M'n nummer ligt nog bij de twee dierenwinkels in de buurt, en de mevrouw van Amivedi heeft mijn nummer, maar de advertentie staat niet op de site. Mocht iemand haar bellen en een kat als vermist opgeven kan zij mij dus bereiken. Dat laatste houd ik zo denk ik, omdat ik iemand die Amivedi (veel te laat, maar goed) belt en dus actief op zoek is naar z'n kat de mogelijkheid niet wil weerhouden. M'n telefoonnummers bij de dierenwinkels zal ik wel weg laten gooien, denk ik.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:48 schreef Stali het volgende:
[..]
Kan me dit levendig voorstellen. Tip, haal de advertenties e.d. weg. Klinkt vals maar met dit Poes begrijp je wrs. wel waarom ik het zeg. Mensen die zelf hun kat niet eens gezocht hebben terwijl ik alles heb gedaan om de eigenaren te vinden en intussen hecht je je enorm aan zo'n dier.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:12 schreef Cat22 het volgende:
![]()
C_C, je linkje waarmee je het vorig topic op slot gooide verwijst naar datzelfde topic. Ik zat verstrikt in een eeuwige deja vu loop!![]()
dat had ik ook, ik vond het al zo vreemd dat er al zoveel reacties waren in het nieuwe deelquote:Op donderdag 21 januari 2010 23:12 schreef Cat22 het volgende:![]()
C_C, je linkje waarmee je het vorig topic op slot gooide verwijst naar datzelfde topic. Ik zat verstrikt in een eeuwige deja vu loop!![]()
Ik dacht ook al "heb ik hier al gepost?"quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:17 schreef Adelante het volgende:
[..]
dat had ik ook, ik vond het al zo vreemd dat er al zoveel reacties waren in het nieuwe deel
*fixed*
Ow gawd.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:19 schreef Ingetje79 het volgende:
Elisa gaat weer es door het slotje
Ik ook van jouquote:Op donderdag 21 januari 2010 23:19 schreef Ingetje79 het volgende:
Elisa gaat weer es door het slotje
12.45 gaat wel door nu?quote:
Laat je auto maar op slot, daar gaat ze toch doorheen.quote:
quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Laat je auto maar op slot, daar gaat ze toch doorheen.
Sorry.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Dames, dames, bij de les blijven.
Oordopjes een optie? Voor je medereizigers in ieder geval.quote:Ik denk dat ik geluidsopnames ga maken van Noah die naar de DA gaat. We moeten ruim drie kwartier reizen, hij gaat de boel zó bij elkaar schreeuwen. Ik kijk er niét naar uit.
Kan ik me iets bij voorstellen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik denk dat ik geluidsopnames ga maken van Noah die naar de DA gaat. We moeten ruim drie kwartier reizen, hij gaat de boel zó bij elkaar schreeuwen. Ik kijk er niét naar uit.
Ja, nou ja, Noah schreeuwt vooral om het schreeuwen. Ik heb niet het idee dat hij doodsbang is in het mandje. Hij blieft er gewoon niet in te zitten, that's itquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:12 schreef computergirl het volgende:
[..]
Kan ik me iets bij voorstellen.
mijn DA is 15/20 minuten lopen en dat is al een drama. Kat zwaar in de stress.
Wat leuk zo'n lasermuisjequote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Nee, de hormonen zullen nog wel even aanwezig zijn, maar dit is een mooi moment om te besluiten dat het leuk is geweest met ieder z'n eigen plekje.
Noah is totaal niet onder de indruk van wat er gebeurd is. Hij is wat snel moe, maar we hebben een lasermuisje gekocht en daar is hij hélemaal bezeten van. Als het lampje even uit gaat, zoekt hij het hele huis ernaar af en rent erachteraan als een malle.
Izzy is bang. Toen we thuis kwamen hebben we ze allebei losgelaten in de kamer en izzy rende direct naar zijn gang. Noah ging erachteraan en bleef voor Izzy staan. Niet aanvallend, wel aanwezig. Izzy bleef grommen, en heeft er zitten poepen. Er zat ook wat poep in z'n box dus het kan pima van de anesthesie komen, maar mogelijk ook uit angst dus toen maar uit elkaar gehaald.
Nu hebben we Izzy echter binnen in d woonkamer gezet. Hij zit op de krabpaal in een hoek, terwijl Noah met de laserpunt speelt. Zelfs als de punt in de buurt komt van Izzy kijkt Noah niet naar 'm op of om. Ook niet als Izzy dan gromt of blaast. Mooi, want we hebben een manier gevonden om Izzy aan Noahs aanwezigheid te laten wennen zonder dat er gevochten wordt
.
Je kan 'm bij zooplus.nl bestellen, maar ik heb 'm gekocht in de dierewinkel die boven de dierenarts zat. Ik zou het bij de grotere dierenwinkels proberen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:20 schreef chocoladedrop het volgende:
[..]
Wat leuk zo'n lasermuisjeWaar kun je die dingen kopen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |