quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:15 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Google, en het enige dat je over het onderwerp vindt is dit topic
Heb ook al ff gezocht maar kan ook niets vinden.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:19 schreef RaptoR-X het volgende:
[..]
Edit:
Hmm vond nog wel een link weer terug naar een weblog van fok, waar iemand alle Foto's van elke Nederlandse Playboy in een zipje had staan...maar die zip is nu dus wegHeb het in ieder geval geprobeerd
![]()
Sja, wat zal ik zeggen? Val jij ook niet onder de KM?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:57 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Vrouwen in het leger.
Voorbeeld A.
Voorbeeld B._!
Als je kijkt naar hun broekjes, qua vorm en het feit dat er overduidelijk een cijfer op staat zou ik zeggen dat dat sportbroekjes zijn, voetbalbroekjes om precies te zijn. :sherlock:quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:59 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Sja, wat zal ik zeggen? Val jij ook niet onder de KM?De KLu doet dat niet!
ik ben er niet van overtuigd dat die tweede een NL boot is trouwens... ik bedoel: rode shirts?
De tekst van het bovenste plaatje:quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:32 schreef RaptoR-X het volgende:
Kan iemand me ook vertellen waarom men dit deed?
quote:Vrouwelijke bemanningsleden van het Nederlandse marinefregat Hr.Ms. Treslong tonen hun brsten aan hun voorbijvarende buitenlandse collega's. De topless-act was bedoeld als ludiek afscheid aan de bemanningsleden van de oorlogsschepen die deel uitmaken van het permanente NAVO-eskader Satnavformed op de Middellandse Zee. De Marinestaf was woedend en riep de commandant van het fregat op het matje.
Schipquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:59 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Sja, wat zal ik zeggen? Val jij ook niet onder de KM?De KLu doet dat niet!
ik ben er niet van overtuigd dat die tweede een NL boot is trouwens... ik bedoel: rode shirts?
Boot, schip... same shit.quote:
Wat is het verschil eigenlijk?quote:
Het is een boot als hij op een schip past, met uitzondering van de stoom-, onderzee- en sleepboot.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:41 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Wat is het verschil eigenlijk?
vroeg het koopvaardij-kind...
Dus de USS Cole is een boot omdat een schip hem aan boord nam?quote:Op maandag 8 februari 2010 20:46 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het is een boot als hij op een schip past, met uitzondering van de stoom-, onderzee- en sleepboot.
Een boot kan dus geen schip aan boord nemen.
In dit geval is de Cole gedegradeerd tot boot.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus de USS Cole is een boot omdat een schip hem aan boord nam?
[ afbeelding ]
Ja. Pics?quote:Op maandag 8 februari 2010 20:55 schreef RonaldV het volgende:
Hadden we het niet over vrouwen in uniform?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |