abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 januari 2010 @ 11:58:52 #221
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_76715076
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 11:57 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Nee, want wachten tot ze als volwassene bij het ophalen van de eigen kinderen in het rond gaan schieten is natuurlijk veel beter...
DAT KOMT DOOR ADHD-MEDICATIE. Al de gevallen of het nu in FInland, Duitsland of Amerika is. Medicatie is de hoofdschuldige.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_76715093
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 11:40 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Medische wetenschap weet het dondersgoed en heeft al decennia oplossingen. Werkende therapien zijn dan ook strikt verboden daar is het een te grote melkkoe voor.
En wat voor vleesgeworden BigPharma executive ben jij dan wel niet als je het weet, maar niet deelt met de onwetende massa?
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  dinsdag 12 januari 2010 @ 11:59:31 #223
52357 Lambiekje
pi_76715098
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 11:53 schreef Re het volgende:

[..]

vertel
je gaat al langer mee. Bekijk de velen topics maar.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_76715107
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 11:57 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

In het dierenrijk zou z'n misvormde afgestoten worden. Doordat wij de dat wel toelaten wordt ons geslacht alleen maar zwakker en gehandicapter. En dat is natuurlijk bigbusiness. Ik vind het dus ook te bespottelijk voor woorden dat zwakzinnige zich voort mogen planten. Niets te nadele van de mensen zelf, het zijn lieve mensen. Maar als groter geheel is het funest dat we dat tolereren.

We borduren dus voort op bekend foute code.

Kijk naar Monkey Blood Zoek zelf maar naar een volledige versie.

We weten niets nada nul over DNA. Dat wetenschap zegt dat ze het wel weten is echt misdadig.
mooi om te zien dat je ook geen flauw idee hebt van zowel het dierenrijk als evolutie
Op maandag 24 augustus 2009 11:04 schreef Salvad0R het volgende:
Aan alle chicks; eet/drink geen light producten, krijg je tumoren van.
pi_76715138
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 11:58 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

DAT KOMT DOOR ADHD-MEDICATIE. Al de gevallen of het nu in FInland, Duitsland of Amerika.
Heb je labresultaten ingezien van de daders?
  dinsdag 12 januari 2010 @ 12:01:11 #226
52357 Lambiekje
pi_76715151
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 11:59 schreef squig het volgende:

[..]

mooi om te zien dat je ook geen flauw idee hebt van zowel het dierenrijk als evolutie
whahaha als de wetenschap het al niet eens ECHT weten. Ik zeg ook niet dat ik de boel in pacht heeft. Kredits aan wetenschap geven die uit de hoogte doen is slecht.
pi_76715158
Het klopt dat veel afwijkingen in het dierenrijk voor afstoting zouden zorgen (en misschien ook in afgelegen indianenstammen en andere primitievere volkeren) en dat diegene zich niet zou kunnen reproduceren, of dat ze gewoon vroeg aan hun kwaal komen te overlijden.

Feit is echter dat mensen als fruityloop met z'n hartafwijking in onze maatschappij WEL een kans krijgen, en ik heb de indruk dat we daar verdomd blij mee mogen zijn, want fruityloop lijkt me een bijzonder geschikte gozer met een goed stel hersens. Omdat hij toevallig een gendefect heeft, had hij maar als kind moeten sterven? Of zijn toekomstige kinderen, moet hij die dan maar laten sterven als ze dezelfde aandoening zouden hebben?

(Sorry dat ik je er ff als voorbeeld bij haal Fruit, ik hoop dat je het niet erg vindt?)
pi_76715206
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 11:58 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

DAT KOMT DOOR ADHD-MEDICATIE. Al de gevallen of het nu in FInland, Duitsland of Amerika.
Pertinente bullshit Lambiekje, die persoon was helemaal niet aan de ADHD medicatie. Hoe weet ik dat? Laat nou toevallig een collega van mijn vriendin de kinderen op die school hebben, en dat gezin ook kennen...... Welke bron heb jij waaruit blijkt dat er wél ADHD medicatie in het spel was?
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_76715238
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 12:02 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Pertinente bullshit Lambiekje, die persoon was helemaal niet aan de ADHD medicatie. Hoe weet ik dat? Laat nou toevallig een collega van mijn vriendin de kinderen op die school hebben, en dat gezin ook kennen...... Welke bron heb jij waaruit blijkt dat er wél ADHD medicatie in het spel was?
Altijd handig om inside info te hebben bij zulke discussies!

Dus het is net zo'n bullshit als dat een Frans grietje zelfmoord gepleegd zou hebben door paddo's.
pi_76715242
Sjah, Lambiekje gelooft in elk geval wel in het genenverhaal... dat dan weer wel..

De natuur heeft ook bepaald dat wij hersens hebben gekregen die goed genoeg werken om eea uit te vogelen waardoor zieke mensen beter en langer kunnen leven Lambiekje.... als je dan toch zo door wilt blijven redeneren.
  dinsdag 12 januari 2010 @ 12:06:08 #231
52357 Lambiekje
pi_76715274
quote:
Op maandag 11 januari 2010 13:37 schreef MarMar het volgende:
Oké, wat je al dan niet eet, hoort bij wat je zelf weet.

Welke tekorten daarbij kunnen horen en eventueel aangevuld moeten worden kan je dan vervolgens aan je huisarts vragen.
Soms volstaat een ander dieet, soms moet je even hulp hebben met een al dan niet voorgeschreven supplement.

Wat is het probleem nu precies als hier een arts in betrokken wordt die er voor gestudeerd heeft en je precies kan vertellen welke tekorten je op welke manier moet aanvullen?
Huisarts en voeding.
pi_76715275
Sowieso wordt de gemiddelde levensverwachting steeds hoger en hoger en hoger.

Dan doen we volgens mij toch wel iets goeds, terwijl we dus volgepropt zouden worden met genetisch gemanipuleerde voedingsproducten die bomvol met gif zitten en in de magnetron worden opgewarmd en we volgepropt worden met zwaar giftige en verslavende medicijnen.
pi_76715358
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 12:06 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Huisarts en voeding.
Als huisartsen niet eten gaan ze dood.

Serieus, artsen die het puur en alleen voor het geld doen bouwen gewoon fijn een privékliniek om lippen en tieten op te blazen, die worden geen huisarts.

En ja, genoeg huisartsen die je adviseren eetgewoontes aan te passen, bijvoorbeeld meer vezels, minder koffie, etc, voordat ze er maar aan denken iets voor te schrijven.
Of ben je soms patient geweest bij elke huisarts in NL dat je alles zo zeker weet?
  dinsdag 12 januari 2010 @ 12:10:09 #234
52357 Lambiekje
pi_76715380
quote:
Op maandag 11 januari 2010 14:08 schreef MarMar het volgende:

[..]

Ga je er vanuit dat de mensen die kwaad willen in de meerderheid zijn? Ik niet namelijk.
Ik denk dat de meerderheid van de medici begonnen is aan de studie zeker deels voortvloeiend uit een idealisme en het willen helpen van mensen.

Die paar rotte appels heb je overal, jammer dat je daar niet overheen lijkt te kijken.
Het wordt hoog tijd dat je dit gaat bekijken.
pi_76715417
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 12:10 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het wordt hoog tijd dat je dit gaat bekijken.
Mijn huisarts werkt niet voor de CIA. Misschien moet je wat minder tvkijken en wat meer ervaringen opdoen in de echte wereld.
  dinsdag 12 januari 2010 @ 12:11:50 #236
52357 Lambiekje
pi_76715436
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 12:09 schreef MarMar het volgende:

[..]

Als huisartsen niet eten gaan ze dood.

Serieus, artsen die het puur en alleen voor het geld doen bouwen gewoon fijn een privékliniek om lippen en tieten op te blazen, die worden geen huisarts.

En ja, genoeg huisartsen die je adviseren eetgewoontes aan te passen, bijvoorbeeld meer vezels, minder koffie, etc, voordat ze er maar aan denken iets voor te schrijven.
Of ben je soms patient geweest bij elke huisarts in NL dat je alles zo zeker weet?
Huisartsen worden misleid, bedrogen en besodemieterd. Ook al is hun intentie goed.
  dinsdag 12 januari 2010 @ 12:12:27 #237
52357 Lambiekje
pi_76715457
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 12:11 schreef MarMar het volgende:

[..]

Mijn huisarts werkt niet voor de CIA. Misschien moet je wat minder tvkijken en wat meer ervaringen opdoen in de echte wereld.
De buitenwereld is niet zo romantisch.
Zijn studie is dat namelijk wel door nazi-ideologie. Ja de moderne med. wetenschap heeft als basis dat van WO2.
pi_76715493
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 12:11 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Huisartsen worden misleid, bedrogen en besodemieterd. Ook al is hun intentie goed.
Want huisartsen laten zich alles voorkauwen en lezen kunnen ze niet, laat staan zich verdiepen in een en ander

Jij laat je misleiden door filmpjes op internet die sterk gedramatiseerd zijn.
  dinsdag 12 januari 2010 @ 12:14:10 #239
52357 Lambiekje
pi_76715519
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 12:13 schreef MarMar het volgende:

[..]

Want huisartsen laten zich alles voorkauwen en lezen kunnen ze niet, laat staan zich verdiepen in een en ander

Jij laat je misleiden door filmpjes op internet die sterk gedramatiseerd zijn.
kijk nu eerst

En kijk ook eventjes deze medische en gezondheids gerelateerd docus.
Je hebt echt geen enkel kaas gegeten hoe walgelijk misdadig onze medische zorg/wetenschap is.
pi_76715542
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 12:04 schreef MarMar het volgende:
Sjah, Lambiekje gelooft in elk geval wel in het genenverhaal... dat dan weer wel..

De natuur heeft ook bepaald dat wij hersens hebben gekregen die goed genoeg werken om eea uit te vogelen waardoor zieke mensen beter en langer kunnen leven Lambiekje.... als je dan toch zo door wilt blijven redeneren.
We willen dan ook maar al te graag geld verdienen.

Daarom is het enge aan dit hele verhaal dat we spreken over een miljardenbusiness, welke winst maakt over de rug van alle patiënten ter wereld.

Stel, er zijn wat mensen die erachter komen dat je niet meer ziek kunt worden, als je bepaalde waren eet, die je immuunsysteem hun eerste naam terug geven. Namelijk het immuun zijn voor ziekten.

Hoe zou jij daar mee omgaan als miljardencorporatie die dit als main business heeft?

Hetzelfde is het verhaal dat als er een auto op water zou kunnen rijden, de complete olieindustrie kapot gaat. Het gaat dan ook allemaal om geld uiteindelijk.

Bovendien geloof ik het genenverhaal wel hoor, daar is genoeg onderzoek naar gedaan. Echter zal dit altijd op mij over blijven komen als het ultieme, je leert er maar mee leven verhaal. Het komt door de genen, oftewel je kunt er niets aan doen, anders dan jezelf laten behandelen door professionals.

Daarom moeten we in dit topic overigens uitkijken dat we bij de BNW reden blijven, daar wij hier met zijn alleen veel te weinig kennis hebben om gedetailleerd op dergelijke medische wetenschap in te gaan. Daarom blijf ik dan ook telkens hameren op het geld en het tekort aan kennis mbt. voeding en het eigen lichaam van de bevolking.

Gezondheid is namelijk niet bedoeld om winst te maken!
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')