En echt, ik kan gewoon niet geloven dat als Michael Jackson nooit bestaan zou hebben, en vrouwen zoals bijvoorbeeld piepie en Robijn48 zouden iemand tegenkomen met precies dat uiterlijk zoals Michael de laatste jaren had, dat ze dat dan echt mooi en schattig zouden vinden.
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_76679889
Ik vind zijn uiterlijk niet super raar of zo

En al was het een creep of freak (vind ik zelf trouwens echt respectloze woorden), wat dan nog?
  maandag 11 januari 2010 @ 15:13:21 #29
254558 tomtomkortom
ik maak plaatjes
pi_76679981
quote:
Op maandag 11 januari 2010 14:12 schreef gifkwal het volgende:

[..]

Ik heb het wel afgekeken maar mijn vriend vroeg mij ook waarom ik in godsnaam nog zat te kijken omdat ik duidelijk erg gefrustreerd was van wat ik zag

Inderdaad die valse Albert, en daarbij nog het feit dat gewoon NIEMAND dicht bij Michael in de buurt kan komen. Bijvoorbeeld die Mika, erg tof joch en kan goed dansen en zingen. Maar toch is het nog mijlenver vandaan van wat Michael op die leeftijd zijn strot uit kreeg. Michael is gewoon een once in a lifetime persoon, en niet te evenaren. Daarom erger ik me aan al die halfbakken types die hem proberen na te doen, hoe goed ze ook kunnen dansen. Die uiteindelijke musical kan naar mijn mening dan ook nooit goed worden. Michael's magie is er gewoon niet zonder de echte Michael, punt.
Mee eens. Ik zal de musical ook niet bezoeken. Michael is kunst, daar moeten mensen van af blijven. Vooral Albert, die ook gewoon een graantje mee wilt pikken.
  maandag 11 januari 2010 @ 15:16:15 #30
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_76680104
quote:
Op maandag 11 januari 2010 15:10 schreef gifkwal het volgende:
En al was het een creep of freak (vind ik zelf trouwens echt respectloze woorden), wat dan nog?
Oh, en het is niet respectloos om Jermaine Jackson af te kraken en uit te lachen (zoals ik in diverse Michael-Jackson-topics heb zien gebeuren )? Het maakt mij niet uit hoor, maar ik vind dat als iemand bijvoorbeeld Jermaine uitlacht, dat je dan ook niet poeslief over Michael hoeft te praten.
pi_76681360
Michael had nog iets om zijn gekheid te compenseren. Wat talent enzo. Een bijzonder iemand die gek is is excentriek. Die andere figuren hebben dat niet, dus Jermaine en LaToya zijn gewoon gek.
pi_76681506
quote:
Op maandag 11 januari 2010 15:16 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Oh, en het is niet respectloos om Jermaine Jackson af te kraken en uit te lachen (zoals ik in diverse Michael-Jackson-topics heb zien gebeuren )? Het maakt mij niet uit hoor, maar ik vind dat als iemand bijvoorbeeld Jermaine uitlacht, dat je dan ook niet poeslief over Michael hoeft te praten.
Ik heb Jermaine nooit een freak genoemd, en ik ben het met je eens dat het respectloos is om dat te doen. Maar als dat ook jouw mening is, waarom noem je Michael zelf dan wel een freak?
pi_76681864
Tsja, gek, gek, wat is gek. Is iemand met een vreemd wereldbeeld per definitie gek? Bij een gek denk ik meer aan iemand die op geen enkel front goed kan functioneren. Voor MJ werkte zijn maniertjes gewoon, hoe twisted het ook over kwam.

Taraborelli zei het eens erg treffend: "MJ is normaler dan de meesten denken, en maar vreemder dan hij zelf denkt."
quote:
Op maandag 11 januari 2010 15:01 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Jawel hoor, en ze hebben natuurlijk allemaal een aparte jeugd gehad, maar van alle Jacksons is Michael toch echt de allergrootste freak geworden.
[..]

Ik had 'fan' tussen aanhalingstekens gezet, omdat ik het woord 'fan' zo'n nare bijsmaak vind hebben.
Zo kun je alles voor jezelf definiëren. Je hebt fans in alle vormen. De een meer toegewijd dan de ander. Maar jij gooit het doodleuk op één hoop, ivm er gewoon een ander woord voor te nemen.
quote:
Jij vindt het onzin, maar het is wel hoe ik er tegenaan kijk. En ja, de laatste jaren vond ik vooral Michael echt een creep om te zien.
Dus??
quote:
En echt, ik kan gewoon niet geloven dat als Michael Jackson nooit bestaan zou hebben, en vrouwen zoals bijvoorbeeld piepie en Robijn48 zouden iemand tegenkomen met precies dat uiterlijk zoals Michael de laatste jaren had, dat ze dat dan echt mooi en schattig zouden vinden.
Sowieso heb je hier vaak zat kunnen lezen dat niet iedereen er zo over denkt. Verder is MJ een icoon, en dat icoon is waar mensen voor vallen. De status van het icoon-zijn overstijgt alles. Uiterlijk, ras, afkomst, nationaliteit (allemaal zaken die een redenen kunnen zijn om per definitie iemand niet leuk te vinden) etc. Maar goed, een entiteit op zichzelf inschatten is niet een van je sterkste punten, zo liet je al meermaals blijken.
  maandag 11 januari 2010 @ 16:13:30 #34
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_76682711
quote:
Op maandag 11 januari 2010 15:57 schreef Xaobotnik het volgende:
Dus??
Dat Jermaine Jackson (die hier en in SHO door meerdere Michael Jackson-fans verguisd en uitgelachen en bespot wordt om zijn uiterlijk), qua uiterlijk nogal meevalt als je hem naast Michael zet .
quote:
Sowieso heb je hier vaak zat kunnen lezen dat niet iedereen er zo over denkt.
Piepie en Robijn48 zijn dan ook niet 'iedereen' he .
quote:
Uiterlijk, ras, afkomst, nationaliteit (allemaal zaken die een redenen kunnen zijn om per definitie iemand niet leuk te vinden)
Mwah, dat geldt misschien voor jou. Voor mij zijn dat nooit redenen om iemand wel of niet leuk te vinden.
pi_76684009
Als een van jullie verstokte fans nog interesse heeft in een MC (ook wel cassettebandje) van het album 'Off The Wall', stuur me even PM.
Jimmy Carter:
"Sometimes God answers prayers with 'Yes'
Sometimes He answers prayers with 'No'
Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
  maandag 11 januari 2010 @ 17:34:37 #36
111172 Noax
Helping small minds grow.
pi_76686414
quote:
Op maandag 11 januari 2010 15:01 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

[..]

Ik had 'fan' tussen aanhalingstekens gezet, omdat ik het woord 'fan' zo'n nare bijsmaak vind hebben. Dan zie ik iemand voor me die de ander verafgoodt, alles voor die persoon overheeft tot en met bijvoorbeeld voeten kussen aan toe.

Ik snap werkelijk waar niet, wanneer wij het over de reallife van The Jacksons hebben (en het vreemde gedrag van Jermaine bespreken) jij over het uiterlijk van Michael valt...
Je wil blijkbaar gewoon geen kwaad woord over Jermaine horen. (start je Jermain topic)

Daarnaast snap ik je gezeur over de avatars die je hier gebruikt ziet worden niet.

Bye ex fan.
Learn From Your Parents Mistakes...Use Birth Control.
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
  maandag 11 januari 2010 @ 17:42:31 #37
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_76686663
Zo, dat wil wat met je, Joepiepoepie.

Ikzelf heb Jermaine nooit een freak genoemd, en Michael ook niet.
Maar ja, then again, sommige mensen zijn nogal veroordelend, en jij lijkt me er zo eentje.
Komt hier uit het niets hoog van de toren blazen

Wat jij vind over mijn avatar: het kan me aan mijn re.. roesten. Als ik em maar leuk vind.
Wat jij vind over fan zijn: het kan me aan mijn re.. roesten. Wat ik wel zie, is bepaald geen Michael Jackson liefhebber.

Zou zo iemand als jij nou ooit wel eens gehoord hebben van iemand in zijn waarde laten...? Of ben je een echte internetheld/heldin...?

[ Bericht 14% gewijzigd door Robijn48 op 11-01-2010 17:59:54 ]
Leef en Laten Leven
pi_76686700
LIefde.
Jimmy Carter:
  maandag 11 januari 2010 @ 17:55:19 #39
111172 Noax
Helping small minds grow.
pi_76687058
quote:
Op maandag 11 januari 2010 17:44 schreef NelsonWandelaar het volgende:
LIefde.
De vonken spatten er vanaf.
Learn From Your Parents Mistakes...Use Birth Control.
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
pi_76687408
  maandag 11 januari 2010 @ 18:10:47 #41
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_76687569
There's blood on the dancefloor!
Leef en Laten Leven
  maandag 11 januari 2010 @ 18:17:21 #42
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_76687840
quote:
Op maandag 11 januari 2010 17:34 schreef Noax het volgende:
Je wil blijkbaar gewoon geen kwaad woord over Jermaine horen. (start je Jermain topic)
Neehoor, geen behoefte aan een Jermaine-topic . En het maakt mij niet uit of Jermaine wordt uitgelachen om zijn uiterlijk, maar als ik het uiterlijk van Jermaine naast dat van Michael zie, dan zie ik toch echt wel in 1 oogopslag wie er zwaarder toegetakeld is .
quote:
Bye ex fan.
  maandag 11 januari 2010 @ 18:19:28 #43
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_76687911
quote:
Op maandag 11 januari 2010 18:17 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Neehoor, geen behoefte aan een Jermaine-topic . En het maakt mij niet uit of Jermaine wordt uitgelachen om zijn uiterlijk, maar als ik het uiterlijk van Jermaine naast dat van Michael zie, dan zie ik toch echt wel in 1 oogopslag wie er zwaarder toegetakeld is .
[..]

Dat vind JIJ dan. Misschien moet je, als je wil weten waar je over praat tenminste, je eens wat meer in Michael verdiepen.
Leef en Laten Leven
  maandag 11 januari 2010 @ 18:26:12 #44
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_76688133
quote:
Op maandag 11 januari 2010 18:19 schreef Robijn48 het volgende:
Dat vind JIJ dan. Misschien moet je, als je wil weten waar je over praat tenminste, je eens wat meer in Michael verdiepen.
Och, ik heb genoeg gelezen over Michael Jackson. Ik heb zelfs het boek 'Moonwalk' hier nog liggen van vroeger .

Maar jij was toch die fan die ineens hysterisch fan werd toen Michael Jackson overleed, en nog nooit naar een concert van hem geweest was, omdat... ja waarom eigenlijk niet? Die concerten waren geweldig hoor !
  maandag 11 januari 2010 @ 18:30:38 #45
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_76688267
quote:
Op maandag 11 januari 2010 18:26 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Och, ik heb genoeg gelezen over Michael Jackson. Ik heb zelfs het boek 'Moonwalk' hier nog liggen van vroeger .

Maar jij was toch die fan die ineens hysterisch fan werd toen Michael Jackson overleed, en nog nooit naar een concert van hem geweest was, omdat... ja waarom eigenlijk niet? Die concerten waren geweldig hoor !
Man man, oordeel toch niet zo. Met je "hysterisch". Toevoegingen die jij er zelf aan geeft.
En weet je? Ik zou het je best willen uitleggen, ware het niet dat ik denk dat jij daar niet de goede persoon voor bent. Dus nee, je denkt maar wat je wil.
Leef en Laten Leven
pi_76688275
Jongens, het is geen wedstrijd....

Joepie, is dat dat boek van J Randy Taraborelli?
Jimmy Carter:
  maandag 11 januari 2010 @ 18:36:59 #47
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_76688497
quote:
Op maandag 11 januari 2010 18:30 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Jongens, het is geen wedstrijd....
Niet? Oh !
quote:
Joepie, is dat dat boek van J Randy Taraborelli?
Voor zover ik weet had Michael Jackson dat boek zelf geschreven Maar ik ga het er nu niet bij pakken, ligt nogal ver weg onderin een doos.
pi_76688725
Ga maar eens goed zoeken dan.
Jimmy Carter:
  maandag 11 januari 2010 @ 18:44:58 #49
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_76688806
Nelson, Moonwalk is door Michael zelf geschreven.
Het is dit jaar geüpdatet, zeer de moeite waard.
Leef en Laten Leven
pi_76688833
Moonwalk is z'n eigen boekje. (geschreven door een ghostwriter uiteraard). Alleen geeft hij niet echt openheid, helaas.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')