Ah, fietsenquote:Op zondag 10 januari 2010 16:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Als ik zonder handen ga fietsen post ik hier nooit meer
quote:
maakt niet uit, daarna mag je hier ook blijven hangen, want het gros loopt geen stage (meer)quote:Op zondag 10 januari 2010 16:43 schreef mafkees01 het volgende:
Ik zie dit topic nu pasMaar ik ben 1 sept. begonnen bij SNS reaal als afstudeerder.. Heb a.s. vrijdag mijn presentatie en verdediging. T/m 29 januari moet ik daarna nog stage lopen
Kortom: zit er bijna op
Kramer wel ja.quote:
quote:Op zondag 10 januari 2010 17:01 schreef motorbloempje het volgende:
ah, ik houd dat allemaal niet zo bij
uiteraard, wat doen we hier andersquote:Op zondag 10 januari 2010 17:03 schreef Psychonikeo het volgende:
wat een kut TT trouwens.
zeker weer zo'n mod die de sfeer probeert te verzieken?
dat bedoel ik..quote:Op zondag 10 januari 2010 17:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
uiteraard, wat doen we hier anders
25quote:Op zondag 10 januari 2010 17:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hij heeft vier rondjes geschaatst? dat kan ik ook
Iets meer.quote:Op zondag 10 januari 2010 17:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hij heeft vier rondjes geschaatst?
Maar niet zo snel als hij.quote:dat kan ik ook
quote:Op zondag 10 januari 2010 17:22 schreef Bravebart het volgende:
Maar wel eten binnen, dus verhongeren zal ik niet
Nou, de eerste 5 minuten niet hoorquote:
Denk het niet.quote:
Ik wilde soppen op zijn nieuwe mix, doet die site het niet.quote:
Zó herkenbaar.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
glas leeg en geen zin om naar beneden te gaan om glas weer te vullen, maar wel dorst hebben.
frisdrank uit fles. Maar dat wordt dan lauw als ik de hele fles meeneem en dat is dan ook weer niet te zuipen.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:11 schreef L.no het volgende:
[..]
Zó herkenbaar.
Oplossing, de hele pak meenemen (als je van een pak drinkt).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |