En waarom een spatiequote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:46 schreef Bravebart het volgende:
Waarom stage met een hoofdletter?
-Geen idee
Anders was de nadruk op fossiel weg vond ikquote:
Ja, bedankt daarvoor hèquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Anders was de nadruk op fossiel weg vond ik
quote:
Milou de nieuwe spamslet?quote:Top 20 in de StageSC-reeks op 07-01-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 108 Milou__
02. 090 The_Dean
03. 087 DjRex89
04. 044 jna
05. 041 Psychonikeo
06. 040 Bravebart
07. 037 Kuno_van_Dijk
08. 035 Bootje84
09. 033 L.no
10. 029 rhubarbje
11. 028 AMDB
12. 017 Houniet
13. 012 Luctor.et.Emergo
14. 010 PieterBas
15. 008 Piles
16. 006 Isdatzo
17. 003 Dzjenn.
18. 002 motorbloempje
19. 001 Kreator
Reeks-statistieken!
Trana boeng jongen. Je weet toch!quote:
Lief van jequote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:54 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja neem paula ff over nu ze ban heeft
Sharing is caringquote:
ook een aardige optie ja..quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:42 schreef AMDB het volgende:
[..]
Gewoon een vraag doen in de trant van: "Wat claimen zowel het Sparta als het Feyenoord museum het origineel van in het bezit te hebben?"
En dan wat antwoorden in de trant van: "het echte shirt van voetballer xx uit de legendarische wedstrijd sparta-feyenoord van 04-03-1472" enz.
Kom gerust een stuk halenquote:
quote:
Mail maarquote:
Sorryquote:
Dacht dat je alles al af hadquote:
Nieuwe opdrachtquote:
Nicequote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:18 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nieuwe opdrachtMoet ff iets belangrijks fixen zodat ze multicast kunnen gaan gebruiken bij demo's
quote:
Welkom terugquote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:23 schreef Heroinjunk het volgende:
Zooo, ik ben hier lang niet meer geweest.Ik heb de laatste 3 weken geen stage gehad + heel druk gehad.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:23 schreef Heroinjunk het volgende:
Zooo, ik ben hier lang niet meer geweest.Ik heb de laatste 3 weken geen stage gehad + heel druk gehad.
Ben je dr daar tegengekomen dan?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:25 schreef jna het volgende:
Volgens mij zat ze gewoon in de afkickkliniek
Bereid je maar voor dit weekend danquote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:26 schreef Heroinjunk het volgende:
Ja, ik moest afkicken van de sneeuw.
NEE! Bek houden, niet het lot tarten, ik wil die rommel niet eerder dan zondagavond!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:27 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Bereid je maar voor dit weekend dan
Ik houd van sneeuw. Hier ligt 15 cm.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:27 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Bereid je maar voor dit weekend dan
Loverboyquote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:28 schreef The_Dean het volgende:
[..]
NEE! Bek houden, niet het lot tarten, ik wil die rommel niet eerder dan zondagavond!
Hier ligt bijna niks meerquote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:29 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik houd van sneeuw. Hier ligt 15 cm.
Ja, hier ligt én sneeuw én is het glad op de niet veel bereden wegen. Ze hebben geen zout meer.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:30 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Hier ligt bijna niks meerWaar het wel ligt is het spekglad
Ging vanochtend op weg naar de bushalte al bijna op mn smoel
Vandaag zou de gevoelstemperatuur volgens mij rond de -15 zijnquote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:30 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, hier ligt én sneeuw én is het glad op de niet veel bereden wegen. Ze hebben geen zout meer.En het wordt -7 ofzo vannacht hier.
quote:
quote:
Die van mij wou vanochtend niet eensquote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:32 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Vandaag zou de gevoelstemperatuur volgens mij rond de -15 zijnIs wel leuk wegrijden met de auto
Ja, vanmorgen stond er -10 op het nieuws. Maar ik vind het eigenlijk best wel meevallen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:32 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Vandaag zou de gevoelstemperatuur volgens mij rond de -15 zijnIs wel leuk wegrijden met de auto
Ben een viking man, ik trek dat wel, maar toch bedanktquote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:33 schreef jna het volgende:
Morgen schijnt het echt een hel te worden qua kou. Dus veel plezier Dean
Over jou maak k me geen zorgen ookquote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:35 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ben een viking man, ik trek dat wel, maar toch bedankt
Ik hou haar wel warmquote:
Heb maar een half jaar vertraging hoor, dus valt wel meequote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:28 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Werd ook wel een keer tijd pilliewillie!!! Gefeliciteerd dat je maar veel er van hebt geleerd!
heb je nou die andere?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:32 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Die van mij wou vanochtend niet eens
Ja. Beide nog. Jetta deed het zonder mankeren...quote:
Dat maakt het juist interessant toch?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:38 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik haat tussentijdse stage verslagen. Moet ik helemaal gaan beschrijven hoe de organisatie in elkaar zit qua bestuur. Ik loop stage op de friggin' gemeente.
Dat is alleen maar makkelijk toch? Als ze ergens organogrammen e.d. hebben is het wel bij een gemeentequote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:38 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik haat tussentijdse stage verslagen. Moet ik helemaal gaan beschrijven hoe de organisatie in elkaar zit qua bestuur. Ik loop stage op de friggin' gemeente.
Joah, maar nu moet ik de hele directie enzo gaan beschrijven. En aangezien Helmond een vrij grote gemeente is.quote:
Poëtisch hoogstandje weerquote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:53 schreef Milou__ het volgende:
you are a bitch with no ass and you drink a lot. youve got no titts you are a bitch
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:53 schreef Milou__ het volgende:
you are a bitch with no ass and you drink a lot. youve got no titts you are a bitch
kan je hem niet bij je thuis zetten. Ik zeg gewoon de voordeur vervangen voor een garagedeurquote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:43 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja. Beide nog. Jetta deed het zonder mankeren...
Maar het was ook wel heel echt koud vannacht voor dat arme ding
Voor een stagiair een hele prestatie..quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:58 schreef Heroinjunk het volgende:
Aaah, ik ben weer vooruit gekomen. Ik haat telefoneren en vandaag heb ik voor het eerst de telefoon opgenomen op mijn stage.
Ja, het klinkt stom.
Hij staat bij me thuis, kan alleen nergens binnenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:58 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
kan je hem niet bij je thuis zetten. Ik zeg gewoon de voordeur vervangen voor een garagedeur
Applausquote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:58 schreef Heroinjunk het volgende:
Aaah, ik ben weer vooruit gekomen. Ik haat telefoneren en vandaag heb ik voor het eerst de telefoon opgenomen op mijn stage.
Ja, het klinkt stom.
je bedoelde ik ook eigenlijk met thuisquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:02 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hij staat bij me thuis, kan alleen nergens binnen
En als dat zou kunnen, mijn auto in de woonkamer! Lekker droog en warm sleutelen
Te erg gewoon.quote:
Hahaha, ik heb echt zo'n hekel aan telefoneren. Als ik naar de belastingdienst of iets dergeljiks moet bellen, doet mijn moeder het voor me.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:01 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Voor een stagiair een hele prestatie..
Hahaha, dit was ook mijn eerste keer. Maar hier moet het wel, want mensen zitten in gesprek in de spreekkamer, zijn weg of zijn al aan het bellen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:02 schreef AMDB het volgende:
Ik heb hier nog nooit de telefoon opgenomen, 1x naar mij doorverbonden toen m'n docent belde
Danku danku.quote:
The Book of Love?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:07 schreef Houniet het volgende:
Gister de nieuwe American Pie gekeken met 2 vrouwen, wat een kutfilm zeg.
Binnen 25 minuut een topic vol toch?quote:
Ik vond het vroeger ook eng, zeker op mijn stage. Nu neem ik ook gewoon telefoon van collega's op, alleen mislukt het doorschakelen nog wel eens...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:07 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hahaha, ik heb echt zo'n hekel aan telefoneren. Als ik naar de belastingdienst of iets dergeljiks moet bellen, doet mijn moeder het voor me.
Ja, gaar aftreksel van deel 1.quote:
Ja, het komt wel goed ooit. Zal toch moeten! Alleen ik snap doorschakelen nog niet, dus wandel ik maar gewoon naar de telefoon van mijn collega's.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik vond het vroeger ook eng, zeker op mijn stage. Nu neem ik ook gewoon telefoon van collega's op, alleen mislukt het doorschakelen nog wel eens...
Ja, ik vond hem ook niet zo tof. 6 is daarentegen vrij tof. Stiffler.quote:
Ik vergeet altijd het doorschakelnummer van mijn collega's..quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:13 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, het komt wel goed ooit. Zal toch moeten! Alleen ik snap doorschakelen nog niet, dus wandel ik maar gewoon naar de telefoon van mijn collega's.
Dat is rot.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:14 schreef Heroinjunk het volgende:
Al 3 afspraken zijn niet komen opdagen.
Dushiquote:
lijstje uitprinten?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik vergeet altijd het doorschakelnummer van mijn collega's..
Naambellenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik vergeet altijd het doorschakelnummer van mijn collega's..
Hoe vaak ik niet door naambellen per ongeluk gebeld ben...quote:
De meeste dagen op stage zijn nutteloos!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:18 schreef Bravebart het volgende:
Buh, weer eens een nutteloze dag op stageZo maar eens de voorjaarsschoonmaak gaan trotseren
Nee gek, bij mij zijn het immer nuttige dagenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:18 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
De meeste dagen op stage zijn nutteloos!
Ja, bij mij niet, op vrijdag komen er niet zoveel afspraken.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee gek, bij mij zijn het immer nuttige dagen
Jij blij, hoef je minder de telefoon op te nemenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:20 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, bij mij niet, op vrijdag komen er niet zoveel afspraken.
Ik moet gewoon wat biertjes drinken, heb ik het vanzelf warm.quote:
Juist meer.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jij blij, hoef je minder de telefoon op te nemen
Ohquote:
Hier ook. Tot de vocals is het best een prima plaat.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:32 schreef Houniet het volgende:
Bart, nu staat die nieuwe plaat van Marco V en Jonathan Mendelsohn op.
Dean had denk ik wat anders in z'n hoofdquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:24 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik moet gewoon wat biertjes drinken, heb ik het vanzelf warm.
Dat is ook niet erg.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:34 schreef jna het volgende:
[..]
Dean had denk ik wat anders in z'n hoofd
Wat een lul is het ookquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:34 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja.En Mark wil me niet komen ophalen en nu moet ik hier helemaal boterhammen eten.
Ja, neem ik jou in de plaats!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat een lul is het ookDumpen die gast
Ik kom je ook niet halen hoorquote:
Net nietquote:
Ja, maar die willen wij ook zien!!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:07 schreef DjRex89 het volgende:
Ik ben mega gepwnd
Ik werd gebeld of ik ff langs een designer wilde komen om wat te bespreken dus ik erheen (is een ander kantoortje waar 8 man zitten) hebben ze een bekertje water op de deur gezetDus een andere collega heeft t gefilmd en naar iedereen doorgemaild
Ben nu wel bezig om hem terug te pakken
Stuur dat filmpje eens door..quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:07 schreef DjRex89 het volgende:
Ik ben mega gepwnd
Ik werd gebeld of ik ff langs een designer wilde komen om wat te bespreken dus ik erheen (is een ander kantoortje waar 8 man zitten) hebben ze een bekertje water op de deur gezetDus een andere collega heeft t gefilmd en naar iedereen doorgemaild
Nee hoor, dat kwartiertjequote:
Ja ze wilde hem op youtube zetten maar dat lukte niet. Zal ff langslopen om te vragen of het gelukt isquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:09 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, maar die willen wij ook zien!!
Haha ik moest lachen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:07 schreef DjRex89 het volgende:
Ik ben mega gepwnd
Failquote:
Ik wil niet het risico lopen dat die applicatie zomaar overal en nergens terecht komt.. Dus liever op iemands eigen webhost. Ik heb wel een webhost maar weet het wachtwoord van mn FTP niet meerquote:
De KPD FTP?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:19 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik wil niet het risico lopen dat die applicatie zomaar overal en nergens terecht komt.. Dus liever op iemands eigen webhost. Ik heb wel een webhost maar weet het wachtwoord van mn FTP niet meer
Het was een doorgeknipt plastic bekertje omdat de ruimte tussen de deur en het plafond maar 5cm is.. En ik ben wel blij dat het geen emmer wasquote:
Vertel?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:45 schreef DjRex89 het volgende:
Ik zoek het nie meer vandaagZin in vanavond
Invallen bij raad van elf. Samenvatting: Vooraan zitten, cabaret, gratis drank/of miss 10euro lappen ofzo, genoeg eten, 500 meter van mn huis.quote:
Nice!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:52 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Invallen bij raad van elf. Samenvatting: Vooraan zitten, cabaret, gratis drank/of miss 10euro lappen ofzo, genoeg eten, 500 meter van mn huis.
Vrouwen zijn verboden in de raad van elfquote:
No worry's, ik kan me makkelijk verkleden als een vent.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:10 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Vrouwen zijn verboden in de raad van elf
Damn, wat faal ik in Engels.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:12 schreef L.no het volgende:
[..]
No worry's, ik kan me makkelijk verkleden als een vent.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:12 schreef L.no het volgende:
[..]
No worry's, ik kan me makkelijk verkleden als een vent.
No worries Lienquote:
Ieder zn ding hequote:
Die is niet objectief!quote:
Teiltje?quote:
Nog 30min!quote:
Doe maar.quote:
quote:
Mijn familieleden hebben het ook gezien.quote:
:dquote:
Overdrijving?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:30 schreef L.no het volgende:
[..]
Mijn familieleden hebben het ook gezien.![]()
Ik zie serieus uit als eentje als ik het wil.
[..]
:d
Maar dat is niet de bedoeling.
[..]
Overdrijving?
quote:
Kan ik toch ook niks aan doenquote:
Je moet met dit weer ook helemaal niet naar buiten gaanquote:
.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:59 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Je moet met dit weer ook helemaal niet naar buiten gaan
Dus kan ik concluderen dat je nu weekend hebtquote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:03 schreef DjRex89 het volgende:
LOL
Ik sta op dumpert
http://www.dumpert.nl/med(...)ijdagmiddag_lol.html
Jaquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:01 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dus kan ik concluderen dat je nu weekend hebt
Tshirt hier.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:59 schreef Milou__ het volgende:
De tering wat is het koud!
Jemig, zo grappig was het ook weer niet.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:03 schreef DjRex89 het volgende:
LOL
Ik sta op dumpert
+1 om hem omhoog te werkenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:03 schreef DjRex89 het volgende:
LOL
Ik sta op dumpert
AHAHAHAHA JAWEL!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:10 schreef L.no het volgende:
[..]
Jemig, zo grappig was het ook weer niet.
Whut.quote:
Nee, volgende week weer. Eerste wedstrijd van dit jaar dan.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:21 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Gek he.
Moet jij nog voetballen vanavond?
Ja ik wel.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:21 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nee, volgende week weer. Eerste wedstrijd van dit jaar dan.
Du?
Lekkerquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:25 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja ik wel.
Eerst wedstrijd met het 2e en dan trainen met het 1e. Gaat zwaar worden. 2uur in de zaal.
Want?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:36 schreef AMDB het volgende:
Ik heb echt een intense grafhekel aan zaalvoetbal.
hater.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:36 schreef AMDB het volgende:
Ik heb echt een intense grafhekel aan zaalvoetbal.
En dat ligt niet aan je schoenen of door een bepaalde manier van lopen?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:38 schreef AMDB het volgende:
Ik hou sowieso niet zo van binnen sporten. Heb het nogal snel warm. Daarbij met zaalvoetbal krijg ik ontzettende last van m'n voeten, is altijd zo'n naar gevoel. Laat mij maar lekker buiten iets doen, zelfs met dit weer.
Kan inderdaad een invloed hebben.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:39 schreef L.no het volgende:
[..]
En dat ligt niet aan je schoenen of door een bepaalde manier van lopen?
Niet aan m'n schoenen, heb al veel verschillende gehad, denk dat het vooral komt omdat ik binnen nooit op een lekkere manier zweet.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:39 schreef L.no het volgende:
[..]
En dat ligt niet aan je schoenen of door een bepaalde manier van lopen?
Hm, daar weet ik niets van helaas. Wel jammer voor je though.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:41 schreef AMDB het volgende:
[..]
Niet aan m'n schoenen, heb al veel verschillende gehad, denk dat het vooral komt omdat ik binnen nooit op een lekkere manier zweet.
Haha het lot..quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:18 schreef Bootje84 het volgende:
Lol.. Denk je alles meegemaakt te hebben..
Kom ik een van mijn eerste vriendinnetjes op paiq tegen.. (zo een beetje 10 jaar geleden)
Kutleven.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:18 schreef Bootje84 het volgende:
Kom ik een van mijn eerste vriendinnetjes op paiq tegen.. (zo een beetje 10 jaar geleden)
Via ICQ toen gehosseldquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:18 schreef Bootje84 het volgende:
Lucquote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:19 schreef jna het volgende:
Terug van condoleren. Misschien nog met mn bakkes op het 8 uur journaal
Oud president van Suriname is overleden. Balkie, Bos, Verhagen, Koenders en Venetiaan (huidige president Suriname) waren er ook. Veel camera's enzoquote:
kejquote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:24 schreef jna het volgende:
[..]
Oud president van Suriname is overleden. Balkie, Bos, Verhagen, Koenders en Venetiaan (huidige president Suriname) waren er ook. Veel camera's enzo
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:18 schreef Bootje84 het volgende:
Hoi Lie....quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:58 schreef rhubarbje het volgende:
wij hebben geen borrel!
Maar gelukkig ben ik altijd vrij op vrijdag dus kan ik in mijn eentje borrelen
Ik heb wel hard aan stage gewert vandaag
ik ben gewoon trots op mezelf
Dat doen er genoeg hier tochquote:
je mag het best zeggen hoorquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoi Lie....
In je eentje borrelen![]()
Heel goed
Ik ben graag op de hoogtequote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je mag het best zeggen hoor
Hoewel ik wel onwijs benieuwt ben hoe je het weet!!
ik gebruik die acount al maanden niet meer en ik moet heel eerlijk zijn dat ik me niet kan herinneren ooit zeg maar echt tegen jou aan gelopen te zijn hier op fok
maar misschien komt dat gewoon omdat ik niets kan onthouden
Zonde, onthouden is juist zo leukquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:04 schreef rhubarbje het volgende:
maar misschien komt dat gewoon omdat ik niets kan onthouden
Nou, vertelquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Zonde, onthouden is juist zo leuk
Dat je na een jaar nog weet wat voor uitspraken mensen hier gedaan hebben enzo
Okquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb zo vaak teruggezocht dat ik wist: hier is toen iets over gezegd door die
Nou, dat is niet helemaal waar.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar over het algemeen kun je zeggen: een jaar geleden werd hetzelfde besproken als nu
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ben graag op de hoogte
Maar je bent inderdaad nog nooit tegen me aan gelopen
Ik zei toch al, ik ben graag op de hoogtequote:
Iddquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Niet helemaal, maar regelmatig dezelfde onderwerpenMaar dat heb je altijd natuurlijk
Wat ben je vergeten?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:08 schreef Bravebart het volgende:
Oh WIDM jaIk ben het nu alweer vergeten
Uuh, WIDM?quote:
Inbox legen, mutsquote:De inbox van rhubarbje is vol
te kijken bedoel je?quote:
Populairquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:27 schreef rhubarbje het volgende:
Al weer
momentje hoor, hij is zo leeg
I know, maar ik was vergeten dat het was.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
te kijken bedoel je?
Kijk je terug via uitzendiggemist.
Nee, hij had nu in Japan moeten zijn om mee te doen, nou goedquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
te kijken bedoel je?
Kijk je terug via uitzendiggemist.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
I know, maar ik was vergeten dat het was.
of gewoon een ordinaire sloerie die haar pmbox voor iedereen meteen open gooitquote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, hij had nu in Japan moeten zijn om mee te doen, nou goed
Hey, die opmerking wilde ik makenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
of gewoon een ordinaire sloerie die haar pmbox voor iedereen meteen open gooit
Maar laten we het vooral op populair houden![]()
Andere dingen aan mn hoofd jwt.quote:
ow doe nog maar even dan hoorquote:
Ik ken hetquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
of gewoon een ordinaire sloerie die haar pmbox voor iedereen meteen open gooit
Maar laten we het vooral op populair houden![]()
Hé, onderschat me nietquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Sinds wanneer is hij BN'er?
owjaquote:
Is het tegenwoordig niet juist hip om geen tv te hebbenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
owja
ik heb geen tv, dus ik ben niet zo hip en zo
De goeie juistquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
je stelt de verkeerde prioriteiten.
Fipm.quote:
Ik heb ook geen tv, maar wel internetquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
owja
ik heb geen tv, dus ik ben niet zo hip en zo
oeh laten we het hopenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Is het tegenwoordig niet juist hip om geen tv te hebben
En een topickiller.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oeh laten we het hopen
wat een trentzetter ben ik dan
Maar sommige veel beter dan anderen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat talent bezit eenieder die hier post
quote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:01 schreef jna het volgende:
ik schreeuwen: STAGE SC REPRESENTINNNNNNNN'
De macht van Eva Jinek..quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
![]()
En dat durven ze er zomaar uit te knippen.
Dat zal het zijn inderdaad.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:26 schreef jna het volgende:
[..]
Die wil me natuurlijk voor haarzelf houden
Geen idee. Ik moet binnenkort weer eens naar de bios gaan.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:28 schreef Piles het volgende:
Hebben jullie een beetje filmkennis hier? Zag pas in de bios een trailer, over 3 mensen met een hoog iq die iets gaan overvallen. Soort van Ocean's film. Ik wil 'm zien, maar weet er verder niks van
Hij komt dus binnenkort uit, komende 2 maanden ofzo
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen idee. Ik moet binnenkort weer eens naar de bios gaan.
Avater schijnt ook een zeer goede film te zijn. Althans dat vond mijn collega.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:33 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Shutter Island en Lovely Bones wil ik sowieso gaan zien
Die was toch een paar jaar geleden toch ook al in de bios?quote:
Is weer nieuwe film van johquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die was toch een paar jaar geleden toch ook al in de bios?
Ik heb geen andere trailer dan paar jaar geleden gezien nog.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Is weer nieuwe film van johKijk je geen reclames?
Wait. Deja vu....quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:42 schreef rhubarbje het volgende:
Die wil ik zien ja
Vriendje heeft al gezegd dat we gaan
Nu moeten we alleen ons huis nog uit, wat vaak nogal echt een actie is met die sneeuw en zo
Dus het zal de lente wel worden
Dat eind stukje zat ook in die vorige trailer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |