Kun je daar meer over vertellen, hoe je die handschoen bent kwijtgeraakt, waar, wanneer en hoe? En wat zijn je toekomstplannen? Ben je van plan nieuwe aan te schaffen?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:18 schreef FunkyHomosapien het volgende:
ik ben één handschoen verloren.
Whaha! Krijg je dan ook zo een kenkerharde schok als je toch buiten komt?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 03:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik mag sowieso niet op deze tijd naar buiten!![]()
Elektronische detentie
Werd werken met dit weer maar een keer afgeradenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 09:21 schreef Biancavia het volgende:
Werd stofzuigen en de was opvouwen maar eens een keer afgeraden!
Ja, hij gaat altijd mopperen als hij geen schone onderbroeken meer heeft!quote:
Je moet dan ook geen lichaamsdelen tussen de deur laten als je hem weer dicht slaat.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 04:17 schreef Farenji het volgende:
[..]
Ik deed heel even mijn deur open, dat heeft me godverdomme 3 vingers, een teen en een halve neus gekost!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
40 gradenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:54 schreef donroyco het volgende:
Ik weet niet waar die Kroll het over heeft, hier is het 40 graden, dus onder de airco hangen
Af vriesdenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:22 schreef Simplicity het volgende:
Kom net terug van de kroeg...
Het valt allemaal wel mee...
Geen sneeuw, wel wat wind, maar lang niet zo erg als vanmorgen, dat de oren bijna van me kop af vriesden
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 03:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik mag sowieso niet op deze tijd naar buiten!![]()
Elektronische detentie
Vriesden ja. 'Vriesden' is de juiste verleden tijd-vervoeging van 'vriezen'. 'Vriesden', mensen. Ik herhaal: 'Vriesden'.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:22 schreef Simplicity het volgende:
Geen sneeuw, wel wat wind, maar lang niet zo erg als vanmorgen, dat de oren bijna van me kop af vriesden
Alleen tshirt is ook mij net iets te koud maar ik fiets serieus elke dag 10km naar mijn werk en terug in een tshirt, hoodie en een zomerjasje. Het moet echt wel kouder dan min 10 worden wil ik aan een winterjas gaan denken, die vind ik nu nog te warm.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:45 schreef afcajos het volgende:
Morgen een bericht op de FP over dat er een jongen in t-shirt(TS) is doodgevroren
Echt hequote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:00 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Vriesden ja. 'Vriesden' is de juiste verleden tijd-vervoeging van 'vriezen'. 'Vriesden', mensen. Ik herhaal: 'Vriesden'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.
Ik zou het je sterk afraden, begin met wat normalere temperaturen als je naar buiten gaat. De kans bestaat dat je deze dag niet gaat overleven. Omstanders om hulp vragen heb je vast ook nog niet onder de knie?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Normaal kom ik natuurlijk nooit buiten als fokker, maar ik ga het vanmiddag toch eens proberen.Vries ik dan dood voor straf?
Je zou zeggen dat ik als pinguin zulke temperaturen moet aankunnen. Hulp vragen? De boze buitenwereld is heel eng hoor.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:58 schreef Equites het volgende:
[..]
Ik zou het je sterk afraden, begin met wat normalere temperaturen als je naar buiten gaat. De kans bestaat dat je deze dag niet gaat overleven. Omstanders om hulp vragen heb je vast ook nog niet onder de knie?
Da's zo zielig voor de pinguïns...quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:58 schreef J.Herrer het volgende:
Het is zo koud en zoveel sneeuw dat er ijsberen rondlopen
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:05 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Da's zo zielig voor de pinguïns...
Ok, ik ga nu naar buiten. Als ik binnen een uur niet terug ben, wil je dan de reddingshelicopter en de sint bernard-brigade bellen? Mocht ik het niet overleven, zeg aan mijn ouders dat ik van ze hield.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:00 schreef Penisbaard het volgende:
Ga jij dan maar lekker naar buiten TS, is het je eigen schuld als je doodvriest.
quote:
Dat hadden ze nou echt niet hoeven doen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:25 schreef sjaak_trekbek het volgende:
[..]
daar bestrooien ze hier momenteel de iets minder drukke wegen mee
Mag ik je aanrakenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:16 schreef Farenji het volgende:
[..]
Alleen tshirt is ook mij net iets te koud maar ik fiets serieus elke dag 10km naar mijn werk en terug in een tshirt, hoodie en een zomerjasje. Het moet echt wel kouder dan min 10 worden wil ik aan een winterjas gaan denken, die vind ik nu nog te warm.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |