quote:Bill Clinton (president van de VS)
Ik ben een biografie aan het lezen over Hillary Clinton: Hillary door Gail Sheehy, maar alles wat ik erin lees over haar echtgenoot, Bill Clinton, is erg herkenbaar volgens de criteria-lijsten van ADHD bij volwassenen.
Hij maakt dingen niet af, komt niet opdagen, verandert impulsief plannen, raakt steeds achter op zijn schema's, dringt mensen zijn ideeen op zonder naar hun verhalen te luisteren, vergeet dingen, heeft wisselende stemmingen, liegt veel zonder dat zelf in te zien, heeft woede-uitvallen, vele korte contacten met vrouwen, neemt risico's (Monica Lewinsky) en bij al deze eigenschappen is hij toch heel intelligent. Je denkt misschien: Hoe kan hij dan president van de Verenigde Staten zijn geworden? Hij heeft een partner getroffen in Hillary die veel van het werk schijnt te doen wat hem niet lukt zoals lezingen voorbereiden, campagnes organiseren, hem op tijd laten komen, hem eraan herinneren om mensen te bellen, etc. Verder heeft hij steeds een grote staf aan mensen om zich heen die hem ook bijstaan met al zijn planningen, activiteiten, hem tot actie aanzetten en van slechte dingen af proberen te houden.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:15 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
kun je m in de OP zetten?
Ik heb m ongeveer al 30 keer gepost zo ondertussen.
http://www10.antenna.nl/hersenstorm/Beroemd.html
Vaak met een bron ernaast.
krentebol?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:20 schreef Murmeli het volgende:
hmmmz het lukt niet om er een link van te maken... ff knutselen nog...
en als je hem in de wiki wilt moet je ff krentebol pmmen
[ url=<hier de link>]<tekst>[ /url]quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:20 schreef Murmeli het volgende:
hmmmz het lukt niet om er een link van te maken... ff knutselen nog...
en als je hem in de wiki wilt moet je ff krentebol pmmen
is een modje. of is die al weg. staat genoemd bij de wiki van deze reeks....quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:22 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
krentebol?![]()
Je maakt n grapje hoop ik?
Kan Re niet helpen?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:24 schreef Murmeli het volgende:
[..]
is een modje. of is die al weg. staat genoemd bij de wiki van deze reeks....
Wás. Volgens mij is t account nu doodquote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:24 schreef Murmeli het volgende:
[..]
is een modje. of is die al weg. staat genoemd bij de wiki van deze reeks....
ja, PM die maar even dan. ik ga het ff niet doen.quote:
Slaap ze meisje.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:26 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja, PM die maar even dan. ik ga het ff niet doen.
1: geen zin in
2: wil slapen.
truste
quote:Ik ben beroemd dankzij mijn ADHD. Heb nog nooit en zal dat ook nooit doen medicamenten gevroten om rustig te zijn of te blijven opdat ik mijn aanpas aan de grote – grijze – middelmaat.
Vroeger was je of rood, of sproetig, of dik, of lang, of slagtand of flaporen. Gepest mag er niet meer worden dus ben je of dyslectisch, of ADHD, of anorexia, of allochtoon, of gehandicapt. Mensen mensen toch 20 % van de beroepsbevolking heeft Burn Out van de rest (80%) heeft 7% gebrek aan energie etc. Ik slaap 4 uur – neuk 2x per dag – praat 18 uur aan een stuk – rijdt 1500 km in 8 uur, kan 3 dagen zonder eten kortom een superman.
Mijn site www.ratelband.com.
Ga je gebukt onder je “ziekte” zeg ik – laat je niet voor de gek houden – zij zijn ziek – zij kunnen jou niet hanteren. M.a.w. Er zijn geen luie leerlingen. Alleen luie leraren. Er bestaat geen slecht weer alleen niet aangepaste kleding. Fock them.
Ha ha ha
Emile Ratelband
Kan daar nou geen kogel in?quote:
Nee. Ik vind dat ie een goed statement maakt. Een perfect statement.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:54 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kan daar nou geen kogel in?
Moet lief spelen....
Die man is gek. Lijkt me nou net niet het voorbeeld dat je wil voor ADHD'ers...
Die gast heeft niet alleen ADHD maar is ook gewoon een idioot.quote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1392302/3/25#76617695]zaterdag 9 januari 2010 23:50[/ur
l] schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Dat is idd heel a-relaxed. Ik heb me afgelopen jaar beziggehouden om alles méteen te doen nadat ik de opdracht kreeg, dus als de tentamenstof bekend was, tentamens leren. Geen planning maken, nee, meteen aan de bak en kijken waar je uitkomt. Dan kom je op een gegeven moment op n punt dat je niks meer kan doen. Dat is wel vervelend als je normaal gesproken áltijd een dag van t voren pas ging bekijken wat je moest doen.quote:Op zondag 10 januari 2010 14:32 schreef Denkbaar het volgende:
Hah crapbag, dat stuk zou ik zelf geschreven kunnen hebben![]()
Aan de andere kant, ik heb morgen tentamen en ik hoef voor het eerst van m'n leven niet op het laatste moment alle stof in m'n kop te stampen omdat ik alles al geleerd heb. Daar word ik nou strontzenuwachtig vanheel raar.
K heb nu zo'n lamlendige dag, morgen tentamen en er valt niets meer te leren of te stressen, ik ben gewoon helemaal de weg kwijt't is half 3 en ik ben nog niet aangekleed, ik heb nog niet gegeten, de gordijnen zijn nog dicht en ik zit te roken terwijl ik dat al 2 maanden niet meer deed
Ik heb 'n hobbie nodig..
Dat vind ik ook en je bent ook de enige die kan bepalen wat je ideale dosis is. Die psych kan je slechts uitleggen hoe het werkt en in de gaten houden of je gewicht en bloeddruk enzo goed blijven. Wat je bneste dosis is, moet je zelf bepalen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:31 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Klopt, maar omdat je er dus meteen wat van hoort te merken kun je wachten tot je een ons weegt. Het is ook waar dat je 2 weken moet wennen. Maar als je dus een week wacht met je 2e nemen moet je daarna nog 2 weken wennen. En dan ben je dus 3 weken verder. Als je dan 3 soorten ritalin probeert ben je 9 weken verder terwijl het er 6 hadden kunnen zijn. Beetje zonde van je tijd, lijkt mij.
3 soorten methylblablablablablaquote:Op zondag 10 januari 2010 15:04 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Dat vind ik ook en je bent ook de enige die kan bepalen wat je ideale dosis is. Die psych kan je slechts uitleggen hoe het werkt en in de gaten houden of je gewicht en bloeddruk enzo goed blijven. Wat je bneste dosis is, moet je zelf bepalen.
Ik moest beginnen met 1 ritalin en om de 5 dagen er 1 bij nemen de 1e 2 weken. Ik had zwaar last van rebounds, dus was ik laat in de ochtend zeer opgefokt.
Er is maar 1 soort Ritalin.
Hmmm, misschien moet je ook proberen dat tegelijk heel ontspannen aan te pakken. Niet van eh: ik moet. Maar: ik begin gewoon heel vroeg en ik mag en dan zie ik wel waar ik kom.quote:Op zondag 10 januari 2010 17:27 schreef Murmeli het volgende:
Wat Crapbag zegt dus
Pff ik geloof dat ik nu wel heul erg moe ben![]()
heb vandaag een uurtje of 3 a 4 zitten studeren met wat pauzes. Vind niet dat ik echt veel gedaan heb (28 blz engels gelezen en gesnopen) maar ja t is meer dan niks. Wilde net voor de ontspanning gewoon een boekje gaan lezen maar daar ben ik dus gewoon te moe voor![]()
Het gaat dus nog wel even duren voordat ik gewoon hele dagen kan studeren enzo, maar ja. Ik blijf maar ff doorzetten dan
Wall: hoe is het vandaag met je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |