Helaas? je vind het niet mooi?quote:Op zondag 10 januari 2010 21:27 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Naar mijn weten trouwens wel (beetje laat)
Helaas ben ik weer blond
bij zuiderpark 20+ zwemmen welquote:Op zondag 10 januari 2010 21:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is het daar nog een beetje rustig zwemmen op de zondag?
Te ver weg. Ik dacht dat je bij de Waterthor was wezen zwemmen.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:39 schreef melanie_the_miss het volgende:
bij zuiderpark 20+ zwemmen wel
ik wil geen chesterfield stoel en ik wil ook geen groen notarislampjequote:
Jammer hoorquote:Op zondag 10 januari 2010 21:44 schreef nectarientje het volgende:
[..]
ik wil geen chesterfield stoel en ik wil ook geen groen notarislampje
Ik was overtuigd dat ik mijn natuurlijke kleur terug wilde maar mis nu wel wat pit vind ikquote:Op zondag 10 januari 2010 21:36 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Helaas? je vind het niet mooi?
Ik kan mij jouw echt alleen met felle kleurtjes voorstellen in je haar
Dat wordt dus weer robijnrood binnenkort ?quote:Op zondag 10 januari 2010 21:47 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Ik was overtuigd dat ik mijn natuurlijke kleur terug wilde maar mis nu wel wat pit vind ik
Nee die is een stuk verderquote:
Nee;quote:Op zondag 10 januari 2010 21:47 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Dat wordt dus weer robijnrood binnenkort ?
ik ook, eindelijk! nu snel nog een biertjequote:
quote:Op zondag 10 januari 2010 22:06 schreef zeemonster het volgende:
Ik heb geen permission om die foto te bekijken ? Er staat forbidden enzo
Edit : gevonden via google! Dat is wel rood zeg! Maar dat past wel bij jou persoonlijkheid denk ik
Jumbo zit in Leyweg, da's om de hoek danquote:Op zondag 10 januari 2010 21:48 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Nee die is een stuk verder
ik woon echt bij het leyenburgziekenhuis
Nou niet op loopafstandquote:Op maandag 11 januari 2010 09:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jumbo zit in Leyweg, da's om de hoek dan
Oooooooowh, loopafstand. Ja dat kan wat anders zijn.quote:Op maandag 11 januari 2010 09:19 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Nou niet op loopafstand
Ik weet waar ie zitmaar das voor mij echt niet dichtbij
Dat gevoel had ik ook vanmorgenquote:
Werd gebelt dat m'n lerares er niet was.quote:Op maandag 11 januari 2010 09:43 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Dat gevoel had ik ook vanmorgen
Lag zooooo lekker de knorren![]()
Morguh trouwens
Ik lag ook al zo verschrikkelijk heerlijk te maffenquote:Op maandag 11 januari 2010 09:43 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Dat gevoel had ik ook vanmorgen
Lag zooooo lekker de knorren![]()
Morguh trouwens
Was dat een vraag, een mededeling of een opdracht?quote:Op maandag 11 januari 2010 14:22 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik ga even het topic triggeren:
NEUKEN.
eerst wakker worden, goedemorgen!quote:Op maandag 11 januari 2010 14:22 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik ga even het topic triggeren:
NEUKEN.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |