Ik was dus niet de enige die 'em niet snapte.quote:
Je punt?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:40 schreef Piles het volgende:
[..]
"We" alsin ieder apart hè, niet als 'samen'
Dat samen mag ook, maar laten we eerst een meet door laten gaan, dan kunnen we daarna verder kijken.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:40 schreef Piles het volgende:
[..]
"We" alsin ieder apart hè, niet als 'samen'
dat is dus het probleem he!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Blijf dan maar lekker thuis.
Gewoon in je eentje gaan. Doe ik soms.quote:
Dat staat wel op de planning, maar wanneer weet ik nog niet. Waarschijnlijk zodra ik weer tijd ervoor heb. Voorlopig dus niet.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:47 schreef L.no het volgende:
Ga jij naar de bios Luc?
Waar heb jij het zo druk mee johquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat staat wel op de planning, maar wanneer weet ik nog niet. Waarschijnlijk zodra ik weer tijd ervoor heb. Voorlopig dus niet.
Ah dat is stom.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat staat wel op de planning, maar wanneer weet ik nog niet. Waarschijnlijk zodra ik weer tijd ervoor heb. Voorlopig dus niet.
Ik heb het gevoel dat hier meer achter zitquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:45 schreef jna het volgende:
Ik ben altijd voor een meet in een bioscoop
Ik ga ook meestal alleen naar de bios. Dat is misschien ook de reden waarom ik zo zelden naar de bios ga.quote:
werk.quote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ga ook meestal alleen naar de bios. Dat is misschien ook de reden waarom ik zo zelden naar de bios ga.
dat vind ik echt niets..quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:51 schreef L.no het volgende:
[..]
Gewoon in je eentje gaan. Doe ik soms.![]()
Komt door de verschillen in smaak qua film soms dat mijn vrienden het niet zo leuk vinden maar ik wel.
En dan niet eens tijd om 's avonds iets voor jezelf te doen?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
werk.Nu net weer begonnen aan het jaarrekeningtraject.
Lekker boeiendquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Komt ook weer zo loserig over.
mja.. vind het ook gewoon niet leuk. Dan kijk ik liever thuis. Met z'n allen naar de bios vind ik ook gewoon een leuk uitje.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Komt ook weer zo loserig over.
Ah het 5de 7de wiel aan de wagenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:00 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
mja.. vind het ook gewoon niet leuk. Dan kijk ik liever thuis. Met z'n allen naar de bios vind ik ook gewoon een leuk uitje.
Gelukkig ga ik morgen wel uit eten en bowlen.. met 3 stelletjes en ik alleen
Dan ben ik meestal gaar en heb dan niet echt meer de puf om iets te doen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:58 schreef Piles het volgende:
[..]
En dan niet eens tijd om 's avonds iets voor jezelf te doen?
Ik werk graag en veel, maar dat zou me toch iets te ver gaan hoor
Dan werk je toch gewoon te veelquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan ben ik meestal gaar en heb dan niet echt meer de puf om iets te doen.
quote:
inderdaad.. kan niet wachten tot mijn vriendin ander werkt neemt. Dan ben ik tenminste de enige die haar 's nachts laat werkenquote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:02 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
inderdaad.. kan niet wachten tot mijn vriendin ander werkt neemt. Dan ben ik tenminste de enige die haar 's nachts laat werken
De JRR moet wel voor de deadline af. Aangezien mijn 1ste al op 19 feb af moet.quote:
juist.. nu is het gewoon in het ziekenhuis. Maar ze denkt eraan om thuiszorg te gaan doen. Dat is alleen heel soms op oproep 's avonds ofzo.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:04 schreef jna het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ze zit nu toch in de zorg? wat gaat ze voor ander werk doen dan? Of ook zorg maar vaste tijden?
Dat zou helemaal goed zijn voor jouw seksleven, euuuhhh jullie relatiequote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:05 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
juist.. nu is het gewoon in het ziekenhuis. Maar ze denkt eraan om thuiszorg te gaan doen. Dat is alleen heel soms op oproep 's avonds ofzo.
Maar stiekem dacht ze er ook aan om een opleiding te gaan doen in het Ikazia in Rotterdam
ja, die gaan natuurlijk met de (sneeuw)ballen spelen..quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:10 schreef jna het volgende:
Ik citeer: morgen vanuit Limburg sneeuw.
Veel plezier met sneeuwballen gooien Dean en L.no
Maar dan gaat hij nog niet naar de bios.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:07 schreef jna het volgende:
[..]
Dat zou helemaal goed zijn voor jouw seksleven, euuuhhh jullie relatie
er zou wel meer tijd voor zijnquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar dan gaat hij nog niet naar de bios.
en voor de mensen die thuis nodig hebben... niet al te egoist blijvenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:07 schreef jna het volgende:
[..]
Dat zou helemaal goed zijn voor jouw seksleven, euuuhhh jullie relatie
Welterustenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar ik ga nu echt slapen anders wordt mijn chronische slaaptekortnooit minder.
huh wat?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en voor de mensen die thuis nodig hebben... niet al te egoist blijven
Jij gaat altijd vroeg naar bed! Wanneer ga je nou eens leven?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar ik ga nu echt slapen anders wordt mijn chronische slaaptekortnooit minder.
Hoe lang zit je hier al?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:21 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Jij gaat altijd vroeg naar bed! Wanneer ga je nou eens leven?
Mijn wekker gaat altijd vroeg.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:21 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Nou.. als het een beetje mee zit.. op mijn 65ste... maar dat zal zeker wel rond 67ste.. en met een beetje pech 70stequote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:21 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Inderdaad tegen die tijd.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:23 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nou.. als het een beetje mee zit.. op mijn 65ste... maar dat zal zeker wel rond 67ste.. en met een beetje pech 70ste
Aaargh.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:10 schreef jna het volgende:
Ik citeer: morgen vanuit Limburg sneeuw.
Veel plezier met sneeuwballen gooien Dean en L.no
Juhquote:
Jup, het zit te sneeuwen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 09:09 schreef Psychonikeo het volgende:
sneeuw het al daar?
goeiemorgen trouwens
oh.. hier nog niets.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 09:11 schreef L.no het volgende:
[..]
Jup, het zit te sneeuwen.![]()
Goedemorgen Nico.
Het komt vanuit limboland eh.quote:
Nah, dat valt reuze mee. Gewoon rustig aan het sneeuwen. Ik zie bij de veolia site dat alles nog rijdt, alleen wat slomer.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 09:46 schreef Psychonikeo het volgende:
zal toch wel lukken. Is nog geen gekkenhuis daar nog of is het al zo erg?
oeh ik lig ook nog in bedquote:
Heerlijkquote:
Wat heb je daarvoor terug moeten doen?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Heerlijk
Mijn vriendje gaat ook nu even langs de bakkerterwijl ik nog even heerlijk blijf liggen
Wat een koningquote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Heerlijk
Mijn vriendje gaat ook nu even langs de bakkerterwijl ik nog even heerlijk blijf liggen
Hoe ver zit de bakker?quote:
Kutleven.quote:
Luctorquote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:44 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Luctor
Heb je mn 20sec of fame al gezien?
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:47 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)ijdagmiddag_lol.html
Lache tochquote:
Dat hangt een beetje af aan welke kant je staat.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:50 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Lache tochWel al 31.000 keer bekeken
Ik roep wel wanneer het sneeuwt hier, 10 minuten later heb jij hetquote:
Wij?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:49 schreef Milou__ het volgende:
Wie gaan er naar de bios?
Volgens dat plaatje zou het hier moeten sneeuwen.quote:
Hier sneeuwt het nog steeds niet.quote:
Misschien heel lichtjes, dat de buienradar dat al als sneeuw zietquote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:22 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hier sneeuwt het nog steeds niet.
Oh ja? Nice ouwe!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Om 16:00 uur zou het hier beginnen volgens de radar. Ik ben benieuwd.
Nee, dat zit er vanavond niet in.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:38 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Oh ja? Nice ouwe!
Dat wordt dus niet meeten vanavond? Hihi.
Misschien kun je wel skiënd naar Vlissingen morgenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nee, dat zit er vanavond niet in.![]()
En morgen zou toch weer zo'n dag worden?
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:19 schreef motorbloempje het volgende:
duurt nog wel ff geloof ik.. als je op www.niederschlagsradar.de kijkt, zie je wat er nog boven Duitsland hangt
Ik heb geen ski's.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Misschien kun je wel skiënd naar Vlissingen morgen
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, dat zit er vanavond niet in.![]()
En morgen zou toch weer zo'n dag worden?
quote:
Maar dat is dan wel in Middelburg.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Om 16:00 uur zou het hier beginnen volgens de radar. Ik ben benieuwd.
Heeft dit weer toch nog voordelen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:44 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Ohnoes!
Nou ja, eigenlijk wel juist goed. Geen verleiding om naar buiten te gaan = verplicht huiswerken enzeu.
Oh, dat kan nooit veel verschil uitmaken met hierquote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar dat is dan wel in Middelburg.
Daarom.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh, dat kan nooit veel verschil uitmaken met hier
Hallo, we wonen niet in Duitslandquote:
Geloof je het zelf?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:44 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Ohnoes!
Nou ja, eigenlijk wel juist goed. Geen verleiding om naar buiten te gaan = verplicht huiswerken enzeu.
Als ik 15 km verder ga wel.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hallo, we wonen niet in Duitsland
Ja jijquote:
Ik alleen 's zomersquote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hallo, we wonen niet in Duitsland
Je kan het!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:53 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Jij niet dan?Believe in meee ouwe!
Whehequote:
Hij heeft gewoon niks voor mij over.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Misschien kun je wel skiënd naar Vlissingen morgen
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:54 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon niks voor mij over.
Die mag nog wel even wachten.. Ik moet zo nog naar buiten.quote:
Ik zit ook maar 50km van Vlissingen trouwensquote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:54 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Arme schatquote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:54 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zit ook maar 50km van Vlissingen trouwens![]()
Ga je mee uit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In Haaglanden is het ook anders... vrij van enige neerslagquote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:04 schreef rhubarbje het volgende:
sneeuw is zo
Maar hier (braboland btw) valt eigenlijk zo goed als niks....
In dit deel van Haaglanden ook jaquote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
In Haaglanden is het ook anders... vrij van enige neerslag
Heus wel gastquote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik?Vraag je wel weer aan de juiste persoon
![]()
Ik doe niet aan uitgaan
Zie je! Niemand wil met mij uit.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Heus wel gastGa je nou lopen luctoren?
Luctorenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Heus wel gastGa je nou lopen luctoren?
Laffe bazenquote:
Nu wel Pilliequote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Luctoren![]()
![]()
Ik doe niet aan stappen-uitgaanConcerten/film e.d. daarintegen steeds meer
Ik hoop snel weerquote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nu wel PillieWanneer komen de Killers weer?
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:54 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Komt wel goed schatjequote:
quote:
Geen smoesjes verzinnen Luctorquote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
![]()
Het weer wil ook nooit meewerken.
Ik vond het vroeger wel leuk.. maar ja.. als je eenmaal ouder wordt.. en het publiek in jouw ogen alleen maar jonger wordt, dan is snel de lol er van af.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:17 schreef rhubarbje het volgende:niet aan uitgaan doen
(nou ja ik mag niets zeggen, ik kan me de laatste keer dat ik geweest ben nauwlijks herinneren, maar dat komt gewoon doordat ik oud en vasgeroest word... de intentie is er wel altijd)
Zijn er nog kaarten voor Muse?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik hoop snel weerAls ze op Rock Werchter komen ben ik er
2009: The Killers, North Sea Jazz (Joe Bonamassa, BB King), Green Day, Arctic Monkeys, Jerry Lee Lewis, The Madd, Moke
![]()
2010: Dave Matthews Band, Maddnes, Muse
Moet je elkaar juist warmhoudenquote:
Ik heb alleen Renesse in de buurt, precies datquote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:20 schreef PieterBas het volgende:
Ik vond het vroeger wel leuk.. maar ja.. als je eenmaal ouder wordt.. en het publiek in jouw ogen alleen maar jonger wordt, dan is snel de lol er van af.
Zelfs Piles komt relatietips.. het moet niet gekker wordenquote:
quote:
Lucky you.quote:Ik heb alleen Renesse in de buurt, precies dat
Waar woon je dan?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Moet je elkaar juist warmhouden
[..]
Ik heb alleen Renesse in de buurt, precies dat
Ergens midden op Schouwen-Duivelandquote:
Het is allemaal zo makkelijk en cliché, je moet het alleen nog doenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:23 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zelfs Piles komt relatietips.. het moet niet gekker worden
Ja, dat is te verquote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, voor in het Goffertpark: http://www.eventim.nl/cgi-bin/muse-support-act-kaarten.html?affiliate=ENL&sort_by=event_datum&sort_direction=asc&fun=erdetail&doc=erdetaila&erid=383583
En daar gaat het vaak mis.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Het is allemaal zo makkelijk en cliché, je moet het alleen nog doen![]()
Broem broem autoquote:
Was je naar Moke geweest?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Broem broem autoHeb dan toch geen OV meer als het goed is
En anders nog, op kerstnacht ben ik van 00.15 tot 4.00 uur onderweg geweest van Paradiso Amsterdam naar Slinge Rotterdam (stond auto). Er rijdt dan niet veel OV meer
quote:
Vetquote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Geweldig concertEigenlijk iets te lang, heb er 4,5 uur gestaan
En dat voor maar 20 euro
The Madd was special guest, toffe band is dat
Je kent The Madd wel toch? Tenminste als je het hoort zekerquote:
Succesquote:Maar nu eerst uiensoep en bitterkoekjespudding (mooi woord voor Scrabble) maken
![]()
Die heb ik al 2 keer live gezien, 1 keer optreden en 1 keer DJ-set, maar dan is optreden veeeel tofferquote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Je kent The Madd wel toch? Tenminste als je het hoort zeker
Oh, en ik wil ook nog naar C-Mon & Kypski, schijnen live ook heel tof te zijn![]()
![]()
[..]
Succes
Whehequote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Die heb ik al 2 keer live gezien, 1 keer optreden en 1 keer DJ-set, maar dan is optreden veeeel tofferDraaien kunnen ze niet
Klopt, en die is best primaquote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:56 schreef Piles het volgende:
[..]
WheheMaar ik ga dan natuurlijk voor het optreden, DJ-set's is toch niks
Zijn Luctor en Dzjenn er nou stiekem tussenuit gesneakt![]()
Nee, bitterkoekjespuddingquote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:29 schreef rhubarbje het volgende:
waarom heb je zo veel uien nodig?
uiensoep?
Jepsquote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:29 schreef rhubarbje het volgende:
waarom heb je zo veel uien nodig?
uiensoep?
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:33 schreef rhubarbje het volgende:
Nou zeg
Er zijn een hele boel meer dingen die je zou kunnen maken hoor
Maar oke
Ja, nu naar Vlissingen gaanquote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik weet wat ik fout gedaan heb. Hopelijk kan ik het nog fixen.
Suikerquote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:40 schreef rhubarbje het volgende:
en wie weet wat die bacteriën van hem eten
misschien wel heel fijn gesneden uitjes
Bedankt voor de waarschuwingquote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:46 schreef rhubarbje het volgende:
toffe onderteksttiteldinges trouwens
Ze komt vanavond op tv he
Kids?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
SuikerMijn kids zijn nogal zoetekauwen
Het zijn beide vrouwen, dus neequote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:48 schreef rhubarbje het volgende:
Brigitte is tof, heel anders als sara kroos
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Het zijn beide vrouwen, dus neeIig niet op het gebied van humor.
Het is al gefixt.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, nu naar Vlissingen gaan![]()
Of waar ging het over?
Jij bént vrouw, dan is het andersquote:
Ze komt naar jou?quote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Jij bént vrouw, dan is het andersMaar er zijn geen vrouwelijke cabartiers met leuke humor voor mannen
quote:Ze komt naar jou?
Mn beestjesquote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Kids?
Brigitte is tof, heel anders als sara kroos
Het is al zo vaak bevestigd, het is gewoon waarquote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:57 schreef rhubarbje het volgende:
En jij hebt van elke vrouwelijke cabaretier minstens 2 show (voor het geval die ene gewoon niet zo leuk was en een andere beter) gekeken zodat dit oordeel ergens over gaat?
anders blijft het onzin
Wat heb ik gemist?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Jij bént vrouw, dan is het andersMaar er zijn geen vrouwelijke cabartiers met leuke humor voor mannen
[..]
Ze komt naar jou?
Niks hoorquote:
Nee, maar je zit wel in de buurtquote:Btw, je komt niet toevallig uit Zierikzee ofzo?
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:02 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist?![]()
Btw, je komt niet toevallig uit Zierikzee ofzo?
Ja hoor, zolang er geen woonplaatsen/adressen gepost wordenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wel vlakbij daar.
Of had ik dat niet mogen zeggen.
Je adres weet ik toch niet. Dus daar hoef je niet bang voor te zijn.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja hoor, zolang er geen woonplaatsen/adressen gepost worden
Er zijn er hier die dat wel weten denk ikquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je adres weet ik toch niet. Dus daar hoef je niet bang voor te zijn.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Er zijn er hier die dat wel weten denk ikAl kan iedereen het gewoon vinden
Dat ga ik niet zeggen gekquote:
Neeeeeequote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Je woonplaats weet ik wel al.
Het was te proberen.quote:
Die heb je zelf hier een keer verteld.quote:Neeeeee![]()
Ja..quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar of je daar trots op moet zijn.
Zulke dingen onthou ik ook hoorquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Die heb je zelf hier een keer verteld.En ik heb die nog onthouden ook.
![]()
Waar jij woont?quote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waar jij woont?Is wel handig inderdaad.
Een kinderhand is snel gevuld, zullen we maar zeggen.quote:
Of bedoelde je van alle Stage SC'ers waar ze wonen?quote:
Niet van allemaal natuurlijk, maar zulke weetjes onthou ik vaak jaquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Of bedoelde je van alle Stage SC'ers waar ze wonen?
ok.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Niet van allemaal natuurlijk, maar zulke weetjes onthou ik vaak ja
Is ook totaal oninteressant natuurlijkquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ok.
Van een paar weet ik wel uit welke hoek ze komen, maar van bijna niemand weet ik in welke plaats ze wonen.
Dat wel inderdaad.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Is ook totaal oninteressant natuurlijk
2 weken geband voor crewbashingquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weet iemand trouwens waar Paula is?
Ja, weet ik.quote:
Paula is aan het verhuizen en had daarna een feest.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weet iemand trouwens waar Paula is?
Dus die ban komt nu wel mooi uit.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:28 schreef jna het volgende:
[..]
Paula is aan het verhuizen en had daarna een feest.
Ze had ook nog gewoon stage afgelopen week.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus die ban komt nu wel mooi uit.![]()
Geen idee. Ik denk bij Lien en Dean...quote:
Whehe, nicequote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |