Ik was dus niet de enige die 'em niet snapte.quote:
Je punt?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:40 schreef Piles het volgende:
[..]
"We" alsin ieder apart hè, niet als 'samen'
Dat samen mag ook, maar laten we eerst een meet door laten gaan, dan kunnen we daarna verder kijken.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:40 schreef Piles het volgende:
[..]
"We" alsin ieder apart hè, niet als 'samen'
dat is dus het probleem he!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Blijf dan maar lekker thuis.
Gewoon in je eentje gaan. Doe ik soms.quote:
Dat staat wel op de planning, maar wanneer weet ik nog niet. Waarschijnlijk zodra ik weer tijd ervoor heb. Voorlopig dus niet.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:47 schreef L.no het volgende:
Ga jij naar de bios Luc?
Waar heb jij het zo druk mee johquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat staat wel op de planning, maar wanneer weet ik nog niet. Waarschijnlijk zodra ik weer tijd ervoor heb. Voorlopig dus niet.
Ah dat is stom.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat staat wel op de planning, maar wanneer weet ik nog niet. Waarschijnlijk zodra ik weer tijd ervoor heb. Voorlopig dus niet.
Ik heb het gevoel dat hier meer achter zitquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:45 schreef jna het volgende:
Ik ben altijd voor een meet in een bioscoop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |