![]()
Stream :http://streams.servehttp.com/sv.aspwww.johanvlemmix.tv.
quote:
.
quote:
.
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 21:25 schreef Copycat het volgende:Ik ben zo blij dat ik nog heel even keek en het geniale stukje meekreeg waarin Johan
met angstige ogen Peter en Liesbeth ervan probeerde te overtuigen dat er echt hele
bijzondere gasten kwam. En dat hij er vertrouwen in had dat zij het goed zouden doen,
want ze waren er nu al zo goed mee bezig.
.
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 21:24 schreef Scrutinizer het volgende:En Johan heeft kennelijk nog niemand vertelt wat er gaat gebeuren in de show.
Alsido en Liesbeth zitten nu echter wel te prakiseren of zij ook gasten voor de show
kunnen uitnodigen. Het lijkt ze uiteindelijk toch wel belangrijk om de presentator van
tevoren te vertellen wie de gasten in zijn show zullen zijn.
Peter vraagt eindelijk aan Johan wat er de komende dagen gaat gebeuren en Johan
is meteen weer weg en praat alweer over laptops en camera's met Alsido en René.
En uiteindelijk vertelt Johan dat er woensdagavond een show komt met hele leuke gasten.
Er hoeft niet gerepeteerd te worden maar ze weten nog niets over hoe de set er uit gaat zien.
Of toch wel repeteren.
"Mam, er zitten hier 2 kaboutersletjes en die zitten mijn Peter te versieren!"
Programmagids en nieuwtjes.-Vrijdagmiddag een clip opgenomen.
-Marian gaat zaterdagavond optreden in een cafe in Eindhoven, te volgen via de stream.
-Stefan gaat is vandaag naar een tv-programma, denk dat nieuwe Michael Jackson-dansprogramma.
-Sly en Puty Nowlive komen binnenkort naar SV , Sly krijgt waarschijnlijk een eigen radioprogramma.
Jaap winnaar DGK.Jaap Amesz woensdagavond 18:30 met een avondvullend programma en volgens Jaap komt er
een hele staf om alles te bedienen, dat heeft Johan Jaap verzekerd. Johan verrast Jaap met gasten.
.
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 00:59 schreef Gert het volgende:OK. Begrijpelijk dat het gebeuren op de chat van vanmiddag interessant
wordt gevonden. En dat er hier over gepost werd: prima, logisch.
Maar het neigt nu weer een verantwoording te worden van een chatmod tegen users.
En daar willen we hier per se geen kanaal voor zijn op FOK!
Gaarne elders die discussie voortzetten. Thx!
Het woord "chat" is echt niet verboden.
En zeker als er verwevenheid is met wat er op de stream gebeurt,
dan hoort dat gewoon thuis in de COS.
Alleen we willen hier geen kanaal zijn waar moderaties waar wij geen invloed op hebben
worden bediscussieerd of uitgevochten. Daarvoor dient SV zelf iets in te regelen.
We zijn echt niet streng, maar het is en blijft een COS hier.
Reacties :-Peter N. vindt Kees_Knalpiemel wel hilarisch. Wie is Kees_Knalpiemel ? iemand ?
-Loggen en screenshots maken, jongens .
-Aaltsje is er. Peter en zij zijn zo'n leuk stel.
-Echt wederom een blamage als die clip nu al niet on stream komt.
-Ik vind die vrolijke animatie clips juist leuker dan die andere clips die je tegenwoordig ziet.
-Liggen die mensen echt zo lang in bed of staat mijn stream stil.-Adje is een ware Topper!
-Als je vastloopt, moet je een nieuwe computer, want het probleem
legt pertinent niet bij SV!
-Is dit SC of is dit COS? ik ben effe de weg kwijt .
-Johan hoopt dat iemand van de chat het programma opneemt dan hoeven zij dat niet te doen.
-Het lijkt net of Alsido en Liesbeth een stukje opvoeren. Zo'n lekker ongemakkelijk gesprek en
Liesbeth wil hem trouwens. Grote tijd!
Vorige topics:[SV COS #18]Oh, even kijken dan.[SV COS #17] Dat 2010 het streamjaar gaat worden.[SV COS# 16] Het is je eigen huis Johan.[SV COS #15] Liesbeth lonkt naar goudblonde Stefan.[SV COS #14] Het is soms net een internetcafe.Stefan zag de youtube Shower en Sing , eigenlijk wil hij de shower en Sing over doen.
Hij vond dat die er te lang over deed, pas na 6, of 7 minuten stond Stefan pas echt
onder de douche, maar Stefan vond het opzich wel leuk.
[RLS] Filmpjeshoekje.[RLS] Who is who in Paleis Soestdijk II.
Nicknames:Chat modje Martin: de sjeik.
Alsido: Kruknegert.
Liesbeth: Jacoba/Marleen/Marjolein
René: Sjors
Peter: Gelboy
Johan: De Vlem
Mera: Ouwe (volgens René)
Marian: Waterkoker.