whahaha als de wetenschap het al niet eens ECHT weten. Ik zeg ook niet dat ik de boel in pacht heeft. Kredits aan wetenschap geven die uit de hoogte doen is slecht.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:59 schreef squig het volgende:
[..]
mooi om te zien dat je ook geen flauw idee hebt van zowel het dierenrijk als evolutie
Pertinente bullshit Lambiekje, die persoon was helemaal niet aan de ADHD medicatie. Hoe weet ik dat? Laat nou toevallig een collega van mijn vriendin de kinderen op die school hebben, en dat gezin ook kennen...... Welke bron heb jij waaruit blijkt dat er wél ADHD medicatie in het spel was?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:58 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
DAT KOMT DOOR ADHD-MEDICATIE. Al de gevallen of het nu in FInland, Duitsland of Amerika.
Altijd handig om inside info te hebben bij zulke discussies!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:02 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Pertinente bullshit Lambiekje, die persoon was helemaal niet aan de ADHD medicatie. Hoe weet ik dat? Laat nou toevallig een collega van mijn vriendin de kinderen op die school hebben, en dat gezin ook kennen...... Welke bron heb jij waaruit blijkt dat er wél ADHD medicatie in het spel was?
Huisarts en voeding.quote:Op maandag 11 januari 2010 13:37 schreef MarMar het volgende:
Oké, wat je al dan niet eet, hoort bij wat je zelf weet.
Welke tekorten daarbij kunnen horen en eventueel aangevuld moeten worden kan je dan vervolgens aan je huisarts vragen.
Soms volstaat een ander dieet, soms moet je even hulp hebben met een al dan niet voorgeschreven supplement.
Wat is het probleem nu precies als hier een arts in betrokken wordt die er voor gestudeerd heeft en je precies kan vertellen welke tekorten je op welke manier moet aanvullen?
Als huisartsen niet eten gaan ze dood.quote:
Het wordt hoog tijd dat je dit gaat bekijken.quote:Op maandag 11 januari 2010 14:08 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ga je er vanuit dat de mensen die kwaad willen in de meerderheid zijn? Ik niet namelijk.
Ik denk dat de meerderheid van de medici begonnen is aan de studie zeker deels voortvloeiend uit een idealisme en het willen helpen van mensen.
Die paar rotte appels heb je overal, jammer dat je daar niet overheen lijkt te kijken.
Mijn huisarts werkt niet voor de CIA. Misschien moet je wat minder tvkijken en wat meer ervaringen opdoen in de echte wereld.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:10 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het wordt hoog tijd dat je dit gaat bekijken.
Huisartsen worden misleid, bedrogen en besodemieterd. Ook al is hun intentie goed.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:09 schreef MarMar het volgende:
[..]
Als huisartsen niet eten gaan ze dood.
Serieus, artsen die het puur en alleen voor het geld doen bouwen gewoon fijn een privékliniek om lippen en tieten op te blazen, die worden geen huisarts.
En ja, genoeg huisartsen die je adviseren eetgewoontes aan te passen, bijvoorbeeld meer vezels, minder koffie, etc, voordat ze er maar aan denken iets voor te schrijven.
Of ben je soms patient geweest bij elke huisarts in NL dat je alles zo zeker weet?
De buitenwereld is niet zo romantisch.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:11 schreef MarMar het volgende:
[..]
Mijn huisarts werkt niet voor de CIA. Misschien moet je wat minder tvkijken en wat meer ervaringen opdoen in de echte wereld.
Want huisartsen laten zich alles voorkauwen en lezen kunnen ze niet, laat staan zich verdiepen in een en anderquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:11 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Huisartsen worden misleid, bedrogen en besodemieterd. Ook al is hun intentie goed.
kijk nu eerstquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:13 schreef MarMar het volgende:
[..]
Want huisartsen laten zich alles voorkauwen en lezen kunnen ze niet, laat staan zich verdiepen in een en ander
Jij laat je misleiden door filmpjes op internet die sterk gedramatiseerd zijn.
We willen dan ook maar al te graag geld verdienen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:04 schreef MarMar het volgende:
Sjah, Lambiekje gelooft in elk geval wel in het genenverhaal... dat dan weer wel..
De natuur heeft ook bepaald dat wij hersens hebben gekregen die goed genoeg werken om eea uit te vogelen waardoor zieke mensen beter en langer kunnen leven Lambiekje.... als je dan toch zo door wilt blijven redeneren.
En jij generaliseert te veel. Volgens jou kunnen huisartsen geen kwaad doen, en hebben zij geen enkele verantwoordelijkheden. Zo kom je dan ook over.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:13 schreef MarMar het volgende:
[..]
Want huisartsen laten zich alles voorkauwen en lezen kunnen ze niet, laat staan zich verdiepen in een en ander
Jij laat je misleiden door filmpjes op internet die sterk gedramatiseerd zijn.
er zijn genoeg dieren die wel zorgen voor de zwakkeren binnen de groep, daarnaast stopt het zorgen voor zwakkeren niet opeens de evolutiequote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:01 schreef ToT het volgende:
Het klopt dat veel afwijkingen in het dierenrijk voor afstoting zouden zorgen (en misschien ook in afgelegen indianenstammen en andere primitievere volkeren) en dat diegene zich niet zou kunnen reproduceren, of dat ze gewoon vroeg aan hun kwaal komen te overlijden.
Nee, iedereen mag gewoon z'n zegje doen hier.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:14 schreef mediaconsument het volgende:
Daarom moeten we in dit topic overigens uitkijken dat we bij de BNW reden blijven, daar wij hier met zijn alleen veel te weinig kennis hebben om gedetailleerd op dergelijke medische wetenschap in te gaan.
Daar heb je ook weer gelijk in ja: zo zijn er botten van een zeer oude tijgerin of zo gevonden waarvan de kaak vele jaren voor haar dood op meerdere plaatsen is gebroken. Iets zegt me dat dat arme dier niet meer heeft kunnen jagen, maar toch is die kaak weer genezen en heeft ze nog tot haar oude dag door kunnen leven.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:18 schreef squig het volgende:
[..]
er zijn genoeg dieren die wel zorgen voor de zwakkeren binnen de groep, daarnaast stopt het zorgen voor zwakkeren niet opeens de evolutie
flikker toch op man, stuk onbenul, in jouw ogen bn ik een nazi, omdat je lekker zonder argumenten dingen blijft blaten zonder enig fundament... ziekelijk gestoord noem ik dat...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:12 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
De buitenwereld is niet zo romantisch.
Zijn studie is dat namelijk wel door nazi-ideologie. Ja de moderne med. wetenschap heeft als basis dat van WO2.
Eeeeh, het is Lambiekje, had je anders verwacht?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:42 schreef Re het volgende:
[..]
flikker toch op man, stuk onbenul, in jouw ogen bn ik een nazi, omdat je lekker zonder argumenten dingen blijft blaten zonder enig fundament... ziekelijk gestoord noem ik dat...
oh jaartje geleden was het nog de AD medicatie...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:58 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
DAT KOMT DOOR ADHD-MEDICATIE. Al de gevallen of het nu in FInland, Duitsland of Amerika is. Medicatie is de hoofdschuldige.
nee, maar daarom mag deze schizofrene onbenul nog wel van repliek gedient wordenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eeeeh, het is Lambiekje, had je anders verwacht?.
Het is natuurlijk dom toeval, en een beetje via via, daarom vroeg ik Lambiekje ook waarop hij zijn mening baseert.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Altijd handig om inside info te hebben bij zulke discussies!
Dus het is net zo'n bullshit als dat een Frans grietje zelfmoord gepleegd zou hebben door paddo's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |