Zou mooi zijn. Ze is nu 1 dag overtijdquote:Op zondag 10 januari 2010 14:53 schreef Kolonia het volgende:
Is mis DeMajoor, is ze aan het bevallen nu?
Volgens mij had ze wel gezegd in het weekend niet online te zijn, maar dat sluit bevallen niet uit natuurlijkquote:Op zondag 10 januari 2010 14:53 schreef Kolonia het volgende:
Is mis DeMajoor, is ze aan het bevallen nu?
Ik geloof ook inderdaad dat ze zoiets had gezegd...quote:Op zondag 10 januari 2010 16:42 schreef marky het volgende:
[..]
Volgens mij had ze wel gezegd in het weekend niet online te zijn, maar dat sluit bevallen niet uit natuurlijk
Ja, eigenlijk mag ik niet klagen. Slapen wordt wel wat minder prettig, beetje last van mijn buik die in de weg zit, maar een voedingskussen en een extra hoofdkussen helpen wel en lang lopen wil ook niet echt meer. Zaterdag een paar uurtjes wezen shoppen maar dan ben ik wel kapot.quote:Op zondag 10 januari 2010 17:48 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Happy, hou je het nog een beetje vol? Bijna verlof toch of niet?
Ik heb alleen een boxkleed er in liggen.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:08 schreef happyme28 het volgende:
Even algemeen een vraagje: hebben jullie in de box ook een boxmatras of alleen een boxkleed?
Fijn dat je hebt kunnen genieten van de zwangerschap joh!quote:Op zondag 10 januari 2010 19:08 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk mag ik niet klagen. Slapen wordt wel wat minder prettig, beetje last van mijn buik die in de weg zit, maar een voedingskussen en een extra hoofdkussen helpen wel en lang lopen wil ook niet echt meer. Zaterdag een paar uurtjes wezen shoppen maar dan ben ik wel kapot.
Verder deze hele week nog werken en volgende week maandag t/m donderdag dus dat is te overzien. Het wordt wel zwaarder maar ik mag echt niet klagen. Nog even doorbuffelen, een paar projecten opstarten zodat de teams zelfstandig verder kunnen en nog wat kleine projecten afronden en dan kan ik met een gerust hart afscheid nemen voor een paar maanden.
Kijk erg uit naar mijn verlof, lekker een beetje tutten en mij mentaal voorbereiden op de bevalling. Lekker afspreken met vriendinnen en mijn moeder komt lekker langs om te helpen dus daar kan ik wel naar uitkijken.
Ik had het er nog met marky over dat het zo ongelofelijk snel is gegaan. Maar ik heb echt onwijs genoten van mijn zwangerschap en eigenlijk geniet ik nog steeds (ben eigenlijk de onzekere eerste 12 weken al weer bijna vergeten merk ik nu). Over 5-6 weken zal ik het wel zat zijn, maar ik hoop nu nog niet dat hij eerder komt eerlijk gezegd.
Even algemeen een vraagje: hebben jullie in de box ook een boxmatras of alleen een boxkleed?
Wij zijn gisteren op een verjaardag geweest. Ik ben op een gegeven moment maar gestopt met tellen van het aantal keer dat ik dat te horen kreeg...quote:Op maandag 11 januari 2010 08:05 schreef flugeltje het volgende:
DeMajoor en Faja, m'n moeder heeft zo'n lekker dooddoener in dit soort gevallen... "Er is er nog nooit eentje blijven zitten" zegt ze dan![]()
Nu lijkt dat niet zo, maar Happy heeft helemaal gelijk. Dat ben je echt zo vergeten. Bij mij waren de eerste 10 weken ook licht problematisch, maar door de 5 zorgeloze maanden erachteraan, was ik dat zo weer vergeten.quote:Hoop dat je strippoging succes heeft Faja en DeMajoor, fijn dat het nu wat relaxter voelt om 'over tijd' te zijn.
Happy, ik ben blij dat je zo geniet van het zwanger zijn. Ik hoop zelf ook nog een keer te kunnen zeggen dat ik de eerste 12 weken vergeten ben... Bijna verlof meid
Zelfs als je daarna geen zorgeloze maanden hebt, vergeet je heel snel hoe het was...quote:Op maandag 11 januari 2010 08:13 schreef DeMajoor het volgende:
Nu lijkt dat niet zo, maar Happy heeft helemaal gelijk. Dat ben je echt zo vergeten. Bij mij waren de eerste 10 weken ook licht problematisch, maar door de 5 zorgeloze maanden erachteraan, was ik dat zo weer vergeten.
Inderdaad. Zonder die gadget waren we allemaal al massaal voor een mammoet gesprongen en had de mensheid 2010 niet eens gehaald...quote:Op maandag 11 januari 2010 08:29 schreef Asyniur het volgende:
Zelfs als je daarna geen zorgeloze maanden hebt, vergeet je heel snel hoe het was...
Dat is het mooie van de hersenen
Overtijd ben je pas met 42 weken. Tot dan ben je gewoon à terme en doen ze niets speciaals, bij mijn weten. Die ctg is om vast te stellen hoe de conditie van het kind is en doen ze dus alleen als daar een aanleiding voor is.quote:Op maandag 11 januari 2010 10:13 schreef leonieke het volgende:
Waarvoor dient die CTG eigenlijk? Moet je daar naartoe als je overtijd bent of is het ene niet een logisch gevolg van het andere?
Snotterig en brak maar verder genietend van een (heel) druk mannetje in mijn buikquote:Op maandag 11 januari 2010 10:57 schreef Keshet het volgende:
Asy..hoe is het met jou?
Mijn kleine Teigetje heeft een nieuw truucje!Ik voel d'r nu (eindelijk
) schoppen. Volgens mij kan ze dat al vrij gericht want 't is steeds precies op m'n blaas!
![]()
Ik hoor d'r al roepen: "Jaaaaaaaaa! Raaaaaaaaak! 100 punten!'![]()
Verder gaat 't goed. Nog steeds chronisch tijdgebrek ivm nieuw huis/werken/etc. maar ik lees trouw mee op m'n telefoon! M'n buik begint eindelijk een beetje te groeien.![]()
Mocht er een modje meelezen; mag er achter mijn naam in de op dat mijn kuukn een meisje is? Alvast bedankt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |