Ga je om 2 uur terugbellen?quote:Op zondag 10 januari 2010 11:46 schreef HalvinCarris het volgende:
Skype calls: Adjudant van der Steen doorverbonden
Dit gesprek was gistermiddag al, 14:05 uur. Dat was ook het domme er aanquote:
En waarom heb ik ineens 4 notesquote:Op zondag 10 januari 2010 11:53 schreef Klonk het volgende:
omdat ik ff zeker wou weten dat mijn mededeling echt opviel
na 22 uur idd niet meer bellen, en vooral ouderen niet lastigvallen das zielig:p als ze iets slecht verstaan kunnen ze er een heel ander verhaal van maken en voor je het weet stijgt het aantal hartaanvallen in nederland:pquote:Op zondag 10 januari 2010 10:02 schreef Razor21 het volgende:
Zullen we een aantal spelregels afspreken en deze in de OP vermelden?
Het zou zonde zijn als we deze reeks moeten sluiten omdat het uit de hand kan lopen.Na 22.00 uur in de avond geen particulieren / bedrijven meer opbellen Mocht een persoon ouder dan 60+ opnemen graag verbinding verbreken die ouderen mensen kunnen hier best van schrikken.
Zijn jullie het hier mee eens? Wellicht nog wat aanvullingen?
quote:Op zondag 10 januari 2010 11:33 schreef Klonk het volgende:
de eerstvolgende die nu op een debiel tijdstip (vroeg of laat) gaat bellen is de oorzaak van het sluiten van deze reeks, eerste en laatste waarschuwing
Genoeg, maar allemaal ''Hallo'' ''Hallo'' ''Met wie spreek ik'' ''Met mevrouw beens'' ''Ja daar spreekt u mee maar met wie spreek ik'' gesprekken. Niet de moeite om mensen te laten downloadenquote:Op zondag 10 januari 2010 13:48 schreef HalvinCarris het volgende:
Heeft er nog iemand wat opgenomen vandaag?![]()
Lekker hypocriet inderdaadquote:Op zondag 10 januari 2010 13:37 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Ongelofelijk.. alles en iedereen kan voor stront uitgemaakt worden, het ene na het andere bagger topic wordt geopend. Maar als er dan iemand laat gaat bellen wordt gelijk het topic gesloten. Beetje een kleuterschool reactie.. maargoed.
Soundboards gebruikenquote:Op zondag 10 januari 2010 13:50 schreef EdNoolk het volgende:
[..]
Genoeg, maar allemaal ''Hallo'' ''Hallo'' ''Met wie spreek ik'' ''Met mevrouw beens'' ''Ja daar spreekt u mee maar met wie spreek ik'' gesprekken. Niet de moeite om mensen te laten downloaden
Geprobeerd, maar werkt niet bij mijquote:
Staat er stereomix bij je geluidsapparaten?quote:Op zondag 10 januari 2010 14:51 schreef EdNoolk het volgende:
[..]
Geprobeerd, maar werkt niet bij mij![]()
ik ben of te dom/ of het werkt niet / of de tutorials die ik via google vond werken niet voor mij
Hmm daar heb je gelijk in, zal het wel aanpassen en bijvoegen als ik Vledder er ook in hebquote:Op zondag 10 januari 2010 15:03 schreef EdNoolk het volgende:
Apebeer
Edit: Paar opmerkingen. Vaak zijn in het begin van de zin een paar stukjes weggevallen, zoals bij ''DE Cock, met Cock'' en '' U kende hem persoonlijk''. Als het me lukt om soundboards via skype af te spelen (al veel geprobeerd maar lukt maar niet) dan ga ik 'm zeker gebruiken!
Ik heb boxen, en een headset (met mic). Bij die headset kan ik alleen kiezen (bij afspelen):quote:Op zondag 10 januari 2010 14:56 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Staat er stereomix bij je geluidsapparaten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |