abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76972778
Zaterdag zijn we 4 balletjes lichter, hier in huis.
  maandag 18 januari 2010 @ 17:10:27 #277
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_76972842
Als het mag moet je er bij blijven kijken, ik was heel verbaasd hoe snel een handige dierenarts dat doet, voelde me als man wel ietwat ongemakkelijk daarna
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_76972917
quote:
Op maandag 18 januari 2010 17:08 schreef clumsy_clown het volgende:
Zaterdag zijn we 4 balletjes lichter, hier in huis.
Goedzo Eten jullie zaterdag Köttbullar?
  maandag 18 januari 2010 @ 17:14:21 #279
202014 JJH
Knetter. O+
pi_76973024
quote:
Op maandag 18 januari 2010 17:11 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

pi_76973058
Dus, maar, morgen is toch nu????
Hij is nu van jou toch????

[ Bericht 43% gewijzigd door tombolafan op 18-01-2010 17:31:48 ]
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  maandag 18 januari 2010 @ 18:18:55 #281
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_76975780
ahhh wat goed C_C leuk zo;n kleintje erbij he
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  maandag 18 januari 2010 @ 19:38:13 #282
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_76979813
Izzie is officieel van C_C
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_76979936
Whoehoe .
  maandag 18 januari 2010 @ 20:18:45 #284
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_76981940
quote:
Op maandag 18 januari 2010 19:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Whoehoe .
Whoehoe, dat verdient nieuwe foto's
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  maandag 18 januari 2010 @ 20:21:17 #285
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_76982086
quote:
Op maandag 18 januari 2010 @ 19:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Izzie is officieel van C_C [afbeelding]
Wat goed!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  maandag 18 januari 2010 @ 20:48:17 #286
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_76983610
quote:
Op maandag 18 januari 2010 19:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Izzie is officieel van C_C [ afbeelding ]
Het is een kater, dus eigenlijk is het: c_c is officieel van Izzy
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_76984020
quote:
Op maandag 18 januari 2010 20:48 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Het is een kater, dus eigenlijk is het: c_c is officieel van Izzy
Ik ben niet zo van de 'een kat heeft een bediende'-insteek, maar hij doet z'n verdomde best wel in ieder geval .

Ik hoop dat Litso morgen langs kan komen, dan zal ik 's wat filmpjes maken. Zaterdag ga ik met de twee dus naar de dierenarts, die een krap uur met het OV van me vandaan is. Dat wordt leuheuk . Izzy zal voornamelijk bang worden, misschien weer een beetje boos, maar Noah zet gewoon z'n keel op als hij in de doos moet. Niet eens echt uit angst, meer zo van 'laat me er nou uihuit, het is hier saaaahaaaai, ik wil eeeheeeten'.
pi_76994713
quote:
Op maandag 18 januari 2010 19:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Whoehoe .
Feest! Bij de DA!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_76996047
quote:
Op maandag 18 januari 2010 17:11 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_77110340
Hoest met Izzy? Al kennis gemaakt met Noah?
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_77118471
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 19:47 schreef Cat22 het volgende:
Hoest met Izzy? Al kennis gemaakt met Noah?
Ha, ik wilde al een update tikken .

Met Izzy gaat het prima. Hij komt gestaag aan, en knort lekker als we 'm aaien. Litso en mij vindtie keilief, Noah minder . Ik kreeg van een collega de tip om ze 's in elkaars ruimtes te doen, omdat ze dan de geuren kunnen besnuffelen en de nieuwsgierigheid van Noah naar de bench bijvoorbeeld ook afneemt. Zo gezegd, zo gedaan, gisteren.

Noah vond de gang maar saai. Ja, er stond nog wat voer van Izzy, dus dat heeft hij opgegeten, maar hij wilde al gauw weer terug de woonkamer in. Izzy vond de woonkamer heul spannend. Hij was twee keer eerder op eigen initiatief de woonkamer in gelopen toen Noah op balkon zat, maar dit keer hebben wij 'm opgepakt en er neergezet, en dat vond hij minder tof. Hij heeft even verstopt gezeten en even geblazen, maar na een uurtje ofzo kwam hij na wat rond gesnuffeld te hebben doodleuk bij ons op de bank zitten en om aandacht vragen . Hij heeft lekker bij Litso op schoot gezeten, en wat op de bank liggen chillen. Op een gegeven moment is Noah wel door de deur geslipt, en liep natuurlijk direct naar de bank toe. Hij bleef ervoor staan, heeft niet aangevallen, maar Izzy was doodsbang en bleef uithalen, dus we hebben hem maar weer naar z'n bench gedaan.

Nou ja, Noah begint minder agressief te doen en is vooral nieuwsgierig, maar Izzy is echt doodsbang voor 'm. Wel herstelt hij elke keer na een aanval veel sneller. Misschien dat we morgenavond nog 's zo'n switch doen, maar zaterdag gaan in ieder geval de balletjes eraf en dan zullen ze toch echt aan elkaar moeten wennen.

Pics or it didn't happen.

pi_77118807
Die pics. Op schoot.

Wat doet hij het goed! Nu nog aan Noah wennen, het kan best zijn dat hij altijd heeft moeten vechten voor zijn eten en de undercat was. En dan is het logisch als je andere katten niet lief vindt. Ik hoop dat het snel beter gaat tussen de heren. Maar wat heeft Izzy al grote sprongen gemaakt.
pi_77119468
Jaa, ik zei het gisteren al; dit gaat een heel leuk schootkatje worden . En dat is mooi, want hoewel Noah erg aanhankelijk is en héél erg van aaien en bij je liggen houdt, zal hij nooit op schoot komen of blijven zitten. Nu nog matties worden.
pi_77119592
Oh, Izzy heeft trouwens een heel slecht evenwicht, viel me op. Misschien is het omdat hij nog steeds niet helemaal op kracht is, maar springen kost hem veel moeite en tijd, voor een kat, en op de rugleuning lopen liep ook al niet helemaal soepel.

Is dat iets wat in de gaten gehouden moet worden?
pi_77119734
Wat lief!
Erg leuke foto's.
pi_77119830
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 22:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh, Izzy heeft trouwens een heel slecht evenwicht, viel me op. Misschien is het omdat hij nog steeds niet helemaal op kracht is, maar springen kost hem veel moeite en tijd, voor een kat, en op de rugleuning lopen liep ook al niet helemaal soepel.

Misschien gewoon nog klunzigheid?
Zonde dat je zijn verleden ook niet kent. Wie weet zal hij nog e.e.a. leren van Noah, kan best hoor.
pi_77120026
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 22:30 schreef Stali het volgende:

[..]

Misschien gewoon nog klunzigheid?
Zonde dat je zijn verleden ook niet kent. Wie weet zal hij nog e.e.a. leren van Noah, kan best hoor.
Zou inderdaad gewoon klunzigheid kunnen zijn, wat dat betreft zal hij hier prima in huis passen . En ik denk ook wel dat hij meer kattengedrag van Noah op zal pikken, al heeft hij alle basics echt wel onder de knie. Alleen z'n gemauw klinkt redelijk debiel en krakerig . Ik ben er nog steeds van overtuigd dat hij niet op straat is opgegroeid, daar is hij véél te huiselijk voor. Zonde dat niemand 'm mist. Of nou ja. Miste. Nu mogen ze wegblijven .
pi_77120304
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 22:26 schreef clumsy_clown het volgende:

Houd het in de gaten maar het zou mij verbazen als dat niet flink verbetert zodra hij goed op krachten is.

Izzy zal vast een start met/bij mensen hebben gehad, maar hij heeft toch ook een flink deel van zijn leven gezworven. Dat krijg je er niet zomaar uit.

Doe jij straks een nieuw topic met kekke OP maken?
  donderdag 21 januari 2010 @ 22:45:20 #299
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_77120666
Foto's
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_77120888
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 22:33 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Zou inderdaad gewoon klunzigheid kunnen zijn, wat dat betreft zal hij hier prima in huis passen . En ik denk ook wel dat hij meer kattengedrag van Noah op zal pikken, al heeft hij alle basics echt wel onder de knie. Alleen z'n gemauw klinkt redelijk debiel en krakerig . Ik ben er nog steeds van overtuigd dat hij niet op straat is opgegroeid, daar is hij véél te huiselijk voor. Zonde dat niemand 'm mist. Of nou ja. Miste. Nu mogen ze wegblijven .
Kan me dit levendig voorstellen. Tip, haal de advertenties e.d. weg. Klinkt vals maar met dit Poes begrijp je wrs. wel waarom ik het zeg. Mensen die zelf hun kat niet eens gezocht hebben terwijl ik alles heb gedaan om de eigenaren te vinden en intussen hecht je je enorm aan zo'n dier.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')