Bel de PVVquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:02 schreef Razor21 het volgende:
Die van der Steen is best tricky bijna elk gesprek bij mij u bent van de politie? Zometeen gaan ze het nog checken
Heb een beter idee :quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:04 schreef AMDB het volgende:
[..]
Bel de PVVEn dan "we gaan de bewaking verdubbelen"
Heb je straks de AIVD op de stoep staan
En van Toor (Adriaan) neemt nog op ookquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:05 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Heb een beter idee :
Bassie Produkties BV
Westhavenkade 20/21
3131AC Vlaardingen
010-4352426
![]()
![]()
Vooral leuk als je de bassie soundboard hebt.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:05 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Heb een beter idee :
Bassie Produkties BV
Westhavenkade 20/21
3131AC Vlaardingen
010-4352426
![]()
![]()
Ook gelijk opgehangenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:07 schreef Razor21 het volgende:
[..]
En van Toor (Adriaan) neemt nog op ook![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.supload.com/listen?s=ZAkJqb
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:16 schreef Razor21 het volgende:
De leukste van allemaal....Johan Vlemmix net gebeld hij doet nog leuk mee ook![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.supload.com/listen?s=fCraST
![]()
![]()
![]()
![]()
gesprek wordt wel spontaan afgebroken had nog 1.15 euro beltegoed.
(alleen jammer van die echo dat komt door die Stereomix)
1. Control Panelquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:12 schreef denthemen het volgende:
Mannen, ik heb een ingebouwde microfoon in mijn laptop. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik ze kan afspelen in een gesprek? Ik werk zelf met windows vista.
Ik heb 't vorige topic ook bekeken maar ik kom er niet uit. Zou iemand het mij kunnen uitleggen? Misschien dat ik wat moet downloaden of zo? Heb wel MX Skype recorder
Bedankt voor je uitleg!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:24 schreef Razor21 het volgende:
[..]
1. Control Panel
2. Sound
3. Recording Tab
4. Right Click
5. Show Disabled Devices
6. Right Click on Stereo Mix
7. Enable
Of :
En daarna in Skype ook de microfoon kiezen waar stereomix achterstaat.
Mocht je de optie Stereomix niet naar voren krijgen dan kun je dat oplossen door de realtek audio (indien van toepassing) drivers te downloaden dit werkte bij mij.
Echt een aardige vent (Johan ) is dat toen al die 06 nummers uitlekte paar maanden terug was hij die enige die steeds de telefoon opnam. Uitgebreid met hem gepraat. Had toen al 500 telefoontjes gekregen die dagquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:24 schreef AMDB het volgende:
Dat is niet om te lachen..
Dat is wel om te lachen! Ik vind het wel leuk!
![]()
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:31 schreef AMDB het volgende:
Een Debiteuren Credituren of De Lullo's soundboard zou ook geweldig zijn, dus als iemand nog wat tijd over heeft
Man wat een vent ook, lekker vaag hoe hij een BNér is geworden ook, schieten bij ter land/ter zee en wat domme apres ski liedjesquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:27 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Echt een aardige vent (Johan ) is dat toen al die 06 nummers uitlekte paar maanden terug was hij die enige die steeds de telefoon opnam. Uitgebreid met hem gepraat. Had toen al 500 telefoontjes gekregen die dag
Fix die echo, soms is het echt onverstaanbaar. Moet de mp3 downloaden en met vlc op 200% zettenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:16 schreef Razor21 het volgende:
De leukste van allemaal....Johan Vlemmix net gebeld hij doet nog leuk mee ook![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.supload.com/listen?s=fCraST
![]()
![]()
![]()
![]()
gesprek wordt wel spontaan afgebroken had nog 1.15 euro beltegoed.
(alleen jammer van die echo dat komt door die Stereomix)
Dat was Bassie hoor die opnamquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:07 schreef Razor21 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kijk ik kan best zo'n soundboard maken, maar bij die programma's zit er altijd zo'n achtergrondmuziekje achterquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:42 schreef AMDB het volgende:
Hmm, misschien is het niet zo grappig, maar wat nou als er een soundboard was met Lotto Weekend Miljonairs vragen en dat mensen denken dat ze in een quiz zitten?
* djkoelkast downloadt een doos vol lullo'squote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:31 schreef AMDB het volgende:
Een Debiteuren Credituren of De Lullo's soundboard zou ook geweldig zijn, dus als iemand nog wat tijd over heeft
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:04 schreef djkoelkast het volgende:
**UPDATE**
Versie 1.1:
*Meer geluiden bij iedereen:
Adjudant + 7
B2 + 9
Baron + 7
Robin + 2
* Niet meer always on top
* Link naar dit nieuwe topic
* Versienummer: 1.1
Downloadlocatie is hetzelfde: www.djkoelkast.nl/basound.rar grootte zou nu 7,19MB moeten zijn (aldus IE). Als het niet lukt (dat je steeds de oude krijgt) je cache even legen of een andere browser proberen.
Lullo's board is in de maak
Ik zal het even proberen:)quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:11 schreef Semmm het volgende:
[..]
![]()
Heeft iemand voipbuster werkendgekregen zonder microfoon?
Je kunt het overal in maken, desnoods Flash.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:26 schreef Hondenbrok het volgende:
Ik wil echt weten hoe je zo'n soundboard maakt, omg te vet!Een revolutie in de telefoonterreur.
![]()
Kijk dit eensquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:11 schreef Semmm het volgende:
[..]
![]()
Heeft iemand voipbuster werkendgekregen zonder microfoon?
Kan iemand hem in de wiki zetten. en daarmee in de OP?quote:
Lijkt me beter!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Kan iemand hem in de wiki zetten. en daarmee in de OP?
Echt zonde dat je dit gedaan hebt. Als iemand zonder echt het had opgenomen wassie misschien wel langer aan de lijn gebleven, en niet meteen die Robin. Denk dattie nu niet meer opneemt, dus beetje verpest voor de restquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:07 schreef Razor21 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan nu eindelijk bellen maar nu hoor ik niks meerquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Kan iemand hem in de wiki zetten. en daarmee in de OP?
Verbind Adriaan en Bassie met elkaar, veel leuker, en tussendoor het soundboard als de echte twee aan het lullen zijnquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:06 schreef korting het volgende:
[..]
Echt zonde dat je dit gedaan hebt. Als iemand zonder echt het had opgenomen wassie misschien wel langer aan de lijn gebleven, en niet meteen die Robin. Denk dattie nu niet meer opneemt, dus beetje verpest voor de rest
Gewoon http://www.djkoelkast.nl/basound.rarquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:41 schreef Vierkantblokje het volgende:
haha dat soundboard is echt geweldig
alleen die 1.1 krijg ik niet gedownload
Skype (zie OP) is toch maar 4,50 voor een hele maand?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:40 schreef Semmm het volgende:
Voipbuster tegoed nu al op en nog geen succesvol telefoontjeNieuwe account aanmaken lukt ook niet meer :S
Succes!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:37 schreef djkoelkast het volgende:
Er komen 80 Lullo sounds in het Lullo soundboard, allemaal op 1 pagina, dus alvast veel plezier en wens mij succes met het er in zetten
Nog zo'n mooiequote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:13 schreef djkoelkast het volgende:
Hij is af hoor!
www.djkoelkast.nl/lullosound.rar
Zelfde idee als de vorige en dit is uiteraard Soundboard 2.0
Morgen ga ik een skype account kopen en eens wat proberen, belde net iemand (1e gratis gesprek) maar ik wist niet dat het al zo laat wasquote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zit een hoop werk in deze, dus hoop dat 'ie goed gebruikt wordt
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:13 schreef djkoelkast het volgende:
Hij is af hoor!
Die wel goedquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:07 schreef Razor21 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heeft die vrouw ook een soundboard ofzo?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:30 schreef HalvinCarris het volgende:
Skype calls: De Lullo's
Bekijk deze YouTube-video
Met grote dank aan djkoelkast.
Jammer dat die vrouw er niet echt op ingaat.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:30 schreef HalvinCarris het volgende:
was dat echt de politie?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:30 schreef HalvinCarris het volgende:
Nee man! Lulloquote:
waarom de fuck zegt ze dat dan?quote:
Om me bang te maken denk ik.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:40 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
waarom de fuck zegt ze dat dan?
quote:
Kreeg je het niet benauwd dan?quote:
Wat denk je nou zelf? Politie die de telefoon opneemt met "Hallo?"quote:
Ok, goed puntquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:42 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Wat denk je nou zelf? Politie die de telefoon opneemt met "Hallo?"
ja nu wel lolquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Gewoon http://www.djkoelkast.nl/basound.rar
Werkt hier prima
Held!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:13 schreef djkoelkast het volgende:
Hij is af hoor!
Je ne sais pasquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:30 schreef HalvinCarris het volgende:
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:30 schreef HalvinCarris het volgende:
Haha iddquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:33 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heeft die vrouw ook een soundboard ofzo?
JA!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:15 schreef HalvinCarris het volgende:
Skype calls: De Baron
HOOR JE MIJ?!![]()
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:15 schreef HalvinCarris het volgende:
Skype calls: De Baron
HOOR JE MIJ?!![]()
Gast dat deed ik dus ook, ik had ook de eerste ofzoquote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:38 schreef Razor21 het volgende:
Bel net ook Kamphuis in Amsterdam...volgens mij dezelfde als hier boven begon Frans te praten
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:47 schreef Razor21 het volgende:
Lullo belt Kamphuis
(sorry mensen ik kan niets aan die echo doen iemand tips?)
http://www.supload.com/listen?s=v6yiZT
Ik heb geen ondergoed aan ben met mijn lul aan het spelen
Ja maar alles staat voluit stream het geluid via mijn mic zeg maar via Stereomix...quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:58 schreef djkoelkast het volgende:
Je geluid is ook te zacht, ze horen je bijna niet.
dat was ik net van plan, ga ik nu doenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:38 schreef John_Q het volgende:
Iemand die met De Lullo's Soundboard pizza kan bestellen?
Skype calls: Pizzeria (De Lullo's)quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:38 schreef John_Q het volgende:
Iemand die met De Lullo's Soundboard pizza kan bestellen?
PRactigquote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:04 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Skype calls: Pizzeria (De Lullo's)
Gaat automatisch kijk even bij instellingen anders....quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:07 schreef Semmm het volgende:
Waarom doet die MX Skype Recorder he tniet? welke knop moet ik indrukken als ik wil opnemen![]()
Automatically run staat aangevinkt maar als ik bel begint het timertje neit te lopenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:09 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Gaat automatisch kijk even bij instellingen anders....
Heb je hem wel eerst opgestart voordat je Skype opstartte?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:11 schreef Semmm het volgende:
[..]
Automatically run staat aangevinkt maar als ik bel begint het timertje neit te lopen
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:04 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
(tevens de laatste voor vandaag, moet er vandoor)
Jaquote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:22 schreef Semmm het volgende:
Doe ik het wel goed? ik klik op niew, nieuw groepsgesprek, plusje, voeg nummers toe, groep bellen.
Dat is toch goed?
Geniaal.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:04 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
(tevens de laatste voor vandaag, moet er vandoor)
Oh kut, niet gezien. Volgende keer dan maar weerquote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:29 schreef John_Q het volgende:
@HalvinCarris
Had wel verwacht dat je de knop 'Hebben jullie misschien iemand in dienst die al langer dan 10 jaar in Nederland woont' zou gebruiken, gemiste kans
Nee heb ook koptelefoon heb je in Skype zelf al wel op de knop toestaan gedrukt?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:15 schreef Semmm het volgende:
Jakan het soms zijn omdat ik een koptelefoon gebruik?
waar staat ide knop?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:44 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Nee heb ook koptelefoon heb je in Skype zelf al wel op de knop toestaan gedrukt?
Stond me iets van bij dat Skype dat MX recoder moest accepteren. zou dan rechtsboven in skype staan een soortgelijke melding.
Ze zegt ook de hele tijd mevrouw tegen de Lulloquote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:28 schreef GuitarJJ het volgende:
Pizzeria en lullo's. Gesprek is afgekapt na 5 minuten (vanwege trial) maar hij duurde zo'n 10 minutenNa een tijdje ook nog 2 andere medewerkers gesproken.
http://www.supload.com/listen?s=Yixf0u
Sorry voor de echo, ik snap niet hoe dat komt. Geen last van tijdens het gesprek zelf.
Hij is erg leuk ja, mevrouw ik heb uw telefoonnummer nodig!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:01 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Ze zegt ook de hele tijd mevrouw tegen de Lullo
Elk moment opzegbaar deze gegevens kun je bekijken als je Skype opent en dan Toon Account :quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:43 schreef GSMboy het volgende:
Okay, hoe kan je dat abbonement van Skype opzeggen? Wordt het gemachtigd dan per maand?
kan iemand me meer duidelijkheid vertellen?
en waar is de link naar het fragment?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:00 schreef Semmm het volgende:
Ik had een marokaanse vrouw aan de lijn en ze ging me bedreigenZe zei dat ze een illegaal apparaat had waarmee ze kon zijn wie belt, en ze zei datze terrorist was
ondertussen werd er op de achtergrond ook nog iemand mishandeld leek wel. Ik werd stiekem wel een beetje bang
![]()
Moet ik dat wel echt doen? Het is eng hoorquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:27 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
en waar is de link naar het fragment?
Ik ben seizoen 1 van baantjer aan het downloaden, kan wel even duren voordat hij klaar is maar dan begin ik aan het soundboard. Wilde eerste a-team doen maar dat geluid is gewoon van zo'n slechte kwaliteit...quote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:56 schreef EdNoolk het volgende:
Iemand die zo'n soundboard kan vinden/heeft/kan maken/wil maken
http://www.megakater.nl/2005/07/u-spreekt-met-de-cock.html
Uhm nee, dan zouden ze alleen skype zien waarschijnlijkquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:33 schreef Semmm het volgende:
[..]
Moet ik dat wel echt doen? Het is eng hoor![]()
Maar bestaat zo'n apparaatje echt? Nee toch?![]()
zet er op!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:33 schreef Semmm het volgende:
[..]
Moet ik dat wel echt doen? Het is eng hoor![]()
Maar bestaat zo'n apparaatje echt? Nee toch?![]()
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:35 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Ik ben seizoen 1 van baantjer aan het downloaden, kan wel even duren voordat hij klaar is maar dan begin ik aan het soundboard. Wilde eerste a-team doen maar dat geluid is gewoon van zo'n slechte kwaliteit...
en een soundboard van gaston? das al echt super geniaalquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:50 schreef EdNoolk het volgende:
[..]
![]()
Alvast heel erg bedankt, gaat leuk worden.
Ik weet trouwens dat ik had beloofd om een Molukse en een Marokkaanse familie uit Culemborg met elkaar door zou verbinden, maar ik heb geen idee welke nummer ik dan moet pakken
Je link werkt niet krijg steeds "Sorry, - is no longer available!".quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:47 schreef Semmm het volgende:
Oke hier is ie dan. http://www.supload.com/listen?s=5uerB5.
even een paar dingen:
Op 1.45 gooit agresieve mevrouw de haak er op, de ander blijft aan de lijn maar zegt niets, tot 3.48 loop ik maar wat te kloten met het soundboard. Op 3.48 bel ik de agresieve dame weer terug, haar man neemt op. Vanaf 4.30 gaat ie volgensmij z'n vrouw mishandellenen dan komt die aggresiefe dame weer.
Vond het wel grappig, ze zei dat ze wist hoe ik er uit zag maar toch noemt ze me een kale oude hollanderEn ze zei dat ik uit het raam moest kijken maar ik zag alleen maar een verlichte witte straat
![]()
http://www.supload.com/listen?s=5uerB5quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:57 schreef x57 het volgende:
[..]
Je link werkt niet krijg steeds "Sorry, - is no longer available!".
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:00 schreef Hondenbrok het volgende:
ik kom je vermoorden, ik ben een marrokaan he
Haha, was is haar telefoonnummer dan, dan kan Adjudant van der Steen haar ook even bellen
Ze doet wel een leuk boekje open over Marokkanen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:47 schreef Semmm het volgende:
Oke hier is ie dan. http://www.supload.com/listen?s=5uerB5
even een paar dingen:
Op 1.45 gooit agresieve mevrouw de haak er op, de ander blijft aan de lijn maar zegt niets, tot 3.48 loop ik maar wat te kloten met het soundboard. Op 3.48 bel ik de agresieve dame weer terug, haar man neemt op. Vanaf 4.30 gaat ie volgensmij z'n vrouw mishandellenen dan komt die aggresiefe dame weer.
Vond het wel grappig, ze zei dat ze wist hoe ik er uit zag maar toch noemt ze me een kale oude hollanderEn ze zei dat ik uit het raam moest kijken maar ik zag alleen maar een verlichte witte straat
![]()
Tja, als je een nederlander belt, kan hij/zij er nog om lachen, soms doen ze zelfs vrolijk mee of ze zeggen op een rustige manier dat ze het niet leuk vinden, maaar de eerste de beste burka doet gelijk zo. Maarja, wel weer een mooi gesprekquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:04 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Ze doet wel een leuk boekje open over Marokkanen.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:04 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Maar da's stiekem bestwel evil als je zo'n Marokkaanse vrouw opbelt en daarna nog een keer bellen en als haar man opneemt vragen of je je vriendin weer ff mag spreken.
Verbind haar dan even door met mevrouw Kamphuis. Zij is van de politiequote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:47 schreef Semmm het volgende:
Oke hier is ie dan. http://www.supload.com/listen?s=5uerB5
even een paar dingen:
![]()
Wie is dat?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:17 schreef Maraca het volgende:
[..]
Verbind haar dan even door met mevrouw Kamphuis. Zij is van de politie
Deze.. althans, volgens mij heet ze Kamphuisquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:30 schreef HalvinCarris het volgende:
Ik ga HalvinCarris even PMén voor d'r nummerquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:20 schreef Maraca het volgende:
[..]
Deze.. althans, volgens mij heet ze Kamphuis
quote:De inbox "halvincarris" is niet beschikbaar
Weet je het zeker?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:26 schreef Maraca het volgende:
Staat me iets van bij dat het de eerste Kamphuis in de lijst van Amsterdam was
Heb 't gedaan, kwam niks boeiends uit opeens deed die burka weer heel vriendelijkquote:
Ik heb een PM banquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:24 schreef Semmm het volgende:
[..]
Ik ga HalvinCarris even PMén voor d'r nummer
EDIT:
[..]
![]()
De man nam op ipv de vrouw(agent)quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:34 schreef Maraca het volgende:
Hmm.. jammerEen nep-terrorist en een nep-agent.. in theorie had het potentie kunnen hebben
Welke kees werd beroemd door zijn optreden op sbs6?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:01 schreef djkoelkast het volgende:
Wim-Lex
Jan-Peter
Manfred
heb ik voor de mannen, nu alleen nog 3 vragen en we zijn zo ver
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:03 schreef GSMboy het volgende:
Is mijn vraag dan niet goed?
Nog eentje dan maar...Wie volgt Koningin Beatrix op als ze aftreedt?
Willem-Alexander Mabel Johan Friso Koning Albert
Amalia zeg je? Ja hoor, dat kan serieus:quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:06 schreef Apebeer het volgende:
[..]Willem-Alexander Maxima Jan-Peter Balkenende Amalia
En DJkoelkast, ik heb nog wat vragen bovenaan neergezetquote:Koningen, koninginnen en troonopvolgers
De volledige namen van onze vorsten en toekomstige vorsten.
Koning Willem I: Willem Frederik (24 augustus 1772-12 december 1843)
Koning Willem II: Willem Frederik George Lodewijk (6 december 1792-17 maart 1849)
Koning Willem III: Willem Alexander Paul Frederik Lodewijk (19 februari 1817-23 november 1890)
Koningin Wilhelmina: Wilhelmina Helena Pauline Maria (31 augustus 1880-28 november 1962)
Koningin Juliana: Juliana Louise Emma Marie Wilhelmina (30 april 1909-20 maart 2004)
Koningin Beatrix: Beatrix Wilhelmina Armgard (31 januari 1938)
Kroonprins Willem-Alexander: Willem-Alexander Claus George Ferdinand (27 april 1967)
Erfprinses Catharina-Amalia: Catharina-Amalia Beatrix Carmen Victoria (7 december 2003)
copyright 2010 steemers.nlcopyright 2010 steemers.nl
Ja maar die kan Beatrix niet opvolgenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:10 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Amalia zeg je? Ja hoor, dat kan serieus:
[..]
Als WimLex zijn plaats afstaat of dood gaat toch wel?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:11 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Ja maar die kan Beatrix niet opvolgen
Ze is wel troonopvolgster hoorquote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:11 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Ja maar die kan Beatrix niet opvolgen
Dat zou wel grappig zijn, zo'n meisje van 6 die de troonrede gaat doenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:14 schreef Tim21 het volgende:
[..]
Als WimLex zijn plaats afstaat of dood gaat toch wel?
Waarschijnlijk zit er 1 mobiel nummer tussen of is 1 nummer perongeluk uit t buitenland ofzoquote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:20 schreef EdNoolk het volgende:
Vaag. Ik wil weer een groep van 6 mensen gaan bellen is mijn skypetegoed op? Hoe kan dat, ik heb het abbo genomen 4 dagen geleden ofzo?
Misschien heb je vandaag al meer dan 50 nummers gebeld? Dan kun je morgen pas weer..quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:20 schreef EdNoolk het volgende:
Vaag. Ik wil weer een groep van 6 mensen gaan bellen is mijn skypetegoed op? Hoe kan dat, ik heb het abbo genomen 4 dagen geleden ofzo?
Heel misschien nog doorverbonden...quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:25 schreef Semmm het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zit er 1 mobiel nummer tussen of is 1 nummer perongeluk uit t buitenland ofzo
Oja, dat lees ik nu op de site. Lekker 'onbeperkt'...quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:25 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Misschien heb je vandaag al meer dan 50 nummers gebeld? Dan kun je morgen pas weer..
Dan neemt er niemand meer opquote:
Ja hoor lukt aardig, ik neem alles zelf op jaquote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:03 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Dan neemt er niemand meer op
Lukt het een beetje met je soundboard, en neem je die vragen echt zelf op?
Lol...quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:23 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Iemand trouwens zin om rond 3 a 4 uur mensen uit bed te gaan bellen en dan Robin die: ha-ha-ha zegt?
Fucking geniaalquote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:23 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Iemand trouwens zin om rond 3 a 4 uur mensen uit bed te gaan bellen en dan Robin die: ha-ha-ha zegt?
Als flash ofzo?quote:Op zondag 10 januari 2010 00:20 schreef SmokeySmoke_93 het volgende:
Zou het soundboard ook online kunnen?
Zodat appels hem ook kunnen gebruiken?
Die van mij niet, Windows only.quote:Op zondag 10 januari 2010 00:20 schreef SmokeySmoke_93 het volgende:
Zou het soundboard ook online kunnen?
Zodat appels hem ook kunnen gebruiken?
Zal ik de agresieve burka bellen?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:23 schreef Mr.Houdoe het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
quote:Op zondag 10 januari 2010 00:43 schreef denthemen het volgende:
Even heel serieus, ik krijg dus net iemand aan de telefoon met het lullo soundboardIk ken niemand persoonlijk die hem gebruikt
![]()
Heb wel even de groeten gedaan aan Fok!
Het was maar heel kort, het "hallo" kwam een paar keer voorbij. Toen zei ik wat, weet niet eens meer watquote:
Het zal niet meer gebeuren.quote:Op zondag 10 januari 2010 00:48 schreef denthemen het volgende:
[..]
Het was maar heel kort, het "hallo" kwam een paar keer voorbij. Toen zei ik wat, weet niet eens meer watIn ieder geval de groeten aan Fok! gedaan. Ik hoop dus dat hij online komt
Hoewel het niet tof is om om 00.45 naar iemand zijn huisnummer te bellen!
Hoe weet jij mijn nummerquote:
Maakt dat nog uit?quote:
hahah ze heeft edith piaf opstaan met "mon manège a moi c'est toi", kan misschien nog iets mee gedaan worden in een volgend gesprek met Kamphuis?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:47 schreef Razor21 het volgende:
Lullo belt Kamphuis
(sorry mensen ik kan niets aan die echo doen iemand tips?)
http://www.supload.com/listen?s=v6yiZT
Ik heb geen ondergoed aan ben met mijn lul aan het spelen
Nee, ff serieus. Ik wil het gewoon graag weten. Ken jij mij persoonlijk of zo? En heb je nog opgenomenquote:
Nee ik heb je niet gebeld hoorquote:Op zondag 10 januari 2010 01:00 schreef denthemen het volgende:
[..]
Nee, ff serieus. Ik wil het gewoon graag weten. Ken jij mij persoonlijk of zo? En heb je nog opgenomen?
Heb je een veel voorkomende naam in een grote stad?quote:Op zondag 10 januari 2010 01:09 schreef denthemen het volgende:
OkIk moest er eigenlijk wel om lachen hoor, maar rond dit tijdstip moet je het eigenlijk gewoon niet doen
Vaagquote:Op zondag 10 januari 2010 01:14 schreef denthemen het volgende:
Woon in een dorp dat niemand kent, en mijn naam komt bijna niet voor
Voor zover ik weet nietquote:Op zondag 10 januari 2010 01:16 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Vaag
Heb je misschien familie die je Fok!-posts kijken?
quote:Op zondag 10 januari 2010 01:43 schreef denthemen het volgende:
En nu voor een 2e keer. Serieus lafbek, zeg dan gewoon wie je bent ipv laf om 01.30 's nachts te bellen
Als ze zo kinderachtig zijn telefoon uit zetten/stekker er uit. Dat is wel jammer en verpest het ook voor dit topic natuurlijk. Het moet wel leuk blijven.quote:Op zondag 10 januari 2010 01:48 schreef denthemen het volgende:
Dat ze het niet via de telefoon durven te zeggen ben ik wel achter ja, maar kom het dan in ieder geval hier melden.
Dat iemand zoiets overdag bij me doet moet hij zelf weten en daar heb ik absoluut geen problemen mee, maar zoiets doe je niet 's nachts. Ik heb hier een kind van net 2 met koorts dat net ligt te slapen
Ja maar het is sneu dat het zo moet..quote:Op zondag 10 januari 2010 01:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als ze zo kinderachtig zijn telefoon uit zetten/stekker er uit. Dat is wel jammer en verpest het ook voor dit topic natuurlijk. Het moet wel leuk blijven.
Ach kom op, geintje moet kunnenquote:Op zondag 10 januari 2010 01:51 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ja maar het is sneu dat het zo moet..
Wat ik zei, jammer als het zo moet. Als het zo doorgaat zal ik ook niets nieuws meer maken, dus mensen: niet zo kinderachtig, hou het leuk, dan blijft het leuk.quote:Op zondag 10 januari 2010 01:51 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ja maar het is sneu dat het zo moet..
Maar toch niet paar keer midden in de nacht, zou ik ook niet tof vinden hoor.quote:Op zondag 10 januari 2010 01:52 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Ach kom op, geintje moet kunnen
Niet 2 keer 's nachts als ik hier een ziek kind heb dat net slaaptquote:Op zondag 10 januari 2010 01:52 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Ach kom op, geintje moet kunnen
Nou ik stop al hoorquote:Op zondag 10 januari 2010 01:54 schreef denthemen het volgende:
[..]
Niet 2 keer 's nachts als ik hier een ziek kind heb dat net slaapt
Dat laatste kan niemand weten natuurlijk hequote:Op zondag 10 januari 2010 01:54 schreef denthemen het volgende:
[..]
Niet 2 keer 's nachts als ik hier een ziek kind heb dat net slaapt
Even heel serieus, was jij het wel of niet?quote:
Nee maar ik geef hier al wel aan dat het belachelijk is om 's nachts te bellen. Degene die belt leest hier duidelijk meequote:Op zondag 10 januari 2010 01:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat laatste kan niemand weten natuurlijk he
Ook als er geen ziek kind aan het slapen is: 's nachts mensen bellen is kut omdat je ze A) in de meeste gevallen gewoon wakker belt en je ze B) de tering laat schrikken: 's nachts telefoon is meestal bad news.quote:Op zondag 10 januari 2010 01:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat laatste kan niemand weten natuurlijk he
quote:Op zondag 10 januari 2010 01:04 schreef denthemen het volgende:
Rond dit tijdstip moet je niet bellen man. Je maakt mensen wakker maar ze schrikken ook nog eens. Ik dacht ook dat er iets aan de hand was toen hier de telefoon ging
Dat probeerde ik hier ook al te zeggen. Nogmaals: Als iemand het overdag bij mij zou doen dan moet ik alleen maar lachen. Ik heb eerder vanavond echt onder mijn stoel gelegen van het lachen over eerdere gesprekkenquote:Op zondag 10 januari 2010 01:57 schreef Omniej het volgende:
Jammer wel, dat dit soort geniale acties zo vaak veranderen in lastigvallen... 't Zelfde gebeurde een tijdje geleden al met die Marktplaats-klootzakken, dat begon heerlijk onschuldig maar werd ook alsmaar erger.
[..]
Ook als er geen ziek kind aan het slapen is: 's nachts mensen bellen is kut omdat je ze A) in de meeste gevallen gewoon wakker belt en je ze B) de tering laat schrikken: 's nachts telefoon is meestal bad news.
Oke ik zweer het ik heb jou nooit gebeld. Zou ook nooit snachts bellen overigens.quote:Op zondag 10 januari 2010 01:56 schreef denthemen het volgende:
[..]
Even heel serieus, was jij het wel of niet?
[..]
Nee maar ik geef hier al wel aan dat het belachelijk is om 's nachts te bellen. Degene die belt leest hier duidelijk mee
quote:Op zondag 10 januari 2010 01:59 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Oke ik zweer het ik heb jou nooit gebeld. Zou ook nooit snachts bellen overigens.
Nog bedankt voor deze opmerking trouwensquote:Op zondag 10 januari 2010 01:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wat ik zei, jammer als het zo moet. Als het zo doorgaat zal ik ook niets nieuws meer maken, dus mensen: niet zo kinderachtig, hou het leuk, dan blijft het leuk.
Dat 2e punt is onzin en kun je daarnaast nooit controleren. Trouwens, we hoeven niet zo panisch te doen en gelijk regels af te sprekenquote:Op zondag 10 januari 2010 10:02 schreef Razor21 het volgende:
Zullen we een aantal spelregels afspreken en deze in de OP vermelden?
Het zou zonde zijn als we deze reeks moeten sluiten omdat het uit de hand kan lopen.Na 22.00 uur in de avond geen particulieren / bedrijven meer opbellen Mocht een persoon ouder dan 60+ opnemen graag verbinding verbreken die ouderen mensen kunnen hier best van schrikken.
Zijn jullie het hier mee eens? Wellicht nog wat aanvullingen?
Hmm ok....doe niet panisch doe het met de beste bedoelingenquote:Op zondag 10 januari 2010 10:04 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Dat 2e punt is onzin en kun je daarnaast nooit controleren. Trouwens, we hoeven niet zo panisch te doen en gelijk regels af te spreken. Zoals het er nu naar uit ziet was het een incident.
Ja punt één is zeker primaquote:Op zondag 10 januari 2010 10:08 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Hmm ok....doe niet panisch doe het met de beste bedoelingen![]()
Maar met punt 1 heb ik wel een punt vind ik...je kunt je wel doodschrikken sávonds als plots iemand belt en zeker Adjudant van der Steen. Je zal maar een kind hebben dat nog niet thuis is gekomen (stappen) dan schrik je je echt de pleuris lijkt mij.
Maar verder ook goede morgen HalvinCarris
LOL in elk geval vast bedankt...deze reeks wordt met de dag genialer.quote:Op zondag 10 januari 2010 10:44 schreef Apebeer het volgende:
Ik ben bezig met het baantjer soundboard!
Heb nu 2 afleveringen binnen. Het is echt raar hoeveel stukjes je eruit kan halen in 10 minuten
Ga je om 2 uur terugbellen?quote:Op zondag 10 januari 2010 11:46 schreef HalvinCarris het volgende:
Skype calls: Adjudant van der Steen doorverbonden
Dit gesprek was gistermiddag al, 14:05 uur. Dat was ook het domme er aanquote:
En waarom heb ik ineens 4 notesquote:Op zondag 10 januari 2010 11:53 schreef Klonk het volgende:
omdat ik ff zeker wou weten dat mijn mededeling echt opviel
na 22 uur idd niet meer bellen, en vooral ouderen niet lastigvallen das zielig:p als ze iets slecht verstaan kunnen ze er een heel ander verhaal van maken en voor je het weet stijgt het aantal hartaanvallen in nederland:pquote:Op zondag 10 januari 2010 10:02 schreef Razor21 het volgende:
Zullen we een aantal spelregels afspreken en deze in de OP vermelden?
Het zou zonde zijn als we deze reeks moeten sluiten omdat het uit de hand kan lopen.Na 22.00 uur in de avond geen particulieren / bedrijven meer opbellen Mocht een persoon ouder dan 60+ opnemen graag verbinding verbreken die ouderen mensen kunnen hier best van schrikken.
Zijn jullie het hier mee eens? Wellicht nog wat aanvullingen?
quote:Op zondag 10 januari 2010 11:33 schreef Klonk het volgende:
de eerstvolgende die nu op een debiel tijdstip (vroeg of laat) gaat bellen is de oorzaak van het sluiten van deze reeks, eerste en laatste waarschuwing
Genoeg, maar allemaal ''Hallo'' ''Hallo'' ''Met wie spreek ik'' ''Met mevrouw beens'' ''Ja daar spreekt u mee maar met wie spreek ik'' gesprekken. Niet de moeite om mensen te laten downloadenquote:Op zondag 10 januari 2010 13:48 schreef HalvinCarris het volgende:
Heeft er nog iemand wat opgenomen vandaag?![]()
Lekker hypocriet inderdaadquote:Op zondag 10 januari 2010 13:37 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Ongelofelijk.. alles en iedereen kan voor stront uitgemaakt worden, het ene na het andere bagger topic wordt geopend. Maar als er dan iemand laat gaat bellen wordt gelijk het topic gesloten. Beetje een kleuterschool reactie.. maargoed.
Soundboards gebruikenquote:Op zondag 10 januari 2010 13:50 schreef EdNoolk het volgende:
[..]
Genoeg, maar allemaal ''Hallo'' ''Hallo'' ''Met wie spreek ik'' ''Met mevrouw beens'' ''Ja daar spreekt u mee maar met wie spreek ik'' gesprekken. Niet de moeite om mensen te laten downloaden
Geprobeerd, maar werkt niet bij mijquote:
Staat er stereomix bij je geluidsapparaten?quote:Op zondag 10 januari 2010 14:51 schreef EdNoolk het volgende:
[..]
Geprobeerd, maar werkt niet bij mij![]()
ik ben of te dom/ of het werkt niet / of de tutorials die ik via google vond werken niet voor mij
Hmm daar heb je gelijk in, zal het wel aanpassen en bijvoegen als ik Vledder er ook in hebquote:Op zondag 10 januari 2010 15:03 schreef EdNoolk het volgende:
Apebeer
Edit: Paar opmerkingen. Vaak zijn in het begin van de zin een paar stukjes weggevallen, zoals bij ''DE Cock, met Cock'' en '' U kende hem persoonlijk''. Als het me lukt om soundboards via skype af te spelen (al veel geprobeerd maar lukt maar niet) dan ga ik 'm zeker gebruiken!
Ik heb boxen, en een headset (met mic). Bij die headset kan ik alleen kiezen (bij afspelen):quote:Op zondag 10 januari 2010 14:56 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Staat er stereomix bij je geluidsapparaten?
Dan heb ik geen idee, ik heb Windows 7 en Vista.quote:
Hij spreekt het zelf inquote:Op zondag 10 januari 2010 15:24 schreef EdNoolk het volgende:
@Apebeer: dat ga ik zo proberen.
@Djkoelkast: lukt het met het prijzen winnen soundboard? Wat wordt het, Gaston of van die bel-spel chicks?
Maar djkoelkast is meer een belspelchick dan een Gaston. Dus tja...quote:
quote:Op zondag 10 januari 2010 15:27 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Maar djkoelkast is meer een belspelchick dan een Gaston. Dus tja...
Ja dat kan kloppen, was hem namelijk opnieuw aan het uploaden.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:45 schreef FunkyHomosapien het volgende:
apebeer de rar is corrupt zegt ie, unexpected end of archive.
Ok, ik heb mijn driver nu geüpdatetquote:Op zondag 10 januari 2010 15:19 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Dan heb ik geen idee, ik heb Windows 7 en Vista.
Maar je kunt dit proberen:
www.youtube.com/user/halvincarrisquote:Op zondag 10 januari 2010 15:57 schreef OldJeller het volgende:
Wat een topic, stel kwajongens!
Is er nou een favoriet/beste fragment, alles afgaan is niet wat?
Als ik je wat opbouwende kritiek mag geven, ik zie dat je het met dezelfde tool maaktquote:Op zondag 10 januari 2010 14:55 schreef Apebeer het volgende:
Screenshot:
[ afbeelding ]
Download:
http://www.dehomies.nl/baantjer.rar (9MB)
ik ga niet als een kleuterjuf hier mee kijken, zag dit, maar als er ook gescholden enzo wordt dan zie ik weinig redenen om dit open te houden, ik ga me maar eens even inlezenquote:Op zondag 10 januari 2010 13:37 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Ongelofelijk.. alles en iedereen kan voor stront uitgemaakt worden, het ene na het andere bagger topic wordt geopend. Maar als er dan iemand laat gaat bellen wordt gelijk het topic gesloten. Beetje een kleuterschool reactie.. maargoed.
gebeurt niet, je kan me vertrouwen.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:18 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ga niet als een kleuterjuf hier mee kijken, zag dit, maar als er ook gescholden enzo wordt dan zie ik weinig redenen om dit open te houden, ik ga me maar eens even inlezen
wat is het probleem?quote:Op zondag 10 januari 2010 16:25 schreef Klonk het volgende:
ik heb het ter overleg achter neergegooid of dit nou iets is wat we van FOK! uit willen hebben (ik snap dat jullie die naam niet gebruiken, maar meer of FOK! voor dit soort geintjes een platform moet bieden)
Er wordt helemaal niet gescholdenquote:Op zondag 10 januari 2010 16:18 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ga niet als een kleuterjuf hier mee kijken, zag dit, maar als er ook gescholden enzo wordt dan zie ik weinig redenen om dit open te houden, ik ga me maar eens even inlezen
dit soort geintjes? volgens mij heb je een verkeerd beeld van dit topic.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:28 schreef Klonk het volgende:
precies wat er staat, ik vraag me af of FOK! voor dit soort geintjes een platform moet bieden
ik zie mensen die voor de gek worden gehouden, mensen die molukkers met marokanen willen verbinden en mensen die gaan doen of ze voor een tv quiz werken. noem me een zeurpiet maar ik twijfel of dat allemaal wel zo grappig is als de bedoeling is.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:28 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
dit soort geintjes? volgens mij heb je een verkeerd beeld van dit topic.
Dat weet ik wel zekerquote:Op zondag 10 januari 2010 16:28 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
dit soort geintjes? volgens mij heb je een verkeerd beeld van dit topic.
Bedankt!quote:Op zondag 10 januari 2010 16:13 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als ik je wat opbouwende kritiek mag geven, ik zie dat je het met dezelfde tool maakt![]()
*Je highlight color bij font is wit en dan is het niet meer leesbaar maken, klik op 'match normal' en het blijft zwart.
*Sommige geluiden zijn veel harder dan de anderen, normalize alles eerst voor je de geluiden gebruikt
*Als de tekst niet in de knoppen past kun je beter overall grotere knoppen gebruiken en je app ook groter maken, ik maak ze allemaal in 1000x740 (past op elk scherm van 1024x768 en groter).
*Laat zinnen weg die niet helemaal duidelijk zijn, zoals 'u hebt een paar problemen', "omdat jij je afspraken nooit nakomt" en "u kende hem".
Hoe meer boards er gemaakt worden hoe beter, maar liever allemaal goeie, vandaar mijn opmerkingen, hoop dat je ze kunt waarderen
zeurpietquote:Op zondag 10 januari 2010 16:30 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik zie mensen die voor de gek worden gehouden, mensen die molukkers met marokanen willen verbinden en mensen die gaan doen of ze voor een tv quiz werken. noem me een zeurpiet maar ik twijfel of dat allemaal wel zo grappig is als de bedoeling is.
Je word oud Klonk. Geloof me.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:30 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik zie mensen die voor de gek worden gehouden, mensen die molukkers met marokanen willen verbinden en mensen die gaan doen of ze voor een tv quiz werken. noem me een zeurpiet maar ik twijfel of dat allemaal wel zo grappig is als de bedoeling is.
zeurpietquote:Op zondag 10 januari 2010 16:30 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ben al oudquote:Op zondag 10 januari 2010 16:31 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Je word oud Klonk. Geloof me.
Schop het anders naar ONZ toe, maar laat deze reeks gewoon open.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |