quote:Op zondag 10 januari 2010 07:55 schreef ThaNetRunner het volgende:
KNMI heeft het weeralarm aangepast:
Waarschuwing SNEEUWJACHT: GROTE OVERLAST
Toelichting Naast sneeuwjacht wordt nu ook IJZEL waargenomen. De sneeuwjacht (=>6Bft) geldt voor de provincies Groningen, Friesland, Drenthe en Noord-Holland met als gevolg vorming van sneeuwduinen. Deze sneeuwjacht zal tot in de middag voortduren. In het zuiden en midden van het land zijn vooral de snelwegen verraderlijk glad door IJzel.
Bericht nummer 4
Opgesteld zondag 10 januari 2010 07.50 uur
Volgend bericht 08.00 lt.
oke gaan we doenquote:Op zondag 10 januari 2010 09:02 schreef Poeke het volgende:
Maver, kun je je foto wat kleiner maken? Zo'n groot formaat duurt erg lang met laden.
Komt wel goedquote:Op zondag 10 januari 2010 09:32 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb nu toch wel in een zooitje foto's vanuit het Noorden,ben wel erg benieuwd naar die sneeuwduinen
quote:Op zondag 10 januari 2010 09:39 schreef Poeke het volgende:
Er is gisteren een cm of 2 aan poedersneeuw gevallen.. Maar ik wil pakken!! Ik wil ingesneeuwd-niet-meer-de-weg-op-kunnen-lekkere-warme-chocolademelk-voor het-raam-sneeuwpop-maken-in-eigen-tuin-sneeuw!!!
Die hebben wij ook gehad. Kwartiertje idd.quote:Op zondag 10 januari 2010 10:02 schreef Drassss het volgende:
Matige sneeuw nu in Oost-Brabant.. denk alleen dat dit geen bui is van 3umaar max 15 min.
Hoe oost is Oost-Brabant? Plaats?quote:Op zondag 10 januari 2010 10:02 schreef Drassss het volgende:
Matige sneeuw nu in Oost-Brabant.. denk alleen dat dit geen bui is van 3umaar max 15 min.
En gestoptquote:Op zondag 10 januari 2010 10:08 schreef lezzer het volgende:
[..]
Die hebben wij ook gehad. Kwartiertje idd.
Ik ben benieuwd! Ik rij vanmiddag in omgekeerde richting.quote:Op zondag 10 januari 2010 10:18 schreef TommyGun het volgende:
Weinig spannends hier in Rozenburg (links van Rotterdam). Zo meteen met de auto naar Eindhoven, hopelijk is 't te doen
Hier ook, Gijs z'n kattenluik is dichtgesneeuwd, hij zit er heel dom naar te kijken.quote:Op zondag 10 januari 2010 09:00 schreef LoudGirl het volgende:
In Groningen ook, maar er is vanacht heel wat gevallen. Een nieuwe laag wit in de tuin! Poezen zijn pissed off
Hopelijk eindelijk wat goeds.quote:Op zondag 10 januari 2010 10:31 schreef Jor_Dii het volgende:
Wat komt er allemaal aan vanuit Duitsland
Geniet er maar van, want bij mij wast niet zo heel langquote:Op zondag 10 januari 2010 10:31 schreef Poeke het volgende:
Het sneeuwt in Eindhoven![]()
Best wel hard, alleen kleine vlokken.. Maar alle beetjes helpen
Mooi Ermeloquote:Op zondag 10 januari 2010 09:51 schreef basst2005 het volgende:
Sneeuwt hier (Ermelo) ook weer aardig hard.
[ afbeelding ]
En voorbij...quote:Op zondag 10 januari 2010 10:36 schreef Drassss het volgende:
[..]
Geniet er maar van, want bij mij wast niet zo heel lang
het dwarrelt idd vrolijk omlaagquote:
Er staat een legenda bij.quote:Op zondag 10 januari 2010 11:20 schreef Re het volgende:
what's up with the 99?... entry foutje ofzo?
Staat uitgelegd in de legenda. Onder de kleurtjes..quote:Op zondag 10 januari 2010 11:20 schreef Re het volgende:
sneeuwduinen? ik woon in een gebeid waar 99 staat en er ligt wel veel sneeuw maar zoveel ook weer niet. alleen de sneeuwduinen staan hoogquote:Op zondag 10 januari 2010 11:20 schreef Re het volgende:
Dat is blijkbaar zo uniek dat men het apart aangeeft. Daarnaast las ik ergens anders al de opmerking, dat het nog wel eens heel gevaarlijk kan zijn als je met de auto bijvoorbeeld pontificaal in zo'n duin van 50-70 cm hoog rijdt.quote:Op zondag 10 januari 2010 11:23 schreef themauster het volgende:
[..]
sneeuwduinen? ik woon in een gebeid waar 99 staat en er ligt wel veel sneeuw maar zoveel ook weer niet. alleen de sneeuwduinen staan hoog
Hier ook inderdaad.quote:Op zondag 10 januari 2010 11:23 schreef themauster het volgende:
[..]
sneeuwduinen? ik woon in een gebeid waar 99 staat en er ligt wel veel sneeuw maar zoveel ook weer niet. alleen de sneeuwduinen staan hoog
Wie komt er met de eerste foto's? Onder het mom, hier ligt bijna niks, 'gelukkig hebben we de foto's nog'?quote:Op zondag 10 januari 2010 11:26 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Hier ook inderdaad.
Op stoepen en straat licht hooguit 5cm maar de sneeuwduinen komen tot zo'n 60cm.
Wel mooi gezicht, net of je een Sahara-foto bekijkt die overbelicht is
Het sneeuwt hier inmiddels ook weer licht en als ik zie wat er nog aan komt...
Hier sneeuwt het alweer en ik heb net mijn auto sneeuwvrij gemaaktquote:Op zondag 10 januari 2010 11:26 schreef Saekerhett het volgende:
http://www.niederschlagsradar.de/
Moet je kijken wat er vandaag nog aan komt!
Waar kun je dat zien?quote:Op zondag 10 januari 2010 11:33 schreef Burnie88 het volgende:
Jippie, er komt weer een mooi sneeuwgebied aan vanuit Duitsland. In Gelderland gaan we al weer richting de 10 cm
Lijkt allemaal boven de rivieren plaats te vinden toch?quote:Op zondag 10 januari 2010 11:37 schreef superworm het volgende:
[..]
http://www.niederschlagsradar.de/
Nederland dusquote:Op zondag 10 januari 2010 11:48 schreef lezzer het volgende:
[..]
Lijkt allemaal boven de rivieren plaats te vinden toch?
Oh, daar!quote:Op zondag 10 januari 2010 11:43 schreef Skwish het volgende:
Er is hier de afgelopen avond/nacht 15 cm sneeuw bijgevallen.
quote:Op zondag 10 januari 2010 11:48 schreef lezzer het volgende:
[..]
Lijkt allemaal boven de rivieren plaats te vinden toch?
Sorry.quote:Op zondag 10 januari 2010 11:49 schreef leroytje het volgende:
Misschien is het een idee om in de OP te zetten dat iedereen voortaan meteen aan ban van 238567483 jaar krijgt als je alleen nog maar HIER zegt. Zet je plaats erbij dan!
Ja eerlijk gezegd, zal ik blij zijn als het vandaag er boven blijft. Ik moet naar Rotterdam straks, en vanavond ook weer terug.quote:
Bij jou is er vast nog geen sneeuw gevallenquote:Op zondag 10 januari 2010 11:49 schreef leroytje het volgende:
Misschien is het een idee om in de OP te zetten dat iedereen voortaan meteen aan ban van 238567483 jaar krijgt als je alleen nog maar HIER zegt. Zet je plaats erbij dan!
idd, eindelijk eens wat sneeuw in beetje grote vorm!!!quote:Op zondag 10 januari 2010 11:56 schreef marcel-o het volgende:
Rotterdam zuid heeft wat hardere sneeuw
quote:Op zondag 10 januari 2010 11:49 schreef leroytje het volgende:
Ik heb gvd net mijn auto uitgegraven... Kan ik vanavond nog een keer aan de slag.quote:Op zondag 10 januari 2010 11:47 schreef Radio-silence het volgende:
[..]
Bijna allemaal voor het Noorden!
Dat vind ik van dat burgerlijke gedoe altijd. Mensen die dan tussen twee sneeuw buien hun straatje gaan schoon vegen. En dan kunnen ze 2 uur later weer opnieuw beginnen.quote:Op zondag 10 januari 2010 11:43 schreef Skwish het volgende:
Er is hier de afgelopen avond/nacht 15 cm sneeuw bijgevallen. Geen pretje als je wéér het pad moet schoonvegen. Ben een uur bezig geweest.
Ik mag vanavond die kant (de Peel) weer op vanuit Drachten...quote:Op zondag 10 januari 2010 11:56 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja eerlijk gezegd, zal ik blij zijn als het vandaag er boven blijft. Ik moet naar Rotterdam straks, en vanavond ook weer terug.
Hier IN DE PEEL () lichte sneeuw nu, alweer een half uurtje).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |