abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 10 januari 2010 @ 16:37:56 #201
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_76638956
quote:
Op zondag 10 januari 2010 14:53 schreef Kolonia het volgende:
Is mis DeMajoor, is ze aan het bevallen nu?
Zou mooi zijn. Ze is nu 1 dag overtijd
  zondag 10 januari 2010 @ 16:42:51 #202
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_76639156
quote:
Op zondag 10 januari 2010 14:53 schreef Kolonia het volgende:
Is mis DeMajoor, is ze aan het bevallen nu?
Volgens mij had ze wel gezegd in het weekend niet online te zijn, maar dat sluit bevallen niet uit natuurlijk
  zondag 10 januari 2010 @ 17:48:43 #203
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76641956
quote:
Op zondag 10 januari 2010 16:42 schreef marky het volgende:

[..]

Volgens mij had ze wel gezegd in het weekend niet online te zijn, maar dat sluit bevallen niet uit natuurlijk
Ik geloof ook inderdaad dat ze zoiets had gezegd...

Happy, hou je het nog een beetje vol? Bijna verlof toch of niet?
  zondag 10 januari 2010 @ 19:08:56 #204
57497 happyme28
I'm so happy
pi_76645530
quote:
Op zondag 10 januari 2010 17:48 schreef Asyniur het volgende:

[..]
Happy, hou je het nog een beetje vol? Bijna verlof toch of niet?
Ja, eigenlijk mag ik niet klagen. Slapen wordt wel wat minder prettig, beetje last van mijn buik die in de weg zit, maar een voedingskussen en een extra hoofdkussen helpen wel en lang lopen wil ook niet echt meer. Zaterdag een paar uurtjes wezen shoppen maar dan ben ik wel kapot.

Verder deze hele week nog werken en volgende week maandag t/m donderdag dus dat is te overzien. Het wordt wel zwaarder maar ik mag echt niet klagen. Nog even doorbuffelen, een paar projecten opstarten zodat de teams zelfstandig verder kunnen en nog wat kleine projecten afronden en dan kan ik met een gerust hart afscheid nemen voor een paar maanden.

Kijk erg uit naar mijn verlof, lekker een beetje tutten en mij mentaal voorbereiden op de bevalling. Lekker afspreken met vriendinnen en mijn moeder komt lekker langs om te helpen dus daar kan ik wel naar uitkijken.

Ik had het er nog met marky over dat het zo ongelofelijk snel is gegaan. Maar ik heb echt onwijs genoten van mijn zwangerschap en eigenlijk geniet ik nog steeds (ben eigenlijk de onzekere eerste 12 weken al weer bijna vergeten merk ik nu ). Over 5-6 weken zal ik het wel zat zijn, maar ik hoop nu nog niet dat hij eerder komt eerlijk gezegd.

Even algemeen een vraagje: hebben jullie in de box ook een boxmatras of alleen een boxkleed?
  zondag 10 januari 2010 @ 21:16:11 #205
64262 DJRandall
zijn vrouw!
pi_76652827
quote:
Op zondag 10 januari 2010 19:08 schreef happyme28 het volgende:
Even algemeen een vraagje: hebben jullie in de box ook een boxmatras of alleen een boxkleed?
Ik heb alleen een boxkleed er in liggen.

Ben net thuis van een nieuwjaarsborrel bij schoonfamilie. Lief ligt nog steeds ziek op de bank, dus ik ben alleen geweest. Wel lekker gegeten daar...

[ Bericht 15% gewijzigd door DJRandall op 10-01-2010 21:27:39 ]
  zondag 10 januari 2010 @ 21:27:52 #206
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_76653673
leonieke,jullie hebben toch gezegt het zelf te gaan doen,als ie dan toch komt om het doen zou ik gewoon zeggen dat er gezegt is dat jullie het zelf doen en het dus niet nodig is en als ie dan nog door zeurt zeg je dat ie kosteloos mag komen helpen(wedden dat ie plak voor z'n kop dan snel verdwijnd).

Ik moet ook zo veel plassen,moest er voorheen 1x per nacht uit,nu zo'n 4-5 keer,vreselijk
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
  zondag 10 januari 2010 @ 21:34:41 #207
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76654159
quote:
Op zondag 10 januari 2010 19:08 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Ja, eigenlijk mag ik niet klagen. Slapen wordt wel wat minder prettig, beetje last van mijn buik die in de weg zit, maar een voedingskussen en een extra hoofdkussen helpen wel en lang lopen wil ook niet echt meer. Zaterdag een paar uurtjes wezen shoppen maar dan ben ik wel kapot.

Verder deze hele week nog werken en volgende week maandag t/m donderdag dus dat is te overzien. Het wordt wel zwaarder maar ik mag echt niet klagen. Nog even doorbuffelen, een paar projecten opstarten zodat de teams zelfstandig verder kunnen en nog wat kleine projecten afronden en dan kan ik met een gerust hart afscheid nemen voor een paar maanden.

Kijk erg uit naar mijn verlof, lekker een beetje tutten en mij mentaal voorbereiden op de bevalling. Lekker afspreken met vriendinnen en mijn moeder komt lekker langs om te helpen dus daar kan ik wel naar uitkijken.

Ik had het er nog met marky over dat het zo ongelofelijk snel is gegaan. Maar ik heb echt onwijs genoten van mijn zwangerschap en eigenlijk geniet ik nog steeds (ben eigenlijk de onzekere eerste 12 weken al weer bijna vergeten merk ik nu ). Over 5-6 weken zal ik het wel zat zijn, maar ik hoop nu nog niet dat hij eerder komt eerlijk gezegd.

Fijn dat je hebt kunnen genieten van de zwangerschap joh!
En dat je die eerste moeilijke weken 'vergeten' bent, is heel normaal. Dat hoort er gewoon bij.
Hier nog geen box in huis maar er komt alleen een boxkleed in...
pi_76667107
Ik meld me weer met buik, zonder weeën en met beter humeur. Ik heb erg opgezien tegen het overschrijden van de uitgerekende datum. Om een of andere reden voelde ik me slecht bij het idee dat ik niet op tijd kon bezorgen (net als mijn moeder, schoonmoeder en schoonzussen, trouwens). Maar nu die angst is uitgekomen, is er niets meer om me druk om te maken. Gewoon te laat of veel te laat, wie kan het wat schelen, toch?

Faja, meld je je even? Of ben je inmiddels echt aan het bevallen? Ik heb me altijd laten vertellen dat bloedverlies toch wel een duidelijke aankondiging is van een naderende bevalling, dus wie weet.
pi_76667126
MELD. Zonder baby, zonder weeen en met een afspraak bij de verloskundige voor strippoging 2 om 09.15 uur. Hopelijk met meer resultaat dan afgelopen week.
  maandag 11 januari 2010 @ 08:05:40 #210
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_76667151
DeMajoor en Faja, m'n moeder heeft zo'n lekker dooddoener in dit soort gevallen... "Er is er nog nooit eentje blijven zitten" zegt ze dan

Hoop dat je strippoging succes heeft Faja en DeMajoor, fijn dat het nu wat relaxter voelt om 'over tijd' te zijn.

Happy, ik ben blij dat je zo geniet van het zwanger zijn. Ik hoop zelf ook nog een keer te kunnen zeggen dat ik de eerste 12 weken vergeten ben... Bijna verlof meid
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_76667219
quote:
Op maandag 11 januari 2010 08:05 schreef flugeltje het volgende:
DeMajoor en Faja, m'n moeder heeft zo'n lekker dooddoener in dit soort gevallen... "Er is er nog nooit eentje blijven zitten" zegt ze dan
Wij zijn gisteren op een verjaardag geweest. Ik ben op een gegeven moment maar gestopt met tellen van het aantal keer dat ik dat te horen kreeg...
quote:
Hoop dat je strippoging succes heeft Faja en DeMajoor, fijn dat het nu wat relaxter voelt om 'over tijd' te zijn.

Happy, ik ben blij dat je zo geniet van het zwanger zijn. Ik hoop zelf ook nog een keer te kunnen zeggen dat ik de eerste 12 weken vergeten ben... Bijna verlof meid
Nu lijkt dat niet zo, maar Happy heeft helemaal gelijk. Dat ben je echt zo vergeten. Bij mij waren de eerste 10 weken ook licht problematisch, maar door de 5 zorgeloze maanden erachteraan, was ik dat zo weer vergeten.
  maandag 11 januari 2010 @ 08:29:20 #212
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76667368
LLM, nog heel eventjes. Nu duurt het echt niet lang meer...
quote:
Op maandag 11 januari 2010 08:13 schreef DeMajoor het volgende:
Nu lijkt dat niet zo, maar Happy heeft helemaal gelijk. Dat ben je echt zo vergeten. Bij mij waren de eerste 10 weken ook licht problematisch, maar door de 5 zorgeloze maanden erachteraan, was ik dat zo weer vergeten.
Zelfs als je daarna geen zorgeloze maanden hebt, vergeet je heel snel hoe het was...
Dat is het mooie van de hersenen
pi_76667689
quote:
Op maandag 11 januari 2010 08:29 schreef Asyniur het volgende:

Zelfs als je daarna geen zorgeloze maanden hebt, vergeet je heel snel hoe het was...
Dat is het mooie van de hersenen
Inderdaad. Zonder die gadget waren we allemaal al massaal voor een mammoet gesprongen en had de mensheid 2010 niet eens gehaald...
pi_76668161
nog geen nieuwe baby's geboren zie ik, maar wel een afspraak om te strippen
succes nog faja!
en ik zag dat mensen lekker aan het genieten zijn hoe fijn!

Hier is de rust wel weer een beetje in mn hoofd teruggekeerd, zit niks anders op dan donderdag af te wachten!
pi_76668623
Strip poging 2 is gelukt, nou maar weer gewoon afwachten of dat het gewenste effect heeft. Zo niet, dan heb ik morgen middag een acupunctuur afspraak staan en een bel afspraak voor as maandag om te beslissen of ik de verloskundige langs laat komen om de vliezen te breken of dat ik langs de gyneacoloog wil voor een consult. Nu even een broodje eten en dan ga ik op de bank met een boek. Mijn man is werken, dochter naar school en de kleine meneer is voor de tv geparkeerd.
pi_76668834
Duimen dat het deze keer wel effect heeft, Faja. (Anders: wonderolie proberen?)

Ik moet vanmiddag ook weer ctg en naar de gyn. Eens kijken wat die te vertellen heeft. Ik verwacht niets, gewoon ctg op vrijdag en weer een nieuwe afspraak volgende week maandag.
  maandag 11 januari 2010 @ 10:12:39 #217
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76669177
Ik voel aan mijn water ( ) dat er deze week minstens 1 vers babietje zich meldt...
pi_76669205
Waarvoor dient die CTG eigenlijk? Moet je daar naartoe als je overtijd bent of is het ene niet een logisch gevolg van het andere?
  Redactie Frontpage maandag 11 januari 2010 @ 10:28:30 #219
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_76669552
Ik wil nog even wat felicitaties het topic ingooien

Gefeliciteerd met de nieuwe aanwas en gefeliciteerd nieuwe zwangeren!

En Saffier, prachtig!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_76670018
quote:
Op maandag 11 januari 2010 10:13 schreef leonieke het volgende:
Waarvoor dient die CTG eigenlijk? Moet je daar naartoe als je overtijd bent of is het ene niet een logisch gevolg van het andere?
Overtijd ben je pas met 42 weken. Tot dan ben je gewoon à terme en doen ze niets speciaals, bij mijn weten. Die ctg is om vast te stellen hoe de conditie van het kind is en doen ze dus alleen als daar een aanleiding voor is.

In mijn geval is dat een groeiachterstand van het kindje. Ik zal dus tot aan de bevalling 2x per week een ctg moeten laten maken, zodat ze zeker weten dat het kindje het nog goed heeft in haar aquariumpje. Is dat niet het geval, dan gaan ze direct inleiden (of in het ergste geval: direct een keizersnede). Maar de tig ctg's die ik tot nu toe al heb gehad, geven geen aanleiding te denken dat dit gaat gebeuren. Dus wachten we gewoon af.
  maandag 11 januari 2010 @ 10:57:15 #221
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_76670391
Davinia van harte gefeliciteerd met de geboorte van je dochter! Wat een prachtige naam!
Hoe gaat het nu met je? Zijn je bekkenklachten nu minder? Ik hoop het zo voor je!

Een voor Faja, DeMajoor een DJ! Hou vol dames!
Mocht ik iemand vergeten zijn: Sowwy! Bij deze alsnog een

Draakje: Ik hoop dat ze snel iets qua pijnbestrijding voor je vinden waar jij je prettig bij voelt en wat ook nog eens helpt!

Leo: Er is al zoveel gezegd over het schilderen van het kamertje dat ik er maar niet meer op in ga. Ik hoop dat jij je in ieder geval prettig voelt bij de oplossing die er uiteindelijk komt!

Asy..hoe is het met jou?

Flugel! Ik ben zo blij voor je! Wat een fantastisch bericht dat alles goed was op de echo! Heb je goed genoten van jullie weekendje weg?

Happy: Wat fijn dat je je zo goed voelt! Heerlijk idee ook om over 2 weekjes verlof te hebben!

mama_papa wat een prachtige echo en nog mooier nieuws! Ben je een beetje gerustgesteld?

Simmu: Hoe is het met jou? Lukt het om een beetje op gewicht te blijven c.q. aan te komen?

Van harte gefeliciteerd ook voor alle nieuwe zwangeren! Geniet van elke dag! Mocht je een rotdag hebben, benut die dan ook ten volle.

Becky hoe is 't met jou? Helemaal klaar met verhuizen? Heb je al een beetje een buik?

Freecell: Ik hoop dat 't met jou ook goed gaat en dat je 't verhuizen/zwanger zijn/ziek(e) man(netje) in huis hebben een beetje volhoudt! Respect in ieder geval!

Mijn kleine Teigetje heeft een nieuw truucje! Ik voel d'r nu (eindelijk ) schoppen. Volgens mij kan ze dat al vrij gericht want 't is steeds precies op m'n blaas!
Ik hoor d'r al roepen: "Jaaaaaaaaa! Raaaaaaaaak! 100 punten!'

Verder gaat 't goed. Nog steeds chronisch tijdgebrek ivm nieuw huis/werken/etc. maar ik lees trouw mee op m'n telefoon! M'n buik begint eindelijk een beetje te groeien.

Mocht er een modje meelezen; mag er achter mijn naam in de op dat mijn kuukn een meisje is? Alvast bedankt!
A grand adventure has begun.
  maandag 11 januari 2010 @ 10:59:01 #222
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_76670445
Faja, fijn dat de strippoging is gelukt. Ik hoop echt dat het gaat beginnen.
DeMajoor, rustig blijven ademen. Ook al is het overtijd, heeft je kindje nog iets meer tijd om te groeien. Dat is ook wel lekker. Vooral omdat het al niet zo groot is.

Wat betreft eerste 12 weken vergeten. Ik ben morgen 12 weken, daarna zal het vergeten vast wel beginnen. Ik hoop het althans!
  maandag 11 januari 2010 @ 11:09:36 #223
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76670839
quote:
Op maandag 11 januari 2010 10:57 schreef Keshet het volgende:
Asy..hoe is het met jou?

Mijn kleine Teigetje heeft een nieuw truucje! Ik voel d'r nu (eindelijk ) schoppen. Volgens mij kan ze dat al vrij gericht want 't is steeds precies op m'n blaas!
Ik hoor d'r al roepen: "Jaaaaaaaaa! Raaaaaaaaak! 100 punten!'

Verder gaat 't goed. Nog steeds chronisch tijdgebrek ivm nieuw huis/werken/etc. maar ik lees trouw mee op m'n telefoon! M'n buik begint eindelijk een beetje te groeien.

Mocht er een modje meelezen; mag er achter mijn naam in de op dat mijn kuukn een meisje is? Alvast bedankt!
Snotterig en brak maar verder genietend van een (heel) druk mannetje in mijn buik

Leuk hè zo'n trucje? Dat wordt nog veel erger
Maar fijn dat je d'r voelt!

pessie is bijna 12 weken!
pi_76671110
Ik zit alweer op de helft. Wat gaat het snel

Goedzo Majoor dat je accepteert dat het niet erg is. Hoop dat die gedachte je rust geeft. Nog heel even maar dan mag je echt

En Faja weer een strippoging. Misschien vandaag al actie
pi_76674480

Ben even een weekendje in Landall Vennebos geweest bij vrienden. Wat vallen die zwembaden ineens tegen als je zelf geen kind meer bent zeg
Ik ben geen angstig type, maar ik was echt telkens bang dat ik een trap van een ander kind in mijn buik zou krijgen bij het zwemmen

Had hier vannacht echt een extreem druk meisje in de buik.

DeMajoor en Faja-Lobi, hopelijk gaan jullie snel aan het puffen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')