Ah, fietsenquote:Op zondag 10 januari 2010 16:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Als ik zonder handen ga fietsen post ik hier nooit meer
quote:
maakt niet uit, daarna mag je hier ook blijven hangen, want het gros loopt geen stage (meer)quote:Op zondag 10 januari 2010 16:43 schreef mafkees01 het volgende:
Ik zie dit topic nu pasMaar ik ben 1 sept. begonnen bij SNS reaal als afstudeerder.. Heb a.s. vrijdag mijn presentatie en verdediging. T/m 29 januari moet ik daarna nog stage lopen
Kortom: zit er bijna op
Kramer wel ja.quote:
quote:Op zondag 10 januari 2010 17:01 schreef motorbloempje het volgende:
ah, ik houd dat allemaal niet zo bij
uiteraard, wat doen we hier andersquote:Op zondag 10 januari 2010 17:03 schreef Psychonikeo het volgende:
wat een kut TT trouwens.
zeker weer zo'n mod die de sfeer probeert te verzieken?
dat bedoel ik..quote:Op zondag 10 januari 2010 17:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
uiteraard, wat doen we hier anders
25quote:Op zondag 10 januari 2010 17:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hij heeft vier rondjes geschaatst? dat kan ik ook
Iets meer.quote:Op zondag 10 januari 2010 17:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hij heeft vier rondjes geschaatst?
Maar niet zo snel als hij.quote:dat kan ik ook
quote:Op zondag 10 januari 2010 17:22 schreef Bravebart het volgende:
Maar wel eten binnen, dus verhongeren zal ik niet
Nou, de eerste 5 minuten niet hoorquote:
Denk het niet.quote:
Ik wilde soppen op zijn nieuwe mix, doet die site het niet.quote:
Zó herkenbaar.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
glas leeg en geen zin om naar beneden te gaan om glas weer te vullen, maar wel dorst hebben.
frisdrank uit fles. Maar dat wordt dan lauw als ik de hele fles meeneem en dat is dan ook weer niet te zuipen.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:11 schreef L.no het volgende:
[..]
Zó herkenbaar.
Oplossing, de hele pak meenemen (als je van een pak drinkt).
Ik re-up hem ff voor je. Watch your inboxquote:Op zondag 10 januari 2010 18:10 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik wilde soppen op zijn nieuwe mix, doet die site het niet.
Ik jouw kamer zó warm dat het meteen lauw wordt?quote:Op zondag 10 januari 2010 18:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
frisdrank uit fles. Maar dat wordt dan lauw als ik de hele fles meeneem en dat is dan ook weer niet te zuipen.
Dankje.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik re-up hem ff voor je. Watch your inbox
Upload-Speed: 3183.53 KB/Sec, 0.8 minutes remaining.
-edit- Done
No problemoquote:
Eetse.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar ik ga nu lekker frites eten![]()
10%quote:
Download-ie een beetje snel? Mijn ervaring is van welquote:
Jawel, nu issie op 31%. Het duurde alleen lang om uberhaupt op downloaden te drukken. Iedere jaar doet rapidshare mensen langer wachten die gratis downloaden.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Download-ie een beetje snel? Mijn ervaring is van welAls in, fullspeed...
Jaquote:Op zondag 10 januari 2010 18:23 schreef L.no het volgende:
[..]
Jawel, nu issie op 31%. Het duurde alleen lang om uberhaupt op downloaden te drukken. Iedere jaar doet rapidshare mensen langer wachten die gratis downloaden.
Achja, het is iig klaar nu.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JaIk neem ook alleen nog maar de .de want de .com is tergend langzaam met downloaden
Nicequote:
Klopt, net niet goed gedaan.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:06 schreef Bravebart het volgende:
Doei Milou![]()
Hou! Ik weet het alweerDe overgang naar Touch Me
Beetje abrupt
Dat was het enigequote:
Juh, Link PM-en? Dat is de mix als mp3, dus zonder tracklist.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:57 schreef Houniet het volgende:
Had je mijn nieuwe mix ergens anders geupload Bart?
Checkquote:
Niet meteen, maar tegen de tijd dat ik mijn glas leeg heb wel.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:15 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik jouw kamer zó warm dat het meteen lauw wordt?
Mmhmmhquote:
Emmer + ijs =quote:Op zondag 10 januari 2010 19:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Niet meteen, maar tegen de tijd dat ik mijn glas leeg heb wel.
Moet ik eerst een emmer fixen en ijsblokjes invriezen.quote:
Koop een mini-koelkast.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Moet ik eerst een emmer fixen en ijsblokjes invriezen.
Als je klaagt, dan gooi ik een ijsblokje naar je dan.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik loop zo af en toe wel hoor.
quote:Op zondag 10 januari 2010 19:29 schreef L.no het volgende:
[..]
Als je klaagt, dan gooi ik een ijsblokje naar je dan.
van wie moet dat?quote:Op zondag 10 januari 2010 19:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik moet zo ook nog maar eens gaan scheren.
Van mijzelf.quote:
doe dan ook niet zo treurigquote:Op zondag 10 januari 2010 19:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Van mijzelf.![]()
Anders kan ik me echt niet op mijn werk vertonen.
Ik ga zo. eerst nog even Australian Border kijken.quote:
quote:
quote:
Maak het dan even duidelijk.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:53 schreef L.no het volgende:
Jahoor, kom maar met allerlei dramatische conclusies.
Jemig.
Jaquote:
quote:Op zondag 10 januari 2010 19:49 schreef L.no het volgende:
Wat is je probleem?
Je moet niet zo met hem lopen fucken.quote:
Nee, zoek het maar uit.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maak het dan even duidelijk.
quote:
Ik weet nergens van.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:01 schreef Bootje84 het volgende:
Rel tussen L.no en lucy?
5 euro voor Lucy
volgens mij snapt niemand hetquote:Op zondag 10 januari 2010 20:02 schreef jna het volgende:
[..]
Oh jij snapt het gelukkig ook niet
ik dacht dat ik de enige was
Ik snap het zelf niet eens.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:02 schreef jna het volgende:
[..]
Oh jij snapt het gelukkig ook niet
ik dacht dat ik de enige was
Ik had allang gewonnen jonguh.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:02 schreef Psychonikeo het volgende:
Houniet gaat winnen!
Ik mag toch hopen van Lien het zelf wel weet.quote:
Lees even terug. En als je het dan nog niet snapt. Snap je evenveel als ik.quote:
Diequote:Op zondag 10 januari 2010 20:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Metreageren op interesse is ook niet echt handig hè
Een vrouw.quote:
Uh, nee, die vorigequote:Op zondag 10 januari 2010 20:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dieis omdat ze er nu opeens vandoor gaat.
quote:
quote:
Je ken beter kippe houwe ouwe!quote:
Het werkt iig. Iedereen komt uit het niets.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Lien wou gewoon dat het topic weer wat vaart kreeg.
Daar moet ik je inderdaad in gelijk geven.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:11 schreef L.no het volgende:
[..]
Het werkt iig. Iedereen komt uit het niets.
Gast, lekker mee doen johquote:Op zondag 10 januari 2010 20:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vond het nogal vaag. Daarom
Ik ben toch Border Security aan het kijken.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gast, lekker mee doen johNiet overal zo moeilijk over doen
Die van jou ja. Hou dr eens wat beter onder controlequote:Op zondag 10 januari 2010 20:11 schreef The_Dean het volgende:
Vrouwen.
Je bent gewoon jaloersquote:Op zondag 10 januari 2010 20:14 schreef jna het volgende:
[..]
Die van jou ja. Hou dr eens wat beter onder controle
Dit was was een grap Lien.
Oooh, dat scheeltquote:Op zondag 10 januari 2010 20:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben toch Border Security aan het kijken.
Ga je live draaien?quote:Op zondag 10 januari 2010 20:14 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
Bartmijn set straks
(op die Tchn's. na dan)
Dat dus, ik wilde alleen om zijn leeftijd vragen. Waarom denken dat er iets achter ligt.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gast, lekker mee doen johNiet overal zo moeilijk over doen
Nice ouwequote:Op zondag 10 januari 2010 20:14 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
Bartmijn set straks
(op die Tchn's. na dan)
Hoe oud denk je dat ik ben?quote:Op zondag 10 januari 2010 20:15 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat dus, ik wilde alleen om zijn leeftijd vragen. Waarom denken dat er iets achter ligt.
quote:
Niet grappig.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:14 schreef jna het volgende:
[..]
Die van jou ja. Hou dr eens wat beter onder controle
Dit was was een grap Lien.
quote:Op zondag 10 januari 2010 20:16 schreef Houniet het volgende:
Nicequote:
Deed het niet, wel jammer.quote:
Maar waarom wilde je die weten dan?quote:Op zondag 10 januari 2010 20:15 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat dus, ik wilde alleen om zijn leeftijd vragen. Waarom denken dat er iets achter ligt.
omdat je dat zeiquote:Op zondag 10 januari 2010 20:15 schreef L.no het volgende:
[..]
Nee!quote:Op zondag 10 januari 2010 20:18 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
oh ja.. that explains everything
Waarom moet ik er een reden voor hebben?quote:Op zondag 10 januari 2010 20:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar waarom wilde je die weten dan?
Mmmh, http://www.flickr.com/photos/karthiksudhir/3457628633/ zeker?quote:Op zondag 10 januari 2010 20:19 schreef Houniet het volgende:
[..]
Deed het niet, wel jammer.
Gewoon naar flickr gaan en cdj800 inbonken.
Vrouwen die onduidelijk zijnquote:
Neequote:Op zondag 10 januari 2010 20:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mmmh, http://www.flickr.com/photos/karthiksudhir/3457628633/ zeker?
Er moet toch een reden zijn waarom je dat dacht.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:21 schreef L.no het volgende:
[..]
Waarom moet ik er een reden voor hebben?![]()
Ik dacht gewoon van 'hmm.. hoe oud zou Luc eigenlijk zijn? '
Mannen (die teveel denken).
Dat dusquote:
Nou, dat vond ik anders door cdj800 in te bonken hoorquote:
Ja.quote:
Nee, niet vrouwen.. ik ben over het algemeen onduidelijk.quote:
quote:Op zondag 10 januari 2010 20:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er moet toch een reden zijn waarom je dat dacht.
Ja, maar die bedoelde ik niet.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou, dat vond ik anders door cdj800 in te bonken hoor
Oh ok.quote:
quote:
Ik noem het tijdverspilling.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat dus
Mannen die te veel denken zijn gewoon grote denkers.
Je lijkt wel een vrouwquote:Op zondag 10 januari 2010 20:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er moet toch een reden zijn waarom je dat dacht.
Daarom ben je ook vrijgezel.quote:
quote:
Denken is tijdverspilling?quote:
quote:
Nee gek, ik heb niemand van Fok in mn hyvesquote:Op zondag 10 januari 2010 20:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]zijn wij geen vriendjes dan?
quote:Op zondag 10 januari 2010 20:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee gek, ik heb niemand van Fok in mn hyves
Oeh
Denk het wel ouwequote:
Huh?quote:
Teveel denken waar het niet nodig bij is.quote:
Vast de Sam La More Remixquote:Op zondag 10 januari 2010 20:27 schreef Houniet het volgende:
Empire Of The Sun - Walking On A Dream !Uit mijn Love Tape, ben alleen ef de remix kwijt
.
Ah checkquote:Op zondag 10 januari 2010 20:27 schreef L.no het volgende:
[..]
Teveel denken waar het niet nodig bij is.
Loeter!quote:Op zondag 10 januari 2010 20:29 schreef Houniet het volgende:
Ik ga maar eens douchen, gaat weer nergens over.
Is toch gezellig?quote:Op zondag 10 januari 2010 20:29 schreef Houniet het volgende:
Ik ga maar eens douchen, gaat weer nergens over.
Ja, maar nu eerst douchenquote:
Ehm beetje half.quote:
De schavuitquote:
Mmmh, ja hij is fijnquote:Op zondag 10 januari 2010 20:31 schreef Houniet het volgende:
Bartmooiheid @ http://www.flickr.com/search/?ss=2&w=all&q=cdj800&m=text .
Al de hele tijd hoorquote:
Kwartet!quote:
Leuk spul dudequote:Op zondag 10 januari 2010 20:31 schreef Houniet het volgende:
Bartmooiheid @ http://www.flickr.com/search/?ss=2&w=all&q=cdj800&m=text .
Ik niet hoor!quote:
quote:
Jaquote:
En hoe!!quote:
Whoooooooo, smeruuggquote:
Ja eh, dan moet je ook niet vragenquote:
Sorry meneer Deanquote:Op zondag 10 januari 2010 20:52 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja eh, dan moet je ook niet vragen
quote:
Ik word altijd zo overenthousiast op dit soort momentenquote:
Seksquote:
Op dit moment de enige toch?quote:
Wij spreken elkaar over een maand nog wel...quote:
Ik geloof van welquote:
quote:
oeh...quote:
Er blijven er niet veel meer overquote:Op zondag 10 januari 2010 21:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
oeh...Dan moet ik hier maar niet meer komen. Straks heb ik ook nog een relatie.
![]()
Dat zou wat zijnquote:Op zondag 10 januari 2010 21:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
oeh...Dan moet ik hier maar niet meer komen. Straks heb ik ook nog een relatie.
![]()
quote:
Touché...quote:
Thanks dudequote:
Het was gewoon een vraagquote:
Het liefst zo snel mogelijk...quote:
PB heeft smaak, het is maar weer eens bewezenquote:
Ooooooh, bedoelde je dat!quote:Op zondag 10 januari 2010 21:08 schreef Milou__ het volgende:
[..]
hahahaha nee is dat zo in spreektaal .. niet in usernaam hahah
Keep us updatenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
quote:Op zondag 10 januari 2010 21:11 schreef PieterBas het volgende:
Morgen maar weer eens Kaskade en Deadmau5 opzetten in de tram.Pitcher Yearmix is vet als voorbereiding op je wedstrijd ouweSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er 1 keer mee hard gelopen en ik was 2 keer zo snel thuis
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Maar dat bedoelde je toch wel.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:12 schreef L.no het volgende:
[..]
Klinkt lekker.![]()
[..]
Dat zei ik heul niet.
daarom zegt hij het voor jequote:Op zondag 10 januari 2010 21:12 schreef L.no het volgende:
[..]
Klinkt lekker.![]()
[..]
Dat zei ik heul niet.
Nee.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar dat bedoelde je toch wel.
Dan weet hij meer dan ik.quote:
True, hij heeft vast meer ervaring ermee.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:19 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hij mag toch ook wel sex hebben met bootje??
quote:Op zondag 10 januari 2010 21:19 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hij mag toch ook wel sex hebben met bootje??
Huh wat, wie nu weer?quote:
quote:
quote:
Je weet niet wat je mistquote:
quote:Op zondag 10 januari 2010 21:38 schreef jna het volgende:
[..]
Dean Lien love making machine en Luctor en Bootje toch?
Het word vanzelf weer lentequote:
Het is dat jij eerder was, anders was ik voor jna gegaanquote:
Nu alquote:Op zondag 10 januari 2010 21:49 schreef PieterBas het volgende:
Naar bed toe.. morgen weer de vroege bus hebben
![]()
![]()
weltrusten PBquote:Op zondag 10 januari 2010 21:49 schreef PieterBas het volgende:
![]()
![]()
Lekker slapen Pjotrquote:Op zondag 10 januari 2010 21:49 schreef PieterBas het volgende:
![]()
![]()
kan je niet vragen of die vroege bus wat later wil rijden?quote:Op zondag 10 januari 2010 21:49 schreef PieterBas het volgende:
![]()
![]()
Conclusie: Vrouwen zorgen voor de kinderen. Mannen geven er bjina geen aandacht aan. Mannen halen wel het eten (die gaan in de rij staan) en gooien het afval weg.quote:
Slaap lekker.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:49 schreef PieterBas het volgende:
![]()
![]()
en terechtquote:Op zondag 10 januari 2010 21:49 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Het is dat jij eerder was, anders was ik voor jna gegaan
quote:Op zondag 10 januari 2010 21:49 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Goede smaak heb je iig.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:49 schreef The_Dean het volgende:
[..]
De gemiddelde doorsnee man inderdaadquote:Op zondag 10 januari 2010 21:52 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Conclusie: Vrouwen zorgen voor de kinderen. Mannen geven er bjina geen aandacht aan. Mannen halen wel het eten (die gaan in de rij staan) en gooien het afval weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |