In engels?! Gaat me lang duren voordat ik het begrijp. Ik heb Nederlandstalig Harry Potters boeken en die zet ik niet op V&A. Kan nog altijd gebruiken voor later voor kindertjes.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:38 schreef MissMSX het volgende:
Heeft er hier nog iemand interesse in een of meerdere engelstalige Harry Potters (boeken)?
Ik zet ze niet in V&A, want de verzendkosten zijn belachelijk hoog en dan moet ik zo laag met m'n prijs gaan zitten dat ik het niet leuk meer vind
Niemand hier bedoelde het kwaad, maar soms zijn volwassenen net kinderenquote:Op zondag 10 januari 2010 20:52 schreef zeemonster het volgende:
Het kan geen bitchfight zijn tussen een man en vrouw toch? Overigens bedoelde ik het niet kwaad
ga je missen, hoor!quote:Op zondag 10 januari 2010 20:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
Meteen mijn laatste post in STA: Den Haag
Thanks users
mmz ik dacht dat je er nog 1 van mij had, die ik toen verkeerd had meegenomen. et soit, ik kijk morgen mn kast wel even naquote:Op zondag 10 januari 2010 20:56 schreef MissMSX het volgende:
Geen idee, maar ze gaan nu in de uitverkoop
Volgens mij zit er niets van anderen tussen
Misschien kun jij hem nog overhalen om terug te komen met een toplessfoto met de tekst 'sorry, a_a' op je boezem geschreven. Alhoewel, een billenfoto is beter, gezien z'n nick.quote:
Je leestijd zit je nu te verdoen door te Fok!Kenquote:Op zondag 10 januari 2010 20:56 schreef summer29 het volgende:
[..]
In engels?! Gaat me lang duren voordat ik het begrijp. Ik heb Nederlandstalig Harry Potters boeken en die zet ik niet op V&A. Kan nog altijd gebruiken voor later voor kindertjes.En de laatste boek heb ik nog niet eens gelezen. Dus moet nog gauw beginnen maar waar is mijn lees-tijd?
Ja, doe datquote:Op zondag 10 januari 2010 20:57 schreef nectarientje het volgende:
[..]
mmz ik dacht dat je er nog 1 van mij had, die ik toen verkeerd had meegenomen. et soit, ik kijk morgen mn kast wel even na
quote:Op zondag 10 januari 2010 20:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien kun jij hem nog overhalen om terug te komen met een toplessfoto met de tekst 'sorry, a_a' op je boezem geschreven. Alhoewel, een billenfoto is beter, gezien z'n nick.
Dan doe ik het toch direct evenquote:
quote:Op zondag 10 januari 2010 20:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je leestijd zit je nu te verdoen door te Fok!Ken![]()
En we hebben deze dubbel aangezien we laatst een mooie reeks van dezelfde uitgave hebben verzameld
Ik zie 't al, dat missen valt ook wel mee.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:00 schreef summer29 het volgende:
Nee dank je. En denk ook nog aan Solidas
Vraag het maar aan iemand anders
Wel een hardcover Deathly Hallows en een paperback Goblet of Fire met kleurtjes.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:01 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Dan doe ik het toch direct evenVolgens mij heb jij The Goblet of Fire nog van mij, zou dat kunnen? Hardcover met kleurtjes.
Wat lijkt jij veel op Solidas!!quote:Op zondag 10 januari 2010 21:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie 't al, dat missen valt ook wel mee.
Ik bemoei me er niet mee, ik kom voor mezelf daarheen en stel de vragen of kritiek voor mezelf.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:44 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het niet. Maar soms lopen dingen uit de hand doordat een derde zich ermee bemoeit... bewust of onbewust . Ik heb nergens geschreven dat je het doelbewust of uit bemoeiziekgedrag hebt gedaan
.
Zo gaat het nu eenmaal vaak .![]()
mmz nee. Dan ben ik mn Goblet of Fire kwijtquote:Op zondag 10 januari 2010 21:05 schreef MissMSX het volgende:
Wel een hardcover Deathly Hallows en een paperback Goblet of Fire met kleurtjes.
Die eerste komt van mij en die twee komt van een andere chick af.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:05 schreef MissMSX het volgende:
Wel een hardcover Deathly Hallows en een paperback Goblet of Fire met kleurtjes.
Denk je dat je het verschil opmerkt in het donker?quote:
Als je je er niet mee bemoeid hebt is er toch niets aan de hand?quote:Op zondag 10 januari 2010 21:06 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik bemoei me er niet mee, ik kom voor mezelf daarheen en stel de vragen of kritiek voor mezelf.
In ieder geval is mijn avond wel verpest, en waarom eigenlijk?
bekend probleem, daarom leen ik nooit meer wat uit.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:06 schreef nectarientje het volgende:
[..]
mmz nee. Dan ben ik mn Goblet of Fire kwijtMeestal zet ik m'n naam erin als ik 'm uitleen maar helaas doe ik dat ook te weinig en ik onthou niet aan wie ik wat uitleen
Precies, jij maakt een geintje en jij kan niet voorspellen dat het zo uit zou pakken. Relax, en maak gewoon die 'sorry a_a' foto.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:08 schreef MissMSX het volgende:
Als je je er niet mee bemoeid hebt is er toch niets aan de hand?
A_A en Mystique zijn zelf verantwoordelijk voor hun eigen woorden en daden. Relax
Ik weet nog wel iemand uit Apeldoorn anders die nog minimaal één boek van ons heeft.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:09 schreef MissMSX het volgende:
bekend probleem, daarom leen ik nooit meer wat uit.
En als ik wat leen van iemand gaat er wel altijd een plakkertje in
Owh zie je... welk boek?quote:Op zondag 10 januari 2010 21:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik weet nog wel iemand uit Apeldoorn anders die nog minimaal één boek van ons heeft.
Daar kan ik je geen antwoord op geven waarom dat zo is.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:06 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik bemoei me er niet mee, ik kom voor mezelf daarheen en stel de vragen of kritiek voor mezelf.
In ieder geval is mijn avond wel verpest, en waarom eigenlijk?
Ik leen dan ook vrijwel nooit boeken. Heb nog wel 2 geleende dvd-boxen liggenquote:Op zondag 10 januari 2010 21:13 schreef nectarientje het volgende:
Ik hou de boeken die ik leen meestal apart en als ze meegaan de trein in, worden ze nog gekaft ook. Heb zo'n hekel aan ezelsoren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |