Oh sorryquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:08 schreef BBQ-kip het volgende:
Lipsmackers?
Lipspa's van NYX bedoelde ik
Waar dan? Vaak shipped USA tch niet naar NL?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:19 schreef dzjowennah het volgende:
Ik heb toevallig een grote NYX bestelling geplaats via internet. Vanuit Amerika maar $12 shippingkosts
Die palletjes zijn echt zo verschrikkelijk mooiquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:11 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh sorryJa die idd. Ik onthoud al die namen ook niet joh
Ik wil ook nog 2 of 3 van die 10-kleuren paletjes bestlelen van NYX maar mag niet van mezelf
You're welcome babequote:
Oh ja, heb ik ook laatste besteld, prima site, mijn verzendkosten waren hoger, door dat kutpalette met die 400000 lelijke kleuren oogschaduwquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:23 schreef dzjowennah het volgende:
Non pareil boutique. Heb er al vaker besteld en gaat altijd goed. Betrouwbare site. En een wisselend assortiment.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
EENSquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:24 schreef Burdie het volgende:
[..]
Die palletjes zijn echt zo verschrikkelijk mooi![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[/nothelping].
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh ja, heb ik ook laatste besteld, prima site, mijn verzendkosten waren hoger, door dat kutpalette met die 400000 lelijke kleuren oogschaduw
Welke was dat dan? En wat is er mis mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
I know, ik heb er al twee, die voor groene en bruine ogen. Ik heb zelf blauwe ogen, maar die kleuren die daarin zaten vond ik niet mooiquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:21 schreef BBQ-kip het volgende:
Hehehe, lipsmackers doet me denken aan van die cheap-ass blikjes met fruitsmurrie voor op je lippen
Ik had toen ik jonger was iets soortgelijks met watermeloen en aardbei, bleh.
Die paletjes zijn fijn, ik kan je de smokey eyes erg aanraden
Heel fijne kleurtjes, ik gebruik die elke dag als ik nara mijn werk ga. In het weekend gooi ik soms een ander kleurtje op mijn oogjes, maar deze kleuren zijn lekker makkelijk te combineren en neutraal.
Natuurlijk breng ik het dan niet aan als een vette smokey eyes, maar subtiel
Die 78-eyeshadows palette moet je laten liggen he, da's prut. Zonde van je geld.
Jaaaaaaaaaa.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:24 schreef Burdie het volgende:
[..]
Die palletjes zijn echt zo verschrikkelijk mooi![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[/nothelping].
De 78-eyeshadow palette. Alleen maar oogschaduw in "every color imaginable".quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:29 schreef Burdie het volgende:
[..]
Welke was dat dan? En wat is er mis mee?.
Ik weet nog steeds niets hoe dat Ebay nou werkt... wellicht door de tijd eens kijkenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:30 schreef Enfermera het volgende:
[..]
I know, ik heb er al twee, die voor groene en bruine ogen. Ik heb zelf blauwe ogen, maar die kleuren die daarin zaten vond ik niet mooiik wil eigenlijk idd nog de smokey, de romance, versus en nog 1tje.
Ik koop ze idd altijd op eBay, lekker goedkoop qua dollars en verzendkosten
Als je bankrekening je lief is: niet doenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:25 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik weet nog steeds niets hoe dat Ebay nou werkt... wellicht door de tijd eens kijken
Dan kan je idd beter andere paletten kopen. Ik heb er zelf 1 van Zoeva, die is echtquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
De 78-eyeshadow palette. Alleen maar oogschaduw in "every color imaginable".
Nou, het zijn vrijwel allemaal lelijke kleuren (op het plaatje leek het zo mooi).
Heel veel glitter, waarvan veel kleurtjes echt megagrote glitters bevatten, niet mooi op te brengen (chunky).
Zeer weinig pigment.
En buiten dat is het een gammel palette wat echt snel uit elkaar flikkert, met de schuifsysteempjes.
Nèh, ik vind het niks... helaas, want was wel een duur ding (25 dollar + hogere verzendkosten i.v.m. grootte van het pakket) en ik had er zo naar uit zitten kijken
Edit: deze dus:
http://www.nyxcosmetics.com/MPages/S104/Profile_S104.php
[ afbeelding ]
Echt supermakkelijk. Je kan gewoon een account aanmaken en met paypal betalen. Altijd veilig; jij betaald, dat komt dan wel gelijk bij de verkoper aan, maar als hij niks opstuurt dan bevriezen ze (paypal) die betaling en kunnen ze er dus niks mee. Paypal bemiddeld ook altijd in zulke zakenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niets hoe dat Ebay nou werkt... wellicht door de tijd eens kijken
Mooie paletjes die je in gedachten hebt
Zijn ook ongeveer degenen die ik nog zou willen
Koop je ook weleens single eyeshadows van NYX op Ebay?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) maar dat ik al zoveel heb.
En dat ik al zoveel heb komt omdat ik een beetje een zoektocht aan het doen was/ben naar kleuren en producten die bij mij passen. Ik ben er inmiddels achter dat ik houd van neutrale kleuren, paarstinten, taupe-achtige grijsbruin tinten, matte kleuren en een beetje satin af en toe.
En dat concealer een gift from heaven is en foundation niet zozeer hoeft voor mij.
Nou ja, daar had ik gewoon wat spullen voor nodig om daar achter te komen
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |