Heeft die vrouw ook een soundboard ofzo?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:30 schreef HalvinCarris het volgende:
Skype calls: De Lullo's
Bekijk deze YouTube-video
Met grote dank aan djkoelkast.
Jammer dat die vrouw er niet echt op ingaat.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:30 schreef HalvinCarris het volgende:
was dat echt de politie?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:30 schreef HalvinCarris het volgende:
Nee man! Lulloquote:
waarom de fuck zegt ze dat dan?quote:
Om me bang te maken denk ik.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:40 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
waarom de fuck zegt ze dat dan?
quote:
Kreeg je het niet benauwd dan?quote:
Wat denk je nou zelf? Politie die de telefoon opneemt met "Hallo?"quote:
Ok, goed puntquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:42 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Wat denk je nou zelf? Politie die de telefoon opneemt met "Hallo?"
ja nu wel lolquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Gewoon http://www.djkoelkast.nl/basound.rar
Werkt hier prima
Held!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:13 schreef djkoelkast het volgende:
Hij is af hoor!
www.djkoelkast.nl/lullosound.rar
Zelfde idee als de vorige en dit is uiteraard Soundboard 2.0
Je ne sais pasquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:30 schreef HalvinCarris het volgende:
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:30 schreef HalvinCarris het volgende:
Haha iddquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:33 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heeft die vrouw ook een soundboard ofzo?
JA!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:15 schreef HalvinCarris het volgende:
Skype calls: De Baron
HOOR JE MIJ?!![]()
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:15 schreef HalvinCarris het volgende:
Skype calls: De Baron
HOOR JE MIJ?!![]()
Gast dat deed ik dus ook, ik had ook de eerste ofzoquote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:38 schreef Razor21 het volgende:
Bel net ook Kamphuis in Amsterdam...volgens mij dezelfde als hier boven begon Frans te praten
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:47 schreef Razor21 het volgende:
Lullo belt Kamphuis
(sorry mensen ik kan niets aan die echo doen iemand tips?)
http://www.supload.com/listen?s=v6yiZT
Ik heb geen ondergoed aan ben met mijn lul aan het spelen
Ja maar alles staat voluit stream het geluid via mijn mic zeg maar via Stereomix...quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:58 schreef djkoelkast het volgende:
Je geluid is ook te zacht, ze horen je bijna niet.
dat was ik net van plan, ga ik nu doenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:38 schreef John_Q het volgende:
Iemand die met De Lullo's Soundboard pizza kan bestellen?
Skype calls: Pizzeria (De Lullo's)quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:38 schreef John_Q het volgende:
Iemand die met De Lullo's Soundboard pizza kan bestellen?
PRactigquote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:04 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Skype calls: Pizzeria (De Lullo's)
Gaat automatisch kijk even bij instellingen anders....quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:07 schreef Semmm het volgende:
Waarom doet die MX Skype Recorder he tniet? welke knop moet ik indrukken als ik wil opnemen![]()
Automatically run staat aangevinkt maar als ik bel begint het timertje neit te lopenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:09 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Gaat automatisch kijk even bij instellingen anders....
Heb je hem wel eerst opgestart voordat je Skype opstartte?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:11 schreef Semmm het volgende:
[..]
Automatically run staat aangevinkt maar als ik bel begint het timertje neit te lopen
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:04 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
(tevens de laatste voor vandaag, moet er vandoor)
Jaquote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:22 schreef Semmm het volgende:
Doe ik het wel goed? ik klik op niew, nieuw groepsgesprek, plusje, voeg nummers toe, groep bellen.
Dat is toch goed?
Geniaal.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:04 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
(tevens de laatste voor vandaag, moet er vandoor)
Oh kut, niet gezien. Volgende keer dan maar weerquote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:29 schreef John_Q het volgende:
@HalvinCarris
Had wel verwacht dat je de knop 'Hebben jullie misschien iemand in dienst die al langer dan 10 jaar in Nederland woont' zou gebruiken, gemiste kans
Nee heb ook koptelefoon heb je in Skype zelf al wel op de knop toestaan gedrukt?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:15 schreef Semmm het volgende:
Jakan het soms zijn omdat ik een koptelefoon gebruik?
waar staat ide knop?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:44 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Nee heb ook koptelefoon heb je in Skype zelf al wel op de knop toestaan gedrukt?
Stond me iets van bij dat Skype dat MX recoder moest accepteren. zou dan rechtsboven in skype staan een soortgelijke melding.
Ze zegt ook de hele tijd mevrouw tegen de Lulloquote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:28 schreef GuitarJJ het volgende:
Pizzeria en lullo's. Gesprek is afgekapt na 5 minuten (vanwege trial) maar hij duurde zo'n 10 minutenNa een tijdje ook nog 2 andere medewerkers gesproken.
http://www.supload.com/listen?s=Yixf0u
Sorry voor de echo, ik snap niet hoe dat komt. Geen last van tijdens het gesprek zelf.
Hij is erg leuk ja, mevrouw ik heb uw telefoonnummer nodig!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:01 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Ze zegt ook de hele tijd mevrouw tegen de Lullo
Elk moment opzegbaar deze gegevens kun je bekijken als je Skype opent en dan Toon Account :quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:43 schreef GSMboy het volgende:
Okay, hoe kan je dat abbonement van Skype opzeggen? Wordt het gemachtigd dan per maand?
kan iemand me meer duidelijkheid vertellen?
en waar is de link naar het fragment?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:00 schreef Semmm het volgende:
Ik had een marokaanse vrouw aan de lijn en ze ging me bedreigenZe zei dat ze een illegaal apparaat had waarmee ze kon zijn wie belt, en ze zei datze terrorist was
ondertussen werd er op de achtergrond ook nog iemand mishandeld leek wel. Ik werd stiekem wel een beetje bang
![]()
Moet ik dat wel echt doen? Het is eng hoorquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:27 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
en waar is de link naar het fragment?
Ik ben seizoen 1 van baantjer aan het downloaden, kan wel even duren voordat hij klaar is maar dan begin ik aan het soundboard. Wilde eerste a-team doen maar dat geluid is gewoon van zo'n slechte kwaliteit...quote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:56 schreef EdNoolk het volgende:
Iemand die zo'n soundboard kan vinden/heeft/kan maken/wil maken
http://www.megakater.nl/2005/07/u-spreekt-met-de-cock.html
Uhm nee, dan zouden ze alleen skype zien waarschijnlijkquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:33 schreef Semmm het volgende:
[..]
Moet ik dat wel echt doen? Het is eng hoor![]()
Maar bestaat zo'n apparaatje echt? Nee toch?![]()
zet er op!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:33 schreef Semmm het volgende:
[..]
Moet ik dat wel echt doen? Het is eng hoor![]()
Maar bestaat zo'n apparaatje echt? Nee toch?![]()
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:35 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Ik ben seizoen 1 van baantjer aan het downloaden, kan wel even duren voordat hij klaar is maar dan begin ik aan het soundboard. Wilde eerste a-team doen maar dat geluid is gewoon van zo'n slechte kwaliteit...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |