Thnxquote:
Vooral sneeuw nuquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:10 schreef trovey het volgende:
Goed ga ik eens even een rondleiding maken...en ik zal je tuin ook nog weer eens bekijken.
Toch stiekem wel mijn idee hequote:Op donderdag 7 januari 2010 21:21 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Thnxwij zijn er ook erg blij mee en hij is prima in het gebruik.
Jij had dat linkje naar dat blokquote:
Wat een verrassing die sneeuw....dat had ik niet verwachtquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Vooral sneeuw nuen had met m'n domme hoofd alle foto's netjes in mappen gezet...alle linkjes dus naar
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:16 schreef heartwork het volgende:
jahaaaa deeltje 7!
Maarre... blijft het bij 7 of denk je dat er nog een 8e komt?:P
ja!quote:Op zondag 10 januari 2010 17:27 schreef Ml-etje het volgende:
inderdaad rallydame, lekker shoppen
![]()
Twentemeis
Ik zit op moment te wachten op de rekeningen van de aannemer dan kan ik daarna het budget eens bekijken.
Weiger nl onze spaarrekening leeg te maken
Wel wil ik nog een kapstok en boekkastje en that's it voorlopig![]()
En er moeten natuurlijk nog foto's komen van de bovenverdieping en badkamer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op maandag 11 januari 2010 09:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.donderdag even een kastje halen voor de logeerkamer (als dat uberhaupt lukt) en badkamerspullen (hangspullen).
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Gek he! Haha, wij zijn nu ook de laatste loodjes aan het afleggen en ook wij komen maar niet over de gordijnen uit.quote:Op zondag 10 januari 2010 10:11 schreef Rallydame het volgende:
Mooi![]()
Wij moeten dat ook nog allemaal maar kunnen niet echt kiezen.. Tijd genoeg vanaf nu om dat allemaal te bepalen
Komen eraan, vanavond dan welquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |