Hier sneeuwde het net een heel klein beetje, maar dat kan je eigenlijk niet eens sneeuw noemen. Het is ook niet buitengewoon koud, heb gewoon op de fiets boodschappen gedaan.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:48 schreef PinkCake het volgende:
Sneeuwt het uberhaupt wel ergens in Nederland?
Same here.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:17 schreef Farenji het volgende:
[..]
Ok, ik ga nu naar buiten. Als ik binnen een uur niet terug ben, wil je dan de reddingshelicopter en de sint bernard-brigade bellen? Mocht ik het niet overleven, zeg aan mijn ouders dat ik van ze hield.
Vaarwel.
We komen nu wel in een vicueuze cirkel. Door deze weerwaarschuwingen blijft iedereen thuis, wordt er minder auto gereden, dus minder CO2 in de atmosfeer, dus wordt het steeds kouder!! Waardoor er weer meer waarschuwingen komen en nog meer mensen binnen blijven, etc. Nog even en onze planeet is een ijsklomp!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:23 schreef Poekieman het volgende:
Kan iemand de Global Warming wat hoger zetten?
Maar mensen stoken dubbel zo hard...dus of je er echt iets mee opschiet.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:32 schreef Farenji het volgende:
[..]
We komen nu wel in een vicueuze cirkel. Door deze weerwaarschuwingen blijft iedereen thuis, wordt er minder auto gereden, dus minder CO2 in de atmosfeer, dus wordt het steeds kouder!! Waardoor er weer meer waarschuwingen komen en nog meer mensen binnen blijven, etc. Nog even en onze planeet is een ijsklomp!
En dan houd je nog niet eens rekening met de afgenomen albedo (reflectie factor) doordat enorme oppervlaktes nu wit zijn door de sneeuw.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:32 schreef Farenji het volgende:
[..]
We komen nu wel in een vicueuze cirkel. Door deze weerwaarschuwingen blijft iedereen thuis, wordt er minder auto gereden, dus minder CO2 in de atmosfeer, dus wordt het steeds kouder!! Waardoor er weer meer waarschuwingen komen en nog meer mensen binnen blijven, etc. Nog even en onze planeet is een ijsklomp!
Vrees niet...quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:24 schreef MissJ het volgende:
Ik ga over een uur naar buiten!!!![]()
zal ik het overleven?! En dan ga ik ook nog met de trein!
Ongelooflijk dat ik dat durf ondanks de serieuze waarschuwingen!!!1111![]()
Dan wordt het nog kouderquote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:23 schreef Poekieman het volgende:
Kan iemand de Global Warming wat hoger zetten?
Wow, bedankt voor je bericht, dat geeft mij hoop!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:56 schreef xericax het volgende:
[..]
Vrees niet...
Ik heb 2,5 uur buiten overleefd!
als ik het kan, kan jij het ook!
JONGENS EEN NEDERLANDSE RAMBOquote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:01 schreef dagdag het volgende:
[..]
JONGENS EEN NEDERLANDSE RAMBO
wtf man echt lijp, hoe haal je het in je knar
Ik moest lopend naar huis van cafequote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:01 schreef dagdag het volgende:
[..]
JONGENS EEN NEDERLANDSE RAMBO
wtf man echt lijp, hoe haal je het in je knar
Ja maar jij hebt als marktkoopman toch zo'n doek boven je kraam?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:49 schreef Strijkplank. het volgende:
Vandaag van 10.00 tot 17.00 buiten geweest. Nergens last van, Als je een beetje een fatsoenlijke jas aan hebt is er niet veel van te merken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |