KANSLOOS!!quote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:42 schreef jna het volgende:
Dean en L.no leven nog mensen. Net nog sms ontvangen
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:44 schreef Renesite het volgende:
BIJNA ingesneeuwd. Laat ik het zo zeggen: omgewaaid nog eerder.
que?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:46 schreef Bravebart het volgende:
Rietsie bie rietsie baa rietsie BOEM!
ouwe!quote:
quote:
Nee duh, van niemandquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Niet echt mijn muziek, jeweets.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee duh, van niemandMaar iedereen zou Rinus stiekem willen zijn
Je klinkt niet echt blij daarmee?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:53 schreef Renesite het volgende:
Ik ken die Gabry van de oliebollenkraam!
Ik wil die chick van de oliebollenkraam wel zijn. Het leedvermaak!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee duh, van niemandMaar iedereen zou Rinus stiekem willen zijn
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:55 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Ik wil die chick van de oliebollenkraam wel zijn. Het leedvermaak!
Ja, ga nu maar weer naar PUBquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:57 schreef Renesite het volgende:
Ze is gewoon een kamperkutje. Drop-out. Bling bling sieraden. Prima hoor, zolang ze haar mond maar niet open doet.
Ambitieuze damequote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:54 schreef Renesite het volgende:
Ze is gestopt met haar MBO opleiding omdat ze wou werken aan haar zangcarriere.
Dan is er een fan in ons middenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Sterren.nl, TV-Oranje. Ambitie is grenzenloos!
Ik kwam haar tijdens het zappen tegen. Ik moest lachen. Heel hard.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan is er een fan in ons middenTenminste, hier in de SC
Denk ik.
Wat is er fout aan danquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
rene, nu je hier toch bent, kan je de TT wel even goed maken.
Zenders waar ik snel langs doorzap.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Sterren.nl, TV-Oranje. Ambitie is grenzenloos!
Dat weet ik.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Das je eigen schuld, zo was het vorige topic ook
quote:Top 20 in de StageSC-reeks op 08-01-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 060 Luctor.et.Emergo
02. 045 The_Dean
03. 037 jna
04. 037 DjRex89
05. 036 Bravebart
06. 035 Milou__
07. 034 Psychonikeo
08. 034 Piles
09. 033 L.no
10. 021 AMDB
11. 020 Houniet
12. 020 PieterBas
13. 019 Heroinjunk
14. 014 rhubarbje
15. 013 Kuno_van_Dijk
16. 010 Bootje84
17. 005 motorbloempje
18. 002 Dzjenn.
Reeks-statistieken!
Dean Hosselaarquote:
Volgens mij is ie daar nog. Of hij heeft een vliegtuig als autoquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:30 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Dean!![]()
Vertel eens even, hoe was je dag?
Komt goed meneer, we proberen binnen nu en een uur bij u te zijn.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:34 schreef jna het volgende:
[..]
Volgens mij is ie daar nog. Of hij heeft een vliegtuig als auto
Dean heeft even zijn pimpin' helikopter besteldquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:40 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Komt goed meneer, we proberen binnen nu en een uur bij u te zijn.
Ja, fantastischquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:30 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Dean!![]()
Vertel eens even, hoe was je dag?
Komt de ANWB tegenwoordig met helicopters?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:42 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dean heeft even zijn pimpin' helikopter besteld
uhm, misschien vandaag wel jaquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:45 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Komt de ANWB tegenwoordig met helicopters?
Wtf, valsspeler, dat jij eerder op Fok! bent.quote:
Jij altijd met je dit datquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:05 schreef Houniet het volgende:
L EN O !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
CHICK VAN DE WEEK DIT DAT
Ik heb blijkbaar iets gemist.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:05 schreef Houniet het volgende:
L EN O !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
CHICK VAN DE WEEK DIT DAT
L N O IS DE BOMquote:
Kutleven.quote:
En nog niet geneuktquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:Ik heb vanavond gewoon vier speeddates gehad op paiq.
Een dikke joint in mn bek met een cognaccie erbij.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jij altijd met je dit dat
Is zij de dimp van de week ja?
En haar smatje noemen, dubbel Fail.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:19 schreef jna het volgende:
[..]
Een dikke joint in mn bek met een cognaccie erbij.
Ben aan het rellen in de club, geile dimp aan mn zijj
Grapje jongen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
neukt zo lastig via je beeldscherm.
Pimp.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:20 schreef Houniet het volgende:
[..]
Grapje jongen.
Als ik je ergens mee kan helpen kan je gerust PMen.
En dat is serieus.
Let je op wat je eet.quote:
Wa voor kleur traktor hedde gij?quote:
een roooooiiee...!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wa voor kleur traktor hedde gij?
geile tractors zijn het he!?!quote:
quote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:02 schreef jna het volgende:
[..]
Jij bent nu zeker helemaal into de boeren
Veel plezier gastquote:
dan ga ik ook weg!quote:
Sick ouwequote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:54 schreef Isdatzo het volgende:
Ik ben ook maffen.. vannacht om 3.00 op, om 3.30 richting Oostende en dan met de boot 't kanaal over![]()
.
Op dit tijdstip? Nicequote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:07 schreef Isdatzo het volgende:
KUT KUT KUT nu blijkt dat die gast die mn motor opgehaald heeft niet m'n spanbanden terug heeft gestuurd (hij was ze toen zelf vergeten). Nu moet ik nu ergens spanbanden gaan regelen.
waar is dan andere helft dan?quote:
Op Paiq, duhquote:
Als Luctor zelfs chicks aan het hosselen is...quote:
Jaaaa, op Paiqquote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:22 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Als Luctor zelfs chicks aan het hosselen is...
Ik denk dat Bart juist bedoelt van niet...quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:28 schreef PieterBas het volgende:
Misschien moet ik dan toch vaker op Paiq gaan zitten..
Stimmt ja!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik denk dat Bart juist bedoelt van niet...
Dat zeg ik ook weer nietquote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Ha, dus eigenlijk ben ik gewoon goed bezig![]()
quote:
Jammer dat je het nu pas zegtquote:Btw, Death Proof auf tv, nice!
Je kan nog instappen hoorquote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zit op Facebook, dus de eerste stap is gezet
[..]
Jammer dat je het nu pas zegt
Kijken of het wat isquote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je kan nog instappen hoorHet gaat nu pas echt beginnen!
quote:
Slaap lekker dudequote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
't Is gelukt. Nu snel gaan genieten van mijn (nog maar
) 3 uurtjes slaap
![]()
.
Kloptquote:
quote:Top 20 in de StageSC-reeks op 09-01-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 075 Luctor.et.Emergo
02. 054 Bravebart
03. 046 Piles
04. 021 jna
05. 020 PieterBas
06. 017 rhubarbje
07. 014 L.no
08. 014 Houniet
09. 010 Dzjenn.
10. 010 Renesite
11. 008 Milou__
12. 006 DjRex89
13. 005 motorbloempje
14. 005 The_Dean
15. 005 Psychonikeo
16. 004 Kuno_van_Dijk
17. 002 Isdatzo
18. 001 Bootje84
Reeks-statistieken!
Een Tarantino film ouwequote:
Je moet er van houdenquote:
Mja, het is niet echt een opvoedkundig verantwoorde film neequote:Op zondag 10 januari 2010 00:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik vond het wel vermakelijk, mn ouders wat minder geloof ik
Geen idee. Jensen moet doodquote:Op zondag 10 januari 2010 00:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh zij weerIs ook bij Jensen geweest toch?
Leven met een half lijfquote:
Mmh, te moeilijk voor dit tijdstipquote:Op zondag 10 januari 2010 00:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Leven met een half lijf
Documentaire over de Amerikaanse Rosemarie Siggins, die wegens een genetische afwijking al op jonge leeftijd een ingrijpende operatie moest ondergaan. Rosemarie gaat sindsdien door het leven zonder haar benen: ze heeft dus maar een half lijf. Ze wil een zo gewoon mogelijk leven leiden en dankzij haar grote voorliefde voor auto's is ze enorm inventief en mobiel: voor haar geen afhankelijk leven in een rolstoel. Ze is getrouwd en heeft zelfs het leven kunnen schenken aan een kerngezonde zoon. Toch is haar leven niet alleen maar rozengeur, want ze heeft ook de zware taak op zich genomen om voor haar psychisch gestoorde broer te zorgen.
Ik vind de doorzichtige leukerquote:
Die is al maaaaanden oud manquote:
Zeeuws internet?quote:
Whehequote:
Slaapse kudt!quote:
Werkse Lienquote:
Heel verstandig.quote:Op zondag 10 januari 2010 10:55 schreef Bravebart het volgende:
Ik heb maar besloten vandaag niet meer de trein richting het zuiden te gaan nemenIets te veel kans dat ik dan vanavond vast zit in Braboland
Neequote:Op zondag 10 januari 2010 11:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heel verstandig.![]()
Niemand wil natuurlijk in Brabant vast komen te zitten.
Niks mis met Zeeland hoor.quote:Op zondag 10 januari 2010 11:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
NeeDan is de enige uitweg Zeeland of Overijssel,
Alsof je daar mee zou zitten.quote:maar in beide gevallen ben ik maandag te laat op stage![]()
Nee, niks mis met Zeeland, maar het OV, tjeh tjehquote:Op zondag 10 januari 2010 11:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Niks mis met Zeeland hoor.Alleen qua OV niet het meest indeaal.
[..]
Alsof je daar mee zou zitten.
Het OV is hier inderdaad niet al te best. En dat is nog zacht uitgedrukt.quote:Op zondag 10 januari 2010 11:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, niks mis met Zeeland, maar het OV, tjeh tjeh
quote:En ja, daar zou ik mee zittenIk ben heel braaf
Nou zegquote:Op zondag 10 januari 2010 11:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het OV is hier inderdaad niet al te best. En dat is nog zacht uitgedrukt.![]()
![]()
[..]
Dat had ik niet van jou verwacht.
quote:Op zondag 10 januari 2010 11:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou zegNiemand kijkt ook naar mn username
Qua vertragingen en uitval valt het hier wel mee inderdaad.quote:Nouja, aan de andere kant, ik heb nog nooit problemen gehad om naar Vlissingen of Middelburg te komen, dus mijn score is nog steeds 100%
Exact, als er eenmaal iets rijdt, rijdt het meestal wel op tijdquote:Op zondag 10 januari 2010 11:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Qua vertragingen en uitval valt het hier wel mee inderdaad.
quote:Op zondag 10 januari 2010 11:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Exact, als er eenmaal iets rijdt, rijdt het meestal wel op tijd
quote:
Geen idee gastquote:Op zondag 10 januari 2010 11:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
inderdaad. Maar wat is nou de juiste?
![]()
Dus toch op zijn Engels.quote:Op zondag 10 januari 2010 11:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Geen idee gastCare. Hij komt uiteraard van Braveheart af (doh) maar welke het is mag iedereen zelf weten
Primaquote:
quote:Op zondag 10 januari 2010 12:28 schreef Bravebart het volgende:
Uuh, ik denk lekker binnen zitten de hele dagEn ik zie net dat mn Kruidvat kaartje (
) de hele maand januari nog geldig is
quote:Op zondag 10 januari 2010 12:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
Ik kwam bij het opruimen een ANWB-bon tegen. Was geldig t/m 31 oktober 2009.Ik wist niet eens dat ik die had.
![]()
quote:Op zondag 10 januari 2010 12:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]Ik kwam een 5-gulden munt tegen, die achter op een cadeautje zat geplakt
Van 11 jaar terug
Mja mjaquote:Op zondag 10 januari 2010 12:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het loont om zo af en toe eens op te ruimen.
![]()
Ja, dat is hier ook weer hard nodig. Wat een zooi zit daar inquote:Op zondag 10 januari 2010 12:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Volgend weekend ga ik mijn bureaukastje eens uitmesten.
Vetquote:
Bakken met sneeuw. Heb de laatste 150 km iets van hooguit 40 km/h geredenquote:
Bij mij ook.quote:Op zondag 10 januari 2010 12:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja mja
[..]
Ja, dat is hier ook weer hard nodig. Wat een zooi zit daar in
Ik moet daar eigenlijk ff iemand voor feutenquote:
quote:
RIP aan de nabestaandenquote:
Dat is niet voor te lachen, mijn hamster is overleden aan dood gaanquote:
Ja, erg leuk manquote:
Brand los!quote:
Post maar!quote:Op zondag 10 januari 2010 13:27 schreef Houniet het volgende:
Kerel je moet het zelf lezen.
Wtf een sms verkeer vannacht.
Thanks dushi!quote:Op zondag 10 januari 2010 13:37 schreef Houniet het volgende:
Te lang verhaal om te posten.
Tracklist maken en nieuwe mix uploaden.
We hebben ook wat newbs hoorquote:Op zondag 10 januari 2010 13:45 schreef Stienn het volgende:
Toch grappig, wanneer ik weer is ff hier kom kijken zijn er nog steeds de zelfde namen die hier posten..
Op de één of andere manier kom ik hier altijd weer terug.quote:Op zondag 10 januari 2010 13:54 schreef Stienn het volgende:
Nice, en de rest is zeker blijven hangen.
quote:Op zondag 10 januari 2010 14:02 schreef Houniet het volgende:
Nieuwe mix OORVITAMINES
Nieuwe mix met o.a. Oxia, Deadmau5, Kim Fai en Gui Boratto.
Tracklist inside.
UPCquote:Op zondag 10 januari 2010 14:35 schreef Houniet het volgende:
Godverdomme heeft dat ruk UPC apparaat geen Martin Lawrence opgenomen.
Al.quote:Op zondag 10 januari 2010 14:38 schreef Bravebart het volgende:
Is er geen torrent van?
quote:
quote:Op zondag 10 januari 2010 14:42 schreef Stienn het volgende:
http://www.4shared.com/fi(...)k_ben_verliefd_.html De betere hitsss
Ik vind het maar kut zoquote:Op zondag 10 januari 2010 14:42 schreef Milou__ het volgende:
Zondagmiddagrustpauze.
Ik eigenlijk ook, maargoedquote:Op zondag 10 januari 2010 14:46 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik moet leren, maar het schiet niet op.
Idd.quote:
Daar ben ik wel benieuwd naar. Mac in Duiven ga je sowieso slagen, altijd druk daar, zeker op zondag.quote:Op zondag 10 januari 2010 14:47 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Idd.
Ik moet zodadeiljk met een vriendin mee naar de Mac. Ze moet daar een onderzoek doen naar het gedrag van kinder of ze nou met hun vader zjin of juist met moeders.![]()
Want toen had je een date?quote:Op zondag 10 januari 2010 14:47 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook, maargoed.
Vorige week had ik het beter voor elkaar rond deze tijd.
Iddquote:
Mwha nee zo hoef je het niet te zien, ze was just herequote:
Ik weet niet of we naar Doetinchem of duiven gaan.quote:Op zondag 10 januari 2010 14:48 schreef Houniet het volgende:
[..]
Daar ben ik wel benieuwd naar. Mac in Duiven ga je sowieso slagen, altijd druk daar, zeker op zondag.
Just having a good time?quote:Op zondag 10 januari 2010 14:51 schreef Houniet het volgende:
[..]
Mwha nee zo hoef je het niet te zien, ze was just here.
Nee goh, maar op zondag (..)quote:Op zondag 10 januari 2010 14:54 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik weet niet of we naar Doetinchem of duiven gaan.Maar het zal overal wel druk zijn op zondag.
Oh en duiven is niet altijd druk, ik was er dinsdagavond en toen was er niemand
Ja, nu ligt ze in bedquote:
Why?quote:Op zondag 10 januari 2010 14:55 schreef Bravebart het volgende:
Ik was bijna in Duiven geweest vandaag!
Op zondag slaag je wel in Duivenquote:Op zondag 10 januari 2010 14:59 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja zij moet dat voor school. 3 x een half uur in het weekend.
Ik heb daar kennissen wonen waar ik vandaag langs zou gaanquote:
Oké oke, maar die treinenquote:Op zondag 10 januari 2010 15:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb daar kennissen wonen waar ik vandaag langs zou gaan
Jepsquote:
Die plaat is zo relaxed he.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:06 schreef Bravebart het volgende:
Die Oxia plaat is trouwens wel enorm dik zegKende ik helemaal niet
Jaquote:
Kopen nog wel!quote:Op zondag 10 januari 2010 15:11 schreef Houniet het volgende:
Ik ben nu Martin Lawrence - You So Crazy aan het kopen.
Nee manquote:Op zondag 10 januari 2010 15:11 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik hoop het voor haar.
Ik ga iig niet in de ballebak liggen om die kinderen te observeren.
Kutleven.quote:
Als die nog niet bezet is.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:12 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nee man.
Je gaat gewoon in Duiven bij de ingang zitten, links aan die hoektafel. Kan je alles mooi zien.
Zat andere tafels waar je alles goed kan zienquote:
quote:
Hehe, ja weer wat anders dan al die standaard remixenquote:Op zondag 10 januari 2010 15:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Heb je trouwens express de meest rare/onbekende remixen van je platen genomen voor je mix?
Helemaal waarquote:Op zondag 10 januari 2010 15:22 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hehe, ja weer wat anders dan al die standaard remixen. Dat vind ik ook leuker om te luisteren, vooral ook die stijlen door elkaar
.
PM, nuquote:
Oh die ken ik wel ja.quote:
Ik wou zeggenquote:
Sta je niet op zn shortlist?quote:
Dacht van welquote:Op zondag 10 januari 2010 15:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Sta je niet op zn shortlist?
Hoi Pillie
Nope.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Sta je niet op zn shortlist?
Hoi Pillie
Ik zie dr niet staanquote:
Martin op 75 procent inmiddels.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:42 schreef Bravebart het volgende:
Buh, ik ga zo lekker toch naar de C1000Ik word fucking gaar van dat binnen zitten
Nicccce!quote:
Komt omdat hij vandaag gereleased is. Bart zal hem gisteravond wel veeuulll sneller hebben binnengehaald.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:45 schreef Milou__ het volgende:
die site laadt wel heul traag bij mij, houniet.
Viel tegen, 1.3 MB/s ofzo...quote:Op zondag 10 januari 2010 15:46 schreef Houniet het volgende:
[..]
Komt omdat hij vandaag gereleased is. Bart zal hem gisteravond wel veeuulll sneller hebben binnengehaald.
Ja, hier opent hij de site niet eens.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:46 schreef Houniet het volgende:
[..]
Komt omdat hij vandaag gereleased is. Bart zal hem gisteravond wel veeuulll sneller hebben binnengehaald.
Hehe daaromquote:
Al onze downloadslots zijn vol, probeer het over 120 minuten nog eens.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:48 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hehe daarom.
Er zijn nu veel mensen aan het downloaden. Probeer het straks anders nog een keer.
Gast, die Fluxx Lola - Romance, wtf hoe heerlijkquote:
Mmhmmhquote:Op zondag 10 januari 2010 15:59 schreef Houniet het volgende:
Misschien een keer de tweede Love Tape opnemen.
Daarom laat ik het ook maar even weten.quote:
Gewoon beide tochquote:Op zondag 10 januari 2010 16:23 schreef Bravebart het volgende:
Of zal ik gewoon de uiensoep opeten en lekker binnen blijven
Ja maar, die handschoenen hequote:Op zondag 10 januari 2010 16:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Gewoon beide tochEerst naar buiten, de kou in, en dan kom je terug bij een heerlijk warme uiensoep
![]()
Je laadt de accu nu wel op?quote:Op zondag 10 januari 2010 16:26 schreef jna het volgende:
Ik wilde heel actief rolgordijnen op gaan hangen, alleen is de accu van de boormachine leeg dus ben ik genoodzaakt weer op de bank te gaan zitten. Wat jammer
quote:Op zondag 10 januari 2010 16:26 schreef jna het volgende:
Ik wilde heel actief rolgordijnen op gaan hangen, alleen is de accu van de boormachine leeg dus ben ik genoodzaakt weer op de bank te gaan zitten. Wat jammer
Ja, die moeite heb ik nog wel genomen.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je laadt de accu nu wel op?
Heb je jaszakken voor tochquote:Op zondag 10 januari 2010 16:29 schreef Bravebart het volgende:
Ja maar, die handschoenen heIk heb eigenlijk geen zin bevroren handen
Als ik zonder handen ga fietsen post ik hier nooit meerquote:Op zondag 10 januari 2010 16:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb je jaszakken voor toch![]()
![]()
Ik ga nog maar even een balletje slaan (golf)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |