Waar kun je dat zien?quote:Op zondag 10 januari 2010 11:33 schreef Burnie88 het volgende:
Jippie, er komt weer een mooi sneeuwgebied aan vanuit Duitsland. In Gelderland gaan we al weer richting de 10 cm
Lijkt allemaal boven de rivieren plaats te vinden toch?quote:Op zondag 10 januari 2010 11:37 schreef superworm het volgende:
[..]
http://www.niederschlagsradar.de/
Nederland dusquote:Op zondag 10 januari 2010 11:48 schreef lezzer het volgende:
[..]
Lijkt allemaal boven de rivieren plaats te vinden toch?
Oh, daar!quote:Op zondag 10 januari 2010 11:43 schreef Skwish het volgende:
Er is hier de afgelopen avond/nacht 15 cm sneeuw bijgevallen.
quote:Op zondag 10 januari 2010 11:48 schreef lezzer het volgende:
[..]
Lijkt allemaal boven de rivieren plaats te vinden toch?
Sorry.quote:Op zondag 10 januari 2010 11:49 schreef leroytje het volgende:
Misschien is het een idee om in de OP te zetten dat iedereen voortaan meteen aan ban van 238567483 jaar krijgt als je alleen nog maar HIER zegt. Zet je plaats erbij dan!
Ja eerlijk gezegd, zal ik blij zijn als het vandaag er boven blijft. Ik moet naar Rotterdam straks, en vanavond ook weer terug.quote:
Bij jou is er vast nog geen sneeuw gevallenquote:Op zondag 10 januari 2010 11:49 schreef leroytje het volgende:
Misschien is het een idee om in de OP te zetten dat iedereen voortaan meteen aan ban van 238567483 jaar krijgt als je alleen nog maar HIER zegt. Zet je plaats erbij dan!
idd, eindelijk eens wat sneeuw in beetje grote vorm!!!quote:Op zondag 10 januari 2010 11:56 schreef marcel-o het volgende:
Rotterdam zuid heeft wat hardere sneeuw
quote:Op zondag 10 januari 2010 11:49 schreef leroytje het volgende:
Ik heb gvd net mijn auto uitgegraven... Kan ik vanavond nog een keer aan de slag.quote:Op zondag 10 januari 2010 11:47 schreef Radio-silence het volgende:
[..]
Bijna allemaal voor het Noorden!
Dat vind ik van dat burgerlijke gedoe altijd. Mensen die dan tussen twee sneeuw buien hun straatje gaan schoon vegen. En dan kunnen ze 2 uur later weer opnieuw beginnen.quote:Op zondag 10 januari 2010 11:43 schreef Skwish het volgende:
Er is hier de afgelopen avond/nacht 15 cm sneeuw bijgevallen. Geen pretje als je wéér het pad moet schoonvegen. Ben een uur bezig geweest.
Ik mag vanavond die kant (de Peel) weer op vanuit Drachten...quote:Op zondag 10 januari 2010 11:56 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja eerlijk gezegd, zal ik blij zijn als het vandaag er boven blijft. Ik moet naar Rotterdam straks, en vanavond ook weer terug.
Hier IN DE PEEL () lichte sneeuw nu, alweer een half uurtje).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |