quote:
Op donderdag 21 januari 2010 22:48 schreef Stali het volgende:[..]
Kan me dit levendig voorstellen. Tip, haal de advertenties e.d. weg. Klinkt vals maar met dit
Poes begrijp je wrs. wel waarom ik het zeg. Mensen die zelf hun kat niet eens gezocht hebben terwijl ik alles heb gedaan om de eigenaren te vinden en intussen hecht je je enorm aan zo'n dier.
M'n nummer ligt nog bij de twee dierenwinkels in de buurt, en de mevrouw van Amivedi heeft mijn nummer, maar de advertentie staat niet op de site. Mocht iemand haar bellen en een kat als vermist opgeven kan zij mij dus bereiken. Dat laatste houd ik zo denk ik, omdat ik iemand die Amivedi (veel te laat, maar goed) belt en dus actief op zoek is naar z'n kat de mogelijkheid niet wil weerhouden. M'n telefoonnummers bij de dierenwinkels zal ik wel weg laten gooien, denk ik.
Ik wil 'm eigenlijk ook chippen zaterdag, maar ik mot ff kijken of dat er inderdaad van komt. Sowieso moet ik op een gegeven moment bepalen in hoeverre hij echt van mij is, want ik verzeker de kat graag. Heeft Noah ook, omdat ik momenteel niet bijster ruim zit en dierenartskosten nooit een probleem mogen zijn, in mijn ogen.
Maar goed. Ik had dus net Izzy zitten aaien, en Noah wil niet dat ik hem dan daarna aai. Toch geprobeerd, bijt Noah in m'n vinger

. Niet hard gelukkig, want het was verdulle dezelfde duim die Izzy aangevallen heeft

. Hij had wel heul snel door dat dat niet mag, ik ben best trots op Noahs opvoeding

. Eén keer blazen zijn kant op en hij gaat verontschuldigend op z'n rug liggen.