In engels?! Gaat me lang duren voordat ik het begrijp. Ik heb Nederlandstalig Harry Potters boeken en die zet ik niet op V&A. Kan nog altijd gebruiken voor later voor kindertjes.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:38 schreef MissMSX het volgende:
Heeft er hier nog iemand interesse in een of meerdere engelstalige Harry Potters (boeken)?
Ik zet ze niet in V&A, want de verzendkosten zijn belachelijk hoog en dan moet ik zo laag met m'n prijs gaan zitten dat ik het niet leuk meer vind
Niemand hier bedoelde het kwaad, maar soms zijn volwassenen net kinderenquote:Op zondag 10 januari 2010 20:52 schreef zeemonster het volgende:
Het kan geen bitchfight zijn tussen een man en vrouw toch? Overigens bedoelde ik het niet kwaad
ga je missen, hoor!quote:Op zondag 10 januari 2010 20:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
Meteen mijn laatste post in STA: Den Haag
Thanks users
mmz ik dacht dat je er nog 1 van mij had, die ik toen verkeerd had meegenomen. et soit, ik kijk morgen mn kast wel even naquote:Op zondag 10 januari 2010 20:56 schreef MissMSX het volgende:
Geen idee, maar ze gaan nu in de uitverkoop
Volgens mij zit er niets van anderen tussen
Misschien kun jij hem nog overhalen om terug te komen met een toplessfoto met de tekst 'sorry, a_a' op je boezem geschreven. Alhoewel, een billenfoto is beter, gezien z'n nick.quote:
Je leestijd zit je nu te verdoen door te Fok!Kenquote:Op zondag 10 januari 2010 20:56 schreef summer29 het volgende:
[..]
In engels?! Gaat me lang duren voordat ik het begrijp. Ik heb Nederlandstalig Harry Potters boeken en die zet ik niet op V&A. Kan nog altijd gebruiken voor later voor kindertjes.En de laatste boek heb ik nog niet eens gelezen. Dus moet nog gauw beginnen maar waar is mijn lees-tijd?
Ja, doe datquote:Op zondag 10 januari 2010 20:57 schreef nectarientje het volgende:
[..]
mmz ik dacht dat je er nog 1 van mij had, die ik toen verkeerd had meegenomen. et soit, ik kijk morgen mn kast wel even na
quote:Op zondag 10 januari 2010 20:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien kun jij hem nog overhalen om terug te komen met een toplessfoto met de tekst 'sorry, a_a' op je boezem geschreven. Alhoewel, een billenfoto is beter, gezien z'n nick.
Dan doe ik het toch direct evenquote:
quote:Op zondag 10 januari 2010 20:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je leestijd zit je nu te verdoen door te Fok!Ken![]()
En we hebben deze dubbel aangezien we laatst een mooie reeks van dezelfde uitgave hebben verzameld
Ik zie 't al, dat missen valt ook wel mee.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:00 schreef summer29 het volgende:
Nee dank je. En denk ook nog aan Solidas
Vraag het maar aan iemand anders
Wel een hardcover Deathly Hallows en een paperback Goblet of Fire met kleurtjes.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:01 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Dan doe ik het toch direct evenVolgens mij heb jij The Goblet of Fire nog van mij, zou dat kunnen? Hardcover met kleurtjes.
Wat lijkt jij veel op Solidas!!quote:Op zondag 10 januari 2010 21:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie 't al, dat missen valt ook wel mee.
Ik bemoei me er niet mee, ik kom voor mezelf daarheen en stel de vragen of kritiek voor mezelf.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:44 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het niet. Maar soms lopen dingen uit de hand doordat een derde zich ermee bemoeit... bewust of onbewust . Ik heb nergens geschreven dat je het doelbewust of uit bemoeiziekgedrag hebt gedaan
.
Zo gaat het nu eenmaal vaak .![]()
mmz nee. Dan ben ik mn Goblet of Fire kwijtquote:Op zondag 10 januari 2010 21:05 schreef MissMSX het volgende:
Wel een hardcover Deathly Hallows en een paperback Goblet of Fire met kleurtjes.
Die eerste komt van mij en die twee komt van een andere chick af.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:05 schreef MissMSX het volgende:
Wel een hardcover Deathly Hallows en een paperback Goblet of Fire met kleurtjes.
Denk je dat je het verschil opmerkt in het donker?quote:
Als je je er niet mee bemoeid hebt is er toch niets aan de hand?quote:Op zondag 10 januari 2010 21:06 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik bemoei me er niet mee, ik kom voor mezelf daarheen en stel de vragen of kritiek voor mezelf.
In ieder geval is mijn avond wel verpest, en waarom eigenlijk?
bekend probleem, daarom leen ik nooit meer wat uit.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:06 schreef nectarientje het volgende:
[..]
mmz nee. Dan ben ik mn Goblet of Fire kwijtMeestal zet ik m'n naam erin als ik 'm uitleen maar helaas doe ik dat ook te weinig en ik onthou niet aan wie ik wat uitleen
Precies, jij maakt een geintje en jij kan niet voorspellen dat het zo uit zou pakken. Relax, en maak gewoon die 'sorry a_a' foto.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:08 schreef MissMSX het volgende:
Als je je er niet mee bemoeid hebt is er toch niets aan de hand?
A_A en Mystique zijn zelf verantwoordelijk voor hun eigen woorden en daden. Relax
Ik weet nog wel iemand uit Apeldoorn anders die nog minimaal één boek van ons heeft.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:09 schreef MissMSX het volgende:
bekend probleem, daarom leen ik nooit meer wat uit.
En als ik wat leen van iemand gaat er wel altijd een plakkertje in
Owh zie je... welk boek?quote:Op zondag 10 januari 2010 21:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik weet nog wel iemand uit Apeldoorn anders die nog minimaal één boek van ons heeft.
Daar kan ik je geen antwoord op geven waarom dat zo is.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:06 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik bemoei me er niet mee, ik kom voor mezelf daarheen en stel de vragen of kritiek voor mezelf.
In ieder geval is mijn avond wel verpest, en waarom eigenlijk?
Ik leen dan ook vrijwel nooit boeken. Heb nog wel 2 geleende dvd-boxen liggenquote:Op zondag 10 januari 2010 21:13 schreef nectarientje het volgende:
Ik hou de boeken die ik leen meestal apart en als ze meegaan de trein in, worden ze nog gekaft ook. Heb zo'n hekel aan ezelsoren
Geen idee! Moet dat dan?quote:Op zondag 10 januari 2010 21:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Denk je dat je het verschil opmerkt in het donker?
Maar dan moet je weer een kast kopenquote:Op zondag 10 januari 2010 21:24 schreef nectarientje het volgende:
mja, zo gestructureerd zal ik wel nooit wordenAls mijn nichtje een keer teruggeeft wat ze van me geleend heeft, kan ik een kast vullen
Die kamer moet toch op de schop na een nieuwe ketelquote:
Naar mijn weten trouwens wel (beetje laat)quote:Op zondag 10 januari 2010 15:14 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Alle roodharigen zijn openminded toch?
Bibliotheekquote:Op zondag 10 januari 2010 21:26 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Die kamer moet toch op de schop na een nieuwe ketel
Ik kan er in ieder geval rekening mee houden als we elkaar ooit eens in het donker tegen komen. Dan weet ik dat ik mogelijk dingen kan doen, omdat jij denkt dat ik Solidas ben.quote:
uhuhquote:
Wel flauw dat je met niet even op het parkeerdek bent komen groeten.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan er in ieder geval rekening mee houden als we elkaar ooit eens in het donker tegen komen. Dan weet ik dat ik mogelijk dingen kan doen, omdat jij denkt dat ik Solidas ben.
En zo'n laddertjequote:Op zondag 10 januari 2010 21:28 schreef nectarientje het volgende:
[..]
uhuhIk wil Billy's met deurtjes
Had je maar niet zo schuchter in de auto moeten blijven zittenquote:Op zondag 10 januari 2010 21:29 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Wel flauw dat je met niet even op het parkeerdek bent komen groeten.
neuh, ben lang genoegquote:
Ik wist geeneens dat jij in die Appie kwam.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:29 schreef melanie_the_miss het volgende:
Wel flauw dat je met niet even op het parkeerdek bent komen groeten.
En dat!quote:Op zondag 10 januari 2010 21:30 schreef MissMSX het volgende:
Had je maar niet zo schuchter in de auto moeten blijven zitten
Dat is het punt nietquote:
En een Jumbo!quote:Op zondag 10 januari 2010 21:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wist geeneens dat jij in die Appie kwam.Jullie hebben er toch eentje veel dichterbij zitten?
Ja maar daar heb je bijna nooit parkeerplekquote:Op zondag 10 januari 2010 21:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wist geeneens dat jij in die Appie kwam.Jullie hebben er toch eentje veel dichterbij zitten?
Om te beginnen bedoel ik dat jij innerlijk veel op Solidas. En niet uiterlijk.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan er in ieder geval rekening mee houden als we elkaar ooit eens in het donker tegen komen. Dan weet ik dat ik mogelijk dingen kan doen, omdat jij denkt dat ik Solidas ben.
Is het daar nog een beetje rustig zwemmen op de zondag?quote:Op zondag 10 januari 2010 21:34 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ja maar daar heb je bijna nooit parkeerplek
En we kwamen via het zwembad dus zaten al in de auto
Als je leuk genoeg bent, doet ze gewoon mee!quote:Op zondag 10 januari 2010 21:35 schreef summer29 het volgende:
Trouwens denk je dat je vrouwtje/vriendin goed vinden.Die zal je zeker
![]()
Helaas? je vind het niet mooi?quote:Op zondag 10 januari 2010 21:27 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Naar mijn weten trouwens wel (beetje laat)
Helaas ben ik weer blond
bij zuiderpark 20+ zwemmen welquote:Op zondag 10 januari 2010 21:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is het daar nog een beetje rustig zwemmen op de zondag?
Te ver weg. Ik dacht dat je bij de Waterthor was wezen zwemmen.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:39 schreef melanie_the_miss het volgende:
bij zuiderpark 20+ zwemmen wel
ik wil geen chesterfield stoel en ik wil ook geen groen notarislampjequote:
Jammer hoorquote:Op zondag 10 januari 2010 21:44 schreef nectarientje het volgende:
[..]
ik wil geen chesterfield stoel en ik wil ook geen groen notarislampje
Ik was overtuigd dat ik mijn natuurlijke kleur terug wilde maar mis nu wel wat pit vind ikquote:Op zondag 10 januari 2010 21:36 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Helaas? je vind het niet mooi?
Ik kan mij jouw echt alleen met felle kleurtjes voorstellen in je haar
Dat wordt dus weer robijnrood binnenkort ?quote:Op zondag 10 januari 2010 21:47 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Ik was overtuigd dat ik mijn natuurlijke kleur terug wilde maar mis nu wel wat pit vind ik
Nee die is een stuk verderquote:
Nee;quote:Op zondag 10 januari 2010 21:47 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Dat wordt dus weer robijnrood binnenkort ?
ik ook, eindelijk! nu snel nog een biertjequote:
quote:Op zondag 10 januari 2010 22:06 schreef zeemonster het volgende:
Ik heb geen permission om die foto te bekijken ? Er staat forbidden enzo
Edit : gevonden via google! Dat is wel rood zeg! Maar dat past wel bij jou persoonlijkheid denk ik
Jumbo zit in Leyweg, da's om de hoek danquote:Op zondag 10 januari 2010 21:48 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Nee die is een stuk verder
ik woon echt bij het leyenburgziekenhuis
Nou niet op loopafstandquote:Op maandag 11 januari 2010 09:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jumbo zit in Leyweg, da's om de hoek dan
Oooooooowh, loopafstand. Ja dat kan wat anders zijn.quote:Op maandag 11 januari 2010 09:19 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Nou niet op loopafstand
Ik weet waar ie zitmaar das voor mij echt niet dichtbij
Dat gevoel had ik ook vanmorgenquote:
Werd gebelt dat m'n lerares er niet was.quote:Op maandag 11 januari 2010 09:43 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Dat gevoel had ik ook vanmorgen
Lag zooooo lekker de knorren![]()
Morguh trouwens
Ik lag ook al zo verschrikkelijk heerlijk te maffenquote:Op maandag 11 januari 2010 09:43 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Dat gevoel had ik ook vanmorgen
Lag zooooo lekker de knorren![]()
Morguh trouwens
Was dat een vraag, een mededeling of een opdracht?quote:Op maandag 11 januari 2010 14:22 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik ga even het topic triggeren:
NEUKEN.
eerst wakker worden, goedemorgen!quote:Op maandag 11 januari 2010 14:22 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik ga even het topic triggeren:
NEUKEN.
Moggeuh broertje. Kom jij nou ook nog pokeren woensdag?quote:Op maandag 11 januari 2010 14:32 schreef Marvelous het volgende:
[..]
eerst wakker worden, goedemorgen!
Het werkt welquote:Op maandag 11 januari 2010 14:26 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Was dat een vraag, een mededeling of een opdracht?
Dat kan bijna niet andersquote:Op maandag 11 januari 2010 15:03 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Het zit in de familie blijkbaar
Ik repeteer daar elke week, in het gebouw, rechts naast de Jumbo, zeg maar op de kop van het pleintje. Daar zit onder andere een kinderdagverblijf en dus de repetitieruimte van mijn theatergezelschapquote:Op maandag 11 januari 2010 09:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oooooooowh, loopafstand. Ja dat kan wat anders zijn.
Ik stap straks weer op m'n fietsie voor een rondje Jumbo Anemoonstraat
Lol ! Kan hij er zelf ook om lachen ?quote:Op maandag 11 januari 2010 17:09 schreef Jill-RMC het volgende:
Vandaag zo in een scheur gelegen om 1 van mn bazen.
Hij heeft het afgelopen jaar al een keer zn hond aangereden, de auto van een collega, de muur van het kantoor, een auto van de westduinweg gereden...iig altijd lachen met de baas.
Kwam ie dus vandaag op kantoor en hij vertellen dat ie had getanked op de weg naar werk toe en dat toen ie daarna op de snelweg reed er allemaal auto's zaten te seinen enzo. Dus hij stoppen en kijken wat er loos is....was ie dus weggereden met de gasslang nog aan zn auto gekoppeld![]()
![]()
Ja gelukkig wel.quote:Op maandag 11 januari 2010 17:35 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Lol ! Kan hij er zelf ook om lachen ?
Voor de hond was het wel sneu trouwens
Wel superkomisch zo een baas .quote:Op maandag 11 januari 2010 17:46 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel.
De hond had gelukkig alleen een wond aan zn poot en is er nu weer helemaal bovenop.
Wat een lul met vingersquote:Op maandag 11 januari 2010 17:09 schreef Jill-RMC het volgende:
Vandaag zo in een scheur gelegen om 1 van mn bazen.
Hij heeft het afgelopen jaar al een keer zn hond aangereden, de auto van een collega, de muur van het kantoor, een auto van de westduinweg gereden...iig altijd lachen met de baas.
Kwam ie dus vandaag op kantoor en hij vertellen dat ie had getanked op de weg naar werk toe en dat toen ie daarna op de snelweg reed er allemaal auto's zaten te seinen enzo. Dus hij stoppen en kijken wat er loos is....was ie dus weggereden met de gasslang nog aan zn auto gekoppeld![]()
![]()
Ik kan mij niet voorstellen dat je al die boerenkool van gister al op hebt.quote:Op maandag 11 januari 2010 18:44 schreef nectarientje het volgende:
Hoi!Ik heb net boodschappen gedaan en ben grandioos de helft vergeten. 't Wordt vanavond 'creatief in de keuken met Liset'
Klopt, maar dat is niet genoeg voor tweequote:Op maandag 11 januari 2010 18:47 schreef AirwiN het volgende:
Ik kan mij niet voorstellen dat je al die boerenkool van gister al op hebt.
Waarschijnlijk op mijn bank of in mijn bed. Maar van tijd heb ik echt geen idee hoor.quote:
Hij wilt op en neer sex.quote:Op maandag 11 januari 2010 19:02 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Waarschijnlijk op mijn bank of in mijn bed. Maar van tijd heb ik echt geen idee hoor.
Maar waarom wil jij dat weten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |