Geen idee! Moet dat dan?quote:Op zondag 10 januari 2010 21:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Denk je dat je het verschil opmerkt in het donker?
Maar dan moet je weer een kast kopenquote:Op zondag 10 januari 2010 21:24 schreef nectarientje het volgende:
mja, zo gestructureerd zal ik wel nooit wordenAls mijn nichtje een keer teruggeeft wat ze van me geleend heeft, kan ik een kast vullen
Die kamer moet toch op de schop na een nieuwe ketelquote:
Naar mijn weten trouwens wel (beetje laat)quote:Op zondag 10 januari 2010 15:14 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Alle roodharigen zijn openminded toch?
Bibliotheekquote:Op zondag 10 januari 2010 21:26 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Die kamer moet toch op de schop na een nieuwe ketel
Ik kan er in ieder geval rekening mee houden als we elkaar ooit eens in het donker tegen komen. Dan weet ik dat ik mogelijk dingen kan doen, omdat jij denkt dat ik Solidas ben.quote:
uhuhquote:
Wel flauw dat je met niet even op het parkeerdek bent komen groeten.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan er in ieder geval rekening mee houden als we elkaar ooit eens in het donker tegen komen. Dan weet ik dat ik mogelijk dingen kan doen, omdat jij denkt dat ik Solidas ben.
En zo'n laddertjequote:Op zondag 10 januari 2010 21:28 schreef nectarientje het volgende:
[..]
uhuhIk wil Billy's met deurtjes
Had je maar niet zo schuchter in de auto moeten blijven zittenquote:Op zondag 10 januari 2010 21:29 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Wel flauw dat je met niet even op het parkeerdek bent komen groeten.
neuh, ben lang genoegquote:
Ik wist geeneens dat jij in die Appie kwam.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:29 schreef melanie_the_miss het volgende:
Wel flauw dat je met niet even op het parkeerdek bent komen groeten.
En dat!quote:Op zondag 10 januari 2010 21:30 schreef MissMSX het volgende:
Had je maar niet zo schuchter in de auto moeten blijven zitten
Dat is het punt nietquote:
En een Jumbo!quote:Op zondag 10 januari 2010 21:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wist geeneens dat jij in die Appie kwam.Jullie hebben er toch eentje veel dichterbij zitten?
Ja maar daar heb je bijna nooit parkeerplekquote:Op zondag 10 januari 2010 21:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wist geeneens dat jij in die Appie kwam.Jullie hebben er toch eentje veel dichterbij zitten?
Om te beginnen bedoel ik dat jij innerlijk veel op Solidas. En niet uiterlijk.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan er in ieder geval rekening mee houden als we elkaar ooit eens in het donker tegen komen. Dan weet ik dat ik mogelijk dingen kan doen, omdat jij denkt dat ik Solidas ben.
Is het daar nog een beetje rustig zwemmen op de zondag?quote:Op zondag 10 januari 2010 21:34 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ja maar daar heb je bijna nooit parkeerplek
En we kwamen via het zwembad dus zaten al in de auto
Als je leuk genoeg bent, doet ze gewoon mee!quote:Op zondag 10 januari 2010 21:35 schreef summer29 het volgende:
Trouwens denk je dat je vrouwtje/vriendin goed vinden.Die zal je zeker
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |