quote:Op zondag 10 januari 2010 01:43 schreef denthemen het volgende:
En nu voor een 2e keer. Serieus lafbek, zeg dan gewoon wie je bent ipv laf om 01.30 's nachts te bellen
Als ze zo kinderachtig zijn telefoon uit zetten/stekker er uit. Dat is wel jammer en verpest het ook voor dit topic natuurlijk. Het moet wel leuk blijven.quote:Op zondag 10 januari 2010 01:48 schreef denthemen het volgende:
Dat ze het niet via de telefoon durven te zeggen ben ik wel achter ja, maar kom het dan in ieder geval hier melden.
Dat iemand zoiets overdag bij me doet moet hij zelf weten en daar heb ik absoluut geen problemen mee, maar zoiets doe je niet 's nachts. Ik heb hier een kind van net 2 met koorts dat net ligt te slapen
Ja maar het is sneu dat het zo moet..quote:Op zondag 10 januari 2010 01:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als ze zo kinderachtig zijn telefoon uit zetten/stekker er uit. Dat is wel jammer en verpest het ook voor dit topic natuurlijk. Het moet wel leuk blijven.
Ach kom op, geintje moet kunnenquote:Op zondag 10 januari 2010 01:51 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ja maar het is sneu dat het zo moet..
Wat ik zei, jammer als het zo moet. Als het zo doorgaat zal ik ook niets nieuws meer maken, dus mensen: niet zo kinderachtig, hou het leuk, dan blijft het leuk.quote:Op zondag 10 januari 2010 01:51 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ja maar het is sneu dat het zo moet..
Maar toch niet paar keer midden in de nacht, zou ik ook niet tof vinden hoor.quote:Op zondag 10 januari 2010 01:52 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Ach kom op, geintje moet kunnen
Niet 2 keer 's nachts als ik hier een ziek kind heb dat net slaaptquote:Op zondag 10 januari 2010 01:52 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Ach kom op, geintje moet kunnen
Nou ik stop al hoorquote:Op zondag 10 januari 2010 01:54 schreef denthemen het volgende:
[..]
Niet 2 keer 's nachts als ik hier een ziek kind heb dat net slaapt
Dat laatste kan niemand weten natuurlijk hequote:Op zondag 10 januari 2010 01:54 schreef denthemen het volgende:
[..]
Niet 2 keer 's nachts als ik hier een ziek kind heb dat net slaapt
Even heel serieus, was jij het wel of niet?quote:
Nee maar ik geef hier al wel aan dat het belachelijk is om 's nachts te bellen. Degene die belt leest hier duidelijk meequote:Op zondag 10 januari 2010 01:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat laatste kan niemand weten natuurlijk he
Ook als er geen ziek kind aan het slapen is: 's nachts mensen bellen is kut omdat je ze A) in de meeste gevallen gewoon wakker belt en je ze B) de tering laat schrikken: 's nachts telefoon is meestal bad news.quote:Op zondag 10 januari 2010 01:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat laatste kan niemand weten natuurlijk he
quote:Op zondag 10 januari 2010 01:04 schreef denthemen het volgende:
Rond dit tijdstip moet je niet bellen man. Je maakt mensen wakker maar ze schrikken ook nog eens. Ik dacht ook dat er iets aan de hand was toen hier de telefoon ging
Dat probeerde ik hier ook al te zeggen. Nogmaals: Als iemand het overdag bij mij zou doen dan moet ik alleen maar lachen. Ik heb eerder vanavond echt onder mijn stoel gelegen van het lachen over eerdere gesprekkenquote:Op zondag 10 januari 2010 01:57 schreef Omniej het volgende:
Jammer wel, dat dit soort geniale acties zo vaak veranderen in lastigvallen... 't Zelfde gebeurde een tijdje geleden al met die Marktplaats-klootzakken, dat begon heerlijk onschuldig maar werd ook alsmaar erger.
[..]
Ook als er geen ziek kind aan het slapen is: 's nachts mensen bellen is kut omdat je ze A) in de meeste gevallen gewoon wakker belt en je ze B) de tering laat schrikken: 's nachts telefoon is meestal bad news.
Oke ik zweer het ik heb jou nooit gebeld. Zou ook nooit snachts bellen overigens.quote:Op zondag 10 januari 2010 01:56 schreef denthemen het volgende:
[..]
Even heel serieus, was jij het wel of niet?
[..]
Nee maar ik geef hier al wel aan dat het belachelijk is om 's nachts te bellen. Degene die belt leest hier duidelijk mee
quote:Op zondag 10 januari 2010 01:59 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Oke ik zweer het ik heb jou nooit gebeld. Zou ook nooit snachts bellen overigens.
Nog bedankt voor deze opmerking trouwensquote:Op zondag 10 januari 2010 01:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wat ik zei, jammer als het zo moet. Als het zo doorgaat zal ik ook niets nieuws meer maken, dus mensen: niet zo kinderachtig, hou het leuk, dan blijft het leuk.
Dat 2e punt is onzin en kun je daarnaast nooit controleren. Trouwens, we hoeven niet zo panisch te doen en gelijk regels af te sprekenquote:Op zondag 10 januari 2010 10:02 schreef Razor21 het volgende:
Zullen we een aantal spelregels afspreken en deze in de OP vermelden?
Het zou zonde zijn als we deze reeks moeten sluiten omdat het uit de hand kan lopen.Na 22.00 uur in de avond geen particulieren / bedrijven meer opbellen Mocht een persoon ouder dan 60+ opnemen graag verbinding verbreken die ouderen mensen kunnen hier best van schrikken.
Zijn jullie het hier mee eens? Wellicht nog wat aanvullingen?
Hmm ok....doe niet panisch doe het met de beste bedoelingenquote:Op zondag 10 januari 2010 10:04 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Dat 2e punt is onzin en kun je daarnaast nooit controleren. Trouwens, we hoeven niet zo panisch te doen en gelijk regels af te spreken. Zoals het er nu naar uit ziet was het een incident.
Ja punt één is zeker primaquote:Op zondag 10 januari 2010 10:08 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Hmm ok....doe niet panisch doe het met de beste bedoelingen![]()
Maar met punt 1 heb ik wel een punt vind ik...je kunt je wel doodschrikken sávonds als plots iemand belt en zeker Adjudant van der Steen. Je zal maar een kind hebben dat nog niet thuis is gekomen (stappen) dan schrik je je echt de pleuris lijkt mij.
Maar verder ook goede morgen HalvinCarris
LOL in elk geval vast bedankt...deze reeks wordt met de dag genialer.quote:Op zondag 10 januari 2010 10:44 schreef Apebeer het volgende:
Ik ben bezig met het baantjer soundboard!
Heb nu 2 afleveringen binnen. Het is echt raar hoeveel stukjes je eruit kan halen in 10 minuten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |