Het is verre van grappig. Maar oké, misschien tussen alle echte bagger iets te snel van een slotje voorzien.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:56 schreef Vierkantblokje het volgende:
Even serieus Meneer Sanders dit was toch gewoon een normaal topic, met een grapje erin verstopt dat nog wel redelijk grappig was al zeg ik het zelf.
En het was ook nog gewoon een normale klacht waar niks mee is.
Ik zie dus dan ook niet in waarom er een slotje op zit.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:14 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het is verre van grappig. Maar oké, misschien tussen alle echte bagger iets te snel van een slotje voorzien.
Ja, is mogelijk. Wachtwoord overigens niet, maar we kunnen een nieuwe voor je genereren.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:09 schreef Gaultier het volgende:
Is het mogelijk om d.m.v. alleen je mailadres een username en wachtwoord te achterhalen?
Dat wist ik nietquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
posten voor een gebande is zelf een ban krijgen.
doei ts
Dicht.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:27 schreef timmmmm het volgende:
de Macdonalds uitgezet omdat je ''anders'' bent -.-''
Bagger, obvious troll, en ook nog eens andere mensen kanker toewensen. Dit topic, en deze troll, lijken me rijp voor de sloop.
Ik snap het niet.quote:
Is weg.quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:51 schreef Japsnars het volgende:
Meisjes die pretenderen bi te zijn.
Het gaat nergens over man.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:58 schreef Vierkantblokje het volgende:
Mensen die zeiken over mijn muziek smaak
Lol echt jammer dat de mods liever een Topic sluiten, dan proberen het in de hand te houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |