quote:
Ha, ik wilde al een update tikken

.
Met Izzy gaat het prima. Hij komt gestaag aan, en knort lekker als we 'm aaien. Litso en mij vindtie keilief, Noah minder

. Ik kreeg van een collega de tip om ze 's in elkaars ruimtes te doen, omdat ze dan de geuren kunnen besnuffelen en de nieuwsgierigheid van Noah naar de bench bijvoorbeeld ook afneemt. Zo gezegd, zo gedaan, gisteren.
Noah vond de gang maar saai. Ja, er stond nog wat voer van Izzy, dus dat heeft hij opgegeten, maar hij wilde al gauw weer terug de woonkamer in. Izzy vond de woonkamer heul spannend. Hij was twee keer eerder op eigen initiatief de woonkamer in gelopen toen Noah op balkon zat, maar dit keer hebben wij 'm opgepakt en er neergezet, en dat vond hij minder tof. Hij heeft even verstopt gezeten en even geblazen, maar na een uurtje ofzo kwam hij na wat rond gesnuffeld te hebben doodleuk bij ons op de bank zitten en om aandacht vragen

. Hij heeft lekker bij Litso op schoot gezeten, en wat op de bank liggen chillen. Op een gegeven moment is Noah wel door de deur geslipt, en liep natuurlijk direct naar de bank toe. Hij bleef ervoor staan, heeft niet aangevallen, maar Izzy was doodsbang en bleef uithalen, dus we hebben hem maar weer naar z'n bench gedaan.
Nou ja, Noah begint minder agressief te doen en is vooral nieuwsgierig, maar Izzy is echt doodsbang voor 'm. Wel herstelt hij elke keer na een aanval veel sneller. Misschien dat we morgenavond nog 's zo'n switch doen, maar zaterdag gaan in ieder geval de balletjes eraf en dan zullen ze toch echt aan elkaar moeten wennen.
Pics or it didn't happen.
![]()
![]()