Bel de PVVquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:02 schreef Razor21 het volgende:
Die van der Steen is best tricky bijna elk gesprek bij mij u bent van de politie? Zometeen gaan ze het nog checken
Heb een beter idee :quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:04 schreef AMDB het volgende:
[..]
Bel de PVVEn dan "we gaan de bewaking verdubbelen"
Heb je straks de AIVD op de stoep staan
En van Toor (Adriaan) neemt nog op ookquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:05 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Heb een beter idee :
Bassie Produkties BV
Westhavenkade 20/21
3131AC Vlaardingen
010-4352426
![]()
![]()
Vooral leuk als je de bassie soundboard hebt.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:05 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Heb een beter idee :
Bassie Produkties BV
Westhavenkade 20/21
3131AC Vlaardingen
010-4352426
![]()
![]()
Ook gelijk opgehangenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:07 schreef Razor21 het volgende:
[..]
En van Toor (Adriaan) neemt nog op ook![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.supload.com/listen?s=ZAkJqb
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:16 schreef Razor21 het volgende:
De leukste van allemaal....Johan Vlemmix net gebeld hij doet nog leuk mee ook![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.supload.com/listen?s=fCraST
![]()
![]()
![]()
![]()
gesprek wordt wel spontaan afgebroken had nog 1.15 euro beltegoed.
(alleen jammer van die echo dat komt door die Stereomix)
1. Control Panelquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:12 schreef denthemen het volgende:
Mannen, ik heb een ingebouwde microfoon in mijn laptop. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik ze kan afspelen in een gesprek? Ik werk zelf met windows vista.
Ik heb 't vorige topic ook bekeken maar ik kom er niet uit. Zou iemand het mij kunnen uitleggen? Misschien dat ik wat moet downloaden of zo? Heb wel MX Skype recorder
Bedankt voor je uitleg!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:24 schreef Razor21 het volgende:
[..]
1. Control Panel
2. Sound
3. Recording Tab
4. Right Click
5. Show Disabled Devices
6. Right Click on Stereo Mix
7. Enable
Of :
En daarna in Skype ook de microfoon kiezen waar stereomix achterstaat.
Mocht je de optie Stereomix niet naar voren krijgen dan kun je dat oplossen door de realtek audio (indien van toepassing) drivers te downloaden dit werkte bij mij.
Echt een aardige vent (Johan ) is dat toen al die 06 nummers uitlekte paar maanden terug was hij die enige die steeds de telefoon opnam. Uitgebreid met hem gepraat. Had toen al 500 telefoontjes gekregen die dagquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:24 schreef AMDB het volgende:
Dat is niet om te lachen..
Dat is wel om te lachen! Ik vind het wel leuk!
![]()
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:31 schreef AMDB het volgende:
Een Debiteuren Credituren of De Lullo's soundboard zou ook geweldig zijn, dus als iemand nog wat tijd over heeft
Man wat een vent ook, lekker vaag hoe hij een BNér is geworden ook, schieten bij ter land/ter zee en wat domme apres ski liedjesquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:27 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Echt een aardige vent (Johan ) is dat toen al die 06 nummers uitlekte paar maanden terug was hij die enige die steeds de telefoon opnam. Uitgebreid met hem gepraat. Had toen al 500 telefoontjes gekregen die dag
Fix die echo, soms is het echt onverstaanbaar. Moet de mp3 downloaden en met vlc op 200% zettenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:16 schreef Razor21 het volgende:
De leukste van allemaal....Johan Vlemmix net gebeld hij doet nog leuk mee ook![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.supload.com/listen?s=fCraST
![]()
![]()
![]()
![]()
gesprek wordt wel spontaan afgebroken had nog 1.15 euro beltegoed.
(alleen jammer van die echo dat komt door die Stereomix)
Dat was Bassie hoor die opnamquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:07 schreef Razor21 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kijk ik kan best zo'n soundboard maken, maar bij die programma's zit er altijd zo'n achtergrondmuziekje achterquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:42 schreef AMDB het volgende:
Hmm, misschien is het niet zo grappig, maar wat nou als er een soundboard was met Lotto Weekend Miljonairs vragen en dat mensen denken dat ze in een quiz zitten?
* djkoelkast downloadt een doos vol lullo'squote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:31 schreef AMDB het volgende:
Een Debiteuren Credituren of De Lullo's soundboard zou ook geweldig zijn, dus als iemand nog wat tijd over heeft
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:04 schreef djkoelkast het volgende:
**UPDATE**
Versie 1.1:
*Meer geluiden bij iedereen:
Adjudant + 7
B2 + 9
Baron + 7
Robin + 2
* Niet meer always on top
* Link naar dit nieuwe topic
* Versienummer: 1.1
Downloadlocatie is hetzelfde: www.djkoelkast.nl/basound.rar grootte zou nu 7,19MB moeten zijn (aldus IE). Als het niet lukt (dat je steeds de oude krijgt) je cache even legen of een andere browser proberen.
Lullo's board is in de maak
Ik zal het even proberen:)quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:11 schreef Semmm het volgende:
[..]
![]()
Heeft iemand voipbuster werkendgekregen zonder microfoon?
Je kunt het overal in maken, desnoods Flash.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:26 schreef Hondenbrok het volgende:
Ik wil echt weten hoe je zo'n soundboard maakt, omg te vet!Een revolutie in de telefoonterreur.
![]()
Kijk dit eensquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:11 schreef Semmm het volgende:
[..]
![]()
Heeft iemand voipbuster werkendgekregen zonder microfoon?
Kan iemand hem in de wiki zetten. en daarmee in de OP?quote:
Lijkt me beter!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Kan iemand hem in de wiki zetten. en daarmee in de OP?
Echt zonde dat je dit gedaan hebt. Als iemand zonder echt het had opgenomen wassie misschien wel langer aan de lijn gebleven, en niet meteen die Robin. Denk dattie nu niet meer opneemt, dus beetje verpest voor de restquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:07 schreef Razor21 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan nu eindelijk bellen maar nu hoor ik niks meerquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Kan iemand hem in de wiki zetten. en daarmee in de OP?
Verbind Adriaan en Bassie met elkaar, veel leuker, en tussendoor het soundboard als de echte twee aan het lullen zijnquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:06 schreef korting het volgende:
[..]
Echt zonde dat je dit gedaan hebt. Als iemand zonder echt het had opgenomen wassie misschien wel langer aan de lijn gebleven, en niet meteen die Robin. Denk dattie nu niet meer opneemt, dus beetje verpest voor de rest
Gewoon http://www.djkoelkast.nl/basound.rarquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:41 schreef Vierkantblokje het volgende:
haha dat soundboard is echt geweldig
alleen die 1.1 krijg ik niet gedownload
Skype (zie OP) is toch maar 4,50 voor een hele maand?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:40 schreef Semmm het volgende:
Voipbuster tegoed nu al op en nog geen succesvol telefoontjeNieuwe account aanmaken lukt ook niet meer :S
Succes!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:37 schreef djkoelkast het volgende:
Er komen 80 Lullo sounds in het Lullo soundboard, allemaal op 1 pagina, dus alvast veel plezier en wens mij succes met het er in zetten
Nog zo'n mooiequote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:13 schreef djkoelkast het volgende:
Hij is af hoor!
www.djkoelkast.nl/lullosound.rar
Zelfde idee als de vorige en dit is uiteraard Soundboard 2.0
Morgen ga ik een skype account kopen en eens wat proberen, belde net iemand (1e gratis gesprek) maar ik wist niet dat het al zo laat wasquote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zit een hoop werk in deze, dus hoop dat 'ie goed gebruikt wordt
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:13 schreef djkoelkast het volgende:
Hij is af hoor!
Die wel goedquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:07 schreef Razor21 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heeft die vrouw ook een soundboard ofzo?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:30 schreef HalvinCarris het volgende:
Skype calls: De Lullo's
Bekijk deze YouTube-video
Met grote dank aan djkoelkast.
Jammer dat die vrouw er niet echt op ingaat.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:30 schreef HalvinCarris het volgende:
was dat echt de politie?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:30 schreef HalvinCarris het volgende:
Nee man! Lulloquote:
waarom de fuck zegt ze dat dan?quote:
Om me bang te maken denk ik.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:40 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
waarom de fuck zegt ze dat dan?
quote:
Kreeg je het niet benauwd dan?quote:
Wat denk je nou zelf? Politie die de telefoon opneemt met "Hallo?"quote:
Ok, goed puntquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:42 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Wat denk je nou zelf? Politie die de telefoon opneemt met "Hallo?"
ja nu wel lolquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Gewoon http://www.djkoelkast.nl/basound.rar
Werkt hier prima
Held!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:13 schreef djkoelkast het volgende:
Hij is af hoor!
Je ne sais pasquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:30 schreef HalvinCarris het volgende:
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:30 schreef HalvinCarris het volgende:
Haha iddquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:33 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heeft die vrouw ook een soundboard ofzo?
JA!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:15 schreef HalvinCarris het volgende:
Skype calls: De Baron
HOOR JE MIJ?!![]()
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:15 schreef HalvinCarris het volgende:
Skype calls: De Baron
HOOR JE MIJ?!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |