quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:10 schreef clumsy_clown het volgende:
Om het goed te maken ligt Noah nu luid spinnend naast me in bed. het blijft een ontzettend lief beestje, maar hij is wat gespannen door de nieuwkomer. En het helpt ook niet dat Noah weet dat Izzy veul lekkerderder voer krijgt
.
Oh well, het komt wel goed. Morgen foto's.
Puss!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:43 schreef clumsy_clown het volgende:
Toch nog twee crappy kliekjes, om jullie jaloers te maken.
[ afbeelding ]
En hij geniet zooohooo van aaien. Echt kei-overdreven gewoon, hij valt telkens om omdat hij zo hard tegen m'n handen aan staat te genieten. En blijven mauwen hè. Weer een mauwerd, want Noah was al zo stil
.
Die kijkt ff een stuk beter uit zijn ogenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:43 schreef clumsy_clown het volgende:
Toch nog twee crappy kliekjes, om jullie jaloers te maken.
Het zijn droge brokjes die zo stinkenquote:Op zondag 17 januari 2010 13:23 schreef Cat22 het volgende:
Dappere Izzy.En natvoer stinkt inderdaad gruwelijk!
Lust hij het spul uit de tube inmiddels ook?
Morgen beschuit met roze blauwe muisjes dus?quote:Op zondag 17 januari 2010 13:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het zijn droge brokjes die zo stinken. Aan de geur van natvoer ben ik redelijk gewend, al kreeg Noah dat zelden.
Dat spul in de tube vindt hij niet interessant en likt het alleen op als ik het op z'n pootje doe. Noah vindt het wel heerlijk, maar ja, wat niet?. Izzy is heel kieskeurig blijkbaar.
En Ingetje, morgen is hij alweer twee weken hier, dus vanaf morgen is Izzy van mij vinnik. Ik zal maandag nog wel Amivedu bellen, maar aangezien hij naar schatting minimaal een week of 2 buiten heeft gezworven voor ik 'm vond en hier dus al 2 weken is, acht ik de kans klein dat iemand 'm zoekt.
Stinkende brokjes?quote:Op zondag 17 januari 2010 13:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het zijn droge brokjes die zo stinken. Aan de geur van natvoer ben ik redelijk gewend, al kreeg Noah dat zelden.
Dat spul in de tube vindt hij niet interessant en likt het alleen op als ik het op z'n pootje doe. Noah vindt het wel heerlijk, maar ja, wat niet?. Izzy is heel kieskeurig blijkbaar.
En Ingetje, morgen is hij alweer twee weken hier, dus vanaf morgen is Izzy van mij vinnik. Ik zal maandag nog wel Amivedu bellen, maar aangezien hij naar schatting minimaal een week of 2 buiten heeft gezworven voor ik 'm vond en hier dus al 2 weken is, acht ik de kans klein dat iemand 'm zoekt.
Goedzoquote:Op maandag 18 januari 2010 17:08 schreef clumsy_clown het volgende:
Zaterdag zijn we 4 balletjes lichter, hier in huis.
quote:Op maandag 18 januari 2010 17:11 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
GoedzoEten jullie zaterdag Köttbullar?
Wat goed!quote:Op maandag 18 januari 2010 @ 19:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Izzie is officieel van C_C [afbeelding]
Het is een kater, dus eigenlijk is het: c_c is officieel van Izzyquote:Op maandag 18 januari 2010 19:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Izzie is officieel van C_C [ afbeelding ]
Ik ben niet zo van de 'een kat heeft een bediende'-insteek, maar hij doet z'n verdomde best wel in ieder gevalquote:Op maandag 18 januari 2010 20:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het is een kater, dus eigenlijk is het: c_c is officieel van Izzy
Feest! Bij de DA!quote:
quote:Op maandag 18 januari 2010 17:11 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
GoedzoEten jullie zaterdag Köttbullar?
Ha, ik wilde al een update tikkenquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:47 schreef Cat22 het volgende:
Hoest met Izzy? Al kennis gemaakt met Noah?
Misschien gewoon nog klunzigheid?quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh, Izzy heeft trouwens een heel slecht evenwicht, viel me op. Misschien is het omdat hij nog steeds niet helemaal op kracht is, maar springen kost hem veel moeite en tijd, voor een kat, en op de rugleuning lopen liep ook al niet helemaal soepel.
Is dat iets wat in de gaten gehouden moet worden?
Zou inderdaad gewoon klunzigheid kunnen zijn, wat dat betreft zal hij hier prima in huis passenquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:30 schreef Stali het volgende:
[..]
Misschien gewoon nog klunzigheid?
Zonde dat je zijn verleden ook niet kent. Wie weet zal hij nog e.e.a. leren van Noah, kan best hoor.
Houd het in de gaten maar het zou mij verbazen als dat niet flink verbetert zodra hij goed op krachten is.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh, Izzy heeft trouwens een heel slecht evenwicht, viel me op. Misschien is het omdat hij nog steeds niet helemaal op kracht is, maar springen kost hem veel moeite en tijd, voor een kat, en op de rugleuning lopen liep ook al niet helemaal soepel.
Kan me dit levendig voorstellen. Tip, haal de advertenties e.d. weg. Klinkt vals maar met dit Poes begrijp je wrs. wel waarom ik het zeg. Mensen die zelf hun kat niet eens gezocht hebben terwijl ik alles heb gedaan om de eigenaren te vinden en intussen hecht je je enorm aan zo'n dier.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zou inderdaad gewoon klunzigheid kunnen zijn, wat dat betreft zal hij hier prima in huis passen. En ik denk ook wel dat hij meer kattengedrag van Noah op zal pikken, al heeft hij alle basics echt wel onder de knie. Alleen z'n gemauw klinkt redelijk debiel en krakerig
. Ik ben er nog steeds van overtuigd dat hij niet op straat is opgegroeid, daar is hij véél te huiselijk voor. Zonde dat niemand 'm mist. Of nou ja. Miste. Nu mogen ze wegblijven
.
Hij was twee weken geleden ook écht instabiel. Ik zou me er niet teveel zorgen over maken voorlopigquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |