die leven in de zandquote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:18 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
ik ben toch geen kameel
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:20 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
alleen 40 graden verschil
bijzaakquote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:20 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
alleen 40 graden verschil
Voor de meeste fokkers is het sowieso eng om naar buiten te gaan!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:17 schreef Farenji het volgende:
Ja mensen, het is officieel. De noodtoestand is van kracht. Het leger wordt ingezet en de reservetroepen wordt gevraagd zich paraat te houden. De gevoelstemperatuur ligt morgen namelijk echt te laag. Naar buiten gaan wordt afgeraden. Dat u het maar weet.
"Pak u heel goed in, want het kan gevaarlijk zijn." Aldus een bezorgde Erwin Krol.
Klacht: fucking watjes hier in dit land.
bij mijn ind etuin ajquote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:21 schreef Farenji het volgende:
Zijn er bij jullie al wolven gesignaleerd?
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Voor de meeste fokkers is het sowieso eng om naar buiten te gaan!
alcohol, het beste middel tegen kouquote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:22 schreef Simplicity het volgende:
Kom net terug van de kroeg...
Het valt allemaal wel mee...
Geen sneeuw, wel wat wind, maar lang niet zo erg als vanmorgen, dat de oren bijna van me kop af vriesden
alleen koud dus jezelf warmlopenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:22 schreef Simplicity het volgende:
Geen sneeuw, wel wat wind, maar lang niet zo erg als vanmorgen, dat de oren bijna van me kop af vriesden
ga halenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:24 schreef sig000 het volgende:
Kut. ik ben mijn fiets vergeten.
Eindelijk eens een weekend waar ik me niet hoef te schamen als ik thuis zit op zaterdagavond. Het moet namelijk van het journaal. Dan heb je weinig keus he.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Voor de meeste fokkers is het sowieso eng om naar buiten te gaan!
Mjah, ik was niet zat ofzo...quote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:23 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
alcohol, het beste middel tegen kou
ik had het toch vereksed koud onderweg netquote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:23 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
alcohol, het beste middel tegen kou
En als je helemaal geen keus hebt, moet je ook niet naar een biljartzaal gaan.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:25 schreef Farenji het volgende:
[..]
Eindelijk eens een weekend waar ik me niet hoef te schamen als ik thuis zit op zaterdagavond. Het moet namelijk van het journaal. Dan heb je weinig keus he.
val je afquote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:26 schreef mirved het volgende:
Paar weken terug toen het -13 was op mijn fietsje naar huis. Versnellingen deden het niet want die waren bevroren. Heerlijk in de laagste versnelling.
Je bloedvaten zetten uit dus het lijkt warmer maar daardoor verlies je ook heel veel warmte. Je gaat dus ook veel eerder dood. Maar als je maar genoeg zuipt dan merk je daar niks van hoor.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:25 schreef Simplicity het volgende:
[..]
Mjah, ik was niet zat ofzo...
Zou het werkelijk warmer lijken met wat alcohol op?
gelukkidquote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:31 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat ga ik zo doen, gelukkig is het niet zover .
ik ga zo slapen 1 pildje meer en ik ga kotsen denk ikquote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:52 schreef Farenji het volgende:
[..]
Hey, ik hoorde dat er buiten gratis bier wordt uitgedeeld! Snel, naar buiten!!
Watje.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:52 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ik ga zo slapen 1 pildje meer en ik ga kotsen denk ik
Gelukkig heb ik een flinke boekenkast vol boeken, die kan ik wel op het vuur gooien voor extra warmte. Ik hoop dat ik daarmee de nacht doorkom. Desnoods gaat de hele eikenhouten eetthoek erop!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:58 schreef Hetiszover het volgende:
Het wordt wel serieus hoor.
Ik heb gelukkig dat noodpakket van het ministerie net op tijd binnen gehaald, anders had ik hem toch even geknepen denk ik.
Zal je leren bandietquote:Op zaterdag 9 januari 2010 03:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik mag sowieso niet op deze tijd naar buiten!![]()
Elektronische detentie
Ik deed heel even mijn deur open, dat heeft me godverdomme 3 vingers, een teen en een halve neus gekost!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 03:35 schreef Captain_Hero het volgende:
Ben je vanavond nog buitengeweest TS? Zelfs mijn enorme speklaag kon me niet beschermen tegen deze enorme overrompelende kou.
Oeh.... nou kun je niet meer met 10 vingers typenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 04:17 schreef Farenji het volgende:
[..]
Ik deed heel even mijn deur open, dat heeft me godverdomme 3 vingers, een teen en een halve neus gekost!
Dan moet je ook niet de deur dicht doen met je gezicht, voet en hand ertussenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 04:17 schreef Farenji het volgende:
[..]
Ik deed heel even mijn deur open, dat heeft me godverdomme 3 vingers, een teen en een halve neus gekost!
Kun je daar meer over vertellen, hoe je die handschoen bent kwijtgeraakt, waar, wanneer en hoe? En wat zijn je toekomstplannen? Ben je van plan nieuwe aan te schaffen?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:18 schreef FunkyHomosapien het volgende:
ik ben één handschoen verloren.
Whaha! Krijg je dan ook zo een kenkerharde schok als je toch buiten komt?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 03:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
Elektronische detentie
Werd werken met dit weer maar een keer afgeradenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 09:21 schreef Biancavia het volgende:
Werd stofzuigen en de was opvouwen maar eens een keer afgeraden!
Ja, hij gaat altijd mopperen als hij geen schone onderbroeken meer heeft!quote:
Je moet dan ook geen lichaamsdelen tussen de deur laten als je hem weer dicht slaat.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 04:17 schreef Farenji het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
40 gradenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:54 schreef donroyco het volgende:
Ik weet niet waar die Kroll het over heeft, hier is het 40 graden, dus onder de airco hangen
Af vriesdenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:22 schreef Simplicity het volgende:
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 03:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
Elektronische detentie
Vriesden ja. 'Vriesden' is de juiste verleden tijd-vervoeging van 'vriezen'. 'Vriesden', mensen. Ik herhaal: 'Vriesden'.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:22 schreef Simplicity het volgende:
Alleen tshirt is ook mij net iets te koud maar ik fiets serieus elke dag 10km naar mijn werk en terug in een tshirt, hoodie en een zomerjasje. Het moet echt wel kouder dan min 10 worden wil ik aan een winterjas gaan denken, die vind ik nu nog te warm.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:45 schreef afcajos het volgende:
Morgen een bericht op de FP over dat er een jongen in t-shirt(TS) is doodgevroren
Echt hequote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:00 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Vriesden ja. 'Vriesden' is de juiste verleden tijd-vervoeging van 'vriezen'. 'Vriesden', mensen. Ik herhaal: 'Vriesden'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.
Ik zou het je sterk afraden, begin met wat normalere temperaturen als je naar buiten gaat. De kans bestaat dat je deze dag niet gaat overleven. Omstanders om hulp vragen heb je vast ook nog niet onder de knie?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Normaal kom ik natuurlijk nooit buiten als fokker, maar ik ga het vanmiddag toch eens proberen.Vries ik dan dood voor straf?
Je zou zeggen dat ik als pinguin zulke temperaturen moet aankunnen. Hulp vragen? De boze buitenwereld is heel eng hoor.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:58 schreef Equites het volgende:
[..]
Ik zou het je sterk afraden, begin met wat normalere temperaturen als je naar buiten gaat. De kans bestaat dat je deze dag niet gaat overleven. Omstanders om hulp vragen heb je vast ook nog niet onder de knie?
Da's zo zielig voor de pinguïns...quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:58 schreef J.Herrer het volgende:
Het is zo koud en zoveel sneeuw dat er ijsberen rondlopen
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:05 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Da's zo zielig voor de pinguïns...
Ok, ik ga nu naar buiten. Als ik binnen een uur niet terug ben, wil je dan de reddingshelicopter en de sint bernard-brigade bellen? Mocht ik het niet overleven, zeg aan mijn ouders dat ik van ze hield.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:00 schreef Penisbaard het volgende:
Ga jij dan maar lekker naar buiten TS, is het je eigen schuld als je doodvriest.
quote:
Dat hadden ze nou echt niet hoeven doen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:25 schreef sjaak_trekbek het volgende:
[..]
daar bestrooien ze hier momenteel de iets minder drukke wegen mee
Mag ik je aanrakenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:16 schreef Farenji het volgende:
[..]
Alleen tshirt is ook mij net iets te koud maar ik fiets serieus elke dag 10km naar mijn werk en terug in een tshirt, hoodie en een zomerjasje. Het moet echt wel kouder dan min 10 worden wil ik aan een winterjas gaan denken, die vind ik nu nog te warm.
Hier sneeuwde het net een heel klein beetje, maar dat kan je eigenlijk niet eens sneeuw noemen. Het is ook niet buitengewoon koud, heb gewoon op de fiets boodschappen gedaan.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:48 schreef PinkCake het volgende:
Sneeuwt het uberhaupt wel ergens in Nederland?
Same here.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:17 schreef Farenji het volgende:
[..]
Ok, ik ga nu naar buiten. Als ik binnen een uur niet terug ben, wil je dan de reddingshelicopter en de sint bernard-brigade bellen? Mocht ik het niet overleven, zeg aan mijn ouders dat ik van ze hield.
Vaarwel.
We komen nu wel in een vicueuze cirkel. Door deze weerwaarschuwingen blijft iedereen thuis, wordt er minder auto gereden, dus minder CO2 in de atmosfeer, dus wordt het steeds kouder!! Waardoor er weer meer waarschuwingen komen en nog meer mensen binnen blijven, etc. Nog even en onze planeet is een ijsklomp!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:23 schreef Poekieman het volgende:
Kan iemand de Global Warming wat hoger zetten?
Maar mensen stoken dubbel zo hard...dus of je er echt iets mee opschiet.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:32 schreef Farenji het volgende:
[..]
We komen nu wel in een vicueuze cirkel. Door deze weerwaarschuwingen blijft iedereen thuis, wordt er minder auto gereden, dus minder CO2 in de atmosfeer, dus wordt het steeds kouder!! Waardoor er weer meer waarschuwingen komen en nog meer mensen binnen blijven, etc. Nog even en onze planeet is een ijsklomp!
En dan houd je nog niet eens rekening met de afgenomen albedo (reflectie factor) doordat enorme oppervlaktes nu wit zijn door de sneeuw.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:32 schreef Farenji het volgende:
[..]
We komen nu wel in een vicueuze cirkel. Door deze weerwaarschuwingen blijft iedereen thuis, wordt er minder auto gereden, dus minder CO2 in de atmosfeer, dus wordt het steeds kouder!! Waardoor er weer meer waarschuwingen komen en nog meer mensen binnen blijven, etc. Nog even en onze planeet is een ijsklomp!
Vrees niet...quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:24 schreef MissJ het volgende:
Ik ga over een uur naar buiten!!!![]()
zal ik het overleven?! En dan ga ik ook nog met de trein!
Ongelooflijk dat ik dat durf ondanks de serieuze waarschuwingen!!!1111![]()
Dan wordt het nog kouderquote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:23 schreef Poekieman het volgende:
Kan iemand de Global Warming wat hoger zetten?
Wow, bedankt voor je bericht, dat geeft mij hoop!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:56 schreef xericax het volgende:
[..]
Vrees niet...
Ik heb 2,5 uur buiten overleefd!
als ik het kan, kan jij het ook!
JONGENS EEN NEDERLANDSE RAMBOquote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:01 schreef dagdag het volgende:
[..]
JONGENS EEN NEDERLANDSE RAMBO
wtf man echt lijp, hoe haal je het in je knar
Ik moest lopend naar huis van cafequote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:01 schreef dagdag het volgende:
[..]
JONGENS EEN NEDERLANDSE RAMBO
wtf man echt lijp, hoe haal je het in je knar
Ja maar jij hebt als marktkoopman toch zo'n doek boven je kraam?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:49 schreef Strijkplank. het volgende:
Vandaag van 10.00 tot 17.00 buiten geweest. Nergens last van, Als je een beetje een fatsoenlijke jas aan hebt is er niet veel van te merken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |