.quote:
.quote:
.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:25 schreef Copycat het volgende:
Ik ben zo blij dat ik nog heel even keek en het geniale stukje meekreeg waarin Johan
met angstige ogen Peter en Liesbeth ervan probeerde te overtuigen dat er echt hele
bijzondere gasten kwam. En dat hij er vertrouwen in had dat zij het goed zouden doen,
want ze waren er nu al zo goed mee bezig.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:24 schreef Scrutinizer het volgende:
En Johan heeft kennelijk nog niemand vertelt wat er gaat gebeuren in de show.
Alsido en Liesbeth zitten nu echter wel te prakiseren of zij ook gasten voor de show
kunnen uitnodigen. Het lijkt ze uiteindelijk toch wel belangrijk om de presentator van
tevoren te vertellen wie de gasten in zijn show zullen zijn.
Peter vraagt eindelijk aan Johan wat er de komende dagen gaat gebeuren en Johan
is meteen weer weg en praat alweer over laptops en camera's met Alsido en René.
En uiteindelijk vertelt Johan dat er woensdagavond een show komt met hele leuke gasten.
Er hoeft niet gerepeteerd te worden maar ze weten nog niets over hoe de set er uit gaat zien.
Of toch wel repeteren.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:59 schreef Gert het volgende:
OK. Begrijpelijk dat het gebeuren op de chat van vanmiddag interessant
wordt gevonden. En dat er hier over gepost werd: prima, logisch.
Maar het neigt nu weer een verantwoording te worden van een chatmod tegen users.
En daar willen we hier per se geen kanaal voor zijn op FOK!
Gaarne elders die discussie voortzetten. Thx!
Het woord "chat" is echt niet verboden.
En zeker als er verwevenheid is met wat er op de stream gebeurt,
dan hoort dat gewoon thuis in de COS.
Alleen we willen hier geen kanaal zijn waar moderaties waar wij geen invloed op hebben
worden bediscussieerd of uitgevochten. Daarvoor dient SV zelf iets in te regelen.
We zijn echt niet streng, maar het is en blijft een COS hier.![]()
Niemand wil het ons vertellen fluiter. Ik wil zó graag weten hoe die Martin eruit ziet.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:46 schreef tuinfluiter het volgende:
Doe de stream wel even aan, dan kan ik meekijken.
De middelste linker.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:51 schreef Disana het volgende:
Kom eens van die chat af mensen... wie van deze twee is Martin?
[ afbeelding ]
Ja, modje Martin heeft het heel druk staat nu op een artiesten en evenementenbeursquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:21 schreef Chanel5 het volgende:
Weer een nieuwe mod: PietjeSV en waar komt die vandaan?
Die Martin was een mod van niks, dus niks aan verloren, jemig zeg, hebben ze een vat met modjes wat ze opentrekken!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:26 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ja, modje Martin heeft het heel druk staat nu op een artiesten en evenementenbeurs
en daarna weer op een beurs, dus extra modjes zijn denk ik welkom. Bommie is dit weekeinde
van plan om te chatten dus maak je borsten maar nat.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:29 schreef Chanel5 het volgende:
Die Martin was een mod van niks, dus niks aan verloren, jemig zeg, hebben ze een
vat met modjes wat ze opentrekken! Moet maar weer blijken of het wat is.
Ik wacht verder af, lijkt me spannend
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:26 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ja, modje Martin heeft het heel druk staat nu op een artiesten en evenementenbeurs
en daarna weer op een beurs, dus extra modjes zijn denk ik welkom. Bommie is dit weekeinde
van plan om te chatten dus maak je borsten maar nat. [ afbeelding ]
Ik heb daar eerder op de dag al een opmerking over gemaakt. die wartaal die niet te lezen is. Dat schijnt gewoon te gebeuren en dat moet nog goedkomen? Vind het iriquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:39 schreef Disana het volgende:
Waarom zit Dottey steeds mensen te modden? Nu weer eentje die niet eens een fatsoenlijke naam of nick heeft:
10:37 Dottey: 04ustreamer-7213214 je staat vermeld in mijn 02Operatorlijst [2Ring4IR8C]
Dat zijn opdrachten waarmee ze mensen tot mod maken. Dat snap ik dan nog wel. Waarom er Pietjes en Prietjes en Flietjes gemod worden snap ik dan weer niet.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:41 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik heb daar eerder op de dag al een opmerking over gemaakt. die wartaal die niet te lezen is. Dat schijnt gewoon te gebeuren en dat moet nog goedkomen? Vind het iri
Zo zo, een belangrijk man dus .quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:34 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Modje Rene pakt binnenkort zijn werk weer op dus zal minder tijd hebben om te modden,
hij gaat een bedrijf van 300 man reorganiseren, daar heeft hij zijn handen vol aan.
Je maakt me aan het lachenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat zijn opdrachten waarmee ze mensen tot mod maken. Dat snap ik dan nog wel. Waarom er Pietjes en Prietjes en Flietjes gemod worden snap ik dan weer niet.
Gezien zijn prestaties in SV betwijfel ik dat.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zo jong en dan al zoveel macht. Over 300 mensen maar liefst.
Rene gaat eerst doorlichten wie er wel of niet ontslagen kunnen worden en dan de komendequote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:54 schreef Lavenderr het volgende:
Zo jong en dan al zoveel macht. Over 300 mensen maar liefst.
Maar waarom moest Johan naar een hotel? Kon hij niet slapen in zijn eigen huis? Of was het hem daar te druk?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:04 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Rene gaat eerst doorlichten wie er wel of niet ontslagen kunnen worden en dan de komende
drie jaar het bedrijf en personeel in de gaten houden .
Sleutels van Studio Vlemmix weer inleveren, want dit zijn de reserve sleutels , er zijn drie paar
sleutels, Johan wil gewoon altijd precies weten wie de sleutels heeft .
Maar nu eerst denk ik lekker knuffelen met zijn hond Rooie die hij even heeft moeten missen.
Johan Vlemmix had gisteren een optreden , sliep in een hotel en is erg moe, hij viel achter de
laptop in slaap.
Nieuw onder de stream. Uiteraard nog niet aanklikbaar en dus overbodig.quote:Privacy statement - disclaimer - Regels - Contact
Johan had gisteravond een optreden op een studentenfeest waar hij pas midden in de nachtquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:13 schreef Lavenderr het volgende:
Maar waarom moest Johan naar een hotel? Kon hij niet slapen in zijn eigen huis?
Of was het hem daar te druk?
Dat denk ik ook, ik zie hem daar zelfs lachen, en dat heb k hem nog niet zo vaak zien doen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:25 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Johan had gisteravond een optreden op een studentenfeest waar hij pas midden in de nacht
mee klaar was , slecht weer op de weg, dus besloot om in een hotel te slapen,
minilaptopcam bij zich, dus dat moest ook even getest worden.
[ afbeelding ]
Ziet er ontspannen uit zo even weg van allen, dat nachtje zal hem best goed gedaan hebben.
Misschien wilde hij ook wel een keertje een biertje drinken, maar denk vooral dat hij het niet zag zitten om midden in de nacht doodmoe te gaan rijden met die gladheid.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar waarom moest Johan naar een hotel? Kon hij niet slapen in zijn eigen huis? Of was het hem daar te druk?
En gelijk had hij.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Misschien wilde hij ook wel een keertje een biertje drinken, maar denk vooral dat hij het niet zag zitten om midden in de nacht doodmoe te gaan rijden met die gladheid.
Ouder dacht ikquote:
Peter gaat nu met Aaltje.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:34 schreef MeraViglioSa het volgende:
Fluiter, waar heb je Peter gelaten trouwens?
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:40 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Peter gaat nu met Aaltje. [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
![]()
AaltSje![]()
En ik bedoelde eigenlijk Peter6000
Hier in Den Haag valt het wel mee, maar het weekend wordt bar en boos.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Misschien wilde hij ook wel een keertje een biertje drinken, maar denk vooral dat hij het niet zag zitten om midden in de nacht doodmoe te gaan rijden met die gladheid.
Spoken zoeken voor the Master?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:58 schreef Lavenderr het volgende:
En waar is Peter6000? Ik mis hem al een paar dagen.
Er valt nog een hoop te leren voor Johan en zijn discipelen, maar iets zegt me dat ze niet zo heel veel doen met welgemeende feedback.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:30 schreef 5thencounter het volgende:
Het is er blijkbaar hardstikke druk, maar door dat debiele muziekje er onder is er nix over te vertellen...
[ link | afbeelding ]
Toen jij en ik nog op 4 poten liepen.quote:
Het zal wel Eindhovens zijn, maar volgens mij was ik al uit de luiers voor Dementors moeder oud genoeg was om een kind te krijgen....quote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Toen jij en ik nog op 4 poten liepen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |