En door het strooien wordt het rijden alleen maar gevaarlijker een glibberiger. Tevens heb ik het idee dat de regio ten zuiden van Drenthe veel slechtere chauffeurs kent gezien het aantal ongelukken waar je altijd van leest als het glad is..quote:Op zondag 10 januari 2010 21:26 schreef lezzer het volgende:
Net terug gereden vanuit Rotterdam naar De Peel.
Onderweg wat slippartijen gezien, er wordt ook flink gestrooid.
quote:Op zondag 10 januari 2010 21:48 schreef RiKe het volgende:
Op de sneeuwradar is het beeld van 21:10 echt PRACHTIG!
OMG!quote:Op zondag 10 januari 2010 21:48 schreef RiKe het volgende:
Dat was een super blizzardquote:Op zondag 10 januari 2010 21:48 schreef RiKe het volgende:
Een beschrijving:quote:Op zondag 10 januari 2010 22:18 schreef marcel-o het volgende:
iemand een screenshot?
k kijk net te laat
Of zo gezegt: Oranje beeldquote:Op zondag 10 januari 2010 22:24 schreef Apache4U het volgende:
[..]
Een beschrijving:
Een oranje vierkant
Ben ook net aangekomen in de Peel, het enige drama stuk wat ik tegen ben gekomen was de A32 tussen Heerenveen en Meppel. De rest was prima te doen.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:26 schreef lezzer het volgende:
Net terug gereden vanuit Rotterdam naar De Peel.
Onderweg wat slippartijen gezien, er wordt ook flink gestrooid.
Ik heb net even een ritje gemaakt over het platte land....quote:Op zondag 10 januari 2010 22:41 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ben ook net aangekomen in de Peel, het enige drama stuk wat ik tegen ben gekomen was de A32 tussen Heerenveen en Meppel. De rest was prima te doen.
Citroen C4 Coupé VTSquote:Op zondag 10 januari 2010 22:49 schreef Glijdt_licht het volgende:
Wat voor auto heb je als je door duinen van een meter heenkomt?
Met mijn Focus was 50 cm, zeg maar de hoogte van de voorbumper toch wel het maximale. En de lip onder de bumper is ook gewoon heel gebleven.
Cool dat ga ik zo ook proberen met mn Honda Scoopy! Als ik ze tegen kom danquote:Op zondag 10 januari 2010 22:56 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Citroen C4 Coupé VTS
Wanneer de sneeuwduinen breder zouden zijn zou je er ook zeker in vast komen te zitten... maar het constant zoeken naar het volgende stukje grip is de manier om er door te komen...
De sneeuwduinen waren misschien behoorlijk hoog maar als je even gas gaf kwam je er al behoorlijk snel doorheen...en dan had je weer een stukje grip, zodat je vanuit z'n één weer verder kunt om opnieuw snelheid te maken voor de volgende duin.
Ik had ook niet verwacht dat het zo erg zou zijn in het veld... want het begin van de route viel nog redelijk mee... maar uiteindelijk wou ik ook niet helemaal terug, want het was onmogelijk om te keren... dus besloot ik maar op hoop van zegen door te rijden... en haast tegen mijn verwachtingen in lukte dat behoorlijk goed !
Ziet er inderdaad niet verkeerd uit, momenteel +0.1 graden bij 5bft, na vandaag ijsdagen dus laat maar komenquote:Op zondag 10 januari 2010 22:40 schreef aloa het volgende:
Het noorden ziet er ook niet verkeerd uit.![]()
[ afbeelding ]
ik hoop dat het warm water regent. ik ben die bende meer dan zat.quote:Op maandag 11 januari 2010 07:49 schreef INViCTuS het volgende:
de verwachtingen worden op termijn wel erg onzeker ondanks een mooie pluim.vooral vanaf zondag krijgen we volgens mij weer een aanval van zachte lucht en zoals de neerslag nu laat blijken die zondag gaat vallen is dat regen. Ik hoop het uiteraard niet.
Ja, ik toch ook wel. Een echte winter is heel leuk, maar al die gladheid, files en vertragingen ben je snel zat. Vooral als je belangrijke afspraken heb zit je daar echt niet op te wachten. Bovendien is het sinds half december al aan het vriezen zo ongeveer, een dooiperiode is daarom voor alles en iedereen wel even welkom.quote:Op maandag 11 januari 2010 09:19 schreef WEST het volgende:
[..]
ik hoop dat het warm water regent. ik ben die bende meer dan zat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |