Als dat brede maar breed blijft en ook veel sneeuw in de randstad dumpt.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:16 schreef Saekerhett het volgende:
Vanuit het zuiden van Duitsland komt de volgende sneeuwstoring alweer aan:
http://www.niederschlagsradar.de/
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:37 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Zag net op RTL4 voorbijkomen dat ze een extra nieuwsuitzending hebben ivm de grote stroomstoring
Wees blij hier haalt t de 0.3 cm niet eens.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:00 schreef -CRASH- het volgende:
sneeuw resultaat van 1 dag... magere 2 cm.....
Deze lijkt trouwens warmer dan de door mij geplaatste pluim. Heeft er mee te maken dat in deze pluim het gemiddelde eigenlijk de mediaan is. In de door mij geplaatste is het werkelijk het gemiddelde. Dat dat even duidelijk is.quote:
Er gebeurt hier inderdaad niets.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:36 schreef junkiexp het volgende:
In het noorden is het ook niet echt bepaald zware sneeuwval zo te zien ?
Weinig activiteit op de radar.
Ja, daar woont dus niemand,quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:38 schreef MassimO het volgende:
Is dus voor het noordenZoals hier mooi te zien is
[ afbeelding ]
Of je kan er gewoon niet tegenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, daar woont dus niemand,
hele avond gewerkt (dordt) geen enkel probleem, niet koud, weinig wind, nergens glad en al uren droog.
Ze kunnen me wat met d'r weeralarm.
Weiland, zeg ik, daar woont niemandquote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
Gebeurd niks??
Dikke 7bft! Pieken ver in de 60km/h!
Wat te denken van de wegen, letter ondergesneeuwd met 5cm hoogte. Dit te danken aan de weiland die vol sneeuw ligt en de sneeuw die valt. Tja NO = Dijk = Weiland (0.5 tot 1km) = Autoweg...
60 km/hquote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
Gebeurd niks??
Dikke 7bft! Pieken ver in de 60km/h!
Wat te denken van de wegen, letter ondergesneeuwd met 5cm hoogte. Dit te danken aan de weiland die vol sneeuw ligt en de sneeuw die valt. Tja NO = Dijk = Weiland (0.5 tot 1km) = Autoweg...
Waar kan ik niet tegen? Ik werk in de wijkverpleging, veel buiten onderweg, ik heb het snikheetquote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:58 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Of je kan er gewoon niet tegenkom hier maar heen dan praten we verder
HO Ik praat wel over de dijk en daarna weilandenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Weiland, zeg ik, daar woont niemand
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waar kan ik niet tegen? Ik werk in de wijkverpleging, veel buiten onderweg, ik heb het snikheet
quote:
quote:
Jij snik heet?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waar kan ik niet tegen? Ik werk in de wijkverpleging, veel buiten onderweg, ik heb het snikheet
Er is dan ook alleen een weeralarm afgegeven voor de Noordelijke provincies. Één keer zo'n opmerking over geen mensen in het noorden is misschien grappig, een tweede keer klinkt ie al een beetje zuur.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, daar woont dus niemand,
hele avond gewerkt (dordt) geen enkel probleem, niet koud, weinig wind, nergens glad en al uren droog.
Ze kunnen me wat met d'r weeralarm.
Kom op man. Ik heb ben ooit naar school gefietst met windkracht 12 en hagel. WTF is 60km/h dan.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:02 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
[img]http://www.weerstation-holwerd.nl/weer/HiWindSpeedHistory.gif[/img[
Gemiddelde ligt tussen de 50 en 55km/h (7bft)
*kuch*Bullshit*kuch*quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kom op man. Ik heb ooit naar school gefietst met windkracht 12 en hagel. WTF is 60km/h dan.
Wind mee telt nietquote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kom op man. Ik heb ooit naar school gefietst met windkracht 12 en hagel. WTF is 60km/h dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |